• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Дизельного палива ДП-(Л) –ЄВРО -5 – ВО

Завершена

85 400 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 18.09.2025 15:02 - 24.09.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Відхилення тендерної пропозиції без наявних на те підстав

Номер: c731a3665e2944d4b7ac6db23b11f9ef
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-18-010311-a.a1
Назва: Відхилення тендерної пропозиції без наявних на те підстав
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» уважно розглянуло Рішення від 30.09.2025р. № 291 «щодо прийняття рішення уповноваженою особою Центральної бази забезпечення ПММ (військова частина 3071) НГУ з питань закупівель товарів, робіт і послуг» та не погоджується з ним з наступних підстав. Рішенням, яке оформлене протоколом від 30.09.2025р. № 291 «щодо прийняття рішення уповноваженою особою Центральної бази забезпечення ПММ (військова частина 3071) НГУ з питань закупівель товарів, робіт і послуг» (далі Протокол 291) уповноваженою особою капітаном Т. Криворучко було грубо порушено законодавство України у сфері публічних закупівель, в тому числі Закон України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275) та майнові права ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» як учасника закупівлі (ідентифікатор - UA-2025-09-18-010311-a). Також, як зазначено у Протоколі № 291 від 30.0.2025р., на дане незаконне рішення, а саме відхилення пропозиції ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» (далі Учасника) вплинув майор П. ТОКМЕНКО, який перевірив технічні і якісні характеристик предмету закупівлі, надані Учасником. Порушення вище вказаними посадовими особами заключаються у недобросовісній та неякісній перевірці документів пропозиції Учасника та як наслідок недостовірній інформації яка відображена у Протоколі № 291 від30.09.2025р. щодо виявлених недоліків у пропозиції Учасника, а саме зазначено, що: - Згідно додатку 3 до Оголошення спрощеної закупівлі Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Учасник не надав: 1) Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на паливо дизельне (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, строк дії якого є не менший ніж строк дії договору про закупівлю. ЦЕ НЕДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ, оскільки документ надано Учасником (файл - ДП-Л Литва УПЦ.pdf, сторінка 1 документу). 2) Паспорт якості із зазначенням технічних характеристик пропонованого палива, виданий підприємством-виробником палива. ЦЕ НЕДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ, оскільки сканований з оригіналу документ надано Учасником (файл - ДП-Л Литва УПЦ.pdf, сторінка 4 документу). 3) Паспорт виробника з автентичним перекладом (офіційним який робить кваліфікований перекладач, а підтверджує нотаріус). Вимоги щодо надання такого документа або іншого документа з офіційним перекладом кваліфікованого перекладача та посвідченням нотаріуса у тендерній документації Замовника відсутні. Наданий Учасником паспорт виданий виробником перекладу не потребує, оскільки складений на Українській мові (інформація на печатках, штампах, умовні позначення не перекладаються). Також у Протоколі № 291 від 30.09.2025р. зазначено, що: - відсутні протоколи випробувань на відповідність вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на паливо дизельне. Учасник звертає увагу, що вимоги щодо надання такого документа у тендерній документації Замовника відсутні, проте Учасник їх надав у складі тендерної пропозиції (файл - ДП-Л Литва УПЦ.pdf, сторінки 5-11 документу). - в декларації учасника відсутня інформація про кількість партії пального, а також реєстраційний номер декларації. Учасником на виконання вимоги підпункту 3 пункту 1 додатку 3 до тендерної документації Замовника надати декларацію Учасника про відповідність палива Технічному регламенту та ДСТУ 7688:2015, надано декларацію Учасника про відповідність палива Технічному регламенту та ДСТУ 7688:2015 (файл - ДП-Л Литва УПЦ.pdf, сторінка 3 документу). Інших вимог щодо декларації та інформації яку вона повинна містити Замовником в тендерній документації не встановлено. Інформація про кількість партії пального, а також реєстраційний номер декларації є не обов’язковою в декларації, зокрема у наданій Учасником. - згідно пункту 2. Додатку 1 до Оголошення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника» Учасником не надано ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місці оптової торгівлі. ЦЕ НЕДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ, оскільки Учасник у складі пропозиції надав витяг з Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального (файл - Ліцензія ТОВ УПЦ 990217202500124 від 18.09.2025.pdf). Згідно чинного законодавства України паперові Ліцензії з квітня 2025 не видаються, натомість інформація про суб’єктів господарювання які є володільцями ліцензії зокрема на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місці оптової торгівлі та інформація про надання такої ліцензії суб’єкту господарювання, її номер, дата початку дії та інше міститься в Єдиному реєстрі ліцензіатів та місць обігу пального витяг з якого надано Учасником. Для підтвердження інформації зазначеної у витязі необхідно робити офіційний запит. Враховуючи вище зазначене, Протоколом № 291 від 30.09.2025 р. зафіксоване незаконне безпідставне рішення щодо відхилення пропозиції Учасника ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР». Відстоюючи свої законні права вимагаємо: 1. Скасувати рішення протоколу від 01.10.2025 №292 «щодо прийняття рішення уповноваженою особою Центральної бази забезпечення ПММ (військова частина 3071) НГУ з питань закупівель товарів, робіт і послуг» щодо визначення переможцем закупівлі (ідентифікатор - UA-2025-09-18-010311-a) ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ", оскільки даному рішенню передує незаконне рішення відповідно до Протоколу № 291 від 30.09.2025р. 2. Скачувати незаконне рішення протоколу від 30.09.2025р. №291 «щодо прийняття рішення уповноваженою особою Центральної бази забезпечення ПММ (військова частина 3071) НГУ з питань закупівель товарів, робіт і послуг» щодо відхилення пропозиції ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР». 3. Переглянути пропозицію ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» дотримуючись вимог чинного законодавства України у іншому випадку будемо змушені звернутися до суду.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Уповноважена особа керуючись вимогами статті 11 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Надати учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" відповідь про причини невідповідності його пропозиції умовам документації, зокрема технічній специфікації, та його невідповідності кваліфікаційним критеріям спрощеної закупівлі Спеціалізована хімічна продукція Дизельного палива ДП-(Л) –ЄВРО -5 – ВО, за ДК 021:2015 - ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (далі – Закупівля). Відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дій правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі — Особливості № 1275), пункт 8 викладено у новій редакції, яким зокрема передбачено, що у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен у строк, який не може бути менший, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених a6o нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної' закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення a6o скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Згідно пункту 43 особливостей під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже Замовник відхилив пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі, та не надав 24 години з наступних підстав: 1) Згідно додатку 3 до Оголошення спрощеної закупівлі Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Учасник надає в складі своєї пропозиції Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на паливо дизельне (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, строк дії якого є не менший ніж строк дії договору про закупівлю* В складі пропозиції Учасник надав тільки сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. У свою чергу, Учасник не надав сертифікат відповідності ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на паливо дизельне (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, строк дії якого є не менший ніж строк дії договору про закупівлю. 2) Згідно пункту 2. додатку 1 до Оголошення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасників» Оригінал або завірену копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, та інших документів необхідних для укладення договору. Якщо отримання дозволу або ліцензії не передбачено відповідно до норм чинного законодавства документ, Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання)), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідного документу. В відкритих джерелах в розділах ліцензії зазначено ліцензію на право оптової торгівлі з реєстраційним номером 990614202000614 з терміном дії від 07.10.2020 по 07.10.2025, при цьому Учасником надано витяг з іншим реєстраційним номером. Водночас, під час перевірки зазначеного Учасника через електронний кабінет платника податку розділ «Перевірка бізнес-партнера» доступ до такої інформації закрито (не надано дозволу на поширення інформації про юридичну особу), в результаті чого неможливо перевірити достовірність зазначеного Витягу з Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального (щодо ліцензій на право оптової торгівлі пальним). 3) В декларації учасника відсутня інформація про кількість партії пального, а також реєстраційний номер декларації. Таким чином пропозиція Учасника відхилена відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. ВИРІШИЛА: 1. Надати відповідь з додатковою інформацією на Вимогу Учаснику. 2. Оприлюднити відповідь з додатковою інформацією на Вимогу через електронну систему закупівель
Статус вимоги: Відхилено