• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення: забезпечення функціонування зовнішнього освітлення (ремонт, технічне обслуговування та утримання об’єктів існуючого стаціонарного штучного та альтернативного освітлення), світлофорних об’єктів та утримання служби технологічного дорожнього зв’язку на автомобільних дорогах загального користування державного значення Хмельницької області

Завершена

42 872 264.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 18.09.2025 17:18 - 27.09.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування) щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ "ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ"

Номер: 372d6c3cb69e425cb279729dd0a48eeb
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-18-014239-a.b1
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування) щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ "ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ"
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.10.2025 15:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.10.2025 09:44
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ РАУН, Кирницький Василь Васильович 0674917861 raynltd@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 48494fea3d25418cad2b1824f7e4a15f
Заголовок пункту скарги: 1. Пунктом 1. Додатку 2 до тендерної документації за вищезазначеним предметом закупівлі встановлено наступне:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Переможцем в складі тендерної пропозиції надано:
Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 30.09.2025р. № 35/2. На підтвердження інформації зазначеної в у рядку 3 вищезгаданої довідки Переможцем надано:
- Договір оренди (найму) транспортних засобів зареєстровано в реєстрі № 695 від 15.05.2025р(надаютьcя в додатках)
- Акт приймання передачі 15.05.2025р(надаютьcя в додатках)
- Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХМ 642202 (надаютьcя в додатках)
У рядку 3 Довідки № 35/2. від 30.09.2025р зазначено: Назва: Автогідропідіймач, Тип/марка/модель: Спеціалізований вантажний фургон Mercedes-Benz Vario 614 D, Рік випуску: 2000, Кількість 1, Зазначення приналежності: право користування (договір оренди (найму) транспортних засобів), Документ, підтверджуючий приналежність: договір оренди (найму) транспортних засобів зареєстровано в реєстрі № 695 від 15.05.2025р., cерія і номер свідоцтва/технічного паспорта: СХМ 642202.
Проте ні вищезазначений договір, ні свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу документально не підтверджують, що зазначений у рядку 3 Довідки № 35/2. від 30.09.2025р Спеціалізований вантажний фургон Mercedes-Benz Vario 614 D є автогідропідіймачем. У свідоцтві про реєстрацію в транспортного засобу зазначено про встановлення на даний автомобіль обладнання з гідравлічним устаткування, проте дана відмітка не вказує на те, що даний Спеціалізований вантажний фургон переобладнаний на автогідропідіймач, оскільки гідравлічним устаткування може розумітися устаткування для приєднання причепів, гідробордів. При переобладнанні автомобіля на автогідропідіймач в примітку свідоцтво про реєстрацію вноситься запис про це. Для прикладу можна розглянути свідоцтво про реєстрацію СХМ970271 надане даним Переможцем у якому в примітках вказано, що даний Автомобіль є автовишкою, або свідоцтво про реєстрацію СХК 443284 в особливих відмітках якого вказано, що у даному автомобілі відбулась заміна шасі на автовишку (свідоцтва додаються).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: e0b52f18148c4f4d8959db3d9a39a98b
Заголовок пункту скарги: 2. Пунктом 3. Додатку 2 до тендерної документації за вищезазначеним предметом закупівлі встановлено наступне:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до вимог зазначених у даному пункті Замовником вимагалась Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та надання до неї підтверджуючих документів, щодо наявності у учасника операторів електрозв’язку та/або диспетчерів електрозв’язку у кількості 5 осіб. На виконання вищезазначеної вимоги переможцем в складі тендерної пропозиції документально не підтверджено наявності операторів електрозв’язку та/або диспетчерів електрозв’язку, оскільки інформація яка зазначена у довідці та надані накази не підтверджують наявність в переможця саме операторів електрозв’язку та/або диспетчерів електрозв’язку.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Переможця ТОВ "ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині, а рішення Замовника щодо визначення Учасника переможцем в цій частині є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.

На підтвердження наявності мінімально кількості працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі; Переможцем в складі тендерної пропозиції надано наступні документи:
- Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 30.09.2025р. вих № 35/4. Аналізуючи надану довідку, можна зробити висновок, що у рядках 1-4 Зазначений керівний склад та Інженерно технічні працівники, у рядках 5-9 Зазначені Оператори із збору та передачі даних, у рядках 10-17 Зазначені робітники які будуть виконувати роботи на висоті/електроустановках, а у рядках. 18-23 Зазначені водії/машиністи.(довідка додається)
- Накази
Відповідно до вимог тендерної документації вимагається наявність робітників, які будуть виконувати роботи на висоті у кількості не менше ніж 4 особи та робітників які будуть виконувати роботи в електроустановках у кількості не менше ніж 4 особи, разом 8 робітників та водії/машиністи у кількості не меншій ніж кількість машин і механізмів, зазначених в Таблиці 1 (довідка про наявність техніки, за винятком тих машин і механізмів, які залучаються учасником за договором про надання послуг та/або договором найму (оренди) транспортного засобу з екіпажом (має зазначатися у договорі)). Умовами наданих Переможцем договорів оренди транспортних засобів не передбачалось залучення екіпажу для управління переданою технікою(автомобілями). Отже Переможець повинен зазначити у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та підтвердити документально наявність не менше 7 водіїв/машиністів. Переможцем заначено у довідці та підтверджено документально 6 водіїв та Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж Пукало Іван Олександрович на якого покладено обов’язки водія автотранспортних засобів. Проте, якщо Пукало Івана Олександровича віднести до водіїв, то мінімальну кількість робітників, які будуть виконувати роботи на висоті/електроустановках буде не підтверджено. Якщо вважати Пукало Івана Олександровича робітником який буде виконувати роботи на висоті або електроустановках, то кількість водіїв буде недостатньою.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Переможця ТОВ "ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині, а рішення Замовника щодо визначення Учасника переможцем в цій частині є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.


Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 2 Тендерної документації учасникам потрібно було підтвердити наявність не менше 4 робітників, які будуть виконувати роботи на висоті та надати на них копії посвідчення та витягу з протоколу про проходження перевірки знань з допуском до виконання робіт/надання послуг на висоті або іншого документу, що підтверджує допуск до виконання робіт/надання послуг на висоті, видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання тендерних пропозицій.. Переможцем в складі тендерної пропозиції надано наступні документи:
Протоколи та посвідчення у якому містяться посилання на відповідний протокол.
Проте надані Переможцем протоколи не відповідають примірній формі (типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05) та не можуть служити належним підтвердження виявлення достатніх знань для отримання посвідчення з огляду на наступне:
Перевірка знань з охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) проводиться відповідно до правил охорони праці під час виконання робіт на висоті затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду (Далі - Правила).
Відповідно до абз.4 п.п.1.3 п.1. Правил до виконання робіт на висоті допускаються особи, не молодше 18 років та які пройшли: спеціальне навчання та перевірку знань з охорони праці відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 N 15 ( z0231-05 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за N231/10511(далі – типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05)
У абз. 1 п.3.13 Про затвердження типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05 зазначено, що результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (додаток 1 до типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці).
Надані Переможцем у складі тендерної пропозиції протоколи не відповідають типовій формі, оскільки в протоколах відсутні відомості передбачені типовим положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05, а саме Інформація про членів комісії, інформація про наказ на підставі якого така комісія створена, перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці, за якими проводилася перевірка знань.
У абз.2. п.3.13 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці зазначено наступне: “ Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці . При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань.”
У наданих Переможцем посвідченнях наявна інформація, що працівники пройшли навчання згідно НПАОП 0.00-1.15-07(Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті) та посилання на протокол, проте у протоколах(які надані у складі пропозиції Переможця), відповідно до яких видані такі посвідчення дана відмітка відсутня, отже такий протокол не може підтверджувати проходження Переможцем навчання та наявності достатніх знань та кваліфікацій для виконання робіт на висоті.

Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Переможця ТОВ "ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині, а рішення Замовника щодо визначення Учасника переможцем в цій частині є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню

Відповідно до вимог тендерної документації вимагається наявність у учасника робітників, які будуть виконувати роботи на висоті та робітників, які будуть виконувати роботи в електроустановках. На підтвердження даної інформації учасник повинен надати:
- копії посвідчення та витяги з протоколу про проходження перевірки знань з допуском до виконання робіт/надання послуг на висоті видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання тендерних пропозицій
- копії посвідчення та витяги з протоколу про проходження перевірки знань з електробезпеки або іншого документу, що підтверджує допуск до виконання робіт/надання послуг в електроустановках, видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання тендерних пропозицій.
Статтею 31 Закону України “Про охорону праці” передбачено, що органами державного управління охороною праці є:
- Кабінет Міністрів України;
- центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці;
- міністерства та інші центральні органи виконавчої влади;
- Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування.
Проте, посвідчення та протоколи, які надані Переможцем у складі тендерної пропозиції видавались комісією створеною на підприємстві без участі одного з органів державного управління охорони праці (або його представника у складі комісії), а отже не відповідають вимогам тендерної документації, оскільки видача посвідчень мала відбутись уповноваженим на це органом(або його представника у складі комісії).

Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Переможця ТОВ "ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині, а рішення Замовника щодо визначення Учасника переможцем в цій частині є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Переможця ТОВ "ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині, а рішення Замовника щодо визначення Учасника переможцем в цій частині є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.

1. 06.10.2025 року Замовником на веб-порталі було опубліковано вимогу щодо усунення невідповідносте ТОВ "ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ"(далі-Вимога).
У п. 3 Вимоги Замовник зазначив наступне: “Згідно наданої у складі тендерної пропозиції Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вихідний №35/4 від «30» вересня 2025 року, Таблиця № 3, за «№ п/п 10» – «П. І. Б. – Пукало Іван Олександрович»; «№ п/п 12» – «П. І. Б. – Поліщук Борис Анатолійович»; «№ п/п 13» – «П. І. Б. – Черепович Тарас Володимирович»; «№ п/п 14» – «П. І. Б. – Манакін Євген Валентинович»; «№ п/п 15» – «П. І. Б. – Шишков Микола Іванович»; «№ п/п 23» – «П. І. Б. – Скворцов Володимир Валерійович» відсутні витяги з протоколу про проходження перевірки знань з допуском до виконання робіт/надання послуг на висоті або іншого документу, що підтверджує допуск до виконання робіт/надання послуг на висоті, видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання тендерних пропозицій і витяги з протоколу про проходження перевірки знань з електробезпеки або іншого документу, що підтверджує допуск до виконання робіт/надання послуг в електроустановках, видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання тендерних пропозицій” та вимагав привести у відповідність Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з підтверджуючими документами.
Проте на виконання вимоги про усунення невідповідносте Переможцем не усунуто невідповідності, які виявив замовник, оскільки Переможець загрузив протоколи, які не відповідають примірній формі, не місять відмітки про проходження працівникам навчання згідно НПАОП 0.00-1.15-07(виконання робіт на висоті) та видані не уповноваженим органом, як того вимагала тендерна документація.
Отже переможцем ТОВ "ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ" не усунуто невідповідності, які зазначені Замовником у своїй вимозі, що є прямою підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції такого учасника у відповідності до п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: e3eab0f46a874b81a02101052e2ed48e
Заголовок пункту скарги: Пунктом 3. Додатку 2 до тендерної документації за вищезазначеним предметом закупівлі встановлено наступне: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: На підтвердження виду робіт, а саме “Експлуатація центрального управляючого пункту системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття” переможцем надано:
Договір № СП/51-24/6 від 10.07.2024р. та Договір № СП/51-24/5 від 10.07.2024р.
Довідки (Довідок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3)
Акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в).
Проте Переможцем у складі тендерної пропозиції надано документальне підтвердження такого виду робіт, як: “Eксплуатація, диспетчеризація, cупровід, збір та аналіз, обробка” в кількості 1,7 од, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації та не підтверджує виконання робіт/надання послуг з експлуатації центрального управляючого пункту системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття в кількості 8 місяців.
Отже, Переможцем документально не підтверджено вимогу Замовника щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.

Також відповідно до вимог таблиці 5 Переможець повинен був документально підтвердити виконання такого виду робіт, як “наладка контролера”
Проте у наданих Переможцем у складі тендерної пропозиції Актах КБ -2 відсутнє виконання такого виду робіт.
Отже, Переможцем документально не підтверджено вимогу Замовника щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.

Одночасно хочемо звернути увагу Антимонопольного комітету України на договір субпідряду № 01/12/22-ЛЕС/П від 01.12.2022р. який наданий Переможцем у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання робіт в частині “Технічне обслуговування обладнання підстанція. Технічне обслуговування КТП, КТПН, ЗТП”.
У п 1.3. договору № 01/12/22-ЛЕС/П від 01.12.2022р, зазначено, що Замовником виконання робіт з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення, метеостанцій та світлофорних об'єктів на автомобільних дорогах по об'єкту: «Послуги з експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Полтавської області: М-03 Київ - Харків - Довжанський (на Ростов-на-Дону) на ділянці км 126+528 - км 395+375; Р-11 Полтава - Красноград на ділянці км 0+000 км 45+298» є Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області.
Проте відповідно до інформації зазначеної на Уoucontrol.com.ua зміна найменування юридичної особи із Служби автомобільних доріг у Полтавській області на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області відбулась лише 05.04.2023р.(Скріншот додається)
Враховуючи зазначене, інформація щодо Замовника в договорі № 01/12/22-ЛЕС/П від 01.12.2022р укладеному між ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» та ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» є недостовірною та ставить під сумнів укладення договору субпідряду, оскільки станом на дату його укладення такого Змовника, як Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області не було.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження