-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт ділянки вулиці Шелестівська (від буд.№43 до перехрестя з вулицею Шкільна) в селищі Кольчино, Мукачівського району
Завершена
1 630 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
19.09.2025 12:45 - 03.10.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга
Номер:
912a25be7d6f4d2dbbbe921f64380575
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-19-006365-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга вул. Шелестівська в с. Кольчино.pdf 30.09.2025 18:39
- Скарга вул. Шелестівська в с. Кольчино.docx 30.09.2025 18:39
- Договiр поставки Асфальт Шляхрембуд.pdf 30.09.2025 18:39
- ДСТУ Б В 2 3 4 2015 Зміна №1.pdf 30.09.2025 18:39
- Атестат виробництва Шляхрембуд.PDF 30.09.2025 18:40
- Транспортна схема.pdf 30.09.2025 18:40
- Скарга вул. Шелестівська в с. Кольчино.pdf.asice.zip 30.09.2025 18:40
- sign.p7s 30.09.2025 18:41
- рішення від 02.10.2025 № 14950.pdf 02.10.2025 15:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.10.2025 № 15337.pdf 10.10.2025 11:46
- рішення від 09.10.2025 № 15337.pdf 10.10.2025 17:13
- протокол.docx 06.10.2025 11:27
- Протокол.PDF 06.10.2025 11:27
- Перелік змін.PDF 06.10.2025 11:27
- Відповідь на скаргу АМКУ.docx 06.10.2025 11:27
- Відповідь на скаргу.PDF 06.10.2025 11:27
- перелік змін 2.docx 06.10.2025 11:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.09.2025 20:28
Дата розгляду скарги:
09.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.10.2025 15:05
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
10.10.2025 17:13
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
10.10.2025 17:13
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
de2defdccfb9491d919105a4e651e9b2
Заголовок пункту скарги:
Скарга
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скарга
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Дискримінаційні умови
Запити Органу оскарження
Номер:
d137664ed52f4152a829326c3b70a690
Тема запиту:
Пояснення на скаргу
Текст запиту:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія) № 14950-р/пк-пз від 02.10.2025 прийнято до розгляду скаргу товариство з обмеженою відповідальністю "АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ" (далі — Скаржник) вих. № 23121/1 від 30.09.2025 року, зареєстровану в електронній системі закупівель (далі — ЕСЗ) за № UA-2025-09-19-006365-a.b1 (далі — Скарга).
Згідно з пунктом 2 згаданого рішення Замовнику потрібно протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в pdf-форматі (а також у форматі «doc» з можливістю копіювання тексту) на вебпорталі Уповноваженого органу.
На виконання цього пункту, частини 16 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) та пункту 66 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922- VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів
України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовник цим листом надає інформацію, що стосується проведення процедури закупівлі відкриті торги, оголошеної Замовником від 19.09.2025 р. за предметом закупівлі: Капітальний ремонт ділянки вулиці Шелестівська (від буд.№43 до перехрестя з вулицею Шкільна) в селищі Кольчино, Мукачівського району, ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Процедура закупівлі, Закупівля).
У Скарзі Скаржник просить зобов’язати Замовника
1. Прийняти до розгляду скаргу.
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до Документації - виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги та привести Документацію у відповідність до чинного законодавства в мірі і спосіб, зазначені у мотивувальній частині Скарги.
Рішення щодо включення даної вимоги до Документації не містить дискримінаційних вимог, тому що на сьогоднішній день гостро стоїть питання якості виконання будівельних робіт при проведенні ремонтів, будівництва та реконструкції доріг. Воно знаходиться під контролем керівництва держави та громадськості. Якість виконання робіт у значній мірі залежить від якості дорожньо-будівельних матеріалів. Якість матеріалів, що виготовляються на підсобних виробництвах підрядника, залежить від того “кустарне” це виробництво, чи воно організоване на сучасних високотехнологічних заводах (АБЗ).
Згідно чинних норм та технічного завдання Документації, в якості матеріалу для дорожнього покриття застосовуються гарячі асфальтобетонні суміші. Особливістю застосування сумішей є необхідність укладати і ущільнювати їх при певних температурах, що залежить від типу суміші та марки бітуму. Також певну температуру необхідно витримувати при приготуванні, укладанні і транспортуванні асфальтобетонної суміші.
При довготривалому перевезенні сумішей асфальтобетонних, під дією власної ваги в асфальтобетонній суміші починається структурні деформації, які заключаються у взаємному перемішуванні зерен, що призводить до появи пружних деформацій, зближенню часток (злипанню) суміші. Крім того відомо, що при температурі зовнішнього середовища +10°С асфальтобетонна суміш охолоджується на 30°С за 1 годину перевезення, що суперечить технології укладання асфальтобетонних сумішей.
Час на перевезення гарячих асфальтобетонних сумішей від місця їх виробництва до місця укладання залежить від віддаленості асфальтозмішувальних установок (АБЗ), а в населених пунктах (якщо маршрут доставки проходить через них), крім того, від інтенсивності руху потоків автотранспорту, кількості дорожніх заторів на шляху руху самоскида. Це призводить до охолодження поверхневого шару гарячих асфальтобетонних сумішей в місцях їх контакту з повітрям і кузовом самоскида. При транспортуванні важкі фракції асфальту осідають на дно самоскида, особливо гостро проявляється цей дефект суміші при транспортуванні щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей, що характеризується надлишком бітуму.
Низька теплопровідність асфальтобетонної суміші призводить до того, що охолоджені до 70 – 80°С шматки кірки, що утворилася при транспортуванні, потрапляючи з кузова самоскида в бункер асфальтоукладача і далі – під його плиту, не нагріваються до температури основної маси АБС, тобто до 130 – 140°С. Ці порівняно холодні шматки утворюють “холодні плями”, які мають температуру на 15 – 30°С меншу, ніж температура основної площі покриття. Ущільнюється таке дорожнє покриття нерівномірно. “Холодні плями” виявляються не до кінця ущільненими, схильними до підвищеного водонасичення та характеризуються зниженими міцністю та строком експлуатації.
При переході температури навколишнього повітря через 0°С такі ділянки руйнуються значно швидше, ніж основна частина покриття, оскільки волога, що знаходиться в шарі асфальтобетону, переходить в твердий стан – лід. Перехід з рідкого стану в твердий супроводжується збільшенням займаного обсягу, і руйнує покриття зсередини. При інтенсивному русі автотранспорту, під впливом навантажень від його коліс, швидше руйнуються саме ці ділянки. Звідси вибоїни і локальні тріщини покриття, істотно знижують його загальну довговічність і проявляються найчастіше через 1 – 2 роки експлуатації.
У разі перебоїв з постачанням асфальтобетонної суміші до місця її укладання, які викликані помилками в організації вантажопотоку АБС або через велику відстань доставки асфальтобетонної суміші, укладчик змушений зупинятися в очікування суміші. 6 – 8 тонн суміші в бункері укладчика зможуть забезпечити лише кілька хвилин роботи навіть при зниженні швидкості його руху до мінімуму. У місці його зупинки і подальшого початку руху утворюється поперечний валик. Він виникає через перерозподіл сил, що діють на плиту при завантаженні спорожнілого бункера укладальника і через поштовх укладальника самоскидом. Ця ділянка, крім того, є місцем контакту охолодженого за час простою асфальту і свіжопідвезеного. Ця ділянка з порушеною геометрією набуває, до того ж, і температурну сегрегацію.
Замовник зазначає, що лише з дотриманням технологічних процесів можливо забезпечити якісне виконання робіт та тривалий строк експлуатації доріг.
Враховуючи вище перелічені фізико-хімічні зміни, що виникають при транспортуванні асфальтобетонних сумішей, тривале транспортування може привести до розшарування суміші.
Проте, беручи до уваги позицію Скаржника, Замовником прийнято рішення про внесення змін до Тендерної документації вилучивши з пункту «3.Учасник також в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку нижченаведеною формою на фірмовому бланку (у разі наявності) Учасника про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) в 30 – ти кілометровій зоні від селища Кольчино з наступним документальним підтвердженням.)» слова «в 30 – ти кілометровій зоні від селища Кольчино» та доповнивши абзац наступним: «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, про що Учасником надається гарантійний лист.» і викласти його в наступній редакції:
"3.Учасник також в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку нижченаведеною формою на фірмовому бланку (у разі наявності) Учасника про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) з наступним документальним підтвердженням.
Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, про що Учасником надається гарантійний лист.»
Керуючись статтями 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами, 66 і 67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,
ПРОШУ:
1. Взяти до уваги цю інформацію та обґрунтування щодо зауважень, викладених у Скарзі.
2. Припинити розгляд Скарги.
Додатки:
1. Протокол про внесення змін до Тендерної документації на 1 аркуші;
2. Перелік змін на 1 аркуші.
Дата опублікування:
06.10.2025 11:27