-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Холодильник медичний
Завершена
656 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 560.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 560.00 UAH
Період оскарження:
29.10.2018 15:42 - 10.11.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Незаконні та дискримінуючі вимоги тендерної документації
Номер:
7c4d6da9465e4081b976e9d6d7356419
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-29-001665-c.c1
Назва:
Незаконні та дискримінуючі вимоги тендерної документації
Вимога:
29.10.2018 року Замовник оголосив закупівлю “Холодильник медичний”.
Вивчивши тендерну документацію ми виявили, що вона порушує вимоги ст. 3 та ч.4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Звертаємо Вашу увагу, що вимоги до обладнання, які викладені у Додатку 4 до Тендерної документації прописані таким чином, що їм відповідає обладнання лише одного виробника — Nuve Senay Malremeler i Imalat ve Tic. A.S., що підтверджується закупівлею UA-2018-10-01-001730-c .
Згідно численних рішень АМКУ, такі закупівлі грубо порушують чинне законодавство України, оскільки інші виробники медичних холодильників, які відповідають Технічному регламенту щодо медичних виробів, та призначенні для чутливої до тепла продукції, такої як ліки, вакцини, фармацевтичні та медичні товари, не можуть прийняти участь у закупівлі.
Такими вимогами є:
Об'єм камери не менш 630л.;
Температура охолодження не гірше 0.0°С — 10.0°С;
Камера повинна освітлюватися флуорисцентною лампою не менше 30 Watt;
Наявність встановлення паролю доступу;
Наявність потрійної термостійкої скляної двері для спостереження за зразками;
Можливість функції “дистанційної сигналізації” при під'єднанні до холодильника;
Наявність збереження останніх 50 записів збоїв у пам'яті, а також відображення їх на дисплеї;
Наявність порта з'єднання з інтернетом дозволяє відправлення електронної пошти на п'ять різних електронних адрес у випадку помилки;
Можливість SMS розсилки на п'ять різних телефонних номерів у випадку помилки;
Наявність внутрішньої пам'яті, яка зберігає температурні показники протягом не менш 10 років;
Наявність функції запису температурних показників на USB накопичувач;
Мова меню: російська або українська;
Кольоровий рідкокристалічний монітор;
Наявність історії перегляду історії температур.
На ринку наявні декілька виробників медичних холодильників об'ємом 610л та з температурою охолодження 2-10°С, що не впливає на виконання функцій по зберіганню ліків, вакцин або іншої медичної продукції.
Всі вищезазначені функції не впливають на якість зберігання медичної продукції тому вони обмежують конкуренцію та є надлишковими.
Враховуючи вищезазначене, спираючись на ст. 3, 22, 23 ЗУ “Про публічні закупівлі” прошу виключити вищезазначені вимоги з Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.10.2018 13:31
Вирішення:
КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4, розглянувши вимогу від 31.10.2018 № UA-2018-10-29-001665-c.c1 щодо закупівлі: ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Холодильник медичний), ідентифікатор закупівлі № UA-2018-10-29-001665-c, повідомляє наступне.
Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Так, із врахуванням медичної практики лікарні, мету застосування обладнання, що є предметом закупівлі, а також вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником сформовано медико-технічні вимоги до холодильника медичного (Додаток 4 до тендерної документації), що містять опис товару, у тому числі його технічні та якісні характеристики, які зможуть задовольнити об’єктивну потребу лікарні саме у такому обладнанні.
Разом з тим, медико-технічні вимоги не містять посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а містять вимоги, що мають допустимі межі, а отже не обмежують конкуренцію, а навпаки дозволяють потенційним учасникам запропонувати обладнання, яке має технічні та якісні характеристики не гірше, ніж встановлені в медико-технічних вимогах до обладнання, що є предметом закупівлі.
Що стосується вказаних вимог, які Ви просите виключити з Додатку 4 до тендерної документації, повідомляємо, що дані вимоги стосуються технічних характеристик, які притаманні саме медичним холодильникам, наявність яких забезпечують належне зберігання чутливої до тепла продукції, такої як ліки, вакцини, фармацевтичні та медичні товари, а також забезпечують контроль безпеки та своєчасне сповіщення при збоях в роботі техніки, що є суттєвим для зберігання властивостей вищезазначеної продукції. А отже, якщо виключити вимоги, вказані Вами, то це погіршить технічні та якісні характеристики (можливості) холодильника медичного, оскільки Замовником закуповуються саме медичні, а не побутові холодильники.
Крім того, інформація, вказана у вимозі стосовно того, що вимоги до обладнання, які викладені у Додатку 4 до тендерної документації прописані таким чином, що їм відповідає обладнання лише одного виробника, не відповідає дійсності, оскільки на ринку достатня кількість виробників, які виробляють медичні холодильники з допустимими межами об’єму камери та іншими технічними характеристиками, визначеними Замовником в тендерній документації.
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником дотримано вимоги, передбачені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципи здійснення закупівель, що встановлені частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено