-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кондиціонери (спліт-системи) з послугами демонтажу та монтажу
Завершена
667 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
18.09.2025 14:01 - 26.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
3774f37f03684fa0bb5ca60d119b4523
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-18-008289-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
18.09.2025 Державна організація "Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій" оголосила процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-09-18-008289-a.
ПП "СПЕЦСЕРВІС" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ПП "СПЕЦСЕРВІС" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника про визначення переможця по закупівлі UA-2025-09-18-008289-a та прийняття рішення про намір укласти договір, а саме: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №206 від 06.10.2025.
Відповідно до абзацу 3 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ПП "СПЕЦСЕРВІС" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №206 від 06.10.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» (далі – ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК»).
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Звертаємо увагу Комісії, скарга на рішення Замовника подана у відповідний строк, встановлений пунктом 59 Особливостей, підстави для залишення скарги без розгляду згідно з пунктом 63 Особливостей – відсутні.
Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» та прийняття рішення про намір укласти договір
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №206 від 06.10.2025:
«Порядок денний:
1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ІВІК" (далі - Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі «Кондиціонери (спліт-системи) з послугами демонтажу та монтажу», (ДК 021:2015: 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої) (далі - Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі - Особливості), у т. ч. перевірку інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України '·Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є віль11им, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності/ відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у Закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей.
2. Про визнання Учасника переможцем Закупівлі.
3. Про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю…
…ВИРІШИЛА:
1.Визначити ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ,,ІВІК" переможцем Закупівлі.
2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ,,ІВІК".
3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ,,ІВІК", в електронній системі закупівель».
Пов'язані документи:
Учасник
- 11) Сертифікати ISO(скан 9001+14001+45001).pdf 10.10.2025 15:43
- 12)Гарантійний лист (строки гарантії).pdf 10.10.2025 15:43
- Скарга_Спецсервіс_UA-2025-09-18-008289-a.docx 10.10.2025 15:43
- Скарга_Спецсервіс_UA-2025-09-18-008289-a.pdf 10.10.2025 15:43
- sign.p7s 10.10.2025 15:47
- рішення від 14.10.2025 №15463.pdf 14.10.2025 16:39
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.10.2025 №15871.pdf 22.10.2025 11:55
- рішення від 21.10.2025 №15871.pdf 24.10.2025 11:26
- Скановані пояснення та додатки.pdf 15.10.2025 13:36
- Пояснення по Кондиціонерам з послугами демонтажу та монтажу.docx 15.10.2025 13:36
- Документальні докази на підтвердення.docx 15.10.2025 13:36
- Інформація про технічні якісні характеристики.pdf 15.10.2025 13:36
- Сертифікати ISO(скан 9001_14001_45001).pdf 15.10.2025 13:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.10.2025 16:12
Дата розгляду скарги:
21.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.10.2025 16:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.10.2025 11:26
Дата виконання рішення Замовником:
27.10.2025 13:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З рішенням АМКУ ознайомлені та прийнято до виконання.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7d95be31cb6745d1bd02917fb1ae0689
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо відсутності документів щодо наявності права у ООВ видавати сертифікат ДСТУ ISO
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Щодо відсутності документів щодо наявності права у ООВ видавати сертифікат ДСТУ ISO
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
−інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;
−іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до пунктів 4.1.5 - 4.1.7 Додатку №2 до тендерної документації, в якому міститься Перелік документів що надаються Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічних характеристик предмету закупівлі вимогам тендерної документації, на підтвердження відповідності технічних характеристик вимогам тендерної документації до кондиціонерів (спліт-систем), Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
4.1.5. Копію діючого сертифікату на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 « Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, що застосовується в сфері діяльності «монтажу водопровідних мереж, систем опалювання та кондиціонування повітря; послуг інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, або виданий іншим органом сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих чинних документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO.
4.1.6. Копію діючого сертифікату на відповідність вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» чи інший аналогічний сертифікат, що застосовується в сфері діяльності «монтажу водопровідних мереж, систем опалювання та кондиціонування повітря; послуг інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, або виданий іншим органом сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих чинних документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO.
4.1.7. Копію діючого сертифікату на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охорони здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, що застосовується в сфері діяльності «монтажу водопровідних мереж, систем опалювання та кондиціонування повітря; послуг інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, або виданий іншим органом сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих чинних документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» надано файл «11) Сертифікати ISO(скан 9001+14001+45001).pdf», в якому містяться сертифікати на відповідність вимогам стандартам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охорони здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», проте відсутні відповідні підтверджуючі чинні документи щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO.
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК».
Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК», а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК». Натомість, Замовником Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №206 від 06.10.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК».
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №206 від 06.10.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
−інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;
−іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до пунктів 4.1.5 - 4.1.7 Додатку №2 до тендерної документації, в якому міститься Перелік документів що надаються Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічних характеристик предмету закупівлі вимогам тендерної документації, на підтвердження відповідності технічних характеристик вимогам тендерної документації до кондиціонерів (спліт-систем), Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
4.1.5. Копію діючого сертифікату на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 « Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, що застосовується в сфері діяльності «монтажу водопровідних мереж, систем опалювання та кондиціонування повітря; послуг інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, або виданий іншим органом сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих чинних документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO.
4.1.6. Копію діючого сертифікату на відповідність вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» чи інший аналогічний сертифікат, що застосовується в сфері діяльності «монтажу водопровідних мереж, систем опалювання та кондиціонування повітря; послуг інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, або виданий іншим органом сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих чинних документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO.
4.1.7. Копію діючого сертифікату на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охорони здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, що застосовується в сфері діяльності «монтажу водопровідних мереж, систем опалювання та кондиціонування повітря; послуг інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, або виданий іншим органом сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих чинних документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» надано файл «11) Сертифікати ISO(скан 9001+14001+45001).pdf», в якому містяться сертифікати на відповідність вимогам стандартам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охорони здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», проте відсутні відповідні підтверджуючі чинні документи щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO.
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК».
Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК», а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК». Натомість, Замовником Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №206 від 06.10.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК».
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №206 від 06.10.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
×
-
Назва доказу:
Сертифікати без підтверджуючих документів
-
Повʼязаний документ:
11) Сертифікати ISO(скан 9001+14001+45001).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПП "СПЕЦСЕРВІС" просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: Кондиціонери (спліт-системи) з послугами демонтажу та монтажу, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-09-18-008289-a. 3) Зобов’язати Замовника – Державна організація "Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій" – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №206 від 06.10.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК». Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
82d13441e6294642a1a0bf4d0f8af732
Заголовок пункту скарги:
2. Щодо невідповідності гарантійного листа щодо гарантійних зобов’язань
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. Щодо невідповідності гарантійного листа щодо гарантійних зобов’язань
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
−інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;
−іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до пункту 4.2 Додатку №2 до тендерної документації, в якому міститься Перелік документів що надаються Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічних характеристик предмету закупівлі вимогам тендерної документації, на підтвердження відповідності технічних характеристик вимогам тендерної документації до кондиціонерів (спліт-систем), Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
4.2. Гарантійний лист від Учасника про надання строків гарантії на запропонований товар, який є предметом закупівлі, відповідно до умов, встановлених тендерною документацією.
Згідно з пунктом 6 Додатку №2 до тендерної документації, 6.Гарантійні зобов’язання на послуги
6.1.Гарантійний термін на надані послуги з демонтажу та монтажу повинен становити не менше 12 (дванадцять) місяців з дати підписання Акту здачі-приймання робіт (надання послуг).
6.2.Гарантійний термін на обладнання що поставляється виконавцем повинен становити не менше 60 (шістдесят) місяців з дати підписання Акту приймання-передачі обладнання.
6.3.При виявленні недоліків: строк усунення недоліків складає 2 (два) робочі дні з моменту складання акту недоліків.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» надано файл «12)Гарантійний лист (строки гарантії).pdf», в якому містяться положення пунктів 6.1 та 6.2 Додатку № 2 до тендерної документації, проте відсутня інформація про те, що «При виявленні недоліків: строк усунення недоліків складає 2 (два) робочі дні з моменту складання акту недоліків».
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК».
Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК», а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК». Натомість, Замовником Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №206 від 06.10.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК».
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №206 від 06.10.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
−інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;
−іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до пункту 4.2 Додатку №2 до тендерної документації, в якому міститься Перелік документів що надаються Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічних характеристик предмету закупівлі вимогам тендерної документації, на підтвердження відповідності технічних характеристик вимогам тендерної документації до кондиціонерів (спліт-систем), Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
4.2. Гарантійний лист від Учасника про надання строків гарантії на запропонований товар, який є предметом закупівлі, відповідно до умов, встановлених тендерною документацією.
Згідно з пунктом 6 Додатку №2 до тендерної документації, 6.Гарантійні зобов’язання на послуги
6.1.Гарантійний термін на надані послуги з демонтажу та монтажу повинен становити не менше 12 (дванадцять) місяців з дати підписання Акту здачі-приймання робіт (надання послуг).
6.2.Гарантійний термін на обладнання що поставляється виконавцем повинен становити не менше 60 (шістдесят) місяців з дати підписання Акту приймання-передачі обладнання.
6.3.При виявленні недоліків: строк усунення недоліків складає 2 (два) робочі дні з моменту складання акту недоліків.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» надано файл «12)Гарантійний лист (строки гарантії).pdf», в якому містяться положення пунктів 6.1 та 6.2 Додатку № 2 до тендерної документації, проте відсутня інформація про те, що «При виявленні недоліків: строк усунення недоліків складає 2 (два) робочі дні з моменту складання акту недоліків».
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК».
Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК», а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК». Натомість, Замовником Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №206 від 06.10.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК».
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №206 від 06.10.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
×
-
Назва доказу:
Гарантійний лист без строків пункту 6.3
-
Повʼязаний документ:
12)Гарантійний лист (строки гарантії).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПП "СПЕЦСЕРВІС" просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: Кондиціонери (спліт-системи) з послугами демонтажу та монтажу, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-09-18-008289-a. 3) Зобов’язати Замовника – Державна організація "Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій" – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №206 від 06.10.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ІВІК». Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Запити Органу оскарження
Номер:
81639b3ae8f74afeb933c7c49c0c1ea1
Тема запиту:
Щодо надання пояснень стосовно закупівлі «Кондиціонери (спліт-системи) з послугами демонтажу та монтажу» (ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої) (UA-2025-09-18-008289-a).
Текст запиту:
Комісії Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства у
сфері публічних закупівель
03035, м. Київ вул. Митрополита В.Липківського, 45
По скарзі щодо порушення Замовником порядку
проведення Процедури закупівлі.
Щодо надання пояснень стосовно закупівлі «Кондиціонери (спліт-системи) з послугами демонтажу та монтажу» (ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої) (UA-2025-09-18-008289-a).
Державною організацією «Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій» (надалі – Замовник) на веб - порталі Уповноваженого органу 18.09.2025 року було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2025-09-18-008289-a, за предметом закупівлі: «Кондиціонери (спліт-системи) з послугами демонтажу та монтажу» (ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої).
10.10.2025 року, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СПЕЦСЕРВІС» звернулось із скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі та вимогою зобов'язати Замовника скасувати протокол від 06.10.2025 № 206 про визначення переможця Процедури закупівлі.
Проаналізувавши зазначені у скарзі нібито порушення надаю відповідні пояснення.
У своїй скарзі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" зазначає, що в поданій ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ІВІК" тендерній пропозиції відсутні документи щодо наявності права у ООВ видавати сертифікат ДСТУ ISO.
Однак відповідно до пунктів 4.1.5 - 4.1.7 Додатку №2 до тендерної документації, в якому міститься Перелік документів що надаються Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічних характеристик предмету закупівлі вимогам тендерної документації, зазначено що на підтвердження відповідності технічних характеристик вимогам тендерної документації до кондиціонерів (спліт-систем), Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: «п 4.1.5. Копію діючого сертифікату на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, що застосовується в сфері діяльності «монтажу водопровідних мереж, систем опалювання та кондиціонування повітря; послуг інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, або виданий іншим органом сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих чинних документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO.
4.1.6. Копію діючого сертифікату на відповідність вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» чи інший аналогічний сертифікат, що застосовується в сфері діяльності «монтажу водопровідних мереж, систем опалювання та кондиціонування повітря; послуг інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, або виданий іншим органом сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих чинних документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO.
4.1.7. Копію діючого сертифікату на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охорони здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, що застосовується в сфері діяльності «монтажу водопровідних мереж, систем опалювання та кондиціонування повітря; послуг інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, або виданий іншим органом сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих чинних документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO.
Тому, на виконання вищезазначеної вимоги, Учасником було надано копію діючого сертифікату на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 « Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», копію діючого сертифікату на відповідність вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» та копію діючого сертифікату на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охорони здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Окрім цього Сектором запобігання корупційній діяльності Державної організації «Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій», було проведено перевірку за допомогою інформаційних баз досліджень, відповідно до яких не було виявлено порушень.
Додатково у відкритих джерелах, а саме на сайті ОС ТОВ «Центр Оцінки відповідності «ФАКТУМ» ( https://factumcentr.com.ua/contacts/ ), було перевірено на наявність актуальної інформації, а чинність наданих Сертифікатів було перевірено за допомогою QR-коду, який міститься на наданих Сертифікатах.
Також у своїй скарзі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" вказує про невідповідності гарантійного листа щодо гарантійних зобов’язань.
Однак, відповідно до пункту 4.2 Додатку №2 до ТД, в якому міститься Перелік документів що надаються Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічних характеристик предмету закупівлі вимогам тендерної документації, на підтвердження відповідності технічних характеристик вимогам тендерної документації до кондиціонерів (спліт-систем), Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: «4.2. Гарантійний лист від Учасника про надання строків гарантії на запропонований товар, який є предметом закупівлі, відповідно до умов, встановлених тендерною документацією».
На виконання зазначених вимог Учасником і було надано Гарантійний лист про надання строків гарантії на запропонований товар, а посилання ПП "СПЕЦСЕРВІС" щодо відсутності інформації у цьому гарантійному листі про те, що «При виявленні недоліків: строк усунення недоліків складає 2 (два) робочі дні з моменту складання акту недоліків», є безпідставними, оскільки не вимагались саме у зазначеному документі. Додатково повідомляємо, що вищезазначена фраза міститься в наданій Учасником «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Кондиціонери (спліт – системи) з послугами демонтажу та монтажу.»
На підставі вищевикладеного, Державна організація «Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій», вважає що порушень Замовником порядку проведення Процедури закупівлі не було, а наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення скарги ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС".
Просимо АМКУ врахувати надану інформацію при розгляді скарги.
Зазначаємо, що вжиті заходи відповідають вимогам чинного законодавства України та забезпечують рівні умови для всіх учасників процедури закупівель.
Підстав для скасування протоколу від 06.10.2025 № 206 про визначення переможця Процедури закупівлі не вбачається, просимо відмовити в задоволенні скарги.
Дата опублікування:
15.10.2025 13:36