-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Труби попередньо теплоізольовані та супутні товари
Завершена
2 100 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
22.09.2025 10:29 - 03.10.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
e156427562a3496f840a5539f6a66f3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-22-002364-a.b1
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
№ 708 від 26.09.2025 р.
До АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Замовник: КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГОПОСТАЧ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Адреса: 08200, Україна, Київська область, м. Ірпінь, вул. Ярославська, 9
ЄДРПОУ: 32973584
Суб`єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОРПОРАЦІЯ "ЕНЕРГОРЕСУРС-ІНВЕСТ»
Адреса: 79035, ЛЬВІВСЬКА область, місто ЛЬВІВ, вулиця ЗЕЛЕНА, будинок 131
Код ЄДРПОУ: 45294270
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-22-002364-a
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
22.09.2025 р. Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2025-09-22-002364-a процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій був встановлений до 30.09.2025р.
Ми маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОРПОРАЦІЯ "ЕНЕРГОРЕСУРС-ІНВЕСТ» (далі - Скаржник) виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають нам можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме:
1.Відповідно до п.4.1. та п.4.2 Проєкту договору Постачальник зобов’язується поставляти Товар партіями протягом 1 (одного) робочого дня з моменту надання заявки Покупцем та зобов’язаний поставити Товар своїм (або окремо найманим) транспортом за власний рахунок на склад Покупця за адресою: 08200, м. Ірпінь, Бучанський р-н, Київська обл., вул. Ярославська, 11.
Варто зазначити, що предметом закупівлі є попередньоізольовані трубопроводи та супутні вироби (ДК:021:2015: 44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби), зокрема 500 метрів труб різного діаметру та розміру, Коліна різного типу та діаметру і комплектів ізоляції стиків.
Виготовлення та доставлення протягом такого короткого проміжку часу (1 робочий день з дня отримання заявки від Покупця) з такого широкого асортименту товару є фізично неможливим, адже навіть резервація вказаного асортименту у повній кількості одразу після підписання договору, а також додатково утримання великого штату працівників, основним завданням якого буде очікування заявок замовника 24/7 від дати підписання договору до 31.12.2025 року, у теперішніх умовах виконати не реально, враховуючи дію особливого періоду (воєнного стану) на території України, запровадження комендантської години, а також постійні ракетні обстріли агресором логістичних шляхів, що спричиняє затори та зупинки, більше того відстань від місця де розташовані потужності виробництва Скаржника до складу поставки сягає більше 500 кілометрів.
Також звертаємо увагу, що така умова суперечить технологічному процесу виробництва продукції, а саме, відповідно до технологічної інструкції виробника предмету закупівлі «Процес теплоізоляції труб та фасонних виробів для теплових мереж згідно державного стандарту ДСТУ Б В.2.5-31:2007 (циклопентанова технологія)», затвердженої 05.08.2021 року, у пункті 7.14 встановлено, що після витримки протягом 24 годин труби та фасонні вироби повинні бути відвантажені Замовнику або передані на центральний склад. Зазначена вимога встановлює мінімальний термін витримки продукції після теплоізоляції, що є критично важливим для забезпечення її якості та відповідності технічним умовам. Недотримання терміну витримки продукції та її доставка протягом одного робочого дня порушує технологічний процес виробництва, та як наслідок може негативно вплинути на якість продукції в процесі її експлуатації.
Тому поставка товару із такого широко асортименту вимагає набагато більшої кількості робочих днів для формування замовлення у постачальників та їх доставку до Замовника. Бажаним був би строк у 10 (десять) робочих днів.
Скаржник в змозі виконати поставку поставити якісний товар, що є предметом закупівлі, проте вкрай обмежені строки поставки позбавляють Скаржника взяти участь у даній закупівлі.
До вимоги надаємо проєкт договору, що міститься додатком до тендерної документації із виділенням вказаного пункту, про який йшлось вище.
Окремо повідомляємо, що ні ЗУ «Про публічні закупівлі», ні Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022 року не міститься умов, що визначають кількість часу для виконання поставки товару за договором після отримання заявки Замовника.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону: тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників, цього положення тендерної документації.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище вимог Документації у вказаній редакції. 5
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть здійснити поставку Товару відповідно до заявок Покупця протягом 1 робочого дня з дати отримання заявки від Покупця, , що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
На підтвердження надаємо:
- Додаток до ТД (Проєкт договору);
- Закон України про публічні закупівлі;
- Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178;
- Витяг з інструкції виробника;
2. Відповідно до п.7.2. Проєкту договору у випадку порушення встановлених цим Договором строків поставки відповідної партії Товару або недопоставки її, Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі облікової ставки НБУ, діючої на день її нарахування від вартості не поставленого (недопоставленого) в строки партії Товару за кожний день прострочення такої поставки. За прострочення понад 5 (п’ять) днів – Покупець має право додатково стягнути з Постачальника штраф у розмірі 50 (п’ятдесяти) відсотків вартості відповідної партії Товару.
Скаржнику вдається вкрай непропорційною відповідальністю постачальника, у випадку порушення 5 денного проміжку доставки товару до Замовника штраф у розмірі 50 (п’ятдесят) відсотків, який може складати 1 050 000,00 гривень.
Може трапитись випадок, коли постачальнику буде сформована заявка на поставку товару на 500 гривень, при цьому штраф за порушення термінів поставки буде складати більше 1 мільйона гривень. Проєктом договору не визначено також мінімальний поріг суми заявки Замовника.
Окремо повідомляю, що ні ЗУ «Про публічні закупівлі», ні Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022 року не міститься умов, що визначають обов’язкові санкції за невиконання умов договору, що можуть бути застосовані до постачальника за договором та їх розмір (надаємо до скарги).
Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом її зміни.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище вимог Документації у вказаній редакції.
За таких умов, вищезазначені положення Документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства, зокрема, в частині розміру штрафу/неустойки за несвоєчасну поставку Товару та порушення термінів відвантаження Товару або поставки не в повному обсязі, заявленому Покупцем.
Зазначені вимоги є дискримінаційною та обмежують суттєво коло учасників закупівлі, в тому числі і Скаржника.
Вищенаведена дискримінаційні вимоги може бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
На підтвердження надаємо:
- Додаток до ТД (Проєкт договору);
- Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178;
- Закон України про публічні закупівлі.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Тендерна документація;
2. Закон України про публічні закупівлі;
3. Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178;
4. Конституція України;
5. Додаток до ТД (Проєкт договору);
6. Витяг з інструкції виробника;
З повагою,
Товариство з обмеженою відповідальністю
«КОРПОРАЦІЯ "ЕНЕРГОРЕСУРС-ІНВЕСТ» КЕП Андрій ШМАЛЮК
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. П. 1. Тендерна документація.doc 26.09.2025 15:03
- 2. Закон України про публічні закупівлі.pdf 26.09.2025 15:03
- 3. Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178.pdf 26.09.2025 15:03
- 4. Конституція України.pdf 26.09.2025 15:03
- 5. Додаток до ТД (проєкт Договору).doc 26.09.2025 15:03
- Скарга.docx 26.09.2025 15:03
- 6. Витяг з інструкції виробника.pdf 26.09.2025 15:03
- Скарга.docx.asice.zip 26.09.2025 15:03
- sign.p7s 26.09.2025 15:04
- SCAN0231.PDF 29.09.2025 10:26
- П. 1. Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc 01.10.2025 09:34
- Проєкт договору НОВА РЕДАКЦІЯ.doc 01.10.2025 09:34
- Таблиця змін — 29.09.2025.doc 01.10.2025 09:34
- Пояснення замовника на скаргу – АМКУ.doc 01.10.2025 09:34
- рішення від 30.09.2025 №14812.pdf 30.09.2025 17:04
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.10.2025 №15263.pdf 09.10.2025 13:28
- рішення від 08.10.2025 №15263.pdf 10.10.2025 14:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.09.2025 15:53
Дата розгляду скарги:
08.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.09.2025 17:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.10.2025 14:39
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f9f6b18a92b04e12a0044e52a67ed030
Заголовок пункту скарги:
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Умови проекту договору
Тип порушення:
Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги:
1.Відповідно до п.4.1. та п.4.2 Проєкту договору Постачальник зобов’язується поставляти Товар партіями протягом 1 (одного) робочого дня з моменту надання заявки Покупцем та зобов’язаний поставити Товар своїм (або окремо найманим) транспортом за власний рахунок на склад Покупця за адресою: 08200, м. Ірпінь, Бучанський р-н, Київська обл., вул. Ярославська, 11.
Варто зазначити, що предметом закупівлі є попередньоізольовані трубопроводи та супутні вироби (ДК:021:2015: 44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби), зокрема 500 метрів труб різного діаметру та розміру, Коліна різного типу та діаметру і комплектів ізоляції стиків.
Виготовлення та доставлення протягом такого короткого проміжку часу (1 робочий день з дня отримання заявки від Покупця) з такого широкого асортименту товару є фізично неможливим, адже навіть резервація вказаного асортименту у повній кількості одразу після підписання договору, а також додатково утримання великого штату працівників, основним завданням якого буде очікування заявок замовника 24/7 від дати підписання договору до 31.12.2025 року, у теперішніх умовах виконати не реально, враховуючи дію особливого періоду (воєнного стану) на території України, запровадження комендантської години, а також постійні ракетні обстріли агресором логістичних шляхів, що спричиняє затори та зупинки, більше того відстань від місця де розташовані потужності виробництва Скаржника до складу поставки сягає більше 500 кілометрів.
Також звертаємо увагу, що така умова суперечить технологічному процесу виробництва продукції, а саме, відповідно до технологічної інструкції виробника предмету закупівлі «Процес теплоізоляції труб та фасонних виробів для теплових мереж згідно державного стандарту ДСТУ Б В.2.5-31:2007 (циклопентанова технологія)», затвердженої 05.08.2021 року, у пункті 7.14 встановлено, що після витримки протягом 24 годин труби та фасонні вироби повинні бути відвантажені Замовнику або передані на центральний склад. Зазначена вимога встановлює мінімальний термін витримки продукції після теплоізоляції, що є критично важливим для забезпечення її якості та відповідності технічним умовам. Недотримання терміну витримки продукції та її доставка протягом одного робочого дня порушує технологічний процес виробництва, та як наслідок може негативно вплинути на якість продукції в процесі її експлуатації.
Тому поставка товару із такого широко асортименту вимагає набагато більшої кількості робочих днів для формування замовлення у постачальників та їх доставку до Замовника. Бажаним був би строк у 10 (десять) робочих днів.
Скаржник в змозі виконати поставку поставити якісний товар, що є предметом закупівлі, проте вкрай обмежені строки поставки позбавляють Скаржника взяти участь у даній закупівлі.
До вимоги надаємо проєкт договору, що міститься додатком до тендерної документації із виділенням вказаного пункту, про який йшлось вище.
Окремо повідомляємо, що ні ЗУ «Про публічні закупівлі», ні Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022 року не міститься умов, що визначають кількість часу для виконання поставки товару за договором після отримання заявки Замовника.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону: тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників, цього положення тендерної документації.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище вимог Документації у вказаній редакції. 5
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть здійснити поставку Товару відповідно до заявок Покупця протягом 1 робочого дня з дати отримання заявки від Покупця, , що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
На підтвердження надаємо:
- Додаток до ТД (Проєкт договору);
- Закон України про публічні закупівлі;
- Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178;
- Витяг з інструкції виробника;
Варто зазначити, що предметом закупівлі є попередньоізольовані трубопроводи та супутні вироби (ДК:021:2015: 44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби), зокрема 500 метрів труб різного діаметру та розміру, Коліна різного типу та діаметру і комплектів ізоляції стиків.
Виготовлення та доставлення протягом такого короткого проміжку часу (1 робочий день з дня отримання заявки від Покупця) з такого широкого асортименту товару є фізично неможливим, адже навіть резервація вказаного асортименту у повній кількості одразу після підписання договору, а також додатково утримання великого штату працівників, основним завданням якого буде очікування заявок замовника 24/7 від дати підписання договору до 31.12.2025 року, у теперішніх умовах виконати не реально, враховуючи дію особливого періоду (воєнного стану) на території України, запровадження комендантської години, а також постійні ракетні обстріли агресором логістичних шляхів, що спричиняє затори та зупинки, більше того відстань від місця де розташовані потужності виробництва Скаржника до складу поставки сягає більше 500 кілометрів.
Також звертаємо увагу, що така умова суперечить технологічному процесу виробництва продукції, а саме, відповідно до технологічної інструкції виробника предмету закупівлі «Процес теплоізоляції труб та фасонних виробів для теплових мереж згідно державного стандарту ДСТУ Б В.2.5-31:2007 (циклопентанова технологія)», затвердженої 05.08.2021 року, у пункті 7.14 встановлено, що після витримки протягом 24 годин труби та фасонні вироби повинні бути відвантажені Замовнику або передані на центральний склад. Зазначена вимога встановлює мінімальний термін витримки продукції після теплоізоляції, що є критично важливим для забезпечення її якості та відповідності технічним умовам. Недотримання терміну витримки продукції та її доставка протягом одного робочого дня порушує технологічний процес виробництва, та як наслідок може негативно вплинути на якість продукції в процесі її експлуатації.
Тому поставка товару із такого широко асортименту вимагає набагато більшої кількості робочих днів для формування замовлення у постачальників та їх доставку до Замовника. Бажаним був би строк у 10 (десять) робочих днів.
Скаржник в змозі виконати поставку поставити якісний товар, що є предметом закупівлі, проте вкрай обмежені строки поставки позбавляють Скаржника взяти участь у даній закупівлі.
До вимоги надаємо проєкт договору, що міститься додатком до тендерної документації із виділенням вказаного пункту, про який йшлось вище.
Окремо повідомляємо, що ні ЗУ «Про публічні закупівлі», ні Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022 року не міститься умов, що визначають кількість часу для виконання поставки товару за договором після отримання заявки Замовника.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону: тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників, цього положення тендерної документації.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище вимог Документації у вказаній редакції. 5
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть здійснити поставку Товару відповідно до заявок Покупця протягом 1 робочого дня з дати отримання заявки від Покупця, , що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
На підтвердження надаємо:
- Додаток до ТД (Проєкт договору);
- Закон України про публічні закупівлі;
- Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178;
- Витяг з інструкції виробника;
×
-
Назва доказу:
6. Витяг з інструкції виробника
-
Повʼязаний документ:
6. Витяг з інструкції виробника.pdf
-
-
Назва доказу:
3. Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178
-
Повʼязаний документ:
3. Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Закон України про публічні закупівлі
-
Повʼязаний документ:
2. Закон України про публічні закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
5. Додаток до ТД (проєкт Договору)
-
Повʼязаний документ:
5. Додаток до ТД (проєкт Договору).doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
32482452c0f24539900bf08cf110aa24
Заголовок пункту скарги:
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Умови проекту договору
Тип порушення:
Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п.7.2. Проєкту договору у випадку порушення встановлених цим Договором строків поставки відповідної партії Товару або недопоставки її, Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі облікової ставки НБУ, діючої на день її нарахування від вартості не поставленого (недопоставленого) в строки партії Товару за кожний день прострочення такої поставки. За прострочення понад 5 (п’ять) днів – Покупець має право додатково стягнути з Постачальника штраф у розмірі 50 (п’ятдесяти) відсотків вартості відповідної партії Товару.
Скаржнику вдається вкрай непропорційною відповідальністю постачальника, у випадку порушення 5 денного проміжку доставки товару до Замовника штраф у розмірі 50 (п’ятдесят) відсотків, який може складати 1 050 000,00 гривень.
Може трапитись випадок, коли постачальнику буде сформована заявка на поставку товару на 500 гривень, при цьому штраф за порушення термінів поставки буде складати більше 1 мільйона гривень. Проєктом договору не визначено також мінімальний поріг суми заявки Замовника.
Окремо повідомляю, що ні ЗУ «Про публічні закупівлі», ні Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022 року не міститься умов, що визначають обов’язкові санкції за невиконання умов договору, що можуть бути застосовані до постачальника за договором та їх розмір (надаємо до скарги).
Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом її зміни.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище вимог Документації у вказаній редакції.
За таких умов, вищезазначені положення Документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства, зокрема, в частині розміру штрафу/неустойки за несвоєчасну поставку Товару та порушення термінів відвантаження Товару або поставки не в повному обсязі, заявленому Покупцем.
Зазначені вимоги є дискримінаційною та обмежують суттєво коло учасників закупівлі, в тому числі і Скаржника.
Вищенаведена дискримінаційні вимоги може бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
На підтвердження надаємо:
- Додаток до ТД (Проєкт договору);
- Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178;
- Закон України про публічні закупівлі.
Скаржнику вдається вкрай непропорційною відповідальністю постачальника, у випадку порушення 5 денного проміжку доставки товару до Замовника штраф у розмірі 50 (п’ятдесят) відсотків, який може складати 1 050 000,00 гривень.
Може трапитись випадок, коли постачальнику буде сформована заявка на поставку товару на 500 гривень, при цьому штраф за порушення термінів поставки буде складати більше 1 мільйона гривень. Проєктом договору не визначено також мінімальний поріг суми заявки Замовника.
Окремо повідомляю, що ні ЗУ «Про публічні закупівлі», ні Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022 року не міститься умов, що визначають обов’язкові санкції за невиконання умов договору, що можуть бути застосовані до постачальника за договором та їх розмір (надаємо до скарги).
Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом її зміни.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище вимог Документації у вказаній редакції.
За таких умов, вищезазначені положення Документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства, зокрема, в частині розміру штрафу/неустойки за несвоєчасну поставку Товару та порушення термінів відвантаження Товару або поставки не в повному обсязі, заявленому Покупцем.
Зазначені вимоги є дискримінаційною та обмежують суттєво коло учасників закупівлі, в тому числі і Скаржника.
Вищенаведена дискримінаційні вимоги може бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
На підтвердження надаємо:
- Додаток до ТД (Проєкт договору);
- Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178;
- Закон України про публічні закупівлі.
×
-
Назва доказу:
2. Закон України про публічні закупівлі
-
Повʼязаний документ:
2. Закон України про публічні закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
3. Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178
-
Повʼязаний документ:
3. Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
5. Додаток до ТД (проєкт Договору)
-
Повʼязаний документ:
5. Додаток до ТД (проєкт Договору).doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Запити Органу оскарження
Номер:
170cbb1c6e104890b6e229f88dd5068c
Тема запиту:
Внесення змін до Тендерної документації
Текст запиту:
Пояснення Замовника на скаргу
UA-2025-09-22-002364-a.b1
Комунально – побутове підприємство «Теплоенергопостач» Ірпінської міської Ради (надалі –Замовник) ознайомившись з листом Комісії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.09.2025 за № 14812-р/пк-пз, надає наступну інформацію:
22.09.2025 року Замовником оголошено процедуру закупівлі № UA-2025-09-22-002364-a за предметом: 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» Труби попередньо теплоізольовані та супутні товари.
26.09.2025 року до Антимонопольного комітету України подано скаргу № 708 від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОРПОРАЦІЯ «ЕНЕРГОРЕСУРС-ІНВЕСТ» . Скаржник повідомляє про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, а саме: 1.Відповідно до п.4.1. та п.4.2 Проєкту договору Постачальник зобов’язується поставляти Товар партіями протягом 1 (одного) робочого дня з моменту надання заявки Покупцем та зобов’язаний поставити Товар своїм (або окремо найманим) транспортом за власний рахунок на склад Покупця за адресою: 08200, м. Ірпінь, Бучанський р-н, Київська обл., вул. Ярославська, 11. Виготовлення та доставлення протягом такого короткого проміжку часу (1 робочий день з дня отримання заявки від Покупця) з такого широкого асортименту товару є фізично неможливим, тому Скаржник посилається на те, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Замовник погодився з наведеними вище невідповідностями та прийняв рішення внести зміни до Тендерної документації та Додатку 3 «Проєкт договору».
29.09.2025 року були внесені зміни до Тендерної документації, а саме змінено п.4.1. та п.4.2 Проєкту договору Постачальник зобов’язується поставляти Товар партіями протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту надання заявки Покупцем та зобов’язаний поставити Товар своїм (або окремо найманим) транспортом за власний рахунок на склад Покупця за адресою: 08200, м. Ірпінь, Бучанський р-н, Київська обл., вул. Ярославська, 11.
Для цього розроблено та оприлюднені проект нової редакції Тендерної документації та Додатку 3 «Проєкт договору». Згідно зі змінами строк подання тендерних пропозицій закінчується 06.10.2025 року.
Дата опублікування:
01.10.2025 09:34
Номер:
a160365a7cf94b5ebc62ae90c3ff2ac8
Тема запиту:
Внесення змін до Тендерної документації
Текст запиту:
До АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 подано скаргу від Товариство з обмеженою відповідальністю «Корпорація «Енергоресурс-Інвест» № 708 від 26.09.2025 року до
закупівлі № UA-2025-09-22-002364-a.
Скаржник скаржиться на невідповідність чинному законодавству, обмежуючи конкурентність, а саме: відповідно до п.4.1. та п.4.2 Проєкту договору Постачальник зобов’язується поставляти Товар партіями протягом 1 (одного) робочого дня з моменту надання заявки Покупцем та зобов’язаний поставити Товар своїм (або окремо найманим) транспортом за власний рахунок на склад Покупця за адресою: 08200, м. Ірпінь, Бучанський р-н, Київська обл., вул. Ярославська, 11, що не дає можливості Учаснику прийняти участь у відповідній закупівлі.
Вивчивши вимогу Учасника Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до Тендерної документації , а саме: відповідно до п.4.1. та п.4.2 Проєкту договору Постачальник зобов’язується поставляти Товар партіями протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту надання заявки Покупцем та зобов’язаний поставити Товар своїм (або окремо найманим) транспортом за власний рахунок на склад Покупця за адресою: 08200, м. Ірпінь, Бучанський р-н, Київська обл., вул. Ярославська, 11, що не дає можливості Учаснику прийняти участь у відповідній закупівлі.
Дата опублікування:
29.09.2025 10:26