• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячна та вул. Ярослава Мудрого в селищі Градизьк Кременчуцького району Полтавської області (код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Кваліфікація

від початку періоду пройшов 51 робочий день

1 600 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 19.09.2025 16:50 - 27.09.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне рішення Замовника про визначення переможцем ФОП Акопян Овакім Кавалоєвич

Номер: fb352e3c2abb40b4815cac643c63abc7
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-19-012263-a.a1
Назва: Неправомірне рішення Замовника про визначення переможцем ФОП Акопян Овакім Кавалоєвич
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із вимогою на рішення Уповноваженої особи щодо неправомірного визначення переможцем Фізична особа-підприємець Акопян Овакім Кавалоєвич (далі - ФОП Акопян О.К., Переможець). Згідно Протокольного рішення № 63 від 07.10.2025 р. (далі — Протокол), Уповноважена особа вирішила: Визначити Фізична особа-підприємець Акопян Овакім Кавалоєвич (РНОКПП 2252319232), переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю. Також в Протоколі Уповноважена особа зазначає: В ході розгляду замовником тендерної пропозиції ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ ГРАДИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ на відповідність вимогам тендерної документації, невідповідностей та підстав для відхилення не встановлено. ПП «Ефект» не погоджується з таким рішенням Уповноваженої особи. Вважаємо, що таке рішення Уповноваженої особи є упередженим та неправомірним до розгляду та оцінки пропозиції Переможця, з огляду на наступне: По-перше: В п.1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлені вимоги щодо обов’язкової наявності в учасників машини поливально-мийної -1 шт., в підтвердження наявності якої Учасник повинен надати оригінал(-и)/копія (копії) договору(-ів) оренди, суборенди (лізингу, надання послуг, тощо) машин, механізмів та техніки. У складі своєї тендерної пропозиції, Переможець НЕ надав оригінал(-и)/копія (копії) договору(-ів) оренди, суборенди (лізингу, надання послуг, тощо) на машину поливально-мийну ПМ ЗИЛ 494802, ВМ3696СМ, яка буде використовуватись ним на підставі Договору № 25/25 про надання послуг від 25 вересня 2025 року (далі – Договір № 25/25), укладеним між ФОП Акопян О.К. та ТОВ «ПРОММОНТАЖБУД». Згідно наданого Переможцем свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, власником ПМ ЗИЛ 494802 є Хекоян Гнел Генрикович. Звертаємо Вашу увагу на те, що в Договорі оренди спецтехніки № 2 від 01 січня 2025 року (далі – Договір № 2), укладеному між ФОП Хекоян Г.Г. та ТОВ «ПРОММОНТАЖБУД» відсутня інформація про транспортний засіб ПМ ЗИЛ 494802, ВМ3696СМ, власником якої є Хекоян Г.Г. Ані перелiк спецтехнiки, що передається в оренду за Договором № 2, ані Акт приймання-передачі до Договору № 2 НЕ містять у собі машину поливально-мийну - ПМ ЗИЛ 494802, ВМ3696СМ. Враховуючи вищенаведене, ТОВ «ПРОММОНТАЖБУД» не може використовувати дану машину на підставі Договору № 2 та не має змоги надавати послуги машиною поливально-мийною - ПМ ЗИЛ 494802, ВМ3696СМ Переможцю за Договором № 25/25 для виконання обсягу передбачених за процедурою закупівлі робіт. Тому, наданий у складі тендерної пропозиції, Договір № 25/25 не підтверджує наявність у Переможця машини поливально-мийної - ПМ ЗИЛ 494802, ВМ3696СМ. Таким чином, Переможець НЕ підтвердив обов’язкову наявність у нього машини поливально-мийної - 1шт. чинним договором, як вимагалося Замовником у кваліфікаційних критеріях, установленим у Тендерній документації, що є підставою для відхилення пропозиції. По-друге: В п.1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлена вимога надання учасниками Довідки, у довільній формі, про наявність бази (власна або орендована, або за іншим правом користування) для зберігання будівельних матеріалів, техніки та/або приладдя, в якій обов’язково зазначається інформація про повну адресу розташування такої бази (або складу) та віддаленості (у цифрових значеннях – кілометри або метри) від об’єкту нерухомого майна, на якому будуть виконуватись роботи за визначеним даною закупівлею об’єктом, але не більше 30 кілометрів. Переможець НЕ надав у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність бази із зазначеною в ній інформацією про повну адресу розташування такої бази (або складу) та віддаленості (у цифрових значеннях – кілометри або метри) від об’єкту нерухомого майна, на якому будуть виконуватись роботи. Таким чином, у складі тендерної пропозиції Переможця відсутні документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником у Додатку № 1. Отже, тендерна пропозиція Переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам, установленим у Додатку № 1 до Тендерної документації, що є підставою для відхилення такої пропозиції Замовником. Відповідно п. 44. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Підсумовуючи все вищевикладене, Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Тому, вважаємо, що Уповноваженою особою неправомірно прийняте рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Акопян Овакім Кавалоєвич. З огляду на вищенаведене, Просимо: 1. Уважно розглянути тендерну пропозицію Переможця на відповідність вимогам, установленим у Тендерній документації. 2. Скасувати Протокольне рішення № 63 від 07.10.2025 р. Уповноваженої особи про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Акопян Овакім Кавалоєвич та про намір укласти договір. У випадку не усунення Уповноваженою особою порушень принципів здійснення публічних закупівель, будемо змушені звернутись зі скаргою в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за зацікавленість до нашої закупівлі, ретельно вивчивши ваше вимогу, надаємо наступну відповідь: Отже, вивчивши всі помилки встановлено, що тендерна пропозиція Переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам, установленим у Додатку № 1 до Тендерної документації, що є підставою для відхилення такої пропозиції Замовником. Відповідно п. 44. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Підсумовуючи все вищевикладене, Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Тому, вирішено , що Уповноваженою особою було прийняте неправомірно рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Акопян Овакім Кавалоєвич,в зв’язку з тим, що у наступному кроці, унеможливлює законність прийняття рішення, відповідно до пп.2 п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо неправомірної відміни процедури закупівлі та порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями

Номер: 74d0dafe4fe149358c4352f1ba9333a1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-19-012263-a.a3
Назва: Скарга щодо неправомірної відміни процедури закупівлі та порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями
Скарга:
Пов'язані документи: Замовник Орган оскарження Учасник
Дата розгляду скарги: 24.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.11.2025 16:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.11.2025 16:38
Дата виконання рішення Замовником: 28.11.2025 22:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Під час проведення процедури закупівлі уповноваженою особою було прийнято рішення «відміну відкритих торгів у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства» у сфері публічних закупівель №71 від 31.10.2025 р. на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від №17422-р/пк-пз від 24.11.2025 замовника зобов’язано скасувати попередньо прийняте рішення уповноваженої особи. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: Скасувати попередньо прийняте рішення уповноваженої особи про відміну відкритих торгів у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства.
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ", Лук'янчик Олена 380679494400 efekt2008@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 899d44ffc27e4201be01e1aad3913144
Заголовок пункту скарги: Порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі в частині неправомірної відміни процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відміну Закупівлі, викладеним в Протоколі № 71, та вважає його неправомірним, необґрунтованим, прийнятим у непрозорий спосіб та таким, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених в Законі.
Відповідно до Протоколу № 71 Замовник стверджує, що підставою для прийняття рішення про відміну є зміна у фінансуванні предмета закупівлі.
На думку Скаржника, зміна у фінансуванні предмета закупівлі, яка зазначена Замовником в Протоколі № 71, не є підставою для прийняття рішення про відміну даної закупівлі, з огляду на те, що Тендерна документація сформована у відповідності до вимог п. 28 Особливостей та містить проект Договору (Додаток 3).
Отже, твердження Замовника, що зміна в фінансуванні предмета закупівлі є підставою для відміни закупівлі, не узгоджується з умовами Проекту Договору. Тобто, ніщо не перешкоджає Замовнику отримати послуги за вже проведеною процедурою закупівлі – ні зміна в фінансуванні предмета закупівлі, ні скорочення видатків на проведення даної закупівлі.
Скаржник вважає, що Замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлі на підставі зміни в фінансуванні предмета закупівлі, з огляду на наступне:
1). скорочення видатків на проведення даної закупівлі не перешкоджає Замовнику внести зміни до вже укладеного Договору;
2). проектом Договору передбачена можливість в межах існуючої закупівлі забезпечити уточнення та зміни до Договору у разі зміни в фінансуванні предмета закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, Замовник не довів і документально не підтвердив наявність підстав для прийняття рішення про відміну торгів та правомірність відміни процедури закупівлі згідно підстави підпункту 3 пункту 50 Особливостей: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 7c2521cfe7c74bb8b0464a27d333eba8
Заголовок пункту скарги: Порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі в частині неправомірної відміни процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відміну Закупівлі, викладеним в Протоколі № 71, та вважає його неправомірним, необґрунтованим, прийнятим у непрозорий спосіб та таким, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених в Законі.
Замовник в Протоколі № 71 зазначає, що фактичні обставини, зафіксовані в рішенні Градизької селищної ради № 1 від 10 жовтня 2025 року «Про внесення змін до річного плану закупівель на 2025 рік».
На думку Скаржника, Рішення № 1 «Про внесення змін і доповнень до селищного бюджету на 2025 рік Градизької селищної територіальної громади» жодним чином не свідчить про внесення змін до річного плану закупівель на 2025 рік,
Дана закупівля передбачена затвердженим річним планом закупівель Замовника. Кошти на проведення даної процедури закупівлі були виділені та передбачені місцевим бюджетом, інакше Замовник не зміг би проводити процедуру закупівлі. На момент відміни закупівлі, Замовником не вносились зміни до плану закупівлі UA-P-2025-09-19-014621-a, зокрема: зміни щодо очікуваної вартості або відомостей про зміну фінансування, а також не завантажувались докази необхідних змін.
Враховуючи вищенаведене, Замовник не довів і документально не підтвердив наявність підстав для прийняття рішення про відміну торгів та правомірність відміни процедури закупівлі згідно підстави підпункту 3 пункту 50 Особливостей: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 820d997513c04feeb7c42f6c982bd939
Заголовок пункту скарги: Порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі в частині неправомірної відміни процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відміну Закупівлі, викладеним в Протоколі № 71, та вважає його неправомірним, необґрунтованим, прийнятим у непрозорий спосіб та таким, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених в Законі.
Замовник в Протоколі № 71 стверджує про зменшення фінансування предмета закупівлі та зазначає, що зменшення відбулося в межах програми розвитку житловокомунального господарства та благоустрою Градизької територіальної громади на 2025 рік, де видатки за КЕКВ 2240 були скориговані.
Зауважимо, що, окрім оплати послуг ремонту доріг, за КЕКВ 2240 здійснюється оплата поточних видатків також і на інші послуги (крім комунальних).
Предметом даної закупівлі є «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячна та вул. Ярослава Мудрого в селищі Градизьк Кременчуцького району Полтавської області».
На думку Скаржника, скориговані видатки за КЕКВ 2240 в межах зазначених Програм жодним чином не свідчать про зменшення фінансування саме предмета закупівлі та скорочення обсягу видатків на здійснення саме даної закупівлі, оскільки в самому Рішенні № 1 відсутня інформація щодо даного предмету закупівлі.
Отже, надане Замовником Рішення № 1 не підтверджує, що видатки за КЕКВ 2240 були скориговані САМЕ на оплату поточного ремонту доріг за даним предметом закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячна та вул. Ярослава Мудрого в селищі Градизьк Кременчуцького району Полтавської області».
Враховуючи вищенаведене, Замовник не довів і документально не підтвердив наявність підстав для прийняття рішення про відміну торгів та правомірність відміни процедури закупівлі згідно підстави підпункту 3 пункту 50 Особливостей: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: e73dce2edd5d40c28f898679bc6eafc0
Заголовок пункту скарги: Порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відміну Закупівлі, викладеним в Протоколі № 71, та вважає його неправомірним, необґрунтованим, прийнятим у непрозорий спосіб та таким, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених в Законі.
Відповідно пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Після скасування рішення про визначення переможця, Замовник повинен був перейти до розгляду та оцінки наступної тендерної пропозиції у списку пропозицій, оприлюднивши протокол про відхилення пропозиції другого учасника процедури закупівлі. Втім, Замовник вирішив не продовжувати проведення процедури закупівлі та не переходити до розгляду наступної пропозиції Скаржника і неправомірно відмінив процедуру закупівлі, чим порушив порядок проведення закупівлі, передбачений Особливостями та Законом.
Скасувавши своє рішення щодо першої відміни відкритих торгів, Замовник не продовжив проведення закупівлі та не перейшов до розгляду наступної пропозиції, чим порушив порядок проведення закупівлі, передбачений Особливостями та Законом. Такі дії Замовника суперечать нормам законодавства.
Замовник вдруге вирішив відмінити відкриті торги, от тільки вже з інших підстав, а саме: пп. 3 п. 50 Особливостей - у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Неправомірно вдруге відміняючи процедуру даної закупівлі, Замовник порушив порядок проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями та неправомірно відмінив процедуру закупівлі згідно підстави підпункту 3 пункту 50 Особливостей: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження




Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконної відміни процедури закупівлі

Номер: daac352d0f074e7681276b7d21081e71
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-19-012263-a.a2
Назва: Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконної відміни процедури закупівлі
Скарга:
Дата розгляду скарги: 27.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.10.2025 13:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.10.2025 10:27
Дата виконання рішення Замовником: 31.10.2025 16:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі UA-2025-09-19-012263-a. Виконавчим комітетом Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) опрацьовано рішення, №16100-р/пк-пз від 27.10.2025 Постійно діючії адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме « Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо відміни відкритих торгів за предметом закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячна та вул. Ярослава Мудрого в селищі Градизьк Кременчуцького району Полтавської області», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-19-012263-a.» Та згідно даної вимоги за рішенням уповноваженої особи від 31.10.2025 р. № 70 скасувати рішення № 63 від 09.10.2025 року, щодо відміни відкритих торгів за предметом закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячна та вул. Ярослава Мудрого в селищі Градизьк Кременчуцького району Полтавської області,» Всі вимоги вказані у рішення, №16100-р/пк-пз від 27.10.2025 Постійно діючії адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, замовником виконано.
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ", Лук'янчик Олена 380679494400 efekt2008@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 6cad16859d2e47bab16a385ef51dd8f1
Заголовок пункту скарги: Порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі в частині незаконної відміни процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відміну відкритих торгів, вважає його неправомірним та таким, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених в Законі,
У Протоколі № 64 Замовник зазначає, що при підготовці ТД по даній Закупівлі були допущені помилки в назві предмета закупівлі, а саме вказані вулиці були перейменовані та назви вулиць змінилися.
На момент відміни Закупівлі, Замовник не долучив в якості доказів рішення про перейменування вулиць, провулків, тупиків, тощо, які б свідчили про неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель та правомірність відміни даної Закупівлі.
Наданим Протоколом № 64 щодо відміни закупівлі, Замовник не довів і документально не підтвердив наявність підстав для відміни торгів та правомірність відміни процедури закупівлі згідно підстави пп.2 п. 50 Особливостей: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, Замовник торгів неправомірно відмінив процедуру даної Закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження