-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ФБМЕС-25П-62-ВО Поточний ремонт автотранспортної техніки (Сідловий тягач МАЗ-642205-220 АА 6087 ТІ)
Код за ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Торги не відбулися
372 248.00
UAH без ПДВ
Період оскарження:
22.09.2025 14:51 - 27.09.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Скасування Протоколу про відхилення
Номер:
09443ab97ae142afa16464fa8ff55e7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-22-009581-a.a2
Назва:
Скасування Протоколу про відхилення
Скарга:
Замовник безпідставно відхилив Учасника на підставі Протоколу від 28.10.2025, не застосувавши п.43 "Особливостей" (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178)
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 27.02.2023 № 2300.pdf 28.10.2025 18:24
- Скарга_Залізниця.docx.p7s 28.10.2025 18:24
- рішення від 06.12.2021 № 27038.pdf 28.10.2025 18:24
- Скарга_Залізниця.docx 28.10.2025 18:24
- Прот 85 від 28.10.25 відхилення ТОВ Альма Матер ФМ.docx 28.10.2025 18:24
- Додаток 5 до ТД (Цінова пропозиція) (2).docx 28.10.2025 18:27
- Тендерна документація_ МАЗ-642205-220 (1).docx 28.10.2025 18:27
- 38 ЦП.pdf 28.10.2025 18:27
- sign.p7s 28.10.2025 18:27
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
03.11.2025 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
eb3c0147c96a4acaa7c7f3c419a52738
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. На підставі Протоколу №85 від 28.10.2025 (надалі – Протокол), Замовник вирішив відхилити пропозицію Скаржника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Скаржник вважає, що Замовник безпідставно відхилив Скаржника, так як не надав можливість Скаржнику виправити невідповідність шляхом застосування механізму «24 години» на підставі п.43. Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178, так як Скаржник допустив технічну помилку під час заповнення Додатку №5 до Тендерної документації, який не містить технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Замовник відповідно до чинного законодавства зобовязаний надати 24 години на виправлення невідповідностей так як технічна помилка при заповнені Додатку №5 є помилка, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
2. В а.8 п.1 Протоколу вказано наступне:
«Цінова пропозиція містить істотні умови договору, оскільки ціна є однією з істотних умов, яка зазначається законом, як необхідна для багатьох видів договорів, або визначається як істотна за заявою однієї зі сторін. Вона включає предмет договору, ціну та строк, які є обов'язковими для укладання договору та не можуть змінюватись за нормою "24 години", оскільки це стосується лише невідповідностей в інших документах та інформації, а не ціни чи технічних характеристик предмету закупівлі.»
Просимо зазначити, що тендерною документацією п.6.5 Умови договору про закупівлю не передбачено, що Договір буде укладено на підставі даних, що занесені Учасником в Додаток 6 до тендерної документації.
В той же час, відповідно до а.2. п.3.1. Розділу 3 вказано, що «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність / відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації…».
Отже, відповідно до умов тендерної документації ціною є саме та ціна, що вказана Учасником відповідно до електронних форм, які Учасник заповнює.
Відповідно до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 (надалі – Особливостей) в а.2. визначено, що «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
Відповідно до вищезазначеного, документ, в якому вказані числові показники (Додаток №5) не є ані відсутністю забезпечення тендерної пропозиції, ані відсутністю інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, так як, по-перше, в Додатку №5 немає вимог щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, по-друге, основною ціною вважається електронне поле, яке заповнює Учасник.
Тобто, на підставі вищенаведеного некоректно заповнений Додаток №5 з допущеною Скаржником технічною помилкою, яка не містить інформації про технічні та якісні характеристики, є невідповідністю відповідно до п.43 Особливостей.
3. Відповідно до а.9 п.1. Протоколу вказано наступне:
«На підставі викладеного, встановлена невідповідність, помилка, яку Замовник не має права віднести до категорії формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції які не впливають на зміст та ціну тендерної пропозиції Учасника процедур закупівель та не призводять до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі. Зазначена помилка, як формальна, також не визначена наказом Мінєкономіки від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та не передбачена умовами тендерної документації пунктом 5.2. розділу V Тендерної документації.»
У зв’язку з висновком, що наведений Скаржником в п.2. даної скарги, повідомляємо, що некоректно заповнений Додаток №5 з допущеною Скаржником технічною помилкою, який не містить інформації про технічні та якісні характеристики, є невідповідністю відповідно до п.43 Особливостей.
4. На підтвердження вищезазначених висновків просимо Комісію долучити до розгляду аналогічні рішення щодо невідповідності між ціновою пропозицією та електронними формами заповнення ціни наступні рішення:
-Рішення від 06.12.2021р. №27038.
-Рішення від 27.02.2023р. №2300.
Скаржник вважає, що Замовник безпідставно відхилив Скаржника, так як не надав можливість Скаржнику виправити невідповідність шляхом застосування механізму «24 години» на підставі п.43. Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178, так як Скаржник допустив технічну помилку під час заповнення Додатку №5 до Тендерної документації, який не містить технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Замовник відповідно до чинного законодавства зобовязаний надати 24 години на виправлення невідповідностей так як технічна помилка при заповнені Додатку №5 є помилка, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
2. В а.8 п.1 Протоколу вказано наступне:
«Цінова пропозиція містить істотні умови договору, оскільки ціна є однією з істотних умов, яка зазначається законом, як необхідна для багатьох видів договорів, або визначається як істотна за заявою однієї зі сторін. Вона включає предмет договору, ціну та строк, які є обов'язковими для укладання договору та не можуть змінюватись за нормою "24 години", оскільки це стосується лише невідповідностей в інших документах та інформації, а не ціни чи технічних характеристик предмету закупівлі.»
Просимо зазначити, що тендерною документацією п.6.5 Умови договору про закупівлю не передбачено, що Договір буде укладено на підставі даних, що занесені Учасником в Додаток 6 до тендерної документації.
В той же час, відповідно до а.2. п.3.1. Розділу 3 вказано, що «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність / відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації…».
Отже, відповідно до умов тендерної документації ціною є саме та ціна, що вказана Учасником відповідно до електронних форм, які Учасник заповнює.
Відповідно до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 (надалі – Особливостей) в а.2. визначено, що «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
Відповідно до вищезазначеного, документ, в якому вказані числові показники (Додаток №5) не є ані відсутністю забезпечення тендерної пропозиції, ані відсутністю інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, так як, по-перше, в Додатку №5 немає вимог щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, по-друге, основною ціною вважається електронне поле, яке заповнює Учасник.
Тобто, на підставі вищенаведеного некоректно заповнений Додаток №5 з допущеною Скаржником технічною помилкою, яка не містить інформації про технічні та якісні характеристики, є невідповідністю відповідно до п.43 Особливостей.
3. Відповідно до а.9 п.1. Протоколу вказано наступне:
«На підставі викладеного, встановлена невідповідність, помилка, яку Замовник не має права віднести до категорії формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції які не впливають на зміст та ціну тендерної пропозиції Учасника процедур закупівель та не призводять до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі. Зазначена помилка, як формальна, також не визначена наказом Мінєкономіки від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та не передбачена умовами тендерної документації пунктом 5.2. розділу V Тендерної документації.»
У зв’язку з висновком, що наведений Скаржником в п.2. даної скарги, повідомляємо, що некоректно заповнений Додаток №5 з допущеною Скаржником технічною помилкою, який не містить інформації про технічні та якісні характеристики, є невідповідністю відповідно до п.43 Особливостей.
4. На підтвердження вищезазначених висновків просимо Комісію долучити до розгляду аналогічні рішення щодо невідповідності між ціновою пропозицією та електронними формами заповнення ціни наступні рішення:
-Рішення від 06.12.2021р. №27038.
-Рішення від 27.02.2023р. №2300.
×
-
Назва доказу:
Наданий Учасником (Скаржником) Додаток 5
-
Повʼязаний документ:
38 ЦП.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 5 до ТД
-
Повʼязаний документ:
Додаток 5 до ТД (Цінова пропозиція) (2).docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація_ МАЗ-642205-220 (1).docx
-
-
Назва доказу:
Протокол Замовника про відхилення
-
Повʼязаний документ:
Прот 85 від 28.10.25 відхилення ТОВ Альма Матер ФМ.docx
-
-
Назва доказу:
Суть скарги
-
Повʼязаний документ:
Скарга_Залізниця.docx
-
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ від 27.02.2023р. №2300
-
Повʼязаний документ:
рішення від 27.02.2023 № 2300.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ від 06.12.2021р. №27038
-
Повʼязаний документ:
рішення від 06.12.2021 № 27038.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Просимо Комісію скасувати Рішення Замовника, а саме - Протокол №85 від 28.10.2025р. та зобов'язати Замовника прийняти рішення щодо застосування механізму "24 години" для виправлення невідповідностей в заповненому з технічною помилкою Додаток №5 для приведення у відповідність.
Вимога
Є відповідь
Дискваліфікація переможця
Номер:
02e1cc83a94642369755722b675a7948
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-22-009581-a.b1
Назва:
Дискваліфікація переможця
Вимога:
Шановний Замовник, прошу надати пояснення щодо підстав для дискваліфікації ТОВ "АВМ ТРАКС". У вашому протоколі №75 від 13.10.25 було зазначено причину дискваліфікації це: "Переможець не надав Замовнику документальне підтвердження відсутності підстав для відмови в участі за підпунктом 12 пункту 47 Особливостей у спосіб або витяг з ІАС (інформаційно-аналітична система), або довідка складена в довільній формі, що підтверджує відсутність підстав". Але Переможець надав всі необхідні документи згідно Додатку 4 тендерної документації, а саме, підтвердив відсутність підстав для відмови в участі за підпунктом 12 пункту 47 Особливостей, надавши витяг з ІАС №ФОВА-004680841, де зазначено, що керівник не притягався до кримінальної відповідальності з будь яках підстав. Вимоги щодо надання інших документиків (в тому числі довідки складеній в довільній формі) у додатку 4 тендерної документації не зазначено. У діях Замовника чітко простежуються дискримінація ТОВ "АВМ ТРАКС" та пряме порушення Закону України "Про публічні закупівлі". Прошу переглянути ваше рішення, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.10.2025 12:10
Вирішення:
Шановний Учаснику, відповідно до вимог Додатку 4 тендерної документації Переможець повинен надати у визначений термін згідно п.1 Документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Вами надано витяг №ФОВА-004680841 Міністерства внутрішніх справ про облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості громадянина СОГУТОВСЬКОГО ЯРОСЛАВА ВАСИЛЬОВИЧА, щодо відсутності відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, наявність не знятої чи непогашеної судимості, про розшук.
Однак, відповідно до підпункту 12 пункту 47 «Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми» постанови від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості) зазначено поняття «правопорушення».
В українському законодавстві правопорушення поділяються на кримінальні та інші (проступки), залежно від ступеня суспільної небезпеки. Проступки, своєю чергою, класифікуються за галузями права, норми яких вони порушують. Основні види правопорушень кримінальні правопорушення - це найбільш небезпечні для суспільства діяння, які посягають на конституційний лад, права та свободи громадян, власність, громадську безпеку тощо. Відповідальність за них встановлюється Кримінальним кодексом України і передбачає найсуворіші санкції, аж до позбавлення волі, адміністративні правопорушення (проступки) - це менш небезпечні для суспільства протиправні діяння, що посягають на громадський порядок, власність, права і свободи громадян. За них не передбачена кримінальна відповідальність, цивільно-правові правопорушення (делікти) - це порушення у сфері майнових і пов'язаних з ними особистих немайнових відносин. Вони можуть бути договірними (порушення умов договору) і недоговірними (заподіяння шкоди поза договірними відносинами), дисциплінарні правопорушення (проступки) - це протиправні діяння, що посягають на внутрішній порядок діяльності підприємства, установи, організації. Відповідальність за них передбачена нормами трудового, адміністративного, статутного та інших галузей права.
На підставі викладеного, Замовником встановлено, що Переможцем надано витяг із зазначенням кримінального правопорушення, зокрема є інші правопорушення адміністративні, цивільно-правові, дисциплінарні, які не підтверджені Переможцем на вимогу п.1 додатку 4 Тендерної документації, а саме Переможець не підтвердив відсутність підстав шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, зазначених вимог у підпункті 12 пункту 47 Особливостей.
Статус вимоги:
Відхилено