• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

ЛОТ 1. КАПУСТА БІЛОГОЛОВА СВІЖА; ЛОТ 2. БУРЯК СТОЛОВИЙ СВІЖИЙ; ЛОТ 3. ЦИБУЛЯ РІПЧАСТА СВІЖА; ЛОТ 4. МОРКВА СВІЖА

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 8 днів назад

683 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 22.09.2025 11:42 - 26.09.2025 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

UA-2025-09-22-004704-a

Номер: 4470f3c308504d769d3ba4e75af35ff1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-22-004704-a.b8
Назва: UA-2025-09-22-004704-a
Вимога:
ВИМОГА про скасування протоколу про відхилення та надання 24 годин для усунення формальних невідповідностей Рішення Замовника, оформлене протоколом від 02.10.2025, про відхилення пропозиції ТОВ «ПОТАТО КОМПАНІ» є незаконним і прийняте з порушенням ч.16 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 43 Постанови КМУ №1178 та п. 16.11 Оголошення (вимога надання 24 годин для усунення невідповідностей), а також принципів ст.5 Закону (пропорційність, недискримінація, об’єктивність). У відповіді Замовника зазначено, що на усунення виявлених недоліків «не надається 24 години» з тієї підстави, що гарантійний лист виробника нібито підтверджує технічні/якісні характеристики товару. Це твердження є помилковим: • відсутність підпису/печатки виробника та відсутність реквізитів договору — це формальні (документальні) невідповідності, які не змінюють предмет закупівлі та не впливають на технічні/якісні характеристики товару; • за п. 43 Постанови №1178 такі невідповідності підлягають виправленню протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення в ЕЗЗ; • за п. 16.11 Оголошення Замовник зобов’язаний (а не вправі) розмістити повідомлення про невідповідності та надати 24 години на їх усунення (причому — у строк, не менший ніж два робочі дні до завершення розгляду пропозицій). Посилання ж на п.1 ч.13 ст.14 Закону (відхилення) без попереднього виконання обов’язку надати 24 години суперечить ч.16 ст.14 Закону і є передчасним. Також зауваження щодо КЕП/УЕП (п.16.2 Оголошення) інтерпретовано Замовником надмірно широко. Оголошення дозволяє подавати скан-копії, завірені уповноваженою особою учасника, для документів, які не є електронними. Перевірка КЕП/УЕП (через czo.gov.ua) застосовується до е-документів, а не до сканів. Навіть якщо Замовник бажає отримати оригінал гарантійного листа з підписом/печаткою виробника чи зазначенням строку договору — це усувається у 24-годинний строк, передбачений законом і Оголошенням. Ми врахували всі зауваження Замовника (підпис/печатка виробника на гарантійному листі; реквізити договору з виробником/представником: вид, дата, номер, строк; коректне застосування КЕП/УЕП до е-документів; завірення сканів підписом уповноваженої особи учасника на кожній сторінці, за наявності печатки — із відбитком) і підтверджуємо готовність завантажити уточнені документи протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення в електронній системі закупівель. ВИМАГАЄМО: Скасувати протокол від 02.10.2025 про відхилення пропозиції ТОВ «ПОТАТО КОМПАНІ»; Невідкладно розмістити повідомлення про виявлені формальні невідповідності в ЕЗЗ та надати 24 години для їх усунення відповідно до ч.16 ст.14 Закону, п. 43 Постанови №1178 та п.16.11 Оголошення; Відновити розгляд нашої пропозиції після завантаження уточнених документів. У разі бездіяльності чи відмови залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби для захисту наших прав та проведення моніторингу закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Наданий гарантійний лист не є автентичним документом, оскільки не містить підпису та печатки Виробника, а тому не може бути розцінений як офіційний документ, виданий Виробником. Повідомляємо, що гарантійний лист Виробника, передбачений технічною специфікацією, підтверджує якісні, кількісні та технічні характеристики товару. Відсутність підпису Виробника на цьому документі впливає на зміст пропозиції, оскільки унеможливлює підтвердження відповідності товару вимогам Замовника. Такий документ є підтвердженням відповідності товару вимогам Замовника, а не формальною довідкою. Отже, такі невідповідності не є формальними у розумінні п.43 Постанови КМУ №1178 та ч.16 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», тому 24 години для їх усунення не надаються. Також повідомляємо, що відповідно до частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Замовник на виконання вимоги частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» надав додаткову аргументацію із зазначенням підстав відхилення пропозиції Учасника. Пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави для скасування рішення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.10.2025 10:25
Вимога
Залишено без розгляду

UA-2025-09-22-004704-a

Номер: f0699b7020204870b3b61fa8c05033e5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-22-004704-a.b7
Назва: UA-2025-09-22-004704-a
Вимога:
ВИМОГА про скасування протоколу про відхилення та надання 24 годин для усунення формальних невідповідностей Рішення Замовника, оформлене протоколом від 02.10.2025, про відхилення пропозиції ТОВ «ПОТАТО КОМПАНІ» є незаконним і прийняте з порушенням ч.16 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 43 Постанови КМУ №1178 та п. 16.11 Оголошення (вимога надання 24 годин для усунення невідповідностей), а також принципів ст.5 Закону (пропорційність, недискримінація, об’єктивність). У відповіді Замовника зазначено, що на усунення виявлених недоліків «не надається 24 години» з тієї підстави, що гарантійний лист виробника нібито підтверджує технічні/якісні характеристики товару. Це твердження є помилковим: • відсутність підпису/печатки виробника та відсутність реквізитів договору — це формальні (документальні) невідповідності, які не змінюють предмет закупівлі та не впливають на технічні/якісні характеристики товару; • за п. 43 Постанови №1178 такі невідповідності підлягають виправленню протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення в ЕЗЗ; • за п. 16.11 Оголошення Замовник зобов’язаний (а не вправі) розмістити повідомлення про невідповідності та надати 24 години на їх усунення (причому — у строк, не менший ніж два робочі дні до завершення розгляду пропозицій). Посилання ж на п.1 ч.13 ст.14 Закону (відхилення) без попереднього виконання обов’язку надати 24 години суперечить ч.16 ст.14 Закону і є передчасним. Також зауваження щодо КЕП/УЕП (п.16.2 Оголошення) інтерпретовано Замовником надмірно широко. Оголошення дозволяє подавати скан-копії, завірені уповноваженою особою учасника, для документів, які не є електронними. Перевірка КЕП/УЕП (через czo.gov.ua) застосовується до е-документів, а не до сканів. Навіть якщо Замовник бажає отримати оригінал гарантійного листа з підписом/печаткою виробника чи зазначенням строку договору — це усувається у 24-годинний строк, передбачений законом і Оголошенням. Ми врахували всі зауваження Замовника (підпис/печатка виробника на гарантійному листі; реквізити договору з виробником/представником: вид, дата, номер, строк; коректне застосування КЕП/УЕП до е-документів; завірення сканів підписом уповноваженої особи учасника на кожній сторінці, за наявності печатки — із відбитком) і підтверджуємо готовність завантажити уточнені документи протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення в електронній системі закупівель. ВИМАГАЄМО: Скасувати протокол від 02.10.2025 про відхилення пропозиції ТОВ «ПОТАТО КОМПАНІ»; Невідкладно розмістити повідомлення про виявлені формальні невідповідності в ЕЗЗ та надати 24 години для їх усунення відповідно до ч.16 ст.14 Закону, п. 43 Постанови №1178 та п.16.11 Оголошення; Відновити розгляд нашої пропозиції після завантаження уточнених документів. У разі бездіяльності чи відмови залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби для захисту наших прав та проведення моніторингу закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Наданий гарантійний лист не є автентичним документом, оскільки не містить підпису та печатки Виробника, а тому не може бути розцінений як офіційний документ, виданий Виробником. Повідомляємо, що гарантійний лист Виробника, передбачений технічною специфікацією, підтверджує якісні, кількісні та технічні характеристики товару. Відсутність підпису Виробника на цьому документі впливає на зміст пропозиції, оскільки унеможливлює підтвердження відповідності товару вимогам Замовника. Такий документ є підтвердженням відповідності товару вимогам Замовника, а не формальною довідкою. Отже, такі невідповідності не є формальними у розумінні п.43 Постанови КМУ №1178 та ч.16 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», тому 24 години для їх усунення не надаються. Також повідомляємо, що відповідно до частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Замовник на виконання вимоги частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» надав додаткову аргументацію із зазначенням підстав відхилення пропозиції Учасника. Пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави для скасування рішення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.10.2025 10:23
Вимога
Залишено без розгляду

UA-2025-09-22-004704-a

Номер: 78080739a9d641d283a03a53d93dfe9c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-22-004704-a.b6
Назва: UA-2025-09-22-004704-a
Вимога:
ВИМОГА про скасування протоколу про відхилення та надання 24 годин для усунення формальних невідповідностей Рішення Замовника, оформлене протоколом від 02.10.2025, про відхилення пропозиції ТОВ «ПОТАТО КОМПАНІ» є незаконним і прийняте з порушенням ч.16 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 43 Постанови КМУ №1178 та п. 16.11 Оголошення (вимога надання 24 годин для усунення невідповідностей), а також принципів ст.5 Закону (пропорційність, недискримінація, об’єктивність). У відповіді Замовника зазначено, що на усунення виявлених недоліків «не надається 24 години» з тієї підстави, що гарантійний лист виробника нібито підтверджує технічні/якісні характеристики товару. Це твердження є помилковим: • відсутність підпису/печатки виробника та відсутність реквізитів договору — це формальні (документальні) невідповідності, які не змінюють предмет закупівлі та не впливають на технічні/якісні характеристики товару; • за п. 43 Постанови №1178 такі невідповідності підлягають виправленню протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення в ЕЗЗ; • за п. 16.11 Оголошення Замовник зобов’язаний (а не вправі) розмістити повідомлення про невідповідності та надати 24 години на їх усунення (причому — у строк, не менший ніж два робочі дні до завершення розгляду пропозицій). Посилання ж на п.1 ч.13 ст.14 Закону (відхилення) без попереднього виконання обов’язку надати 24 години суперечить ч.16 ст.14 Закону і є передчасним. Також зауваження щодо КЕП/УЕП (п.16.2 Оголошення) інтерпретовано Замовником надмірно широко. Оголошення дозволяє подавати скан-копії, завірені уповноваженою особою учасника, для документів, які не є електронними. Перевірка КЕП/УЕП (через czo.gov.ua) застосовується до е-документів, а не до сканів. Навіть якщо Замовник бажає отримати оригінал гарантійного листа з підписом/печаткою виробника чи зазначенням строку договору — це усувається у 24-годинний строк, передбачений законом і Оголошенням. Ми врахували всі зауваження Замовника (підпис/печатка виробника на гарантійному листі; реквізити договору з виробником/представником: вид, дата, номер, строк; коректне застосування КЕП/УЕП до е-документів; завірення сканів підписом уповноваженої особи учасника на кожній сторінці, за наявності печатки — із відбитком) і підтверджуємо готовність завантажити уточнені документи протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення в електронній системі закупівель. ВИМАГАЄМО: Скасувати протокол від 02.10.2025 про відхилення пропозиції ТОВ «ПОТАТО КОМПАНІ»; Невідкладно розмістити повідомлення про виявлені формальні невідповідності в ЕЗЗ та надати 24 години для їх усунення відповідно до ч.16 ст.14 Закону, п. 43 Постанови №1178 та п.16.11 Оголошення; Відновити розгляд нашої пропозиції після завантаження уточнених документів. У разі бездіяльності чи відмови залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби для захисту наших прав та проведення моніторингу закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Наданий гарантійний лист не є автентичним документом, оскільки не містить підпису та печатки Виробника, а тому не може бути розцінений як офіційний документ, виданий Виробником. Повідомляємо, що гарантійний лист Виробника, передбачений технічною специфікацією, підтверджує якісні, кількісні та технічні характеристики товару. Відсутність підпису Виробника на цьому документі впливає на зміст пропозиції, оскільки унеможливлює підтвердження відповідності товару вимогам Замовника. Такий документ є підтвердженням відповідності товару вимогам Замовника, а не формальною довідкою. Отже, такі невідповідності не є формальними у розумінні п.43 Постанови КМУ №1178 та ч.16 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», тому 24 години для їх усунення не надаються. Також повідомляємо, що відповідно до частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Замовник на виконання вимоги частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» надав додаткову аргументацію із зазначенням підстав відхилення пропозиції Учасника. Пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави для скасування рішення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.10.2025 10:23
Вимога
Залишено без розгляду

UA-2025-09-22-004704-a

Номер: e4bc1fb9c9fe4d4d8b4d568ae862157d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-22-004704-a.b5
Назва: UA-2025-09-22-004704-a
Вимога:
ВИМОГА про скасування протоколу про відхилення та надання 24 годин для усунення формальних невідповідностей Рішення Замовника, оформлене протоколом від 02.10.2025, про відхилення пропозиції ТОВ «ПОТАТО КОМПАНІ» є незаконним і прийняте з порушенням ч.16 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 43 Постанови КМУ №1178 та п. 16.11 Оголошення (вимога надання 24 годин для усунення невідповідностей), а також принципів ст.5 Закону (пропорційність, недискримінація, об’єктивність). У відповіді Замовника зазначено, що на усунення виявлених недоліків «не надається 24 години» з тієї підстави, що гарантійний лист виробника нібито підтверджує технічні/якісні характеристики товару. Це твердження є помилковим: • відсутність підпису/печатки виробника та відсутність реквізитів договору — це формальні (документальні) невідповідності, які не змінюють предмет закупівлі та не впливають на технічні/якісні характеристики товару; • за п. 43 Постанови №1178 такі невідповідності підлягають виправленню протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення в ЕЗЗ; • за п. 16.11 Оголошення Замовник зобов’язаний (а не вправі) розмістити повідомлення про невідповідності та надати 24 години на їх усунення (причому — у строк, не менший ніж два робочі дні до завершення розгляду пропозицій). Посилання ж на п.1 ч.13 ст.14 Закону (відхилення) без попереднього виконання обов’язку надати 24 години суперечить ч.16 ст.14 Закону і є передчасним. Також зауваження щодо КЕП/УЕП (п.16.2 Оголошення) інтерпретовано Замовником надмірно широко. Оголошення дозволяє подавати скан-копії, завірені уповноваженою особою учасника, для документів, які не є електронними. Перевірка КЕП/УЕП (через czo.gov.ua) застосовується до е-документів, а не до сканів. Навіть якщо Замовник бажає отримати оригінал гарантійного листа з підписом/печаткою виробника чи зазначенням строку договору — це усувається у 24-годинний строк, передбачений законом і Оголошенням. Ми врахували всі зауваження Замовника (підпис/печатка виробника на гарантійному листі; реквізити договору з виробником/представником: вид, дата, номер, строк; коректне застосування КЕП/УЕП до е-документів; завірення сканів підписом уповноваженої особи учасника на кожній сторінці, за наявності печатки — із відбитком) і підтверджуємо готовність завантажити уточнені документи протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення в електронній системі закупівель. ВИМАГАЄМО: Скасувати протокол від 02.10.2025 про відхилення пропозиції ТОВ «ПОТАТО КОМПАНІ»; Невідкладно розмістити повідомлення про виявлені формальні невідповідності в ЕЗЗ та надати 24 години для їх усунення відповідно до ч.16 ст.14 Закону, п. 43 Постанови №1178 та п.16.11 Оголошення; Відновити розгляд нашої пропозиції після завантаження уточнених документів. У разі бездіяльності чи відмови залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби для захисту наших прав та проведення моніторингу закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Наданий гарантійний лист не є автентичним документом, оскільки не містить підпису та печатки Виробника, а тому не може бути розцінений як офіційний документ, виданий Виробником. Повідомляємо, що гарантійний лист Виробника, передбачений технічною специфікацією, підтверджує якісні, кількісні та технічні характеристики товару. Відсутність підпису Виробника на цьому документі впливає на зміст пропозиції, оскільки унеможливлює підтвердження відповідності товару вимогам Замовника. Такий документ є підтвердженням відповідності товару вимогам Замовника, а не формальною довідкою. Отже, такі невідповідності не є формальними у розумінні п.43 Постанови КМУ №1178 та ч.16 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», тому 24 години для їх усунення не надаються. Також повідомляємо, що відповідно до частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Замовник на виконання вимоги частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» надав додаткову аргументацію із зазначенням підстав відхилення пропозиції Учасника. Пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави для скасування рішення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.10.2025 10:26
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне відхилення пропозиції без надання змоги виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі

Номер: afc559edb527497587e1174b871b364a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-22-004704-a.c4
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції без надання змоги виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі
Вимога:
ТОВ «ПОТАТО КОМПАНІ», як Учасник процедури закупівлі «ЛОТ 1. КАПУСТА БІЛОГОЛОВА СВІЖА; ЛОТ 2. БУРЯК СТОЛОВИЙ СВІЖИЙ; ЛОТ 3. ЦИБУЛЯ РІПЧАСТА СВІЖА; ЛОТ 4. МОРКВА СВІЖА (КОД ДК 021:2015: 03220000-9 «ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ», UA-2025-09-22-004704-a, який подав найбільш економічно вигідну пропозицію повідомляємо наступне : Відповідно до положень статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний у разі виявлення невідповідностей у поданих Учасником документах надати можливість їх виправлення у встановлений законом строк (24 години з моменту оприлюднення повідомлення в електронній системі закупівель) та відповідно до Оголошення спрощеної закупівлі п. 16, п.п. 16.11 , а саме : Державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (пункт 8 Особливостей № 1275). Натомість, у нашому випадку замовником було неправомірно відхилено пропозицію без надання можливості виправлення таких невідповідностей, що суперечить вимогам чинного законодавства та принципам здійснення закупівель (ст. 5 Закону). На підставі викладеного вимагаємо: Скасувати протокол від 02.10.2025 про відхилення пропозиції ТОВ «ПОТАТО КОМПАНІ» і надати змогу виправити невідповідності згідно статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо рішення Замовника безпідставним і таким, що порушує права та законні інтереси Учасника процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі п.16.2. «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП). 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо; 4) документи Учасника завантажуються у вигляді оригінальної кольорової копії, або мають бути завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності). Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У разі відсутності цієї інформації або у разі не накладення учасником КЕП/УЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.» Згідно Додатку № 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі», встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи, а саме: 1. «Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору).». У складі пропозиції Учасником надано гарантійний лист Виробника який не містить підпису та печатки Виробника, де відсутні дані про строк дії Договору між Учасником і Виробником. Натомість даний гарантійний лист Виробника завірений підписом самого Учасника. Звертаємо увагу, що Учасник не повинен підписувати документи, що сладаються від імені Виробника, оскільки такі документи повинні бути оформлені та підписані Виробником. Завірення такого листа самим Учасником не підтверджує його справжність і не може вважатися гарантійним листом Виробника у розумінні вимог документації. Також повідомляємо, що на усунення зазначених невідповідностей не надається 24 години, оскільки даний гарантійний лист Виробника підтверджує відповідність продукції про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури в його пропозиції. Пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави для скасування рішення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.10.2025 14:25
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне відхилення пропозиції без надання змоги виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі

Номер: 739e432481a940aab19e401b1bbcffec
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-22-004704-a.c3
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції без надання змоги виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі
Вимога:
ТОВ «ПОТАТО КОМПАНІ», як Учасник процедури закупівлі «ЛОТ 1. КАПУСТА БІЛОГОЛОВА СВІЖА; ЛОТ 2. БУРЯК СТОЛОВИЙ СВІЖИЙ; ЛОТ 3. ЦИБУЛЯ РІПЧАСТА СВІЖА; ЛОТ 4. МОРКВА СВІЖА (КОД ДК 021:2015: 03220000-9 «ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ», UA-2025-09-22-004704-a, який подав найбільш економічно вигідну пропозицію повідомляємо наступне : Відповідно до положень статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний у разі виявлення невідповідностей у поданих Учасником документах надати можливість їх виправлення у встановлений законом строк (24 години з моменту оприлюднення повідомлення в електронній системі закупівель) та відповідно до Оголошення спрощеної закупівлі п. 16, п.п. 16.11 , а саме : Державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (пункт 8 Особливостей № 1275). Натомість, у нашому випадку замовником було неправомірно відхилено пропозицію без надання можливості виправлення таких невідповідностей, що суперечить вимогам чинного законодавства та принципам здійснення закупівель (ст. 5 Закону). На підставі викладеного вимагаємо: Скасувати протокол від 02.10.2025 про відхилення пропозиції ТОВ «ПОТАТО КОМПАНІ» і надати змогу виправити невідповідності згідно статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо рішення Замовника безпідставним і таким, що порушує права та законні інтереси Учасника процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі п.16.2. «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП). 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо; 4) документи Учасника завантажуються у вигляді оригінальної кольорової копії, або мають бути завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності). Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У разі відсутності цієї інформації або у разі не накладення учасником КЕП/УЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.» Згідно Додатку № 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі», встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи, а саме: 1. «Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору).». У складі пропозиції Учасником надано гарантійний лист Виробника який не містить підпису та печатки Виробника, де відсутні дані про строк дії Договору між Учасником і Виробником. Натомість даний гарантійний лист Виробника завірений підписом самого Учасника. Звертаємо увагу, що Учасник не повинен підписувати документи, що сладаються від імені Виробника, оскільки такі документи повинні бути оформлені та підписані Виробником. Завірення такого листа самим Учасником не підтверджує його справжність і не може вважатися гарантійним листом Виробника у розумінні вимог документації. Також повідомляємо, що на усунення зазначених невідповідностей не надається 24 години, оскільки даний гарантійний лист Виробника підтверджує відповідність продукції про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури в його пропозиції. Пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави для скасування рішення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.10.2025 14:24
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне відхилення пропозиції без надання змоги виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі

Номер: df7bfcc3d9e2444794079885f315f91b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-22-004704-a.c2
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції без надання змоги виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі
Вимога:
ТОВ «ПОТАТО КОМПАНІ», як Учасник процедури закупівлі «ЛОТ 1. КАПУСТА БІЛОГОЛОВА СВІЖА; ЛОТ 2. БУРЯК СТОЛОВИЙ СВІЖИЙ; ЛОТ 3. ЦИБУЛЯ РІПЧАСТА СВІЖА; ЛОТ 4. МОРКВА СВІЖА (КОД ДК 021:2015: 03220000-9 «ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ», UA-2025-09-22-004704-a, який подав найбільш економічно вигідну пропозицію повідомляємо наступне : Відповідно до положень статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний у разі виявлення невідповідностей у поданих Учасником документах надати можливість їх виправлення у встановлений законом строк (24 години з моменту оприлюднення повідомлення в електронній системі закупівель) та відповідно до Оголошення спрощеної закупівлі п. 16, п.п. 16.11 , а саме : Державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (пункт 8 Особливостей № 1275). Натомість, у нашому випадку замовником було неправомірно відхилено пропозицію без надання можливості виправлення таких невідповідностей, що суперечить вимогам чинного законодавства та принципам здійснення закупівель (ст. 5 Закону). На підставі викладеного вимагаємо: Скасувати протокол від 02.10.2025 про відхилення пропозиції ТОВ «ПОТАТО КОМПАНІ» і надати змогу виправити невідповідності згідно статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо рішення Замовника безпідставним і таким, що порушує права та законні інтереси Учасника процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі п.16.2. «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП). 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо; 4) документи Учасника завантажуються у вигляді оригінальної кольорової копії, або мають бути завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності). Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У разі відсутності цієї інформації або у разі не накладення учасником КЕП/УЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.» Згідно Додатку № 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі», встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи, а саме: 1. «Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору).». У складі пропозиції Учасником надано гарантійний лист Виробника який не містить підпису та печатки Виробника, де відсутні дані про строк дії Договору між Учасником і Виробником. Натомість даний гарантійний лист Виробника завірений підписом самого Учасника. Звертаємо увагу, що Учасник не повинен підписувати документи, що сладаються від імені Виробника, оскільки такі документи повинні бути оформлені та підписані Виробником. Завірення такого листа самим Учасником не підтверджує його справжність і не може вважатися гарантійним листом Виробника у розумінні вимог документації. Також повідомляємо, що на усунення зазначених невідповідностей не надається 24 години, оскільки даний гарантійний лист Виробника підтверджує відповідність продукції про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури в його пропозиції. Пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави для скасування рішення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.10.2025 14:23
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне відхилення пропозиції без надання змоги виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі

Номер: f327ce775c5e40299c258a3f310fea57
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-22-004704-a.c1
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції без надання змоги виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі
Вимога:
ТОВ «ПОТАТО КОМПАНІ», як Учасник процедури закупівлі «ЛОТ 1. КАПУСТА БІЛОГОЛОВА СВІЖА; ЛОТ 2. БУРЯК СТОЛОВИЙ СВІЖИЙ; ЛОТ 3. ЦИБУЛЯ РІПЧАСТА СВІЖА; ЛОТ 4. МОРКВА СВІЖА (КОД ДК 021:2015: 03220000-9 «ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ», UA-2025-09-22-004704-a, який подав найбільш економічно вигідну пропозицію повідомляємо наступне : Відповідно до положень статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний у разі виявлення невідповідностей у поданих Учасником документах надати можливість їх виправлення у встановлений законом строк (24 години з моменту оприлюднення повідомлення в електронній системі закупівель) та відповідно до Оголошення спрощеної закупівлі п. 16, п.п. 16.11 , а саме : Державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (пункт 8 Особливостей № 1275). Натомість, у нашому випадку замовником було неправомірно відхилено пропозицію без надання можливості виправлення таких невідповідностей, що суперечить вимогам чинного законодавства та принципам здійснення закупівель (ст. 5 Закону). На підставі викладеного вимагаємо: Скасувати протокол від 02.10.2025 про відхилення пропозиції ТОВ «ПОТАТО КОМПАНІ» і надати змогу виправити невідповідності згідно статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо рішення Замовника безпідставним і таким, що порушує права та законні інтереси Учасника процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі п.16.2. «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП). 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо; 4) документи Учасника завантажуються у вигляді оригінальної кольорової копії, або мають бути завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності). Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У разі відсутності цієї інформації або у разі не накладення учасником КЕП/УЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.» Згідно Додатку № 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі», встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи, а саме: 1. «Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору).». У складі пропозиції Учасником надано гарантійний лист Виробника який не містить підпису та печатки Виробника, де відсутні дані про строк дії Договору між Учасником і Виробником. Натомість даний гарантійний лист Виробника завірений підписом самого Учасника. Звертаємо увагу, що Учасник не повинен підписувати документи, що сладаються від імені Виробника, оскільки такі документи повинні бути оформлені та підписані Виробником. Завірення такого листа самим Учасником не підтверджує його справжність і не може вважатися гарантійним листом Виробника у розумінні вимог документації. Також повідомляємо, що на усунення зазначених невідповідностей не надається 24 години, оскільки даний гарантійний лист Виробника підтверджує відповідність продукції про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури в його пропозиції. Пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави для скасування рішення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.10.2025 14:22