-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з перезарядки вогнегасників (ДК 021:2015: 50610000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання)
Торги не відбулися
288 242.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
18.09.2025 14:15 - 23.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Номер:
ccc9e3c8b6c949c698c07eee6775a72c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-18-008646-a.a1
Назва:
СКАРГА на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Скарга:
Оскарження рішення Замовника щодо визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" переможцем Закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником Закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника 19.10.2025 11:46
- 1. Тендерна документація Закупівлі (без додатків 2 та 3). 19.10.2025 11:46
- 2. Додаток 2 до тендерної документації. 19.10.2025 11:46
- 3. Протокол №267 Уповноваженої особи про намір укласти договір від 15.10.2025. 19.10.2025 11:46
- 4. Файл «2025-09-22 додаток 2.pdf»з тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" із Технічною, кількісною та якісною специфікацією. 19.10.2025 11:46
- sign.p7s 19.10.2025 11:52
- рішення від 21.10.2025 № 15804.pdf 21.10.2025 15:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.10.2025 № 16247.pdf 30.10.2025 11:04
- рішення від 29.10.2025 № 16247.pdf 31.10.2025 15:54
- Грунтовні пояснення 22.10.2025 14:54
- Грунтовні пояснення 22.10.2025 14:54
- Протокол виконання рішення АМКУ 10.11.2025 14:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.10.2025 11:58
Дата розгляду скарги:
29.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.10.2025 15:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.10.2025 15:54
Дата виконання рішення Замовником:
10.11.2025 14:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник прийнв рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 16247-р/пк-пз від 29.10.2025 до виконання.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5526c87254384c158b2b71c6542dff84
Заголовок пункту скарги:
Оскарження рішення Замовника щодо визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" переможцем Закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником Закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
18 вересня 2025 року Замовником торгів, ДЕПАРТАМЕНТОМ ОСВІТИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, було розпочато конкурентну процедуру закупівлі: відкриті торги (з особливостями), ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-18-008646-a, за предметом закупівлі: Послуги з перезарядки вогнегасників (ДК 021:2015: 50610000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання) Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 50610000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (далі – Процедура закупівлі/Закупівля), на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, (далі – Особливості).
26 вересня 2025 року ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ БЛЕЙЧИК ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ (далі – Скаржник) виявив бажання взяти участь у Закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції, оформленої відповідно до вимог Тендерної документації Закупівлі, затвердженої Рішенням уповноваженої особи, Протокол № 226 від 18.09.2025 року (далі – Тендерна документація).
Відповідно до даних реєстру пропозицій у Процедурі закупівлі участь приймають дві особи – Скаржник (ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ БЛЕЙЧИК ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ) і ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" (код ЄДРПОУ 44991989).
Щодо визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" переможцем Закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником Закупівлі
15 жовтня 2025 року Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Протокол №267 Уповноваженої особи про намір укласти договір від 15.10.2025, в якому зазначено рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" переможцем Закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником Закупівлі.
Однак, з такими рішеннями Скаржник не може погодитись з огляду на наступне.
Так, по-перше, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації: «тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: …Технічну специфікацію з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 2)…».
Згідно із пунктом 4 розділу ІІІ Тендерної документації: «вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі, у тому числі до відповідної технічної специфікації викладено у ДОДАТКУ 2 до тендерної документації.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, зазначеним в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, викладені у Додатку № 2 до цієї тендерної документації…».
Відповідно до пункту 4 Додатку 6 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі): «у складі тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі має подати такі документи та інформацію: …інформацію та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації)».
1. Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею із крайньою правою колонкою «РАЗОМ по ЗДО».
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею із крайньою правою колонкою «ЗДО», що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
2. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 3 – назва закладу: Полтавський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 4 «Золотий колосок» Полтавської міської ради Полтавської області за типом вогнегасників ВП-9 зазначена кількість 2.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 3 – назва закладу: Полтавський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 4 «Золотий колосок» Полтавської міської ради Полтавської області за типом вогнегасників ВП-9 не зазначена кількість взагалі.
Тобто, вогнегасників типу ВП-9 за пунктом 3 зазначеної таблиці ТОВ "ОПТСТРОЙ+" не пропонує, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
3. Крім того, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 5 – назва закладу: Полтавський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 6 «Дивограй» Полтавської міської ради за типом вогнегасників ВП-9 зазначена кількість 20.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 5 – назва закладу: Полтавський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 6 «Дивограй» Полтавської міської ради за типом вогнегасників ВП-9 зазначена кількість 0, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
4. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 19 – назва закладу: Полтавський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 37 «Білосніжка» Полтавської міської ради Полтавської області за типом вогнегасників ВП-9 зазначена кількість 8.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 19 – назва закладу: Полтавський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 37 «Білосніжка» Полтавської міської ради Полтавської області за типом вогнегасників ВП-9 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
5. Крім того, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 27 – назва закладу: Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 55 «Перлинка» Полтавської міської ради за типом вогнегасників ВП-6 зазначена кількість 1.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 27 – назва закладу: Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 55 «Перлинка» Полтавської міської ради за типом вогнегасників ВП-6 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
6. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 36 – назва закладу: Полтавський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) компенсуючого типу № 78 «Пізнайко» Полтавської міської ради Полтавської області за типом вогнегасників ВП-3 зазначена кількість 4.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 36 – назва закладу: Полтавський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) компенсуючого типу № 78 «Пізнайко» Полтавської міської ради Полтавської області за типом вогнегасників ВП-3 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
7. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 37 – назва закладу: Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 80 «Червона калина» Полтавської міської ради за типом вогнегасників ВП-6 зазначена кількість 1.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 37 – назва закладу: Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 80 «Червона калина» Полтавської міської ради за типом вогнегасників ВП-6 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
8. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 40 – назва закладу: Комунальний заклад «Полтавський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 83 «Дзвіночок» Полтавської міської ради Полтавської області» за типом вогнегасників ВП-6 зазначена кількість 2.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 40 – назва закладу: Комунальний заклад «Полтавський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 83 «Дзвіночок» Полтавської міської ради Полтавської області» за типом вогнегасників ВП-6 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
9. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 43 – назва закладу: Ковалівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Зірочка" Полтавської міської ради за типами вогнегасників ВП-6 та ВП-9 зазначена кількість 1 та 1.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 43 – назва закладу: Ковалівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Зірочка" Полтавської міської ради за типами вогнегасників ВП-6 та ВП-9 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
10. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 44 – назва закладу: Залізничненський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Малятко» Полтавської міської ради за типами вогнегасників ВП-3 та ВП-9 зазначена кількість 7 та 4 відповідно.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 44 – назва закладу: Залізничненський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Малятко» Полтавської міської ради за типами вогнегасників ВП-3 та ВП-9 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
11. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за рядком РАЗОМ по типу вогнегасників по ЗДО за типами вогнегасників ВП-3, ВП-6 та ВП-9 зазначена кількість 12, 5 та 35 відповідно.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за рядком РАЗОМ по типу вогнегасників по ЗДО за типами вогнегасників ВП-3, ВП-6 та ВП-9 зазначена кількість 2, нічого не вказано та 5 відповідно, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
12. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (другою за порядком викладення), у якій міститься крайня права колонка «РАЗОМ по ЗЗСО».
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (другою за порядком викладення), у якій міститься крайня права колонка «ЗЗСО» , що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
13. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (другою за порядком викладення), у якій за пунктом 11 – назва закладу: Гожулівський навчально-виховний комплекс Полтавської міської ради за типом вогнегасників ВП-3 зазначена кількість 4.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 11 – назва закладу: Гожулівський навчально-виховний комплекс Полтавської міської ради за типом вогнегасників ВП-3 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
14. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (другою за порядком викладення), у якій за пунктом 17 – назва закладу: Тахтаулівський навчально-виховний комплекс імені Самійла Величка Полтавської міської ради (опорний заклад) за типом вогнегасників ВП-9 зазначена кількість 2.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (другою за порядком викладення), у якій за пунктом 17 – назва закладу: Тахтаулівський навчально-виховний комплекс імені Самійла Величка Полтавської міської ради (опорний заклад) за типом вогнегасників ВП-9 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
15. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (другою за порядком викладення), у якій за рядком «РАЗОМ по типу вогнегасників по ЗЗСО» за типами вогнегасників ВП-3, ВП-6 та ВП-9 зазначена кількість 4, 0 та 2 відповідно.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за рядком «РАЗОМ по типу вогнегасників по ЗЗСО» за типами вогнегасників ВП-3, ВП-6 та ВП-9 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
16. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (третьою за порядком викладення), у якій міститься крайня права колонка «РАЗОМ по іншим ЗО».
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (третьою за порядком викладення) із крайньою правою колонкою «М по», що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
17. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (третьою за порядком викладення), у якій за пунктом 2 – назва закладу: Комунальний заклад "Полтавський міжшкільний ресурсний центр" Полтавської міської ради за типом вогнегасників ВП-5 зазначена кількість 4.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (третьою за порядком викладення), у якій за пунктом 2 – назва закладу: Комунальний заклад "Полтавський міжшкільний ресурсний центр" Полтавської міської ради за типом вогнегасників ВП-5 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
18. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (третьою за порядком викладення), у якій за рядком «РАЗОМ по типу вогнегасників по іншим ЗО» за типом вогнегасників ВП-5 зазначена кількість 4.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (третьою за порядком викладення), у якій за рядком «РАЗОМ по типу вогнегасників по іншим ЗО» за типом вогнегасників ВП-5 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
19. Крім того, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (четвертою за порядком викладення) із єдиним підсумовуючим рядком «ВСЬОГО ВОГНЕГАСНИКІВ», у якому за типами вогнегасників ВП-3, ВП-5, ВП-6 та ВП-9 зазначена кількість 16, 414, 5 та 37 відповідно.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (четвертою за порядком викладення) із єдиним підсумовуючим рядком «ВСЬОГО ВОГНЕГАСНИКІВ», у якому за типами вогнегасників ВП-3, ВП-5, ВП-6 та ВП-9 зазначена кількість 6, 14, нічого не вказано та 7 відповідно, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
По-друге, згідно із пунктом 8.1 Додатку 6 до тендерної документації, Учасник повинен надати копію чинної ліцензії, або копію наказу ДСНС України про видачу ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяних, водопінних, порошкових, газових вогнегасників).
Натомість, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" не підтвердило документами тендерної пропозиції наявність у нього ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяних, водопінних, порошкових, газових вогнегасників).
Відтак, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та підлягає відхиленню згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Отже, тендерна пропозиція переможця Закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та підлягає відхиленню згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
26 вересня 2025 року ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ БЛЕЙЧИК ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ (далі – Скаржник) виявив бажання взяти участь у Закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції, оформленої відповідно до вимог Тендерної документації Закупівлі, затвердженої Рішенням уповноваженої особи, Протокол № 226 від 18.09.2025 року (далі – Тендерна документація).
Відповідно до даних реєстру пропозицій у Процедурі закупівлі участь приймають дві особи – Скаржник (ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ БЛЕЙЧИК ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ) і ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" (код ЄДРПОУ 44991989).
Щодо визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" переможцем Закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником Закупівлі
15 жовтня 2025 року Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Протокол №267 Уповноваженої особи про намір укласти договір від 15.10.2025, в якому зазначено рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" переможцем Закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником Закупівлі.
Однак, з такими рішеннями Скаржник не може погодитись з огляду на наступне.
Так, по-перше, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації: «тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: …Технічну специфікацію з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 2)…».
Згідно із пунктом 4 розділу ІІІ Тендерної документації: «вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі, у тому числі до відповідної технічної специфікації викладено у ДОДАТКУ 2 до тендерної документації.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, зазначеним в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, викладені у Додатку № 2 до цієї тендерної документації…».
Відповідно до пункту 4 Додатку 6 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі): «у складі тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі має подати такі документи та інформацію: …інформацію та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації)».
1. Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею із крайньою правою колонкою «РАЗОМ по ЗДО».
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею із крайньою правою колонкою «ЗДО», що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
2. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 3 – назва закладу: Полтавський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 4 «Золотий колосок» Полтавської міської ради Полтавської області за типом вогнегасників ВП-9 зазначена кількість 2.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 3 – назва закладу: Полтавський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 4 «Золотий колосок» Полтавської міської ради Полтавської області за типом вогнегасників ВП-9 не зазначена кількість взагалі.
Тобто, вогнегасників типу ВП-9 за пунктом 3 зазначеної таблиці ТОВ "ОПТСТРОЙ+" не пропонує, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
3. Крім того, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 5 – назва закладу: Полтавський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 6 «Дивограй» Полтавської міської ради за типом вогнегасників ВП-9 зазначена кількість 20.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 5 – назва закладу: Полтавський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 6 «Дивограй» Полтавської міської ради за типом вогнегасників ВП-9 зазначена кількість 0, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
4. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 19 – назва закладу: Полтавський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 37 «Білосніжка» Полтавської міської ради Полтавської області за типом вогнегасників ВП-9 зазначена кількість 8.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 19 – назва закладу: Полтавський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 37 «Білосніжка» Полтавської міської ради Полтавської області за типом вогнегасників ВП-9 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
5. Крім того, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 27 – назва закладу: Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 55 «Перлинка» Полтавської міської ради за типом вогнегасників ВП-6 зазначена кількість 1.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 27 – назва закладу: Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 55 «Перлинка» Полтавської міської ради за типом вогнегасників ВП-6 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
6. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 36 – назва закладу: Полтавський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) компенсуючого типу № 78 «Пізнайко» Полтавської міської ради Полтавської області за типом вогнегасників ВП-3 зазначена кількість 4.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 36 – назва закладу: Полтавський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) компенсуючого типу № 78 «Пізнайко» Полтавської міської ради Полтавської області за типом вогнегасників ВП-3 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
7. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 37 – назва закладу: Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 80 «Червона калина» Полтавської міської ради за типом вогнегасників ВП-6 зазначена кількість 1.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 37 – назва закладу: Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 80 «Червона калина» Полтавської міської ради за типом вогнегасників ВП-6 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
8. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 40 – назва закладу: Комунальний заклад «Полтавський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 83 «Дзвіночок» Полтавської міської ради Полтавської області» за типом вогнегасників ВП-6 зазначена кількість 2.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 40 – назва закладу: Комунальний заклад «Полтавський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 83 «Дзвіночок» Полтавської міської ради Полтавської області» за типом вогнегасників ВП-6 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
9. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 43 – назва закладу: Ковалівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Зірочка" Полтавської міської ради за типами вогнегасників ВП-6 та ВП-9 зазначена кількість 1 та 1.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 43 – назва закладу: Ковалівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Зірочка" Полтавської міської ради за типами вогнегасників ВП-6 та ВП-9 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
10. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 44 – назва закладу: Залізничненський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Малятко» Полтавської міської ради за типами вогнегасників ВП-3 та ВП-9 зазначена кількість 7 та 4 відповідно.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 44 – назва закладу: Залізничненський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Малятко» Полтавської міської ради за типами вогнегасників ВП-3 та ВП-9 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
11. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за рядком РАЗОМ по типу вогнегасників по ЗДО за типами вогнегасників ВП-3, ВП-6 та ВП-9 зазначена кількість 12, 5 та 35 відповідно.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за рядком РАЗОМ по типу вогнегасників по ЗДО за типами вогнегасників ВП-3, ВП-6 та ВП-9 зазначена кількість 2, нічого не вказано та 5 відповідно, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
12. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (другою за порядком викладення), у якій міститься крайня права колонка «РАЗОМ по ЗЗСО».
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (другою за порядком викладення), у якій міститься крайня права колонка «ЗЗСО» , що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
13. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (другою за порядком викладення), у якій за пунктом 11 – назва закладу: Гожулівський навчально-виховний комплекс Полтавської міської ради за типом вогнегасників ВП-3 зазначена кількість 4.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за пунктом 11 – назва закладу: Гожулівський навчально-виховний комплекс Полтавської міської ради за типом вогнегасників ВП-3 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
14. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (другою за порядком викладення), у якій за пунктом 17 – назва закладу: Тахтаулівський навчально-виховний комплекс імені Самійла Величка Полтавської міської ради (опорний заклад) за типом вогнегасників ВП-9 зазначена кількість 2.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (другою за порядком викладення), у якій за пунктом 17 – назва закладу: Тахтаулівський навчально-виховний комплекс імені Самійла Величка Полтавської міської ради (опорний заклад) за типом вогнегасників ВП-9 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
15. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (другою за порядком викладення), у якій за рядком «РАЗОМ по типу вогнегасників по ЗЗСО» за типами вогнегасників ВП-3, ВП-6 та ВП-9 зазначена кількість 4, 0 та 2 відповідно.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій за рядком «РАЗОМ по типу вогнегасників по ЗЗСО» за типами вогнегасників ВП-3, ВП-6 та ВП-9 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
16. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (третьою за порядком викладення), у якій міститься крайня права колонка «РАЗОМ по іншим ЗО».
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (третьою за порядком викладення) із крайньою правою колонкою «М по», що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
17. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (третьою за порядком викладення), у якій за пунктом 2 – назва закладу: Комунальний заклад "Полтавський міжшкільний ресурсний центр" Полтавської міської ради за типом вогнегасників ВП-5 зазначена кількість 4.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (третьою за порядком викладення), у якій за пунктом 2 – назва закладу: Комунальний заклад "Полтавський міжшкільний ресурсний центр" Полтавської міської ради за типом вогнегасників ВП-5 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
18. Також, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (третьою за порядком викладення), у якій за рядком «РАЗОМ по типу вогнегасників по іншим ЗО» за типом вогнегасників ВП-5 зазначена кількість 4.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (третьою за порядком викладення), у якій за рядком «РАЗОМ по типу вогнегасників по іншим ЗО» за типом вогнегасників ВП-5 не зазначена кількість взагалі, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
19. Крім того, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (четвертою за порядком викладення) із єдиним підсумовуючим рядком «ВСЬОГО ВОГНЕГАСНИКІВ», у якому за типами вогнегасників ВП-3, ВП-5, ВП-6 та ВП-9 зазначена кількість 16, 414, 5 та 37 відповідно.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею (четвертою за порядком викладення) із єдиним підсумовуючим рядком «ВСЬОГО ВОГНЕГАСНИКІВ», у якому за типами вогнегасників ВП-3, ВП-5, ВП-6 та ВП-9 зазначена кількість 6, 14, нічого не вказано та 7 відповідно, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
По-друге, згідно із пунктом 8.1 Додатку 6 до тендерної документації, Учасник повинен надати копію чинної ліцензії, або копію наказу ДСНС України про видачу ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяних, водопінних, порошкових, газових вогнегасників).
Натомість, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" не підтвердило документами тендерної пропозиції наявність у нього ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяних, водопінних, порошкових, газових вогнегасників).
Відтак, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та підлягає відхиленню згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Отже, тендерна пропозиція переможця Закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та підлягає відхиленню згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
4. Файл «2025-09-22 додаток 2.pdf»з тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" із Технічною, кількісною та якісною специфікацією.
-
Повʼязаний документ:
4. Файл «2025-09-22 додаток 2.pdf»з тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" із Технічною, кількісною та якісною специфікацією.
-
-
Назва доказу:
3. Протокол №267 Уповноваженої особи про намір укласти договір від 15.10.2025.
-
Повʼязаний документ:
3. Протокол №267 Уповноваженої особи про намір укласти договір від 15.10.2025.
-
-
Назва доказу:
2. Додаток 2 до тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
2. Додаток 2 до тендерної документації.
-
-
Назва доказу:
1. Тендерна документація Закупівлі (без додатків 2 та 3).
-
Повʼязаний документ:
1. Тендерна документація Закупівлі (без додатків 2 та 3).
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Приймаючи до уваги, що вищевикладені порушення встановленого порядку проведення Процедури закупівлі, в тому числі неправомірне визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" переможцем Закупівлі, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, впливають на об’єктивність визначення переможця Процедури закупівлі, призводять до порушення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника – ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦЯ БЛЕЙЧИКА ОЛЕКСАНДРА ВАЛЕРІЙОВИЧА, якого Замовник своїм неправомірними рішеннями про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" переможцем Закупівлі фактично позбавив можливості участі у Процедурі закупівлі на конкурентних засадах із рівним ставленням до кожного з учасників, об’єктивним та неупередженим визначенням переможця Процедури закупівлі, – керуючись статтями 40 та 55 Конституції України, статтями 5, 17, 18, 22, 26, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 44, 55-67 Особливостей, ПРОШУ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень порядку проведення Процедури закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника, ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, скасувати рішення про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" переможцем Закупівлі, викладене в електронній системі закупівель; 4. Зобов’язати Замовника, ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" від 15 жовтня 2025 року, викладене в електронній системі закупівель.
Запити Органу оскарження
Номер:
d2bc6ec278b141f0896d8e009062419b
Тема запиту:
Грунтовні пояснення
Текст запиту:
Відповідно до частини 4 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII року зі змінами (далі – Закон) контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України здійснює, зокрема, Антимонопольний комітет України. Згідно частини 1 статті 18 Закону Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов`язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження).
Департамент освіти Полтавської міської ради (далі – Замовник) під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 11 частини 1 статті 1 Закону.
Замовником 18.09.2025 року оголошено закупівлю відкриті торги з особливостями за предметом: Послуги з перезарядки вогнегасників (ДК 021:2015: 50610000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання), ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2025-09-18-008646-a.
Наголошуємо, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. Уповноважена особа Замовника зобов'язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою Уповноважена особа не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про Уповноважену особу, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації. Уповноважена особа здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації в межах поданих документів учасниками торгів та з урахуванням вимог законодавства України.
Варто зазначити, що оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно - адміністративний характер, то для тлумачення понять, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», сторони можуть використати для формування своїх правових позицій норми однорідних правових норм та нормативно-правових актів. Так, статтями 72, 73, 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЛЕЙЧИК ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ, як суб’єкт оскарження, вважає порушенням встановленого порядку проведення Процедури закупівлі, в тому числі неправомірне визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" переможцем Закупівлі, що такі дії Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, впливають на об’єктивність визначення переможця Процедури закупівлі, призводять до порушення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника – ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦЯ БЛЕЙЧИКА ОЛЕКСАНДРА ВАЛЕРІЙОВИЧА, якого Замовник своїм неправомірними рішеннями про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" переможцем Закупівлі фактично позбавив можливості участі у Процедурі закупівлі на конкурентних засадах із рівним ставленням до кожного з учасників, об’єктивним та неупередженим визначенням переможця Процедури закупівлі.
Замовник не погоджується з таким твердженням Скаржника з огляду на наступне.
Рішенням уповноваженої особи від 06.10.2025 р., відповідно до протоколу № 251, визначено Учасника-переможця переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Тендерною документацією встановлено вимоги щодо документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей:
«Переможець тендерної процедури у строк, що не перевищує 4 дні з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір повинен надати Замовнику документи через електронну систему закупівель:
1. Інформацію про особу, уповноважену на підписання договору про закупівлю.
2. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.»
Учасник-переможець ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ БЛЕЙЧИК ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми і Замовник 15.10.2025 р. відхилив пропозицію Учасника-переможця ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЦЯ БЛЕЙЧИК ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ (Протокол уповноваженої особи № 266).
Таким чином, рішення Замовника не призводять до порушення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника – ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦЯ БЛЕЙЧИКА ОЛЕКСАНДРА ВАЛЕРІЙОВИЧА і Замовник своїм рішеннями про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" переможцем Закупівлі не позбавив можливості участі у Процедурі закупівлі на конкурентних засадах із рівним ставленням до кожного з учасників, об’єктивним та неупередженим визначенням переможця Процедури закупівлі.
По суті першого питання у скарзі, надаємо наступну інформацію.
Згідно із пунктом 4 розділу ІІІ Тендерної документації: «вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі, у тому числі до відповідної технічної специфікації викладено у ДОДАТКУ 2 до тендерної документації.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, зазначеним в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, викладені у Додатку № 2 до цієї тендерної документації…».
Відповідно до пункту 4 Додатку 6 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі): «у складі тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі має подати такі документи та інформацію: …інформацію та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації)».
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" у складі своєї тендерної пропозиції надав документ «2025-09-22 додаток 2.pdf», у якому міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Пунктами 1-19 скарги Скаржник повідомляє, що Додатком 2 до тендерної документації, також передбачена Дислокація (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) і у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" міститься файл «2025-09-22 додаток 2.pdf» з Технічною, кількісною та якісною специфікацією, що, зокрема, передбачає Дислокацію (місця надання послуг перезарядки та повірки вогнегасників) з таблицею, у якій були зміщені колонки, і інформація подана не у відповідності таблиці Замовника, що свідчить про невідповідність умовам Додатку 2 до тендерної документації.
Замовник не погоджується з таким твердженням Скаржника з огляду на наступне.
У ході завантаження Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" файлу «2025-09-22 додаток 2.pdf» до системи електронних закупівель у форматі PDF, було виявлено технічне зміщення колонок таблиці, що призвело до часткового приховування даних під час відображення та друку документа.
Зазначене зміщення має технічний характер і пов’язане виключно з параметрами форматування файлу Word (автоматичне вирівнювання стовпців, налаштування ширини таблиці та полів сторінки), а не із зміною чи приховуванням інформації, про що свідчить також зміщення колонок нумерації у таблиці Дислокація (№ п/п) та ін.
Інформація, наведена у документі, не зазнала змістових змін і повністю відповідає фактичним даним, що надавалися Учасником у складі тендерної пропозиції.
Також повідомляємо, що Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" надав у складі своєї тендерної пропозиції файл «2025-09-19 Згода на підписання проекту договору.pdf», у якому надає згоду на підписання проекту договору та додатками які є невіємними частинами даного договору (ДОДАТОК 3) згідно умов тендерної закупівлі.
Згідно п. 2 ч. 5 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника та ч. 2 Наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 "Про затвердження Переліку формальних помилок»: «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.»
У зв’язку з цим просимо вважати зазначену ситуацію формальною помилкою, що виникла внаслідок особливостей форматування документу, та не впливає на зміст і достовірність наданої інформації.
По суті другого питання у скарзі, надаємо наступну інформацію.
Скаржник зазначає: «Згідно із пунктом 8.1 Додатку 6 до тендерної документації, Учасник повинен надати копію чинної ліцензії, або копію наказу ДСНС України про видачу ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяних, водопінних, порошкових, газових вогнегасників).
Натомість, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" не підтвердило документами тендерної пропозиції наявність у нього ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяних, водопінних, порошкових, газових вогнегасників).
Відтак, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та підлягає відхиленню згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей.»
Замовник не погоджується з твердженням Скаржника, оскільки:
Згідно із пунктом 8.1 Додатку 6 до тендерної документації, Учасник повинен надати копію чинної ліцензії, або копію наказу ДСНС України про видачу ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяних, водопінних, порошкових, газових вогнегасників).
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" надав у складі своєї тендерної пропозиції файл «2025-09-19 довідка про ліцензію ПРОФБУДМОНТАЖ.pdf», згідно якої надає інформацію: Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПТСТРОЙ+» повідомляє, що до надання послуг за предметом тендерної закупівлі в якості субпідрядника буде залучено Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОФБУДМОНТАЖ». ТОВ «ПРОФБУДМОНТАЖ» має чинну ліцензії № НС-719 від 13.09.2023 відповідно до Наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», згідно якого відповідно до абзацу третього пункту 1 частини другої статті 6, пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі - Закон) та з урахуванням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, видано ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: - ТОВ «ПРОФБУДМОНТАЖ», код ЄДРПОУ 44940342 на підставі зареєстрованої заяви від 31.08.2023 № 26/9286: монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних); монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень; технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопійні, порошкові, газові вогнегасники); вогнезахист (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
Також Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" надав у своїй тендерній пропозиції файл «НС-719.pdf» - копію наказу ДСНС України про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних); монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне 4 обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень; технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники); вогнезахист (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) - ТОВ «ПРОФБУДМОНТАЖ», код ЄДРПОУ 44940342 на підставі зареєстрованої заяви від 31.08.2023 № 26/9286.
Згідно п. 6 (Інформація про субпідрядника/співвиконавця) Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника: «У разі закупівлі робіт або послуг згідно умов цієї тендерної документації учасники в тендерній пропозиції зазначають інформацію (повне найменування, місцезнаходження та код ЄДРПОУ) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.»
Отже, в результаті розгляду пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+", було встановлено, що пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, технічним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим у тендерній документації, відповідно до Закону та Особливостей і підстави відхилення тендерної пропозиції Учасника – відсутні.
Вказані вище аргументи та доводи підтверджують правоту Замовника, правомірність прийнятого Замовником рішення і, в свою чергу, спростовують зауваження та твердження Скаржника, викладені у Скарзі.
Таким чином, усі доводи Скаржника є нічим іншим, ніж надуманим припущенням та не може бути підставою для зобов`язання Замовника відмінити рішення визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТСТРОЙ+" переможцем Закупівлі, з метою усунення порушень, зазначених у скарзі.
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 5 Закону та іншим вимогам діючого законодавства, тому, -
ПРОСИМО:
Орган оскарження відмовити у задоволенні Скарги Скаржника, прийняти рішення про відсутність порушень процедури закупівлі згідно пункту 1 частини 18 статті 18 Закону у зв’язку з відсутністю порушень, вчинених Уповноваженою особою, про які надумано та не аргументовано стверджує Скаржник.
Додатки:
1. Документи що стосуються розгляду Скарги по суті знаходяться в системі електронних закупівель Prozorro www.prozorro.gov.ua за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-18-008646-a.
Дата опублікування:
22.10.2025 14:54