-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи опалення закладу дошкільної освіти в с.Керецьки, Хустського району по вул.Головна,9
Торги не відбулися
3 252 708.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
18.09.2025 17:26 - 30.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо прийнятих рішень замовником
Номер:
ff5457f9d351498788276f4d066265f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-18-014321-a.b1
Назва:
Скарга щодо прийнятих рішень замовником
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ZETKAMA Сертифікат представника 2025 ЕТНА-ІНДАСТРІ укр.pdf 21.10.2025 18:30
- Скарга Хуст переможець.docx 21.10.2025 18:30
- скарга.pdf 21.10.2025 18:31
- К-флекс підтвердження представництва ТОВ «Інстал Галичина».pdf 21.10.2025 18:31
- Лист ТОВ Сервіскотломонтаж-Львів.pdf 21.10.2025 18:31
- Лист від ТОВ «Інстал Галичина».pdf 21.10.2025 18:31
- sign.p7s 21.10.2025 18:32
- рішення від 23.10.2025 №15967.pdf 23.10.2025 15:23
- інформація про резолютивну частину рішення від 30.10.2025 №16337.pdf 31.10.2025 12:48
- рішення від 30.10.2025 №16337.pdf 03.11.2025 12:45
- Протокол №229.pdf 03.11.2025 16:56
- Протокол №229.pdf 03.11.2025 17:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.10.2025 18:43
Дата розгляду скарги:
30.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.10.2025 15:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.11.2025 12:46
Дата виконання рішення Замовником:
03.11.2025 17:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасування Рішення від 16.10.2025 № 213 згідно з яким було визнано переможцем ТОВ «СОЛЬВА СЕРВІС-БУД» і ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю. На рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.10.2025 №16337-р/пк-пз
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5a915e97ac614f0384643f5f2297336a
Заголовок пункту скарги:
1. Пропозиція учасника не відповідає вимогам технічної специфікації в частині кількості ресурсів наведених в розрахунку договірної ціни
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Додаток 1 до тендерної документації містить Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі, в тому числі, Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі.
Зокрема, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати:
- договірну ціну (без додаткових розрахунків до неї) з пояснювальною запискою; локальні кошториси; підсумкову відомість ресурсів розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" КН України «Настанова з визначення вартості будівництва».
- інформацію, що містить відомості про ціни на матеріальні ресурси: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції (в довільній формі).
Учасник розраховує договірну ціну відповідно до кошторисних норм України (КНУ) «Настанова з визначення вартості будівництва (зі змінами) затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281.Кошторисна документація повинна бути складена підрядником з урахуванням вимог чинного законодавства України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», ДСТУ, ДБН, технічних умов тощо. Розрахунок ціни тендерної пропозиції та кошторисна документація мають бути надані учасником в електронній формі, у вигляді окремого файлу (файлів), у форматі .doc або .xls, або .xlsx, або .pdf або .rtf
За таких умов, тендерною документацією передбачено вимогу щодо надання двох документів, в яких міститься інформація про кількість матеріальних ресурсів:
- відомість ресурсів формою якої встановленою "Правилами визначення вартості будівництва" передбачено надання інформації про кількість
та
- інформацію, що містить відомості про ціни на матеріальні ресурси: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Відповідно до інформації наведеній в додатку 4 до ТД (проект договору) Інформація про ціни на матеріальні ресурси є невід’ємною частиною договору про закупівлю і буде долучена до нього як окремий додаток.
На виконання зазначених вимог, переможцем у складі пропозиції надано:
• відомість ресурсів (файл «266_ДЦ_ПВР.rtf»)
та
• інформацію, що містить відомості про ціни на матеріальні ресурси (файл «tmp.xls)
Водночас, в наведених документах містяться розбіжності у кількісних показниках одних і тих самих матеріальних ресурсів, зокрема:
Назва ресурсу Од вим Кількість зазначена в Відомості ресурсів Кількість зазначена в Інформації про ціни на матеріальні ресурси
Білило густотерте цинкове т 0,0001537 0,00015372
Шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 6 мм, довжина 40 мм т 0,0081747 0,008174655
Електроди, діаметр 4 мм, марка Е42 т 0,0024354 0,00243544
Водний розчин нітрата та карбоната натрію м3 1,217115 1,2171153
Очіс льняний т 0,0060045 0,006004491
Документи, які подаються учасником для підтвердження технічних і кількісних характеристик, мають бути узгоджені між собою за змістом. Наявність розбіжностей у кількісних показниках свідчить про надання недостовірної інформації принаймні в одному з таких документів.
У даному випадку такі розбіжності не є арифметичним округленням, а відображають два різних цифрових значення, що суперечить принципу достовірності оцінки вартості та свідчить про використання різних вихідних даних при формуванні кошторисної документації, що прямо заборонено тендерною документацією.
Відповідно до п. 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва (наказ Мінрегіону № 281), договірна ціна розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах для реалізації проектних рішень.
З огляду на це, інформація про ціни на матеріальні ресурси (яка додатково включає країну походження, транспортні та заготівельно-складські витрати) має формуватися строго щодо тих самих позицій і в тих самих кількостях, що зазначені у відомості ресурсів. Інакше порушується єдність вихідних даних і правильність розрахунку договірної ціни.
У зв’язку з тим, що Інформація про ціни на матеріальні ресурси є невід’ємною частиною договору про закупівлю і буде долучена до нього як окремий додаток, будь-яка недостовірність або розбіжність у таких даних (у тому числі щодо кількості чи країни походження матеріальних ресурсів) безпосередньо впливає на зміст майбутнього договору та є критичною, а отже не може розцінюватися як технічна неточність або формальне відхилення.
Тому розбіжність кількісних показників між Підсумковою відомістю ресурсів та Інформацією про ціни на матеріальні ресурси є ознакою подання взаємно неузгоджених документів і, відповідно, підставою для відхилення тендерної пропозиції як такої, що містить недостовірні та несумісні відомості щодо суттєвих елементів ціни.
Крім того, такі невідповідності не підлягають виправленню в порядку п. 43 Особливостей № 1178, оскільки йдеться не про технічну або формальну помилку, а про взаємовиключну інформацію щодо матеріально-технічних ресурсів, яка безпосередньо впливає на загальну вартість договору.
Відповідно до абз.2 ч.2 п. 44 особливостей 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Зокрема, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати:
- договірну ціну (без додаткових розрахунків до неї) з пояснювальною запискою; локальні кошториси; підсумкову відомість ресурсів розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" КН України «Настанова з визначення вартості будівництва».
- інформацію, що містить відомості про ціни на матеріальні ресурси: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції (в довільній формі).
Учасник розраховує договірну ціну відповідно до кошторисних норм України (КНУ) «Настанова з визначення вартості будівництва (зі змінами) затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281.Кошторисна документація повинна бути складена підрядником з урахуванням вимог чинного законодавства України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», ДСТУ, ДБН, технічних умов тощо. Розрахунок ціни тендерної пропозиції та кошторисна документація мають бути надані учасником в електронній формі, у вигляді окремого файлу (файлів), у форматі .doc або .xls, або .xlsx, або .pdf або .rtf
За таких умов, тендерною документацією передбачено вимогу щодо надання двох документів, в яких міститься інформація про кількість матеріальних ресурсів:
- відомість ресурсів формою якої встановленою "Правилами визначення вартості будівництва" передбачено надання інформації про кількість
та
- інформацію, що містить відомості про ціни на матеріальні ресурси: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Відповідно до інформації наведеній в додатку 4 до ТД (проект договору) Інформація про ціни на матеріальні ресурси є невід’ємною частиною договору про закупівлю і буде долучена до нього як окремий додаток.
На виконання зазначених вимог, переможцем у складі пропозиції надано:
• відомість ресурсів (файл «266_ДЦ_ПВР.rtf»)
та
• інформацію, що містить відомості про ціни на матеріальні ресурси (файл «tmp.xls)
Водночас, в наведених документах містяться розбіжності у кількісних показниках одних і тих самих матеріальних ресурсів, зокрема:
Назва ресурсу Од вим Кількість зазначена в Відомості ресурсів Кількість зазначена в Інформації про ціни на матеріальні ресурси
Білило густотерте цинкове т 0,0001537 0,00015372
Шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 6 мм, довжина 40 мм т 0,0081747 0,008174655
Електроди, діаметр 4 мм, марка Е42 т 0,0024354 0,00243544
Водний розчин нітрата та карбоната натрію м3 1,217115 1,2171153
Очіс льняний т 0,0060045 0,006004491
Документи, які подаються учасником для підтвердження технічних і кількісних характеристик, мають бути узгоджені між собою за змістом. Наявність розбіжностей у кількісних показниках свідчить про надання недостовірної інформації принаймні в одному з таких документів.
У даному випадку такі розбіжності не є арифметичним округленням, а відображають два різних цифрових значення, що суперечить принципу достовірності оцінки вартості та свідчить про використання різних вихідних даних при формуванні кошторисної документації, що прямо заборонено тендерною документацією.
Відповідно до п. 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва (наказ Мінрегіону № 281), договірна ціна розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах для реалізації проектних рішень.
З огляду на це, інформація про ціни на матеріальні ресурси (яка додатково включає країну походження, транспортні та заготівельно-складські витрати) має формуватися строго щодо тих самих позицій і в тих самих кількостях, що зазначені у відомості ресурсів. Інакше порушується єдність вихідних даних і правильність розрахунку договірної ціни.
У зв’язку з тим, що Інформація про ціни на матеріальні ресурси є невід’ємною частиною договору про закупівлю і буде долучена до нього як окремий додаток, будь-яка недостовірність або розбіжність у таких даних (у тому числі щодо кількості чи країни походження матеріальних ресурсів) безпосередньо впливає на зміст майбутнього договору та є критичною, а отже не може розцінюватися як технічна неточність або формальне відхилення.
Тому розбіжність кількісних показників між Підсумковою відомістю ресурсів та Інформацією про ціни на матеріальні ресурси є ознакою подання взаємно неузгоджених документів і, відповідно, підставою для відхилення тендерної пропозиції як такої, що містить недостовірні та несумісні відомості щодо суттєвих елементів ціни.
Крім того, такі невідповідності не підлягають виправленню в порядку п. 43 Особливостей № 1178, оскільки йдеться не про технічну або формальну помилку, а про взаємовиключну інформацію щодо матеріально-технічних ресурсів, яка безпосередньо впливає на загальну вартість договору.
Відповідно до абз.2 ч.2 п. 44 особливостей 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "СОЛЬВА СЕРВІС - БУД".
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
dd7912e6c62b48a7961f080d9a695527
Заголовок пункту скарги:
2. В підсумковій відомості ресурсів і, відповідно, в інформації, що містить відомості про ціни на матеріальні ресурси враховані матеріали, які не передбачено вимогами Документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ДОДАТОК 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі) містить Технічну специфікацію на закупівлю за предметом: Капітальний ремонт системи опалення закладу дошкільної освіти в с. Керецьки, Хустського району по вул. Головна,9 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), в якій чітко визначені види робіт та перелік ресурсів, необхідних для їх виконання за предметом закупівлі:
«Капітальний ремонт системи опалення закладу дошкільної освіти в с. Керецьки, вул. Головна, 9» (ДК 021:2015: 45453000-7).
Разом з тим, в підсумковій відомості ресурсів учасника (файл «266_ДЦ_ПВР.rtf») включено ресурси, які відсутні в технічному завданні замовника, зокрема:
• цвяхи толеві круглі 2,5×40 мм;
• шурупи з напівкруглою головкою d6×40;
• електроди d4 мм, марка Е42;
• ґрунтовка глибокого проникнення;
• круги армовані абразивні 180×3 мм;
• оліфа натуральна;
• мастика бітумна;
• бруски обрізні та дошки хвойних порід (II–IV сортів);
• болти з гайками та шайбами (d12 та d16 мм);
• водний розчин нітрата та карбоната натрію;
• пісок природний рядовий;
• розчин готовий кладковий важкий М150;
• очіс льняний;
• пароніт.
Наведені ресурси не передбачені технічною специфікацією Документації.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
«Капітальний ремонт системи опалення закладу дошкільної освіти в с. Керецьки, вул. Головна, 9» (ДК 021:2015: 45453000-7).
Разом з тим, в підсумковій відомості ресурсів учасника (файл «266_ДЦ_ПВР.rtf») включено ресурси, які відсутні в технічному завданні замовника, зокрема:
• цвяхи толеві круглі 2,5×40 мм;
• шурупи з напівкруглою головкою d6×40;
• електроди d4 мм, марка Е42;
• ґрунтовка глибокого проникнення;
• круги армовані абразивні 180×3 мм;
• оліфа натуральна;
• мастика бітумна;
• бруски обрізні та дошки хвойних порід (II–IV сортів);
• болти з гайками та шайбами (d12 та d16 мм);
• водний розчин нітрата та карбоната натрію;
• пісок природний рядовий;
• розчин готовий кладковий важкий М150;
• очіс льняний;
• пароніт.
Наведені ресурси не передбачені технічною специфікацією Документації.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "СОЛЬВА СЕРВІС - БУД".
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
0d199a1b105543efbc764d2a3a32051b
Заголовок пункту скарги:
3. Переможцем надано недостовірну інформацію в частині країни походження товару.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Додаток 1 до тендерної документації містить Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі, в тому числі, Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі.
Зокрема, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати:
- інформацію, що містить відомості про ціни на матеріальні ресурси: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції (в довільній формі).
Така інформація є обов’язковою складовою підтвердження відповідності товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника.
На виконання зазначених вимог, переможцем у складі пропозиції надано інформацію, що містить відомості про ціни на матеріальні ресурси (файл «tmp.xls), в якій щодо усіх позицій матеріальних ресурсів зазначено країну походження — Україна.
Разом з тим, аналізуючи фактичні характеристики та комерційне походження ряду матеріалів, які є продукцією відомих іноземних виробників, встановлено, що зазначена учасником країна походження не відповідає дійсності, зокрема:
Зазначено в тендерній пропозиції Справжня країна походження товару
Клей K-FLEX Україна Польща
Кран кульовий FADO S.r.l зі спускником 3/4" Україна Італія
Радіатор сталевий тип 22К 500(h)*700"
Radik klasik" Україна Чехія
Радіатор сталевий тип 22К 500(h)*800"
Radik klasik" Україна Чехія
Ізоляція для труб K-FLEX ST 9x35 Україна Польща
Ізоляція для труб K-FLEX ST 9x20 Україна Польща
Ізоляція для труб K-FLEX ST 9x20 Україна Польща
Ізоляція для труб K-FLEX ST 19*76 Україна Польща
Ізоляція для труб K-FLEX ST 9x42 Україна Польща
Теплоізоляція K-Flex ST25*76 Україна Польща
Теплоізоляція K-Flex ST25*64 Україна Польща
Теплоізоляція K-Flex ST25*54 Україна Польща
Радіатор сталевий тип 22К
500(h)*1600"Korado Radik" Україна Чехія
Радіатор сталевий тип 22К 500(h)*400"
Radik klasik" Україна Чехія
Радіатор сталевий тип 22К
500(h)*600"Korado Radik klasik"" Україна Чехія
Радіатор сталевий тип 22К
500(h)*1000"Korado Radik klasik" Україна Чехія
Радіатор сталевий тип 22К 500(h)*1100"
Radik klasik" Україна Чехія
Радіатор сталевий тип 22К 500(h)*1200"
Radik klasik" Україна Чехія
Радіатор сталевий тип 22К 500(h)*1400"
Radik klasik" Україна Чехія
Радіатор сталевий тип 22К
500(h)*900"Korado Radik klasik"" Україна Чехія
термоголовка Giacomini R470H Україна Італія
Клапан термостатичний прохідний
1/2"Giacomini R402 Україна Італія
Клапан відсічний Giacomini R/17А Україна Італія
Фільтри Zetkama діаметром 65 мм Україна Польща
Крани кульові фланцеві для води Zetkama діаметр 65 мм Україна Польща
Відповідно до ст. 36 Митного кодексу України, країною походження товару є країна, в якій товар був повністю отриманий або підданий останнім економічно обґрунтованим виробничим та технологічним операціям, що призвели до виникнення нового товару. Якщо такі операції не здійснювалися на території України, вказувати «Україна» як країну походження є неправомірним.
Згідно зі ст. 41 Митного кодексу України, документальним підтвердженням країни походження товару сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару. Відтак, інформація про країну походження не може визначатися довільно учасником, а має базуватися виключно на фактичних даних виробництва та товарах, підтверджених офіційними документами.
Продукція K-FLEX, Giacomini, Korado Radik, Zetkama є продукцією відомих міжнародних виробників, офіційне виробництво яких відсутнє на території України. Це загальновідомий факт, що підтверджується офіційними сайтами брендів, відкритими реєстрами виробників та мережами авторизованих імпортерів в Україні.
Очевидно, що переможцем не було здійснено навіть мінімальної перевірки фактичного походження товарів, що свідчить про неналежне складання пропозиції та подання недостовірної інформації, яка має суттєве значення для оцінки тендерної пропозиції
Відтак, зазначення «Україна» як країни походження по всіх цих товарах є очевидно недостовірним і не може бути результатом випадкової помилки, оскільки йдеться про продукцію суто імпортного походження, що не виробляється в Україні технологічно.
Зокрема, наше підприємство звернулось до офіційного представника продукції марки Zetkama в Україні - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» з питанням, чи відповідає дійсності зазначена переможцем в його пропозиції інформація, що країною походження продукції Zetkama є Україна. У відповідь ми отримали лист №1895-ЕІ від 21.10.2025р. наступного змісту: «Цим листом підтверджуємо, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» є офіційним представником на території України фірми “ZETKAMA Sp.z.o.o” (Польща, м.Счинявка Середня), яка є виробником арматури трубопровідної ZETKAMA. Підтверджуємо, що кульові крани фланцеві для води Zetkama діаметром 65 мм, а також фільтри Zetkama, виробляються виключно на виробничих потужностях компанії Zetkama Sp. z o.o., які розташовані на території Республіки Польща. Виробництво зазначеної продукції не здійснюється в Україні, тому інформація щодо країни походження «Україна» є недостовірною та не відповідає фактичним даним походження товару.»
Подібну відповідь ми отримали також від ТОВ «Інстал Галичина», який є офіційним представником на території України італійських компаній L’ISOLANTE K‑FLEX S.p.A. та «FADO S.R.L», виробників продукції K-FLEX та FADO S.r.l (учасник пропонує Клей K-FLEX, Ізоляція для труб K-FLEX ST 9x35, Ізоляція для труб K-FLEX ST 9x20, Теплоізоляція K-Flex ST25*64, Кран кульовий FADO S.r.l зі спускником 3/4"тощо): «Цим листом підтверджуємо, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТАЛ ГАЛИЧИНА» є офіційним представником на території України італійської Компанії «ЛІЗОЛЯНТЕ К-ФЛЕКС» (L’ISOLANTE K-FLEX S.R.L. S.P.A.), яка є виробником каучукової тепло та звукоізоляції під торговою маркою «K-FLEX», що розташована на території Республіки Польща, та фірми «FADO S.R.L» (Італія, м. Рим), яка є виробником запірної арматури FADO та розташована на території КНР. Виробництво зазначеної продукції не здійснюється в Україні, тому інформація щодо країни походження «Україна» є недостовірною та не відповідає фактичним даним походження товару.»
Відповідно до абз.3 ч.1 п. 44 особливостей 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Прийняття Замовником рішення про визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, є свідченням упередженого та дискримінаційного підходу, що порушує принципи добросовісної конкуренції, відкритості та рівного ставлення до учасників, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушує наші законні права та інтереси.
Зокрема, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати:
- інформацію, що містить відомості про ціни на матеріальні ресурси: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції (в довільній формі).
Така інформація є обов’язковою складовою підтвердження відповідності товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника.
На виконання зазначених вимог, переможцем у складі пропозиції надано інформацію, що містить відомості про ціни на матеріальні ресурси (файл «tmp.xls), в якій щодо усіх позицій матеріальних ресурсів зазначено країну походження — Україна.
Разом з тим, аналізуючи фактичні характеристики та комерційне походження ряду матеріалів, які є продукцією відомих іноземних виробників, встановлено, що зазначена учасником країна походження не відповідає дійсності, зокрема:
Зазначено в тендерній пропозиції Справжня країна походження товару
Клей K-FLEX Україна Польща
Кран кульовий FADO S.r.l зі спускником 3/4" Україна Італія
Радіатор сталевий тип 22К 500(h)*700"
Radik klasik" Україна Чехія
Радіатор сталевий тип 22К 500(h)*800"
Radik klasik" Україна Чехія
Ізоляція для труб K-FLEX ST 9x35 Україна Польща
Ізоляція для труб K-FLEX ST 9x20 Україна Польща
Ізоляція для труб K-FLEX ST 9x20 Україна Польща
Ізоляція для труб K-FLEX ST 19*76 Україна Польща
Ізоляція для труб K-FLEX ST 9x42 Україна Польща
Теплоізоляція K-Flex ST25*76 Україна Польща
Теплоізоляція K-Flex ST25*64 Україна Польща
Теплоізоляція K-Flex ST25*54 Україна Польща
Радіатор сталевий тип 22К
500(h)*1600"Korado Radik" Україна Чехія
Радіатор сталевий тип 22К 500(h)*400"
Radik klasik" Україна Чехія
Радіатор сталевий тип 22К
500(h)*600"Korado Radik klasik"" Україна Чехія
Радіатор сталевий тип 22К
500(h)*1000"Korado Radik klasik" Україна Чехія
Радіатор сталевий тип 22К 500(h)*1100"
Radik klasik" Україна Чехія
Радіатор сталевий тип 22К 500(h)*1200"
Radik klasik" Україна Чехія
Радіатор сталевий тип 22К 500(h)*1400"
Radik klasik" Україна Чехія
Радіатор сталевий тип 22К
500(h)*900"Korado Radik klasik"" Україна Чехія
термоголовка Giacomini R470H Україна Італія
Клапан термостатичний прохідний
1/2"Giacomini R402 Україна Італія
Клапан відсічний Giacomini R/17А Україна Італія
Фільтри Zetkama діаметром 65 мм Україна Польща
Крани кульові фланцеві для води Zetkama діаметр 65 мм Україна Польща
Відповідно до ст. 36 Митного кодексу України, країною походження товару є країна, в якій товар був повністю отриманий або підданий останнім економічно обґрунтованим виробничим та технологічним операціям, що призвели до виникнення нового товару. Якщо такі операції не здійснювалися на території України, вказувати «Україна» як країну походження є неправомірним.
Згідно зі ст. 41 Митного кодексу України, документальним підтвердженням країни походження товару сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару. Відтак, інформація про країну походження не може визначатися довільно учасником, а має базуватися виключно на фактичних даних виробництва та товарах, підтверджених офіційними документами.
Продукція K-FLEX, Giacomini, Korado Radik, Zetkama є продукцією відомих міжнародних виробників, офіційне виробництво яких відсутнє на території України. Це загальновідомий факт, що підтверджується офіційними сайтами брендів, відкритими реєстрами виробників та мережами авторизованих імпортерів в Україні.
Очевидно, що переможцем не було здійснено навіть мінімальної перевірки фактичного походження товарів, що свідчить про неналежне складання пропозиції та подання недостовірної інформації, яка має суттєве значення для оцінки тендерної пропозиції
Відтак, зазначення «Україна» як країни походження по всіх цих товарах є очевидно недостовірним і не може бути результатом випадкової помилки, оскільки йдеться про продукцію суто імпортного походження, що не виробляється в Україні технологічно.
Зокрема, наше підприємство звернулось до офіційного представника продукції марки Zetkama в Україні - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» з питанням, чи відповідає дійсності зазначена переможцем в його пропозиції інформація, що країною походження продукції Zetkama є Україна. У відповідь ми отримали лист №1895-ЕІ від 21.10.2025р. наступного змісту: «Цим листом підтверджуємо, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» є офіційним представником на території України фірми “ZETKAMA Sp.z.o.o” (Польща, м.Счинявка Середня), яка є виробником арматури трубопровідної ZETKAMA. Підтверджуємо, що кульові крани фланцеві для води Zetkama діаметром 65 мм, а також фільтри Zetkama, виробляються виключно на виробничих потужностях компанії Zetkama Sp. z o.o., які розташовані на території Республіки Польща. Виробництво зазначеної продукції не здійснюється в Україні, тому інформація щодо країни походження «Україна» є недостовірною та не відповідає фактичним даним походження товару.»
Подібну відповідь ми отримали також від ТОВ «Інстал Галичина», який є офіційним представником на території України італійських компаній L’ISOLANTE K‑FLEX S.p.A. та «FADO S.R.L», виробників продукції K-FLEX та FADO S.r.l (учасник пропонує Клей K-FLEX, Ізоляція для труб K-FLEX ST 9x35, Ізоляція для труб K-FLEX ST 9x20, Теплоізоляція K-Flex ST25*64, Кран кульовий FADO S.r.l зі спускником 3/4"тощо): «Цим листом підтверджуємо, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТАЛ ГАЛИЧИНА» є офіційним представником на території України італійської Компанії «ЛІЗОЛЯНТЕ К-ФЛЕКС» (L’ISOLANTE K-FLEX S.R.L. S.P.A.), яка є виробником каучукової тепло та звукоізоляції під торговою маркою «K-FLEX», що розташована на території Республіки Польща, та фірми «FADO S.R.L» (Італія, м. Рим), яка є виробником запірної арматури FADO та розташована на території КНР. Виробництво зазначеної продукції не здійснюється в Україні, тому інформація щодо країни походження «Україна» є недостовірною та не відповідає фактичним даним походження товару.»
Відповідно до абз.3 ч.1 п. 44 особливостей 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Прийняття Замовником рішення про визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, є свідченням упередженого та дискримінаційного підходу, що порушує принципи добросовісної конкуренції, відкритості та рівного ставлення до учасників, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушує наші законні права та інтереси.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "СОЛЬВА СЕРВІС - БУД".
Запити Органу оскарження
Номер:
31dcdb80dc754b65953874de8148221a
Тема запиту:
На скаргу Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", Код ЄДРПОУ:37801512
Текст запиту:
На скаргу Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", Код ЄДРПОУ:37801512 повідомляю наступне.
кількісні показники одних і тих самих матеріальних ресурсів в Відомості ресурсів та Інформації про ціни на матеріальні ресурси ТОВ "СОЛЬВА СЕРВІС - БУД" не є меншими, а утворилися за рахунок заокруглення проведеною програмним комплексом.
Враховуючи, що у Тендерній документації не зазначено кількість цифр після коми, а кількість не є меншою і таким чином пропозиція відповідає вимогам ТД.
Крім того, за інформацією ТОВ "СОЛЬВА СЕРВІС - БУД" такий розрахунок видала кошторисна програма АВК на якій проводився розрахунок.
Щодо інформації про країну походження то слід зазначити що інформація про ціни матеріальні ресурси зазначено виробника Україна, так як за інформацією ТОВ "СОЛЬВА СЕРВІС - БУД" закупівля здійснюється у дилера-резидента України і інформаціє про ціни ще не підписана, не є додатком до договору і таким чином не може вважатись порушенням.
Дата опублікування:
27.10.2025 12:00