-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фільтри.
код ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (фільтри)
Завершена
467 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 800.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 2 800.00 UAH
Період оскарження:
03.09.2018 10:59 - 23.09.2018 00:00
Скарга
Відхилено
С К А Р Г А на неправомірні дії Замовника у вигляді визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «СЕЛТОН»
Номер:
efbdc936ca4b40dd841d1a02bef3b4a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-03-000303-a.a4
Назва:
С К А Р Г А на неправомірні дії Замовника у вигляді визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «СЕЛТОН»
Скарга:
С К А Р Г А
на неправомірні дії Замовника у вигляді визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «СЕЛТОН»
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі № у ЦБД: UA-2018-09-03-000303-aТендерним комітетом ВП «Запорізька АЕС» ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» (далі - Замовник) розпочато процедуру аукціону «відкриті торги» за предметом закупівліКод ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої.
Відповідно до інформації з торгівельного майданчика smarttender.bizhttps://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/4753256/?oldPage=1пропозиції на участь в зазначеному вище аукціоні подано:
1. ТОВ «Виробничо-Комерційне Підприємство «ПРОМТОРГ» (дискваліфіковано);
2. ТОВ «СЕЛТОН» (визнано переможцем, далі – Учасник, Переможець)
3. ТОВ «Деллінг-Стандарт» (не розглянуто, далі – Товариство, Скаржник);
4. ТОВ «МЕТАЛПРОМСЕРВІС» (не розглянуто).
За результатами цінового аукціону і розгляду тендерної пропозиції першого учасника його було дискваліфіковано.
Наступною Замовник здійснив оцінку пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації, і визначив її такою, що відповідає усім умовам тендерної документації, що підтверджується Протоколом розгляду тендерних пропозицій у файлі Протокол розгляду.docx,оприлюдненим Замовником 24.10.2018 о 15 годині 15 хвилин.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника всім умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне.
1.Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з сканованими копіями нижчезазначених документів:
• листа-заявки про намір прийняття участі у торгах з обов'язковим зазначенням найменування учасника, коду ЄДРПОУ (ідентифікаційного коду) або коду державного реєстру країни, де зареєстрований учасник, якщо він не є резидентом України, місцезнаходження та поштової адреси, реквізитів всіх банківських рахунків, відомостей про керівництво (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон, факс, електронна адреса)».
У завантаженому Учасником файлі № 1 Лист-заявка про намір прийняти участь.pdf міститься Лист-заявка про намір прийняття участі у торгах, який(яка) не містить інформації про місцезнаходження Учасника (зазначено лише поштову та юридичну адресу), що не відповідає умовам пункту 1 Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягала відхиленню на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністювсім умовам тендерної документації.
2. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації: «Якщо учасником пропонується товар, що є еквівалентом, він повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію:
• детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники;
• посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовніпозначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чипослугами, що закуповуються, передбаченііснуючимиміжнародними або національними стандартами, нормами та правилами;
• ТУ, плани, креслення, малюнки, фото чиопис предмета закупівлі згідно умов тендерної документації».
Зважаючи на завантажену Учасником у складі тендерної пропозиції «Технічнупропозицію» (Додаток № 3 тендерної документації) Учасником пропонується до постачання еквівалент предмету закупівлі, зокрема за позицією №2 «ФільтраерозольнийФАП – 3400Д.2С Н13 У3.1замістьД-23кл.
При цьому, у складі тендерної пропозиції Учасником не завантаженовсі перелічені вище документи, зокрема, ТУ за позицією № 2, що не відповідаєпункту 1 Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягала відхиленню на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністювсім умовам тендерної документації.
3. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації: «Документи, які вимагаються Замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України (країни-реєстрації учасника нерезидента) для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців (учасників-нерезидентів) не подаються останніми, про що такий Учасник повинен повідомити своїм листом із зазначенням причин у складі тендерної пропозиції».
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації учасниками, зокрема, надається : «витяг з реєстру платників єдиного податку або свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку, у разі, якщо учасник є платником цього податку».
Враховуючи, що Учасник є платником ПДВ, а не єдиного податку, для нього чинним законодавством не передбачено надання зазначених документів. В той же час, враховуючи вимогу пункту 1 Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документаціїУчасником у складі тендерної пропозиціїповинен бути поданийлист із зазначенням причин неподання зазначених документів.
У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній лист із зазначенням причин неподання зазначених документів, що не відповідаєпункту 1 Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягала відхиленню на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністювсім умовам тендерної документації.
4.Відповідно до пункту 2Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації:«Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі:…
«…або гарантії, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» у встановленому порядку, з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису.Страхова гарантіянадається разом із завіреноюпідписомуповноваженої особи учасникакопією договору страхування, на підставіякогобула видана гарантія, та платіжним дорученням про сплату послуг страхування.Перелікстраховихкомпаній, якіпройшливідбір у ДП НАЕК «Енергоатом», зазначений на офіційномусайті ДП НАЕК «Енергоатом»: www.energoatom.kiev.ua.»
У складі тендерної пропозиції Учасника міститься файл № 20 Копія договору зі страховою компанією.pdf, у якому міститьсянеповна копія договору№ 1060965 від 25.06.2018, укладеного із страховою компанією ПрАТ «Європейський страховий альянс» (далі – копія Договору).
Відповідно до пункту 1.4копії Договору: "Кожна страхова гарантія, що була належним чином підписана Сторонами та за якою Страхувальником було оплачено страховий платіж, що передбачений відповідною страховою гарантією, стає невід’ємною частиною цього Договору" (цитата).
Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копійінших страхових гарантій, що були належним чином підписані Сторонами, та за які Страхувальником було оплачено страховий платіж, і які, відповідно до пункту 1.4 Договору, стали його невід’ємними частинами,внаслідок чого надана Учасником копія цього Договору є неповною, що не відповідає умовам пункту 2 Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації.
Доказом наявності інших страхових гарантій, які є невід’ємними частинами Договору, є оприлюднена у системі електронних закупівель "Прозоро" інформація, зокрема, за посиланнямhttps://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/4267794/?oldPage=1 (аукціон UA-2018-06-14-000445-c), де оприлюднена страхова гарантія надана Учасником, до Договору № 1060965 від 25.06.2018, укладеного із страховою компанією ПрАТ «Європейський страховий альянс»,яка є невід’ємною частиною цього Договору, і яка не надана Учасником у складі тендерної пропозиції.
Виходячи з наведеного, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації і підлягає відхиленню у відповідності до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
5.Відповідно до пункту 5.1. Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації:«Для участі у процедурі закупівлі учасники повинні надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, в тому числі:
Якщо учасник є виробником товару, він надає:
1)довідку довільної форми, за підписом уповноваженої особи, яка підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виробництва товару».
Учасником у складі тендерної пропозиції завантаженофайл№ 8 Довідка про мат. тех. базу.pdfз Довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
В той же час у зазначеній Довідціне зазначено, що наявне обладнання необхідне для виробництва товару, що є предметом закупівлі.
Виходячи з викладеного, Учасником у складі документів тендерної пропозиції не підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виробництва товару, що є предметом закупівлі.
Виходячи з наведеного, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації і підлягає відхиленню у відповідності до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, рішення Замовника щодо визнання Учасника переможцем процедури закупівлі є безпідставним та протизаконним.
Таким чином, протиправні дії Замовника полягають у визначенні тендерної пропозиції Учасника такою, що відповідає всім умовам тендерної документації і вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», що призвело до дискримінації учасників, необ’єктивного розгляду тендерної пропозиції Учасника, визнання його Переможцем, і спотворення результатів аукціону.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визнанні Учасника Переможцем при невідповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до необ’єктивного розгляду тендерної пропозиції Учасника і неможливості Товариства стати переможцем цього аукціону, чим ущемлені наші законні права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників;
- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Відповідно до пункту 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводурішення,дії чи бездіяльності замовника,що суперечать законодавству у сфері публічних закупівельі внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Виходячи з викладеного, на підставі статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" Товариство звертається з наступним проханням:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення в діях Замовника, що стосується неправомірного визнання Учасника Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов'язати Тендерний комітет Замовника скасувати рішення про визнання Учасника Переможцем процедури закупівлі.
4.Зобов'язати Тендерний комітет Замовника здійснити аналіз пропозиції наступного учасника після усунення порушення процедури закупівлі.
Додатки:
1.Копія страхової гарантії ТОВ «СЕЛТОН» № 1060966 від 12.07.2018, що є невід’ємною частиною Договору № 1060965 від 25.06.2018із страховою компанією ПрАТ «Європейський страховий альянс», що подавалась Учасником в аукціоні№ UA-2018-06-14-000445-c.
2.Копія документу, що підтверджує факт оплати за розгляд скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 02.11.2018 14:03
- Платіжне доручення 02.11.2018 14:03
- Страхова гарантія Селтон 02.11.2018 14:03
- Рішення від 06.11.2018 № 11318.pdf 06.11.2018 19:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2018 № 11926.pdf 22.11.2018 18:35
- Рішення від 21.11.2018 № 11926.pdf 26.11.2018 19:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.11.2018 14:03
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.11.2018 19:42
Вимога
Вирішена
Внесення змін до ТД
Номер:
a9c5b404c5ec47ce85d75f0cb37cd2f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-03-000303-a.a3
Назва:
Внесення змін до ТД
Вимога:
Відповідно додатку №5 до тендерної документації «Технічні вимоги та умови постачання фільтрів високоефективних повітряних (аерозольних) типу Д-23кл або аналогів для систем вентиляції ВП АЕС» ТТ-П.0.03.018-16 (далі ТВтаУП) прошу внести зміни у п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме:
- по поз.2 додатку №1 ТД копію ТУ (ТС), ТЗ або копію іншого документу, за яким такий товар виготовляється, що підтверджує відповідність технічних характеристик своєї пропозиції технічним вимогам (Додаток 5 до ТД), засвідчену виробником цього товару чи офіційним представником виробника в Україні.
Згідно п. 9.1 ТВтаУП, в якому визначається перелік документації, яку необхідно подати у складі тендерної документації, учасник повинен надати ТУ (ТС), погоджені з ДП «НАЕК Енергоатом» та Держатомрегулювання (за наявності) або проект ТУ (ТС).
На підставі вищезазначеного п. 9.1 прошу внести у тендерну документацію можливість надання проекту ТУ (ТС) згідно ТВтаУП, затвердженого Першим віце-президентом технічним директором ДП «НАЕК Енергоатом» Шавлаковим О.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- №60 Вимога ЗАЕС 07.09.2018.pdf 07.09.2018 10:59
Дата подачі:
07.09.2018 11:00
Вирішення:
Дійсно, в пункті 1 розділу 3 тендерної документації вказано, що учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати копію ТУ (ТС), ТЗ або копію іншого документу, за яким такий товар виготовляється, що підтверджує відповідність технічних характеристик своєї пропозиції технічним вимогам (Додаток 5 до ТД), засвідчену виробником цього товару чи офіційним представником виробника в Україні.
В пункті 9.1 документу ТТ-П.0.03.018-16 «Технічні вимоги та умови постачання фільтрів високоефективних (аерозольних) типу Д 23кл або аналогів для систем вентиляції ВП АЕС» вказане, що у складі тендерної пропозиції учасник торгів зобов’язаний надати ТУ (ТС), погоджені з ДП «НАЕК «Енергоатом» та Держатомрегулювання або проект ТУ (ТС).
Так як, згідно з таблицею 3.1 ТТ-П.0.03.018-16, в комплект постачання фільтрів повинна включатися актуальна копія ТУ (ТС), погоджених з ДП «НАЕК «Енергоатом» та Держатомрегулювання, вважаємо припустимим надання у складі тендерної пропозиції проекту ТУ (ТС).
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до ТД
Номер:
4f3090653f754ef7b1b62bf83d0d9232
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-03-000303-a.a2
Назва:
Внесення змін до ТД
Вимога:
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та додатку № 5 до тендерної документації «Технічні вимоги та умови постачання фільтрів високоефективних повітряних (аерозольних) типу Д-23кл або аналогів для систем вентиляції ВП АЕС» ТТ-П.0.03.018-16 (далі ТВтаУП) прошу внести зміни у додаток 1 Специфікація на закупівлю, а саме в Технічні характеристики позиції 2 «Фільтри аерозольні Д-23кл або аналоги зі змінними степенями попереднього очищення у дерев’яному корпусі»:
- видалити примітку «зі змінним ступенем попередньої очистки у дерев’яному корпусі».
Зміни необхідно внести на підставі того, що конструкція фільтрів Д-23кл згідно затверджених технічних умов ТУ У 29.2-24772517-003:2007 «Фільтри аерозольні Д-23кл» та вимог вищезазначеного ТВтаУП не передбачає використання ступенів попередньої очистки у складі фільтру Д-23кл. Такі ступені можливі лише при використанні аналогів фільтрів Д-23кл.
Тому використання даного формулювання в технічних характеристиках звужує кількість потенційних учасників та дискримінує їх прямо вказуючи на надання переваги виробникам саме аналогів до фільтрів Д-23кл.
Пов'язані документи:
Учасник
- №59 Вимога ЗАЕС 07.09.2018.pdf 07.09.2018 10:56
Дата подачі:
07.09.2018 11:00
Вирішення:
У додатку № 1 до тендерної документації найменування товару «Фільтри аерозольні Д-23кл або аналоги зі змінними ступенями попереднього очищення у дерев’яному корпусі» вказане згідно з пунктом 1.5 документу ТТ-П.0.03.018-16 «Технічні вимоги та умови постачання фільтрів високоефективних (аерозольних) типу Д 23кл або аналогів для систем вентиляції ВП АЕС».
Фільтри аерозольні зі змінними ступенями попереднього очищення потрібні ВП ЗАЕС у зв’язку з підвищеною запиленістю майданчика, на якому вона розташована (рядом знаходиться Запорізька ТЕС, мають місце пильні бури). У діючому стандарті ДСТУ EN 1822-1-2001 в переліку технічних характеристик високоефективних фільтрів відсутній такий параметр, як пиломісткість, тобто, термін досягнення гранично допустимого значення перепаду тиску повітря на фільтрах (з причини засмічування фільтроелементів крупнодисперсним пилом) при експлуатуванні у складі систем вентиляції передбачити неможливо.
В таблиці 5.1 ТТ-П.0.03.018-16 вказане, що:
- клас ступенів попереднього очищення згідно з ДСТУ 4319:2004 (у фільтрах з двома ступенями очищення) повинен бути не нижче за G3, тобто, не менше 80% крупнодисперсного пилу повинні затримувати ці ступені;
- пиломісткість фільтру згідно з ДСТУ 4319:2004 (якщо фільтри мають ступень попереднього очищення) повинна бути не менше 1,5 кг.
Таким чином, застосування фільтрів аерозольних зі змінними ступенями попереднього очищення дозволить зменшити надходження крупнодисперсного пилу на фільтроелементи класу не нижче Н13 за ДСТУ EN 1822-1-2001, тобто, збільшити їх термін служби.
Ця вимога ніяким чином не дискримінує потенційних учасників торгів, тим що документ ТТ-П.0.03.018-16, у якому передбачена можливість закупівлі фільтрів різного конструктивного виконання), був затверджений першим віце-президентом – технічним директором ДП «НАЕК «Енергоатом» 31.05.2016 і неодноразово включався у склад тендерної документації на закупівлю фільтрів аерозольних (ВП ХАЕС, ВП ЮУ АЕС).
У потенційних учасників торгів було достатньо часу для внесення відповідних змін до ТУ (ТС) згідно з вимогами експлуатуючої організації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
бюджет закупівлі
Номер:
ab71604658554c539e68c0218023ceda
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-03-000303-a.a1
Назва:
бюджет закупівлі
Вимога:
Наше підприємство, як потенційний учасник тендерної процедури, отримало запит на надання цінової пропозиції по поставці фільтрів та фільтроеле-ментів у відповідності до переліку, кількості та необхідних Замовнику технічних параметрів, який відповідає Додатку 1 тендерної документації. Листом від 26 липня 2018 року № 641 нами було надано відповідну комерційну пропозицію на постачання, втім бюджет закупвілі по коду ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (фільтри) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-09-03-000303-a). Замовником визначено очіковану вартість предмету закупівлі на рівні 467 000,00 грн без ПДВ, в той час як в комерційній пропозиції нами зазначався бюджет – 717 000,00 грн без ПДВ. «Фільтр Д-23кл або аналоги зі змінними ступенями попереднього очищення» принципово відрізняється від стандартного фільтру аерозольного типу Д-23кл, що використовувалися на системах вентиляції Замовника, та його аналогу ФА Д-23кл. Принциповою відмінністю є наявність ступеню попередньої очистки повітря, можливість його заміни не залежно від стану основого блоку очистки повітря.
Дані особливості потребують більших витрат у порівнянні із стандартним Д-23кл, оскільки «Фільтр Д-23кл або аналоги зі змінними ступенями попе-реднього очищення» потребує більшої кількості матеріалів та має більшу трудомісткість при виготовлені.
Просимо Замовника розглянути можливість збільшення очікуваної вартості закупівлі по коду ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (фільтри) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-09-03-000303-a), а саме – до рівня 717 000,00 грн без ПДВ або зменшити обсяги (кількість) товарів у закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.09.2018 16:19
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що очікувану вартість предмету закупівлі було визначено на підставі наданих на адресу Замовника пропозицій виробників продукції. Всі отримані пропозиції були ретельно розглянуті та сформовано найвигіднішу очікувану вартість закупівлі на рівні 467 000,00 грн. без урахування ПДВ.
Наступним повідомляю, що на даному етапі закупівлі вважаємо вимогу UA-2018-09-03-000303-a.a1. безпідставною та вимушені відмовити у збільшенні очікуваної вартості закупівлі або у зменшенні обсягу закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено