• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Водопровідні та санітарно-технічні роботи (послуги з встановлення вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря)(45330000-9 за ДК 021:2015 СРV)

Завершена

360 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 18.09.2025 15:04 - 23.09.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможцем закупівлі

Номер: b023141e74de4b7992be6298f05717d1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-18-010310-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможцем закупівлі
Скарга:
18.09.2025 Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголосило процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-09-18-010310-a. ПП "СПЕЦСЕРВІС" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ПП "СПЕЦСЕРВІС" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника про визначення переможця по закупівлі UA-2025-09-18-010310-a та прийняття рішення про намір укласти договір, а саме: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №01/10 від 01.10.2025. Відповідно до абзацу 3 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. ПП "СПЕЦСЕРВІС" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Фактичні обставини Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №01/10 від 01.10.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА»). Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». Звертаємо увагу Комісії, скарга на рішення Замовника подана у відповідний строк, встановлений пунктом 59 Особливостей, підстави для залишення скарги без розгляду згідно з пунктом 63 Особливостей – відсутні.
Дата розгляду скарги: 16.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.10.2025 15:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 20.10.2025 17:49
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС", Анастасія Вікторівна 380933840500 tender@spec-servis.com.ua https://spec-servis.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 278f2014706d4f8a88ef36c50ed56d39
Заголовок пункту скарги: Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА» та прийняття рішення про намір укласти договір
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №01/10 від 01.10.2025:
«За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з (особливостями) Водопровідні та санітарно-технічні роботи (послуги з встановлення вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря)(45330000-9 за ДК 021:2015 СРV)
Закупівля UA-2025-09-18-010310-a
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів з (особливостями) Водопровідні та санітарно-технічні роботи (послуги з встановлення вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря)(45330000-9 за ДК 021:2015 СРV) Закупівля: UA-2025-09-18-010310-a з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА"
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у порядку, передбаченому Законом та Постановою».

1. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), з накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) або удосконаленого електронного підпису, та завантаження файлів у форматі PDF з дотримання вимог частини 3 статті 12 Закону та завантаження файлів з
-​ціновою пропозицією учасника процедури закупівлі відповідно до Додатку № 1;
-​інформацією від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям відповідно до Додатку № 2;
-​іншими документами, передбаченими тендерною документацією Додаток №3.

Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку № 3 до тендерної документації.

У додатку №3 Замовник визначив таку інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:

№ п/п
Найменування послуги
Одиниці виміру
Кількість
1.
Контролер Carel c.p CO mini з дисплеєм та ПЗ або еквівалент (з монтажем та налагодженням)
послуга
4
2.
Датчик температури IP68 1.5 м – 50Т105 °С (з встановленням )
послуга
8
3.
Заміна HEPA фільтра 610*305*78 Н10 (з фільтром)
послуга
14
4
Заміна HEPA фільтра 610*610*78 Н10 (з фільтром)
послуга
4


У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА» надано файл «Специфікація на фільтра та контролери КМКЛ 12.pdf», в якому міститься Специфікація до закупівлі № UA-2025-09-18-010310-a та наведено інформацію про запропоновані учасником технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та зазначено такі характеристики й самостійно задекларовано невідповідності у тендерній пропозиції:

№ п/п
Найменування послуги
Одиниці виміру
Кількість
1.
Simplex 101D вільно програмований контролер з
дисплеєм та програмним забезпеченням, Certa (Церта) (з монтажем та налагодженням)

шт.

4
2.
Датчик температури TeS А11-Pt1000 IP68 1.5 м – 50Т105 °С (з встановленням)
шт.
8
3.
Датчик температури TeS W11-Pt1000 IP68 1.5 м – 50Т105 °С (з встановленням)
шт.
4
4
Заміна HEPA фільтра 610*305*78 Н10 (з фільтром)
шт.
14
5.
Заміна HEPA фільтра 610*610*78 Н10 (з фільтром)
шт.
4

Отже, Замовник встановив чіткі вимоги щодо кількості та одиниць виміру предмету закупівлі, які відображено у Додатку №3 до тендерної документації:
- Замовником одиниці виміру визначено як «послуги», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА» пропонує «шт.»;
- Замовником як в тендерній документації, так і в електронній системі закупівель визначено 4 позиції з відповідною кількістю одиниць, загальною кількістю 30 одиниць. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА» пропонує у своїй тендерній пропозиції 5 позицій загальною кількістю 34 одиниці.
- Таким чином, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА» змінив предмет закупівлі і пропонує товар іншої кількості замість послуг, що вимагалися Замовником.

Отже, технічна специфікація ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА» відрізняється від Додатку №3 до тендерної документації, де визначено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що призводить до зміни предмету закупівлі.
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА» не надав інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Надана ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА» інформація суперечить вимогам додатку №3 до тендерної документації.

Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА».

Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА» на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.

Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА», а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА». Натомість, Замовником Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №01/10 від 01.10.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА».

Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».

Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №01/10 від 01.10.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.

Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження