-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
48820000-2 «Сервери» (Сервери для АЦСК РЕЕ)
Торги не відбулися
1 970 842.13
UAH без ПДВ
Період оскарження:
22.09.2025 14:25 - 27.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скасування рішення про визначення переможця закупівлі
Номер:
63bcedcb72194e299927e0eab3a14194
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-22-008528-a.c2
Назва:
Скасування рішення про визначення переможця закупівлі
Скарга:
Замовником незаконно надано можливість учаснику, пізніше обраному переможцем, виправити технічні невідповідності наданої ним пропозиції. Текст скарги повністю надано вкладеним файлом.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ Оператор ринку UA-2025-09-22-008528-a.pdf.asice.zip 21.10.2025 19:51
- sign.p7s 21.10.2025 19:53
- рішення від 24.10.2025 № 16018.pdf 24.10.2025 14:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.10.2025 № 16379.pdf 03.11.2025 12:24
- рішення від 31.10.2025 № 16379.pdf 04.11.2025 12:36
- Відповідь на скаргу (doc) 28.10.2025 15:39
- Відповідь на скаргу (pdf) 28.10.2025 15:39
- КЕП 28.10.2025 15:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.10.2025 16:11
Дата розгляду скарги:
31.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.10.2025 14:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.11.2025 12:37
Дата виконання рішення Замовником:
05.11.2025 14:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.10.2025 року № 16379-р/пк-пз замовник протоколом від 05.11.2025 №12П/11УО-ВТзО/СР05-2 скасував попередньо прийняте рішення уповноваженої особи про визначення учасника переможцем.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e4774017778c46e3822ace01cc387cf5
Заголовок пункту скарги:
Замовником незаконно надано можливість учаснику, пізніше обраному переможцем, виправити технічні невідповідності наданої ним пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником незаконно надано можливість учаснику, пізніше обраному переможцем, виправити технічні невідповідності наданої ним пропозиції
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Скасувати неправомірне рішення про визнання переможцем закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтеграційні Системи", ухвалене у формі Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.10.2025 р. № 12П/10УО-ВП-ВТзО17-6.
Запити Органу оскарження
Номер:
824069af45214670b8a4569a8c459a23
Тема запиту:
Пояснення до скарги
Текст запиту:
22.09.2025 Акціонерне товариство «Оператор ринку» (далі – АТ «Оператор ринку» або Замовник), відповідно до абзацу 2 пункту 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), в електронній системі закупівель www.prozorro.gov.ua оприлюднило оголошення про проведення процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-22-008528-a та тендерну документацію на закупівлю «Сервери» (Сервери для АЦСК РЕЕ).
22.10.2025 через електронну систему закупівель до АТ «Оператор ринку» надійшла скарга від учасника торгів ТОВ «ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР»,
(код ЄДРПОУ:19089304) від 21.10.2025 № 2110-1 (UA-2025-09-22-008528-a.c2) щодо порушення АТ «Оператор ринку» законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Скарга), а саме – на дії Замовника в частині надання можливості учаснику, пізніше обраному переможцем, виправити технічні невідповідності наданої ним пропозиції.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.10.2025
№ 16018-р/пк-пз Скаргу прийнято до розгляду.
АТ «Оператор ринку», керуючись частиною шістнадцятою статті 18 Закону з урахуванням Особливостей, на виконання вимог Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, визначених у рішенні від 24.10.2025 № 16018-р/пк-пз, надає наступні пояснення по суті скарги ТОВ «ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР»,
(код ЄДРПОУ: 19089304) від 21.10.2025 № 2110-1 (UA-2025-09-22-008528-a.c2) щодо процедури закупівлі – Сервери» (Сервери для АЦСК РЕЕ).
Відтак, тендерною документацією Замовника у зазначеній закупівлі передбачено, що у довідці, складеній за Формою №2, учасник закупівлі зазначає специфікацію запропонованого Обладнання, тобто зазначає найменування та необхідні технічні характеристики запропонованого обладнання, а у довідці, складеній за Формою №1 учасник зазначає підтвердження зазначених характеристик обладнання у вигляді інформації, оприлюдненої на веб-сайті виробника Обладнання (виробника складової частини Обладнання) в мережі Інтернет.
За результатами усунення невідповідностей учасником закупівлі, довідка, складена за Формою №2, відповідно до тендерної документації не змінювалась. Відповідно, не відбулось зміни предмета закупівлі, його марки, моделі тощо.
ТОВ «ДНІПРО-ТЕХЦЕНТР» у своїй скарзі наголошує на тому, що на підставі частини другої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник мав відхилити тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Звертаємо увагу, що на час дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» встановлюються Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Так, згідно положень підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
При цьому, положеннями пункту 43 Особливостей визначено що, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У складі своєї тендерної пропозиції Учасник мав надати:
- довідку за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника у довільній формі, яка містить інформацію щодо повної назви моделей та повної назви компанії-виробника Обладнання (складової частини Обладнання);
- довідку, складену за Формою №2, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, яка повинна містити специфікацію запропонованого Обладнання;
та довідку, складену за Формою №1, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, про відповідність характеристик Обладнання вимогам з Додатку 1 з підтвердженням для кожного пункту таких вимог у вигляді інформації, оприлюдненої на веб-сайті виробника Обладнання (виробника складової частини Обладнання) в мережі Інтернет. Таким підтвердженням (далі – Технічна документація виробника) може бути одне з наступного:
- веб-сторінка з інформацію щодо технічних характеристик предмету закупівлі з офіційного веб-сайту виробника Обладнання (виробника складової частини Обладнання) в мережі Інтернет;
- відповідна сторінка (сторінки) з офіційної документації виробника Обладнання (виробника складової частини Обладнання), оприлюдненої на веб-сайті виробника Обладнання (виробника складової частини Обладнання) в мережі Інтернет.
У таблиці довідки за Формою №1 Учасник навпроти кожної з вимог має навести підтвердження відповідності запропонованого Обладнання (складової частини Обладнання) цій вимозі, а саме:
- назва файлу, включеного до складу тендерної пропозиції, в якому наведена Технічна документація виробника, яка підтверджує відповідність Обладнання (складової частини Обладнання) вимозі;
- назва файлу, включеного до складу тендерної пропозиції, в якому наведено переклад Технічної документації виробника українською мовою (у випадку, коли така документація або веб-сторінка викладені не українською мовою);
- посилання (URL) на вищезазначену Технічну документацію виробника на офіційному веб-сайті виробника Обладнання (складової частини Обладнання);
- номер сторінки та/або назва розділу/пункту тощо у вищевказаному файлі (у випадку наявності у файлі декількох сторінок), що містять інформацію, яка підтверджує відповідність Обладнання (складової частини Обладнання) вимозі.
Відповідно до зазначених вимог тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав:
1. довідку за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника у довільній формі, яка містить інформацію щодо повної назви моделей та повної назви компанії-виробника Обладнання (складової частини Обладнання);
2. довідку, складеної за Формою №2, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, яка містить специфікацію запропонованого Обладнання;
3. довідку, складеної за Формою №1, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, про відповідність характеристик Обладнання вимогам з Додатку 1 з підтвердженням для кожного пункту таких вимог у вигляді інформації, оприлюдненої на веб-сайті виробника Обладнання (виробника складової частини Обладнання) в мережі Інтернет. У зазначеній довідці Учасником для кожного пункту вимог була наведено підтвердження відповідності запропонованого обладнання технічним вимогам.
У пунктах 12 та 19 довідки, складеної за Формою №1, Учасник також зазначив відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам тендерної документації.
Звертаємо увагу, що в довідці, складеної за Формою №2 Замовнику надана специфікація обладнання, яка вже містить всі необхідні технічні характеристики предмета закупівлі. Разом з тим, учасник на усунення невідповідностей надав саме підтвердження, вказаних у довідці за Формою №2 специфікацій обладнання (технічних характеристик) шляхом надання посилання (URL) на офіційний веб-сайт виробника Обладнання (складової частини Обладнання), що є у відкритому доступі. Виправлення зазначених невідповідностей не призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі, що визначено у довідці, складеній за Формою №2. Довідка, складена за Формою №1, в частині технічних вимог, залишилась без змін.
Таким чином, усунення учасником невідповідностей згідно з положеннями пункту 43 Особливостей, а саме надання учасником підтвердження інформації, наданої у складі тендерної пропозиції, унеможливлює відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника закупівлі, враховуючи положення підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Про правомірність дій Замовника свідчить судова практика, зокрема постановою Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 05.06.2025 у справі 640/16639/22 встановлено, що надання в складі тендерної пропозиції інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам є факультативною, а не обов`язковою вимогою. З огляду на викладене, Верховний Суд уважає обґрунтованими висновки судів попередніх інстанцій про те, що тендерна пропозиція ТОВ «ОДУМАДІ-ТРАНС» відповідала вимогам тендерної документації в оспорюваній частині, а тому замовник не допускав порушень вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII.
Аналогічного висновку Верховний Суд дійшов і у таких судових справах, як, зокрема:
https://reyestr.court.gov.ua/Review/123836451, https://reyestr.court.gov.ua/Review/121254753, https://reyestr.court.gov.ua/Review/127920904 .
Отже, надання можливості учаснику усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі не повинно призвести до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Виправлення невідповідностей в інформації та / або документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, можливе лише в наданих / наявних в тендерній пропозиції учасника інформації та / або документах і лише, якщо таке виправлення не призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. В іншому випадку за відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі в тендерній пропозиції учасника, надання 24 години на виправлення невідповідностей не надається.
Ураховуючи викладене, вважаємо, що скарга ТОВ «ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР» від 21.10.2025 № 2110-1 (UA-2025-09-22-008528-a.c2) є необґрунтованою та безпідставною, а в діях АТ «Оператор ринку» відсутні порушення частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 43, 44 Особливостей. Усунення невідповідностей Учасником вищезазначеної закупівлі, щодо якого, в подальшому, було прийняте рішення щодо визначення його переможцем у відкритих торгах, не призвело до зміни предмета закупівлі. Тому, керуючись частиною 13 статті 18 Закону з урахуванням Особливостей, просимо прийняти рішення про припинення розгляду скарги та відмовити ТОВ «ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР» у задоволенні скарги в повному обсязі.
Дата опублікування:
28.10.2025 15:39
Вимога
Є відповідь
Щодо скасування незаконного рішення про визначення Переможця закупівлі
Номер:
d1bf1f9c10014fb0992dd9592ce1fe45
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-22-008528-a.b1
Назва:
Щодо скасування незаконного рішення про визначення Переможця закупівлі
Вимога:
Протоколом № 12П/10УО-ВП-ВТзО17-6 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.10.2025 р. Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтеграційні Системи" визнане переможцем закупівлі UA-2025-09-22-008528-a.
Дане рішення ухвалене внаслідок інформації, наданої ТОВ "Інтеграційні Системи" на виконання Вимоги Замовника про усунення невідповідностей від 14.10.2025 р.
П. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлена можливість усунення учасником невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
П. 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 визначено наступне:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Ст. 1 Розділу V Тендерної документації Замовником визначено, що Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вимогою про усунення невідповідностей від 14.10.2025 р. Замовником зафіксовано факт відсутності саме технічної інформації щодо предмету закупівлі, яка визначена Додатком 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічні вимоги до предмета закупівлі», але учаснику всупереч вимогам Закону, Постанови КМУ № 1178 та вимог Тендерної документації незаконно запропоновано Учаснику надати таку відсутню технічну інформацію.
Відсутність інформації щодо відповідності пропозиції учасника технічним вимогам тендерної документації є саме невідповідністю пропозиції учасникам технічним вимогам тендерної документації відповідно до положень наведених правових актів, це не можна вважати помилками, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі.
Тож, при розгляді тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтеграційні Системи" Замовник на підставі ч. 2) ст. 31 Замовник мав відхилили тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Отже, на підставі зазначеного прошу Замовника власноруч скасувати рішення про визначення переможця закупівлі, встановлене Протоколом № 12П/10УО-ВП-ВТзО17-6 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.10.2025 р. та продовжити розгляд пропозицій Учасників. На те у Замовника наявні відповідні повноваження. Це заощадить час, який буде витрачено на розгляд скарги в АМКУ, та надасть можливість реалізувати закупівлю в поточному календарному році.
Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.10.2025 11:03
Вирішення:
ТОВ «ДНІПРО-ТЕХЦЕНТР» у своїй вимозі наголошує на тому, що на підставі частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник мав відхилити тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Звертаємо увагу, що на час дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” встановлюються Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі - Особливості).
Так, згідно положень підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому, положеннями пункту 43 Особливостей визначені умови та зобов’язання щодо розміщення в електронній системі закупівель Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
Звертаємо увагу, що згідно з абзацем 2 пункту 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
У складі своєї тендерної пропозиції Учасник мав надати:
- довідку за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника у довільній формі, яка містить інформацію щодо повної назви моделей та повної назви компанії-виробника Обладнання (складової частини Обладнання);
- довідку, складеної за Формою №2, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, яка повинна містити специфікацію запропонованого Обладнання;
та довідку, складеної за Формою №1, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, про відповідність характеристик Обладнання вимогам з Додатку 1 з підтвердженням для кожного пункту таких вимог у вигляді інформації, оприлюдненої на веб-сайті виробника Обладнання (виробника складової частини Обладнання) в мережі Інтернет. Такою інформацією (далі – Технічна документація виробника) може бути одне з наступного:
- веб-сторінка з інформацію щодо технічних характеристик предмету закупівлі з офіційного веб-сайту виробника Обладнання (виробника складової частини Обладнання) в мережі Інтернет;
- відповідна сторінка (сторінки) з офіційної документації виробника Обладнання (виробника складової частини Обладнання), оприлюдненої на веб-сайті виробника Обладнання (виробника складової частини Обладнання) в мережі Інтернет.
У таблиці довідки за Формою №1 Учасник навпроти кожної з вимог має навести ІНФОРМАЦІЮ, яка підтверджує відповідність запропонованого Обладнання (складової частини Обладнання) цій вимозі, а саме:
- назва файлу, включеного до складу тендерної пропозиції, в якому наведена Технічна документація виробника, яка підтверджує відповідність Обладнання (складової частини Обладнання) вимозі;
- назва файлу, включеного до складу тендерної пропозиції, в якому наведено переклад Технічної документації виробника українською мовою (у випадку, коли така документація або веб-сторінка викладені не українською мовою);
- посилання (URL) на вищезазначену Технічну документацію виробника на офіційному веб-сайті виробника Обладнання (складової частини Обладнання);
- номер сторінки та/або назва розділу/пункту тощо у вищевказаному файлі (у випадку наявності у файлі декількох сторінок), що містять інформацію, яка підтверджує відповідність Обладнання (складової частини Обладнання) вимозі.
Відповідно до зазначених вимог тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав:
1. довідку за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника у довільній формі, яка містить інформацію щодо повної назви моделей та повної назви компанії-виробника Обладнання (складової частини Обладнання);
2. довідку, складеної за Формою №2, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, яка повинна містити специфікацію запропонованого Обладнання;
3. довідку, складеної за Формою №1, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, про відповідність характеристик Обладнання вимогам з Додатку 1 з підтвердженням для кожного пункту таких вимог у вигляді інформації, оприлюдненої на веб-сайті виробника Обладнання (виробника складової частини Обладнання) в мережі Інтернет. У зазначеній довідці Учасником для кожного пункту вимог була наведена інформація що підтверджує відповість запропонованого обладнання технічним вимогам.
У пунктах 12 та 19 довідки, складеної за Формою №1, Учасник також зазначив відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам тендерної документації.
Відповідно до виявлених невідповідностей учасник додав інформацію з відкритих джерел (Технічну документацію з офіційного веб-сайту виробника запропонованого Учасником обладнання), яка підтверджує відповідність обладнання (складової частини Обладнання) вимогам, а саме посилання (URL) на вищезазначену Технічну документацію виробника на офіційному веб-сайті виробника Обладнання (складової частини Обладнання) та назву файлу, в якому наведена Технічна документація виробника, що є у відкритому доступі, а також назву файлу із перекладом вищезазначеної Технічної документації виробника. Виправлення зазначених невідповідностей не призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі та зміст зазначеної довідки, складеної за формою Формою №1, яка підтверджує відповідність технічним вимогам залишились без змін.
Таким чином, усунення учасником невідповідностей згідно з положеннями пункту 43 Особливостей, а саме надання учасником інформації, яка була відсутня у складі тендерної пропозиції, унеможливлює відмову Замовника учаснику закупівлі, враховуючи положення підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Статус вимоги:
Не задоволено