-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячна та вул. Ярослава Мудрого в селищі Градизьк Кременчуцького району Полтавської області (код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Кваліфікація
від початку періоду пройшов 51 робочий день
1 600 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
19.09.2025 16:50 - 27.09.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне рішення Замовника про визначення переможцем ФОП Акопян Овакім Кавалоєвич
Номер:
fb352e3c2abb40b4815cac643c63abc7
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-19-012263-a.a1
Назва:
Неправомірне рішення Замовника про визначення переможцем ФОП Акопян Овакім Кавалоєвич
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємось до Вас із вимогою на рішення Уповноваженої особи щодо неправомірного визначення переможцем Фізична особа-підприємець Акопян Овакім Кавалоєвич (далі - ФОП Акопян О.К., Переможець).
Згідно Протокольного рішення № 63 від 07.10.2025 р. (далі — Протокол), Уповноважена особа вирішила:
Визначити Фізична особа-підприємець Акопян Овакім Кавалоєвич (РНОКПП 2252319232), переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Також в Протоколі Уповноважена особа зазначає:
В ході розгляду замовником тендерної пропозиції ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ ГРАДИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ на відповідність вимогам тендерної документації, невідповідностей та підстав для відхилення не встановлено.
ПП «Ефект» не погоджується з таким рішенням Уповноваженої особи. Вважаємо, що таке рішення Уповноваженої особи є упередженим та неправомірним до розгляду та оцінки пропозиції Переможця, з огляду на наступне:
По-перше:
В п.1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлені вимоги щодо обов’язкової наявності в учасників машини поливально-мийної -1 шт., в підтвердження наявності якої Учасник повинен надати оригінал(-и)/копія (копії) договору(-ів) оренди, суборенди (лізингу, надання послуг, тощо) машин, механізмів та техніки.
У складі своєї тендерної пропозиції, Переможець НЕ надав оригінал(-и)/копія (копії) договору(-ів) оренди, суборенди (лізингу, надання послуг, тощо) на машину поливально-мийну ПМ ЗИЛ 494802, ВМ3696СМ, яка буде використовуватись ним на підставі Договору № 25/25 про надання послуг від 25 вересня 2025 року (далі – Договір № 25/25), укладеним між ФОП Акопян О.К. та ТОВ «ПРОММОНТАЖБУД».
Згідно наданого Переможцем свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, власником ПМ ЗИЛ 494802 є Хекоян Гнел Генрикович.
Звертаємо Вашу увагу на те, що в Договорі оренди спецтехніки № 2 від 01 січня 2025 року (далі – Договір № 2), укладеному між ФОП Хекоян Г.Г. та ТОВ «ПРОММОНТАЖБУД» відсутня інформація про транспортний засіб ПМ ЗИЛ 494802, ВМ3696СМ, власником якої є Хекоян Г.Г. Ані перелiк спецтехнiки, що передається в оренду за Договором № 2, ані Акт приймання-передачі до Договору № 2 НЕ містять у собі машину поливально-мийну - ПМ ЗИЛ 494802, ВМ3696СМ.
Враховуючи вищенаведене, ТОВ «ПРОММОНТАЖБУД» не може використовувати дану машину на підставі Договору № 2 та не має змоги надавати послуги машиною поливально-мийною - ПМ ЗИЛ 494802, ВМ3696СМ Переможцю за Договором № 25/25 для виконання обсягу передбачених за процедурою закупівлі робіт. Тому, наданий у складі тендерної пропозиції, Договір № 25/25 не підтверджує наявність у Переможця машини поливально-мийної - ПМ ЗИЛ 494802, ВМ3696СМ.
Таким чином, Переможець НЕ підтвердив обов’язкову наявність у нього машини поливально-мийної - 1шт. чинним договором, як вимагалося Замовником у кваліфікаційних критеріях, установленим у Тендерній документації, що є підставою для відхилення пропозиції.
По-друге:
В п.1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлена вимога надання учасниками Довідки, у довільній формі, про наявність бази (власна або орендована, або за іншим правом користування) для зберігання будівельних матеріалів, техніки та/або приладдя, в якій обов’язково зазначається інформація про повну адресу розташування такої бази (або складу) та віддаленості (у цифрових значеннях – кілометри або метри) від об’єкту нерухомого майна, на якому будуть виконуватись роботи за визначеним даною закупівлею об’єктом, але не більше 30 кілометрів.
Переможець НЕ надав у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність бази із зазначеною в ній інформацією про повну адресу розташування такої бази (або складу) та віддаленості (у цифрових значеннях – кілометри або метри) від об’єкту нерухомого майна, на якому будуть виконуватись роботи.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції Переможця відсутні документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником у Додатку № 1.
Отже, тендерна пропозиція Переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам, установленим у Додатку № 1 до Тендерної документації, що є підставою для відхилення такої пропозиції Замовником.
Відповідно п. 44. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Підсумовуючи все вищевикладене, Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Тому, вважаємо, що Уповноваженою особою неправомірно прийняте рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Акопян Овакім Кавалоєвич.
З огляду на вищенаведене,
Просимо:
1. Уважно розглянути тендерну пропозицію Переможця на відповідність вимогам, установленим у Тендерній документації.
2. Скасувати Протокольне рішення № 63 від 07.10.2025 р. Уповноваженої особи про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Акопян Овакім Кавалоєвич та про намір укласти договір.
У випадку не усунення Уповноваженою особою порушень принципів здійснення публічних закупівель, будемо змушені звернутись зі скаргою в АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.10.2025 11:26
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за зацікавленість до нашої закупівлі, ретельно вивчивши ваше вимогу, надаємо наступну відповідь:
Отже, вивчивши всі помилки встановлено, що тендерна пропозиція Переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам, установленим у Додатку № 1 до Тендерної документації, що є підставою для відхилення такої пропозиції Замовником. Відповідно п. 44. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Підсумовуючи все вищевикладене, Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Тому, вирішено , що Уповноваженою особою було прийняте неправомірно рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Акопян Овакім Кавалоєвич,в зв’язку з тим, що у наступному кроці, унеможливлює законність прийняття рішення, відповідно до пп.2 п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо неправомірної відміни процедури закупівлі та порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями
Номер:
74d0dafe4fe149358c4352f1ba9333a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-19-012263-a.a3
Назва:
Скарга щодо неправомірної відміни процедури закупівлі та порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №85.pdf 1.pdf 28.11.2025 22:53
- Протокол № 64.pdf 19.11.2025 17:55
- Протокол № 71.pdf 19.11.2025 17:55
- Лист повідомлення.pdf 19.11.2025 17:55
- Рішення від 27.10.2025 №16100.pdf 19.11.2025 17:55
- Постанова № 1178 від 12.10.2022.pdf 19.11.2025 17:55
- Наказ № 333 від 12.03.2012.pdf 19.11.2025 17:55
- Рішення №1.pdf 19.11.2025 17:55
- НАКАЗ 20.09.2017 № 793.pdf 19.11.2025 17:55
- Пояснення на скаргу щодо скасування (2).doc 19.11.2025 17:55
- Пояснення на скаргу щодо скасування.pdf 19.11.2025 17:55
- Лист повідомлення.pdf 11.11.2025 19:59
- Протокол № 71.pdf 11.11.2025 19:59
- Постанова № 1178 від 12.10.2022.pdf 11.11.2025 19:59
- Протокол №73.pdf 11.11.2025 19:59
- Реєстр пропозицій UA-2025-09-19-012263-a.xlsx 11.11.2025 19:59
- p.pdf 11.11.2025 19:59
- Протокол № 64.pdf 11.11.2025 19:59
- Рішення від 11.07.2025.pdf 11.11.2025 19:59
- НАКАЗ 20.09.2017 № 793.docx 11.11.2025 19:59
- Рішення від 27.10.2025 №16100.pdf 11.11.2025 19:59
- Пояснення на скаргу щодо скасування (2).pdf 11.11.2025 19:59
- рішення від 24.11.2025 №17422.pdf 26.11.2025 16:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.11.2025 № 17422.pdf 25.11.2025 14:13
- інформація про перенесення розгляду скарги та запит Замовнику від 17.11.2025 № 2236.pdf 17.11.2025 18:07
- рішення від 07.11.2025 № 16669.pdf 07.11.2025 16:06
- Реєстр пропозицій UA-2025-09-19-012263-a.xlsx 11.11.2025 16:05
- Доповнення до скарги.docx 11.11.2025 16:05
- Закон № 2862-IV від 08.09.2005.pdf 19.11.2025 16:19
- ВБН-Відомчі-Будівельні-норми.doc 19.11.2025 16:19
- Пояснення.docx 19.11.2025 16:18
- Пояснення.pdf 19.11.2025 16:19
- Скарга №2С_11 від 05.11.2025р..pdf 05.11.2025 16:18
- Рішення від 27.10.2025 №16100.pdf 05.11.2025 16:18
- Доповнення до скарги.pdf 11.11.2025 16:05
- Рішення від 26.03.2024 № 5450.pdf 05.11.2025 16:18
- Протокол № 71.pdf 05.11.2025 16:18
- Закон № 922-VIII від 25.12.2015.pdf 05.11.2025 16:18
- Оголошення UA-2025-09-19-012263-a.pdf 11.11.2025 16:05
- p (1).pdf 05.11.2025 16:18
- Протокол UA-P-2025-09-19-014621-a.pdf 05.11.2025 16:18
- Скарга №2С_11 від 05.11.2025р..docx 05.11.2025 16:18
- sign.p7s 05.11.2025 16:21
- Постанова № 1178 від 12.10.2022.pdf 05.11.2025 16:18
- Наказ № 333 від 12.03.2012.pdf 05.11.2025 16:18
- Протокол № 64.pdf 05.11.2025 16:18
- ДОДАТОК_3_проект_договору.docx 05.11.2025 16:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.11.2025 18:48
Дата розгляду скарги:
24.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.11.2025 16:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.11.2025 16:38
Дата виконання рішення Замовником:
28.11.2025 22:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час проведення процедури закупівлі уповноваженою особою було прийнято рішення «відміну відкритих торгів у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства» у сфері публічних закупівель №71 від 31.10.2025 р. на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від №17422-р/пк-пз від 24.11.2025 замовника зобов’язано скасувати попередньо прийняте рішення уповноваженої особи.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила:
Скасувати попередньо прийняте рішення уповноваженої особи про відміну відкритих торгів у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
899d44ffc27e4201be01e1aad3913144
Заголовок пункту скарги:
Порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі в частині неправомірної відміни процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відміну Закупівлі, викладеним в Протоколі № 71, та вважає його неправомірним, необґрунтованим, прийнятим у непрозорий спосіб та таким, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених в Законі.
Відповідно до Протоколу № 71 Замовник стверджує, що підставою для прийняття рішення про відміну є зміна у фінансуванні предмета закупівлі.
На думку Скаржника, зміна у фінансуванні предмета закупівлі, яка зазначена Замовником в Протоколі № 71, не є підставою для прийняття рішення про відміну даної закупівлі, з огляду на те, що Тендерна документація сформована у відповідності до вимог п. 28 Особливостей та містить проект Договору (Додаток 3).
Отже, твердження Замовника, що зміна в фінансуванні предмета закупівлі є підставою для відміни закупівлі, не узгоджується з умовами Проекту Договору. Тобто, ніщо не перешкоджає Замовнику отримати послуги за вже проведеною процедурою закупівлі – ні зміна в фінансуванні предмета закупівлі, ні скорочення видатків на проведення даної закупівлі.
Скаржник вважає, що Замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлі на підставі зміни в фінансуванні предмета закупівлі, з огляду на наступне:
1). скорочення видатків на проведення даної закупівлі не перешкоджає Замовнику внести зміни до вже укладеного Договору;
2). проектом Договору передбачена можливість в межах існуючої закупівлі забезпечити уточнення та зміни до Договору у разі зміни в фінансуванні предмета закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, Замовник не довів і документально не підтвердив наявність підстав для прийняття рішення про відміну торгів та правомірність відміни процедури закупівлі згідно підстави підпункту 3 пункту 50 Особливостей: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до Протоколу № 71 Замовник стверджує, що підставою для прийняття рішення про відміну є зміна у фінансуванні предмета закупівлі.
На думку Скаржника, зміна у фінансуванні предмета закупівлі, яка зазначена Замовником в Протоколі № 71, не є підставою для прийняття рішення про відміну даної закупівлі, з огляду на те, що Тендерна документація сформована у відповідності до вимог п. 28 Особливостей та містить проект Договору (Додаток 3).
Отже, твердження Замовника, що зміна в фінансуванні предмета закупівлі є підставою для відміни закупівлі, не узгоджується з умовами Проекту Договору. Тобто, ніщо не перешкоджає Замовнику отримати послуги за вже проведеною процедурою закупівлі – ні зміна в фінансуванні предмета закупівлі, ні скорочення видатків на проведення даної закупівлі.
Скаржник вважає, що Замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлі на підставі зміни в фінансуванні предмета закупівлі, з огляду на наступне:
1). скорочення видатків на проведення даної закупівлі не перешкоджає Замовнику внести зміни до вже укладеного Договору;
2). проектом Договору передбачена можливість в межах існуючої закупівлі забезпечити уточнення та зміни до Договору у разі зміни в фінансуванні предмета закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, Замовник не довів і документально не підтвердив наявність підстав для прийняття рішення про відміну торгів та правомірність відміни процедури закупівлі згідно підстави підпункту 3 пункту 50 Особливостей: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відміни відкритих торгів за предметом закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячна та вул. Ярослава Мудрого в селищі Градизьк Кременчуцького району Полтавської області», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-19-012263-a.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
7c2521cfe7c74bb8b0464a27d333eba8
Заголовок пункту скарги:
Порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі в частині неправомірної відміни процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відміну Закупівлі, викладеним в Протоколі № 71, та вважає його неправомірним, необґрунтованим, прийнятим у непрозорий спосіб та таким, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених в Законі.
Замовник в Протоколі № 71 зазначає, що фактичні обставини, зафіксовані в рішенні Градизької селищної ради № 1 від 10 жовтня 2025 року «Про внесення змін до річного плану закупівель на 2025 рік».
На думку Скаржника, Рішення № 1 «Про внесення змін і доповнень до селищного бюджету на 2025 рік Градизької селищної територіальної громади» жодним чином не свідчить про внесення змін до річного плану закупівель на 2025 рік,
Дана закупівля передбачена затвердженим річним планом закупівель Замовника. Кошти на проведення даної процедури закупівлі були виділені та передбачені місцевим бюджетом, інакше Замовник не зміг би проводити процедуру закупівлі. На момент відміни закупівлі, Замовником не вносились зміни до плану закупівлі UA-P-2025-09-19-014621-a, зокрема: зміни щодо очікуваної вартості або відомостей про зміну фінансування, а також не завантажувались докази необхідних змін.
Враховуючи вищенаведене, Замовник не довів і документально не підтвердив наявність підстав для прийняття рішення про відміну торгів та правомірність відміни процедури закупівлі згідно підстави підпункту 3 пункту 50 Особливостей: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Замовник в Протоколі № 71 зазначає, що фактичні обставини, зафіксовані в рішенні Градизької селищної ради № 1 від 10 жовтня 2025 року «Про внесення змін до річного плану закупівель на 2025 рік».
На думку Скаржника, Рішення № 1 «Про внесення змін і доповнень до селищного бюджету на 2025 рік Градизької селищної територіальної громади» жодним чином не свідчить про внесення змін до річного плану закупівель на 2025 рік,
Дана закупівля передбачена затвердженим річним планом закупівель Замовника. Кошти на проведення даної процедури закупівлі були виділені та передбачені місцевим бюджетом, інакше Замовник не зміг би проводити процедуру закупівлі. На момент відміни закупівлі, Замовником не вносились зміни до плану закупівлі UA-P-2025-09-19-014621-a, зокрема: зміни щодо очікуваної вартості або відомостей про зміну фінансування, а також не завантажувались докази необхідних змін.
Враховуючи вищенаведене, Замовник не довів і документально не підтвердив наявність підстав для прийняття рішення про відміну торгів та правомірність відміни процедури закупівлі згідно підстави підпункту 3 пункту 50 Особливостей: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відміни відкритих торгів за предметом закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячна та вул. Ярослава Мудрого в селищі Градизьк Кременчуцького району Полтавської області», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-19-012263-a.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
820d997513c04feeb7c42f6c982bd939
Заголовок пункту скарги:
Порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі в частині неправомірної відміни процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відміну Закупівлі, викладеним в Протоколі № 71, та вважає його неправомірним, необґрунтованим, прийнятим у непрозорий спосіб та таким, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених в Законі.
Замовник в Протоколі № 71 стверджує про зменшення фінансування предмета закупівлі та зазначає, що зменшення відбулося в межах програми розвитку житловокомунального господарства та благоустрою Градизької територіальної громади на 2025 рік, де видатки за КЕКВ 2240 були скориговані.
Зауважимо, що, окрім оплати послуг ремонту доріг, за КЕКВ 2240 здійснюється оплата поточних видатків також і на інші послуги (крім комунальних).
Предметом даної закупівлі є «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячна та вул. Ярослава Мудрого в селищі Градизьк Кременчуцького району Полтавської області».
На думку Скаржника, скориговані видатки за КЕКВ 2240 в межах зазначених Програм жодним чином не свідчать про зменшення фінансування саме предмета закупівлі та скорочення обсягу видатків на здійснення саме даної закупівлі, оскільки в самому Рішенні № 1 відсутня інформація щодо даного предмету закупівлі.
Отже, надане Замовником Рішення № 1 не підтверджує, що видатки за КЕКВ 2240 були скориговані САМЕ на оплату поточного ремонту доріг за даним предметом закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячна та вул. Ярослава Мудрого в селищі Градизьк Кременчуцького району Полтавської області».
Враховуючи вищенаведене, Замовник не довів і документально не підтвердив наявність підстав для прийняття рішення про відміну торгів та правомірність відміни процедури закупівлі згідно підстави підпункту 3 пункту 50 Особливостей: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Замовник в Протоколі № 71 стверджує про зменшення фінансування предмета закупівлі та зазначає, що зменшення відбулося в межах програми розвитку житловокомунального господарства та благоустрою Градизької територіальної громади на 2025 рік, де видатки за КЕКВ 2240 були скориговані.
Зауважимо, що, окрім оплати послуг ремонту доріг, за КЕКВ 2240 здійснюється оплата поточних видатків також і на інші послуги (крім комунальних).
Предметом даної закупівлі є «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячна та вул. Ярослава Мудрого в селищі Градизьк Кременчуцького району Полтавської області».
На думку Скаржника, скориговані видатки за КЕКВ 2240 в межах зазначених Програм жодним чином не свідчать про зменшення фінансування саме предмета закупівлі та скорочення обсягу видатків на здійснення саме даної закупівлі, оскільки в самому Рішенні № 1 відсутня інформація щодо даного предмету закупівлі.
Отже, надане Замовником Рішення № 1 не підтверджує, що видатки за КЕКВ 2240 були скориговані САМЕ на оплату поточного ремонту доріг за даним предметом закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячна та вул. Ярослава Мудрого в селищі Градизьк Кременчуцького району Полтавської області».
Враховуючи вищенаведене, Замовник не довів і документально не підтвердив наявність підстав для прийняття рішення про відміну торгів та правомірність відміни процедури закупівлі згідно підстави підпункту 3 пункту 50 Особливостей: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відміни відкритих торгів за предметом закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячна та вул. Ярослава Мудрого в селищі Градизьк Кременчуцького району Полтавської області», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-19-012263-a.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
e73dce2edd5d40c28f898679bc6eafc0
Заголовок пункту скарги:
Порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відміну Закупівлі, викладеним в Протоколі № 71, та вважає його неправомірним, необґрунтованим, прийнятим у непрозорий спосіб та таким, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених в Законі.
Відповідно пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Після скасування рішення про визначення переможця, Замовник повинен був перейти до розгляду та оцінки наступної тендерної пропозиції у списку пропозицій, оприлюднивши протокол про відхилення пропозиції другого учасника процедури закупівлі. Втім, Замовник вирішив не продовжувати проведення процедури закупівлі та не переходити до розгляду наступної пропозиції Скаржника і неправомірно відмінив процедуру закупівлі, чим порушив порядок проведення закупівлі, передбачений Особливостями та Законом.
Скасувавши своє рішення щодо першої відміни відкритих торгів, Замовник не продовжив проведення закупівлі та не перейшов до розгляду наступної пропозиції, чим порушив порядок проведення закупівлі, передбачений Особливостями та Законом. Такі дії Замовника суперечать нормам законодавства.
Замовник вдруге вирішив відмінити відкриті торги, от тільки вже з інших підстав, а саме: пп. 3 п. 50 Особливостей - у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Неправомірно вдруге відміняючи процедуру даної закупівлі, Замовник порушив порядок проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями та неправомірно відмінив процедуру закупівлі згідно підстави підпункту 3 пункту 50 Особливостей: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Після скасування рішення про визначення переможця, Замовник повинен був перейти до розгляду та оцінки наступної тендерної пропозиції у списку пропозицій, оприлюднивши протокол про відхилення пропозиції другого учасника процедури закупівлі. Втім, Замовник вирішив не продовжувати проведення процедури закупівлі та не переходити до розгляду наступної пропозиції Скаржника і неправомірно відмінив процедуру закупівлі, чим порушив порядок проведення закупівлі, передбачений Особливостями та Законом.
Скасувавши своє рішення щодо першої відміни відкритих торгів, Замовник не продовжив проведення закупівлі та не перейшов до розгляду наступної пропозиції, чим порушив порядок проведення закупівлі, передбачений Особливостями та Законом. Такі дії Замовника суперечать нормам законодавства.
Замовник вдруге вирішив відмінити відкриті торги, от тільки вже з інших підстав, а саме: пп. 3 п. 50 Особливостей - у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Неправомірно вдруге відміняючи процедуру даної закупівлі, Замовник порушив порядок проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями та неправомірно відмінив процедуру закупівлі згідно підстави підпункту 3 пункту 50 Особливостей: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника – ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГРАДИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ продовжити процедуру закупівлі UA-2025-09-19-012263-a та закінчити її проведення у встановленому Законом порядку.
Запити Органу оскарження
Номер:
6e23bf2cf7db4c0d9dc85f7e4602f19d
Тема запиту:
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі UA-2025-09-19-012263-a.
Текст запиту:
Виконавчим комітетом Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) опрацьовано рішення, №16100-р/пк-пз від 27.10.2025 Постійно діючії адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме « Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо відміни відкритих торгів за предметом закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячна та вул. Ярослава Мудрого в селищі Градизьк Кременчуцького району Полтавської області», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-19-012263-a.»
Та згідно даної вимоги за рішенням уповноваженої особи від 31.10.2025 р. № 70 скасувати рішення № 63 від 09.10.2025 року, щодо відміни відкритих торгів за предметом закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячна та вул. Ярослава Мудрого в селищі Градизьк Кременчуцького району Полтавської області,»
Всі вимоги вказані у рішення, №16100-р/пк-пз від 27.10.2025 Постійно діючії адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, замовником виконано,
Виконавчий комітет Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області вважає що рішення № 71 від 31.10.2025 року « Про відміну відкритих торгів у зв’язку із скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів/робіт/послуг», було прийнято на законих підставах згідно з підпункт 3 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178
Дата опублікування:
11.11.2025 19:59
Номер:
87474e714ecb468891d6aaedb58aabd8
Тема запиту:
Порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі в частині неправомірної відміни процедури закупівлі
Текст запиту:
На думку Скаржника, Замовник лише вказує на другорядні обставини, які не скасовують потреби в отриманні відповідних послуг, оскільки у Рішенні № 1 прямо не зазначено, що видатки зменшуються на оплату поточного ремонту дорожнього покриття по вул. Сонячна та вул. Ярослава Мудрого в селищі Градизьк Кременчуцького району Полтавської області.
В рамках програми ТПКВКМБ/ТКВКБМС 0217461, зазначений Замовником перерозподіл місцевих бюджетних коштів у сумі 650 000,00 грн. за КЕКВ 2240 може бути спрямований НЕ тільки на потребу поточного ремонту за даним предметом закупівлі, про що стверджує Замовник у Протоколі № 71, а й на інші потреби, зокрема:
- на утримання та розвиток дорожньої інфраструктури;
- на оплату робіт з відновлення інженерних споруд;
- на покращення облаштування автомобільних доріг, тощо.
Отже, наведена Замовником підстава у Протоколі № 71 жодним чином не підтверджена ані рішенням, ані будь-якими додатковими документами і зовсім не свідчить про коригування видатків за КЕКВ 2240 саме на потребу поточного ремонту за даним предметом закупівлі. Тому, Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та документально не підтвердив те, що причини відміни є такими, що виникли через скорочення видатків на оплату поточного ремонту даної процедури закупівлі.
Таким чином, Замовник торгів неправомірно відмінив процедуру даної Закупівлі та порушив порядок проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями.
Дата опублікування:
19.11.2025 16:18
Номер:
a0b4ce8c879f4c6cafdbcb196101d039
Тема запиту:
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі UA-2025-09-19-012263-a.
Текст запиту:
На думку Виконавчого комітету Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області , Приватне Підприємство «ЕФЕКТ» навмисно подає скарги для призупинення скасування закупівлі послуг з «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячна та вул. Ярослава Мудрого в селищі Градизьк Кременчуцького району Полтавської області (код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» UA-2025-09-19-012263-a, з огляду на скорочення видатків і прямі приписи пункту 50 Особливостей, а також вимоги статей 23 і 48 Бюджетного кодексу, відміна процедури UA-2025-09-19-012263-a є законною та пропорційною дією, спрямованою на недопущення взяття зобов’язань понад доведені асигнування та на подальше проведення закупівлі у межах фактичного фінансування.
Законність скасування процедури на цій підставі ґрунтується на підпункті 3 пункту 50 Особливостей.
50. Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили;
5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Обґрунтуванням законності прийняття рішення є Рішенні № 1 Градизької селищної ради від 10 жовтня 2025 року "Про внесення змін до річного плану закупівель на 2025 рік"
А також, якщо Приватне Підприємство «ЕФЕКТ» вважає що « Замовник торгів неправомірно відмінив процедуру даної Закупівлі та порушив порядок проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями.»
То ми вважаємо,що учасники закупівлі послуг з «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячна та вул. Ярослава Мудрого в селищі Градизьк Кременчуцького району Полтавської області (код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» UA-2025-09-19-012263-a, надіслали обґрунтування найбільш вигіднішої пропозиції вартості послуг ніж Приватне Підприємство «ЕФЕКТ», ( це можна переглянути у Закупівлі), в зв’язку з цим можемо зауважити ,що вартість вказана у пропозиції Приватне Підприємство «ЕФЕКТ» була завищена , якщо інші можуть надати послуги по поточному ремонту за меншою вартістю то чому Виконавчого комітету Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області, повинен закуповувати дану послугу за завищеною вартістю вказаною в пропозиції Приватного Підприємства «ЕФЕКТ»
Дата опублікування:
19.11.2025 17:55
Номер:
569440cef26747fd94d32d56551e9883
Тема запиту:
Порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями
Текст запиту:
Згідно пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. У даній закупівлі, Замовник, зловживаючи своїм правом, без якихось причин намагається відмінити процедуру закупівлі.
Скаржник вважає, що, скасувавши перше рішення про відміну закупівлі з підстав пп. 2 п. 50 Особливостей - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень «було допущені помилки в назві предмета закупівлі, а саме вказані вулиці були перейменовані та назви вулиць змінилися» та оприлюднивши інше рішення про відміну торгів з підстав пп. 3 п. 50 Особливостей – скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг з підстав «є зміна у фінансуванні предмета закупівлі», Замовник такими діями та неправомірними способами має на меті уникнути проведення даної процедури закупівлі в порядку, визначеним Особливостями та Законом.
Зауважимо, що «У межах єдиної процедури закупівлі» означає, що всі етапи закупівельного процесу, від подання пропозицій до укладення договору, проводяться в рамках однієї процедури закупівлі.
Етап закупівельного процесу складається з трьох основних фаз: планування, проведення процедури закупівлі та виконання договору. Планування включає визначення потреб, бюджету та стратегії. Процедура закупівлі включає оголошення, уточнення, подання пропозицій, аукціон, розгляд пропозицій, кваліфікацію учасників та визначення переможця. Після цього укладається договір та відбувається його виконання і контроль.
Складається враження, що Замовник не має бажання і не збирається визначати переможця за результатами оцінки та укладати договір на надання послуг, що закуповуються у межах даної процедури закупівлі за лотом «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячна та вул. Ярослава Мудрого в селищі Градизьк Кременчуцького району Полтавської області», відміняючи дану закупівлю та уникаючи проведення процедури закупівлі в порядку, визначеним Особливостями та Законом.
Таким чином, неправомірно вдруге відміняючи процедуру даної закупівлі, Замовник порушує порядок проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями, права Скаржника та вимоги пункту 50 Особливостей.
Дата опублікування:
11.11.2025 16:05
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконної відміни процедури закупівлі
Номер:
daac352d0f074e7681276b7d21081e71
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-19-012263-a.a2
Назва:
Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконної відміни процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокольне рішення №70.pdf 31.10.2025 16:54
- Рішення від 10.10.2025.pdf 20.10.2025 14:44
- Пояснення на скаргу щодо скасування.pdf 20.10.2025 14:44
- Рішення від 11.07.2025.pdf 20.10.2025 14:44
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.10.2025 №16100.pdf 28.10.2025 14:15
- рішення від 27.10.2025 №16100.pdf 29.10.2025 10:27
- рішення від 17.10.2025 №15692.pdf 17.10.2025 13:07
- Скарга на відміну закупівлі.pdf 15.10.2025 15:31
- Скарга на відміну закупівлі.docx 15.10.2025 15:31
- Рішення від 02.07.2025 №10455.pdf 15.10.2025 15:31
- Заперечення на пояснення Замовника.pdf 22.10.2025 21:39
- Заперечення на пояснення Замовника.docx 22.10.2025 21:39
- Рішення № 18.pdf 15.10.2025 15:31
- Рішення від 09.05.2025 № 7480.pdf 15.10.2025 15:31
- sign.p7s 15.10.2025 15:33
- Постанова № 1178 від 12.10.2022.pdf 15.10.2025 15:31
- Протокол № 64.pdf 15.10.2025 15:31
- Закон № 922-VIII від 25.12.2015.pdf 15.10.2025 15:31
- Протокол № 52.pdf 15.10.2025 15:31
- Протокол відміни UA-2025-09-18-014041-a.pdf 15.10.2025 15:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.10.2025 15:59
Дата розгляду скарги:
27.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.10.2025 13:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.10.2025 10:27
Дата виконання рішення Замовником:
31.10.2025 16:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі UA-2025-09-19-012263-a.
Виконавчим комітетом Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) опрацьовано рішення, №16100-р/пк-пз від 27.10.2025 Постійно діючії адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме « Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо відміни відкритих торгів за предметом закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячна та вул. Ярослава Мудрого в селищі Градизьк Кременчуцького району Полтавської області», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-19-012263-a.»
Та згідно даної вимоги за рішенням уповноваженої особи від 31.10.2025 р. № 70 скасувати рішення № 63 від 09.10.2025 року, щодо відміни відкритих торгів за предметом закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячна та вул. Ярослава Мудрого в селищі Градизьк Кременчуцького району Полтавської області,»
Всі вимоги вказані у рішення, №16100-р/пк-пз від 27.10.2025 Постійно діючії адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, замовником виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6cad16859d2e47bab16a385ef51dd8f1
Заголовок пункту скарги:
Порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі в частині незаконної відміни процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відміну відкритих торгів, вважає його неправомірним та таким, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених в Законі,
У Протоколі № 64 Замовник зазначає, що при підготовці ТД по даній Закупівлі були допущені помилки в назві предмета закупівлі, а саме вказані вулиці були перейменовані та назви вулиць змінилися.
На момент відміни Закупівлі, Замовник не долучив в якості доказів рішення про перейменування вулиць, провулків, тупиків, тощо, які б свідчили про неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель та правомірність відміни даної Закупівлі.
Наданим Протоколом № 64 щодо відміни закупівлі, Замовник не довів і документально не підтвердив наявність підстав для відміни торгів та правомірність відміни процедури закупівлі згідно підстави пп.2 п. 50 Особливостей: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, Замовник торгів неправомірно відмінив процедуру даної Закупівлі.
У Протоколі № 64 Замовник зазначає, що при підготовці ТД по даній Закупівлі були допущені помилки в назві предмета закупівлі, а саме вказані вулиці були перейменовані та назви вулиць змінилися.
На момент відміни Закупівлі, Замовник не долучив в якості доказів рішення про перейменування вулиць, провулків, тупиків, тощо, які б свідчили про неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель та правомірність відміни даної Закупівлі.
Наданим Протоколом № 64 щодо відміни закупівлі, Замовник не довів і документально не підтвердив наявність підстав для відміни торгів та правомірність відміни процедури закупівлі згідно підстави пп.2 п. 50 Особливостей: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, Замовник торгів неправомірно відмінив процедуру даної Закупівлі.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо відміни відкритих торгів за предметом закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячна та вул. Ярослава Мудрого в селищі Градизьк Кременчуцького району Полтавської області», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-19-012263-a.
Запити Органу оскарження
Номер:
2b02abc510c445c591f1aa7b555efb6d
Тема запиту:
Замовником було прийнято рішення про скасування процедури закупівлі на підставі наступних обставин: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень: через ненадання 24 годин учаснику за наявних недоліків у кваліфікаційних документах); через помилку в частині зазначення технічної інформації про назви вулиць; також в період скасування процедури закупівлі було змінено фінансування/зменшено кошторисні призначення, що не дозволяють укласти договір за даною процедурою закупівлі.
Протокол про скасування процедури закупівлі опублікований 09 жовтня 2025 року.
Текст запиту:
На підставі викладеного в заперечення на скаргу, замовник просить Антимонопольний комітет України відхилити скаргу ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" у повному обсязі, оскільки рішення замовника відповідає пункту 50 Особливостей, та документально підтверджено до наведених обставин.
Дата опублікування:
20.10.2025 14:44
Номер:
c0ff47ad9458415484dc6538739a73b3
Тема запиту:
Пояснення Замовника у Запереченнях до скарги суперечать опису порушень викладеному в Протоколі № 64 від 09.10.2025 року та не відповідають дійсності.
Текст запиту:
Скаржником оскаржуються порушення Замовником порядку проведення процедури публічної закупівлі в частині незаконної відміни процедури даної Закупівлі з надуманих підстав в описі порушень, а САМЕ «було допущені помилки в назві предмета закупівлі, а саме вказані вулиці були перейменовані та назви вулиць змінилися». Інші причини в описі порушень відсутні в Протоколі № 64 від 09.10.2025 року.
Замовник не долучив в якості доказів жодного рішення про перейменування вулиць, провулків, тупиків, тощо, які б свідчили про правомірність відміни даної Закупівлі ані до Протоколу № 64 від 09.10.2025 року, ані до Пояснень у Запереченнях до скарги. Таким чином, Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни даної Закупівлі.
З огляду на вищенаведене, вважаємо, що Замовник порушив порядок проведення процедури публічної закупівлі в частині незаконної відміни процедури закупівлі.
Дата опублікування:
22.10.2025 21:39