-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фільтри (код ДК 021:2015 42910000-8-Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації)
Завершена
1 536 144.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
19.09.2025 16:07 - 24.09.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо рішення Замовника
Номер:
5a084e0670a549b38bea4b33450b61d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-19-011727-a.b1
Назва:
Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Технічна специфікація.pdf 12.10.2025 14:01
- Протокол 178 від 07.10.2025.pdf 12.10.2025 14:01
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 12.10.2025 14:01
- sign.p7s 12.10.2025 14:02
- Рішення від 14.10.2025 №15447.pdf 14.10.2025 16:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.10.2025 №15864.pdf 22.10.2025 12:41
- Рішення від 21.10.2025 №15864.pdf 24.10.2025 12:36
- Протокол 178 від 07.10.2025.pdf 16.10.2025 12:23
- Протокол 178 від 07.10.2025.docx 16.10.2025 12:23
- Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx 16.10.2025 12:23
- Пояснення по суті скарги АВТОШИНИ-ПРОЗОРО.docx 16.10.2025 12:23
- Додаток 2.docx 16.10.2025 12:23
- Пояснення по суті скарги АВТОШИНИ-ПРОЗОРО.pdf 16.10.2025 12:23
- Додаток 4 до тендерної документації.docx 16.10.2025 12:23
- Додаток 3 до т.д. проєкт договору.docx 16.10.2025 12:23
- ТД фільтра.docx 16.10.2025 12:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.10.2025 14:07
Дата розгляду скарги:
21.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.10.2025 16:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.10.2025 12:37
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
69a4f444d9eb44d7903b856e58990672
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Протокольне рішення (Протокол) №178 від 07.10.2025 року, (далі – Рішення) переможцем процедури закупівлі визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПОРТ ЛОДЖІСТІК ГРУПП» (далі - Учасник).
07.10.2025 року Замовником оприлюднено намір укласти з ним договір про закупівлю.
Скаржник вважає Рішення безпідставним, неправомірним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель з огляду на наступні фактори:
1. Відповідно до п. 3.1 Додатку 1 до ТД, від Учасників вимагалося: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі:
- табл. 1 Додатку 2 до тендерної документації з заповненим останнім 6 (шостим) стовпчиком табл. 1. »
На виконання вище зазначеної вимоги Учасником надано файл «1. Технічна специфікація.pdf»:
який містить таблицю 1 Додатку 2 із порушенням встановленої форми Замовником, зокрема, Учасником змінено 5 стовпчик таблиці за всіма позиціями товару, тобто замінені технічні характеристики, що встановлені Замовником в тендерній документації, а також, замість заповнення стовпчика 6 в місцях визначених документацію після певних словосполучень, Учасником було видалено всі словосполучення, що були встановлені документацією, після яких Учасник мав заповнити запитувані технічні значення, та заповнено стовпик 6 самовільно визначеною Учасником технічною інформацію.
Такий спосіб подання Учасником інформації із порушенням встановленої форми таблиці 1 Додатку 2 та порушенням вимоги п. 3.1 Додатку 1 до ТД не дозволяє в порівняльному вигляді встановити відповідність запропонованого Учасником товару до технічних вимог Замовника.
Таким чином, Учасником не виконано вимоги п. 3.1 Додатку 1 до ТД, у зв’язку із тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПОРТ ЛОДЖІСТІК ГРУПП» мала б бути відхилена.
У зв’язку з вищевикладеним звертаюсь з вимогою скасувати рішення про визнання Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПОРТ ЛОДЖІСТІК ГРУПП» переможцем та прийняти рішення про відхилення його тендерної пропозиції, укладати з ними договір – неприпустимо.
З вище зазначених документів видно, що Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПОРТ ЛОДЖІСТІК ГРУПП» не виконав умови тендерної документації.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
07.10.2025 року Замовником оприлюднено намір укласти з ним договір про закупівлю.
Скаржник вважає Рішення безпідставним, неправомірним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель з огляду на наступні фактори:
1. Відповідно до п. 3.1 Додатку 1 до ТД, від Учасників вимагалося: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі:
- табл. 1 Додатку 2 до тендерної документації з заповненим останнім 6 (шостим) стовпчиком табл. 1. »
На виконання вище зазначеної вимоги Учасником надано файл «1. Технічна специфікація.pdf»:
який містить таблицю 1 Додатку 2 із порушенням встановленої форми Замовником, зокрема, Учасником змінено 5 стовпчик таблиці за всіма позиціями товару, тобто замінені технічні характеристики, що встановлені Замовником в тендерній документації, а також, замість заповнення стовпчика 6 в місцях визначених документацію після певних словосполучень, Учасником було видалено всі словосполучення, що були встановлені документацією, після яких Учасник мав заповнити запитувані технічні значення, та заповнено стовпик 6 самовільно визначеною Учасником технічною інформацію.
Такий спосіб подання Учасником інформації із порушенням встановленої форми таблиці 1 Додатку 2 та порушенням вимоги п. 3.1 Додатку 1 до ТД не дозволяє в порівняльному вигляді встановити відповідність запропонованого Учасником товару до технічних вимог Замовника.
Таким чином, Учасником не виконано вимоги п. 3.1 Додатку 1 до ТД, у зв’язку із тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПОРТ ЛОДЖІСТІК ГРУПП» мала б бути відхилена.
У зв’язку з вищевикладеним звертаюсь з вимогою скасувати рішення про визнання Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПОРТ ЛОДЖІСТІК ГРУПП» переможцем та прийняти рішення про відхилення його тендерної пропозиції, укладати з ними договір – неприпустимо.
З вище зазначених документів видно, що Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПОРТ ЛОДЖІСТІК ГРУПП» не виконав умови тендерної документації.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати Протокольне рішення (Протокол) №178 від 07.10.2025 року про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПОРТ ЛОДЖІСТІК ГРУПП» переможцем процедури закупівлі та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в закупівлі № UA-2025-09-19-011727-a та дискваліфікувати Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПОРТ ЛОДЖІСТІК ГРУПП».
Запити Органу оскарження
Номер:
fc7cf3f4825a4b7d92add9074f36c3ec
Тема запиту:
Пояснення по суті скарги ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО»
Текст запиту:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія) №15447-р/пк-пз від 14.10.2025 р. прийнято до розгляду скаргу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» (далі — Скаржник) зареєстровану в електронній системі закупівель (далі — ЕСЗ) за № UA-2025-09-19-011727-a.b1 від 12.10.2025 р. (далі — Скарга).
Згідно з пунктом 2 згаданого рішення Замовнику потрібно протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на вебпорталі Уповноваженого органу.
На виконання цього пункту, частини 16 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) та пункту 66 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовник цим листом надає інформацію, що стосується проведення процедури закупівлі відкриті торги, оголошеної Замовником від 19.09.2025 р. за предметом закупівлі: Фільтри (код ДК 021:2015 42910000-8-Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації) (далі — Процедура закупівлі, Закупівля).
У Скарзі Скаржник просить зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення (Протокол) № 178 від 07.10.2025 року про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПОРТ ЛОДЖІСТІК ГРУПП» переможцем процедури закупівлі та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в закупівлі № UA-2025-09-19-011727-a та дискваліфікувати Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПОРТ ЛОДЖІСТІК ГРУПП».
Замовник не погоджується з вимогами, викладеними у Скарзі, вважає їх необґрунтованими та безпідставними. Відповідно, Замовник заперечує проти вимог Скарги з огляду на таке.
Відповідно до пп. 3.1. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі:
- табл. 1 Додатку 2 до тендерної документаціЇ з заповненим останнім 6 (шостим) стовпчиком табл. 1.
На виконання даної вимоги ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПОРТ ЛОДЖІСТІК ГРУПП» надало файл «1. Технічна специфікація.pdf». В наданому файлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПОРТ ЛОДЖІСТІК ГРУПП» відповідно до умов документації заповнило останній 6 (шостий) стовпчик табл. 1. Додатку 2 до тендерної документації. Щодо твердження Скаржника стосовно того, що ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПОРТ ЛОДЖІСТІК ГРУПП» змінено 5 (п’ятий) стовпчик табл. 1. Додатку 2 до тендерної документації, то повідомляємо наступне, у тендерній документації не зазначено, що Учасник не може відступати від форми табл. 1., яка зазначена в Додатку 2 до тендерної документації.
Отже, оскільки особливих вимог до табл. 1 Додатку 2 до тендерної документації - в тендерній документації не зазначалось вважеємо, що ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПОРТ ЛОДЖІСТІК ГРУПП» повністю виконано вимогу Замовника щодо надання вищевказаної таблиці.
Вказані вище аргументи підтверджують правоту Замовника Комунальне підприємство “Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів” Черкаської міської ради, правомірність прийнятого Замовником рішення і, в свою чергу, спростовують зауваження та твердження Скаржника, викладені у Скарзі.
Також хочемо наголосити, що Замовник у межах проведення відкритих торгів керувався принципом ефективного та раціонального використання бюджетних коштів. За результатами аукціону серед двох учасників було обрано найбільш економічно вигідну пропозицію, яка відповідала всім вимогам тендерної документації. Обрана пропозиція передбачала найнижчу ціну при збереженні необхідної якості товару, що дозволить забезпечити економію бюджетних коштів та дотримання принципів прозорості й добросовісної конкуренції відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
З огляду на вказане, прошу відмовити у задоволенні скарги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО».
Дата опублікування:
16.10.2025 12:23