-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Меблі (шафи, столи, стелажі) за кодом ДК 021:2015 – 39150000-8 Меблі та приспособи різні
Завершена
620 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
19.09.2025 12:39 - 11.10.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
686240a41e77497bb91ac669981c204b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-19-006062-a.b1
Назва:
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ISO.pdf 25.09.2025 12:23
- дог 75-05-25 1 434 100,00 (меблі).pdf 25.09.2025 12:23
- серифікат відповідності.pdf 25.09.2025 12:23
- висновок.pdf 25.09.2025 12:23
- Договір №Т-20 від 14.04.2025_ФОП Горват А.В. меблі.pdf 25.09.2025 12:24
- договір Дилер.pdf 25.09.2025 12:24
- скарга.pdf 25.09.2025 12:24
- лист виробника.pdf 25.09.2025 12:24
- sign.p7s 25.09.2025 12:42
- рішення від 29.09.2025 № 14717.pdf 29.09.2025 15:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.10.2025 № 15108.pdf 07.10.2025 12:58
- рішення від 06.10.2025 № 15108.pdf 08.10.2025 16:32
- Лист про надання пояснення від 30.09.2025.pdf 01.10.2025 08:23
- Нова редакція Додаток 2 _Технічні_та_якісні_характеристики_Меблі.docx 01.10.2025 08:23
- Зміни до Додаток_2_Технічні_та_якісні_характеристики_Меблі.docx 01.10.2025 08:23
- Нова редакція Додаток 2 _Технічні_та_якісні_характеристики_Меблі — копия.docx 09.10.2025 10:59
- Зміни до Додаток_2_Технічні_та_якісні_характеристики_Меблі — копия.docx 09.10.2025 10:59
- Лист про надання пояснення від 09.10.2025.pdf 09.10.2025 10:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.09.2025 12:53
Дата розгляду скарги:
06.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.09.2025 15:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.10.2025 16:33
Дата виконання рішення Замовником:
09.10.2025 10:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
КП «Слобожанська центральна лікарня» Слобожанської селищної ради відповідно до рішення № 15108-р/пк-пз від 06.10.2025 щодо проведення закупівлі UA-2025-09-19-006062-a «Меблі (шафи, столи, стелажі)» за кодом ДК 021:2015 – 39150000-8 Меблі та приспособи різні, пояснює наступне: 09.10.2025р було внесено зміни до Додатку 2 та викладено нову редакцію Додатку 2 до Тендерної документації.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
65a50eef11da486fa268bc4d4da393e9
Заголовок пункту скарги:
Встановлення вимог про надання сертифікатів які не відносять до технічних якісних характеристик товарів які є предметом закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Встановлення вимог про надання сертифікатів які не відносять до технічних якісних характеристик товарів які є предметом закупівлі
×
-
Назва доказу:
сертифікат відповідності від виробника, яким підтверджується відповідність товару, що пропонується учасником
-
Повʼязаний документ:
серифікат відповідності.pdf
-
-
Назва доказу:
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи
-
Повʼязаний документ:
висновок.pdf
-
-
Назва доказу:
договір дилера
-
Повʼязаний документ:
договір Дилер.pdf
-
-
Назва доказу:
Договори постачання Меблів за кодом ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні
-
Повʼязаний документ:
дог 75-05-25 1 434 100,00 (меблі).pdf
-
-
Назва доказу:
Договори постачання Меблів за кодом ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні
-
Повʼязаний документ:
Договір №Т-20 від 14.04.2025_ФОП Горват А.В. меблі.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до тендерної документації встановити /переписати вимоги щодо підтвердження учасником технічних характеристик товару: - чинний на дату розкриття пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на весь товар, що пропонується до постачання; - сертифікат відповідності від виробника, яким підтверджується відповідність товару, що пропонується учасником та додатку до цього сертифікату. - сертифікати на систему управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 ( ISO 9001:2015, IDT);ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015), стосовно виробництва меблів, виданих уповноваженим органом з сертифікації на учасника закупівлі або виробника товару (у разі, якщо сертифікати видано на виробника товару, а не на учасника закупівлі – такий учасник у складі пропозиції повинен надати дозвіл від виробника товару на право використання означених сертифікатів в цих торгах з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі).
Запити Органу оскарження
Номер:
80154a1a618b4395a3c51faa693c2ff1
Тема запиту:
26.09.2025р було внесено зміни до Додатку 2 та викладено нову редакцію Додатку 2 до Тендерної документації.
Текст запиту:
26.09.2025р було внесено зміни до Додатку 2 та викладено нову редакцію Додатку 2 до Тендерної документації.
Дата опублікування:
01.10.2025 08:23