-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Оплата видатків з благоустрою населених пунктів, а саме: костюм робочий демісезонний за кодом ЄЗС ДК 021:2015 : 18110000-3 «Формений одяг»
Торги не відбулися
1 007 374.50
UAH з ПДВ
Період оскарження:
18.09.2025 14:29 - 23.09.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення Замовника
Номер:
df024d92356b44da861f0bcd51e52ebf
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-18-009127-a.a1
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Міські дороги.pdf 06.10.2025 15:36
- Протокол випробувань.pdf 06.10.2025 15:37
- sign.p7s 06.10.2025 15:38
- рішення від 08.10.2025 № 15217.pdf 08.10.2025 15:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.10.2025 № 15658.pdf 17.10.2025 12:29
- рішення від 16.10.2025 № 15658.pdf 20.10.2025 18:03
- Відповідь.pdf 10.10.2025 12:03
- Відповідь.docx 10.10.2025 12:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.10.2025 16:26
Дата розгляду скарги:
16.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.10.2025 15:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.10.2025 18:03
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2b30c27f190c48b4912db91807cf7de6
Заголовок пункту скарги:
Оскарження неправомірного рішення Замовника, яким було визнано тендерну пропозицію ТОВ «ЗАХІДСПЕЦБЕЗПЕКА» такою, що не відповідає умовам тендерної документації. Про що 01.10.2025 року, було оприлюднено протокол №43/1 від 01.10.2025
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Щодо неправомірності підстави для відхилення ТОВ «ЗАХІДСПЕЦБЕЗПЕКА».
Згідно ч.7 розділу 3 до ТД _ «Вимоги щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі, визначено в додатку 3 до тендерної документації».
Додатком №3 Технічна специфікація встановлені вимоги до складу тканини, а саме:
Склад тканини: Бавовна – 35,5 (+/- 1%)
Поліестер – 64,5 (+/- 1%)
Ткацьке переплетіння саржа
Щільність тканини, г/м² , не менше 249,5 (+/- 2%)
Зміна лінійних розмірів після мокрих обробок по основі,% - 2,2
Водовідштовхувальні властивості ум.од (бал) Не менше 100(5)
Стійкість до дії мастил (бал) Не менше 5
Отже, Технічною специфікацією встановлений сировинний склад тканини (Бавовна, Поліестер), з можливим допустимим відхиленням сировинного складу тканини у розмірі (+/- 1%).
Зважаючи, що інших складових тканина, в тому числі з додаванням інших домішок, ТД не містить, як наслідок +/-1% дорівнює +/-1% від тканини В ЦІЛОМУ, а не +/-1% від якоїсь частини тканини, оскільки +1% до Бавовни = 35,855 грм., а +1 % до Поліестеру = 65,145 грм., як наслідок сума тканини становитиме 101%, що фізично бути не може.
Крім того, як уже зазначалося, збільшення Поліестеру на +1 % = 0,645 грм., в той же час додавання 0,645 грм. до Бавовни становитиме +1,82%, при дозволеному 1%, що також фізично бути не може.
На виконання вимог Додатку №3 до ТД, ТОВ «ЗАХІДСПЕЦБЕЗПЕКА», було надано:
1) Протокол випробувань №2021.00.07.23.03 від 23.07.2021 року на тканину «арт. «ТС240», з показниками якості по сировинному складі Бавовна - 36,4%, Поліестер - 63,6%.
2. Порівняльна таблиця №15 від 24.09.2025 року, яким учасник надав відомості про запропоновану тканину: Бавовна - 36,4, Поліестер - 63,6, та/або Бавовна + 0,9%, та Поліестер + 0,9%, при дозволеному відхиленні 1%
Таким чином, ТОВ «ЗАХІДСПЕЦБЕЗПЕКА», надано підтверджуючі документи на тканину які підтверджують показники якості, в повному обсязі.
За таких обставин, Дискримінаційний підхід Замовника торгів Комунальне підприємство «Міські дороги», щодо розгляду та кваліфікаційної оцінки тендерної пропозицій ТОВ «ЗАХІДСПЕЦБЕЗПЕКА», спричинило порушення законних прав Учасника, на неупереджене та законне проведення торгів, що спричинило протиправну дискваліфікацію учасника який відповідає критеріям тендерної документації.
Згідно ч.7 розділу 3 до ТД _ «Вимоги щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі, визначено в додатку 3 до тендерної документації».
Додатком №3 Технічна специфікація встановлені вимоги до складу тканини, а саме:
Склад тканини: Бавовна – 35,5 (+/- 1%)
Поліестер – 64,5 (+/- 1%)
Ткацьке переплетіння саржа
Щільність тканини, г/м² , не менше 249,5 (+/- 2%)
Зміна лінійних розмірів після мокрих обробок по основі,% - 2,2
Водовідштовхувальні властивості ум.од (бал) Не менше 100(5)
Стійкість до дії мастил (бал) Не менше 5
Отже, Технічною специфікацією встановлений сировинний склад тканини (Бавовна, Поліестер), з можливим допустимим відхиленням сировинного складу тканини у розмірі (+/- 1%).
Зважаючи, що інших складових тканина, в тому числі з додаванням інших домішок, ТД не містить, як наслідок +/-1% дорівнює +/-1% від тканини В ЦІЛОМУ, а не +/-1% від якоїсь частини тканини, оскільки +1% до Бавовни = 35,855 грм., а +1 % до Поліестеру = 65,145 грм., як наслідок сума тканини становитиме 101%, що фізично бути не може.
Крім того, як уже зазначалося, збільшення Поліестеру на +1 % = 0,645 грм., в той же час додавання 0,645 грм. до Бавовни становитиме +1,82%, при дозволеному 1%, що також фізично бути не може.
На виконання вимог Додатку №3 до ТД, ТОВ «ЗАХІДСПЕЦБЕЗПЕКА», було надано:
1) Протокол випробувань №2021.00.07.23.03 від 23.07.2021 року на тканину «арт. «ТС240», з показниками якості по сировинному складі Бавовна - 36,4%, Поліестер - 63,6%.
2. Порівняльна таблиця №15 від 24.09.2025 року, яким учасник надав відомості про запропоновану тканину: Бавовна - 36,4, Поліестер - 63,6, та/або Бавовна + 0,9%, та Поліестер + 0,9%, при дозволеному відхиленні 1%
Таким чином, ТОВ «ЗАХІДСПЕЦБЕЗПЕКА», надано підтверджуючі документи на тканину які підтверджують показники якості, в повному обсязі.
За таких обставин, Дискримінаційний підхід Замовника торгів Комунальне підприємство «Міські дороги», щодо розгляду та кваліфікаційної оцінки тендерної пропозицій ТОВ «ЗАХІДСПЕЦБЕЗПЕКА», спричинило порушення законних прав Учасника, на неупереджене та законне проведення торгів, що спричинило протиправну дискваліфікацію учасника який відповідає критеріям тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Протокол на тканину наданий Учасником
-
Повʼязаний документ:
Протокол випробувань.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти та розглянути цю скаргу по суті. 2. Визнати протиправними дії та скасувати рішення тендерного комітету Комунальне підприємство «Міські дороги», (код ЄДРПОУ 32642110), оформлене ПРОТОКОЛОМ, оформлене протоколом №41/3 від 01.10.2025року, яким відхилено тендерну пропозицію «ЗАХІДСПЕЦБЕЗПЕКА» (ЄДРПОУ 45887243). 3. Зобов’язати тендерний комітет Комунальне підприємство «Міські дороги», (код ЄДРПОУ 32642110), переглянути пропозиції учасників з урахуванням прийнятого рішення Антимонопольного комітету України за цією скаргою та прийняти відповідне рішення в рамках чинного законодавства.
Запити Органу оскарження
Номер:
81ec07ee152b4e65946a44451eb4957f
Тема запиту:
Пояснення
Текст запиту:
ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКІ ДОРОГИ» (надалі – «Замовник») розглянуло скаргу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАХІДСПЕЦБЕЗПЕКА» (надалі – Скаржник) від 06 жовтня 2025 року № UA-2025-09-18-009127-а (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі та вважає за необхідне пояснити наступне.
Скаржник зазначає, що Замовником було порушено законі права Скаржника, та протиправно його дискваліфіковано. Однак ця позиція є помилковою та не відповідає дійсності.
Умовами тендерної документації, а саме додатком 3 до Тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ чітко встановлено сировинний склад тканини з відповідними граничними допустимими відхиленнями:
Склад тканини: Бавовна – 35,5 (+/- 1%)
Поліестер – 64,5 (+/- 1%)
Учасник надав свою пропозицію із показниками:
Склад тканини: Бавовна – 36,4 Поліестер – 63,6 що не відповідає технічним вимогам Замовника.
Таким чином, технічна вимога передбачає індивідуальні відхилення по кожному компоненту сировинного складу тканини, а не «загальне допустиме відхилення ±1%» від тканини в цілому, як помилково трактує Скаржник.
Тендерна документація встановлює вимогу щодо складу тканини як обов’язкову технічну характеристику, що впливає на якість, щільність, повітропроникність і зносостійкість виробу. Будь-які відхилення навіть у межах похибки мають бути обґрунтовані сертифікатом відповідності або іншими документами, які б підтверджували еквівалентність матеріалу. Учасником таких документів не надано.
Вимоги тендерної документації сформульовані однозначно та прозоро, застосовуються однаково до всіх учасників, не є дискримінаційними, оскільки базуються на нормативних технічних показниках та вимогах безпеки/якісних характеристиках предмета закупівлі.
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі”, кожен учасник має право звернутися до Замовника із запитаннями щодо змісту тендерної документації під час періоду уточнень. Учасник не звертався до Замовника за роз’ясненнями чи уточненням вимоги щодо складу тканини, не оскаржував її зміст на етапі підготовки тендерної пропозиції.
Таким чином, скаржник фактично погодився з умовами тендерної документації та визнав їх зрозумілими і прийнятними, але після відхилення своєї пропозиції намагається поставити під сумнів встановлені вимоги, що є недопустимим з точки зору принципів публічних закупівель.
Замовник діє відповідно до принципів відкритості, об’єктивності та недискримінації. Прийняття пропозиції учасника, який не виконав вимоги технічного завдання у повному обсязі, призвело б до порушення прав інших учасників, які подали документи відповідно до встановлених параметрів.
Замовник здійснював розгляд та оцінку тендерних пропозицій з дотриманням вимог Законодавства у тому числі положень ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закріплює основні принципи публічних закупівель, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника є законним, обґрунтованим та прийнятим у межах повноважень, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”. Пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам тендерної документації в частині складу тканини, а також не підтверджена еквівалентними документами.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Встановити відсутність порушень Замовником порядку проведенні процедури закупівлі UA-2025-09-18-009127-а за предметом Послуги з монтажу Оплата видатків з благоустрою населених пунктів, а саме: костюм робочий демісезонний за кодом ЄЗС ДК 021:2015 : 18110000-3 «Формений одяг»
2. Прийняти рішення про відмову в задоволенні скарги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАХІДСПЕЦБЕЗПЕКА» від 06 жовтня 2025 року UA-2025-09-18-009127-а
Дата опублікування:
10.10.2025 12:03