• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прання та прасування

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації.

Завершена

135 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 18.09.2025 12:31 - 09.10.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 54194137fa2a4c62a11722c6e01ce3b9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-18-006366-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
До: Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Замовник: ДНІПРОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ код ЄДРПОУ: 08571446 Адреса: ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛ., М. ДНІПРО, ПР. НАУКИ, БУД. 26 Суб’єкт оскарження: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА код ЄДРПОУ: 2939106901 Адреса: ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛ, М.ДНІПРО, ПРОСПЕКТ СЛОБОЖАНСЬКИЙ, БУДИНОК 113, КВАРТИРА 24 Відомості про процедуру закупівлі: Ідентифікатор: UA-2025-09-18-006366-a Предмет: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення СКАРГА Замовник розпочав тендерну процедуру відкритих торгів з особливостями. Скаржник виявив намір взяти участь у відповідному тендері, однак, ознайомившись з тендерною документацією, виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та не дають можливості взяти участь, а саме: 1. Щодо документального підтвердження цільового призначення приміщення. Відповідно до пункту 2 додатку 3 до тендерної документації: 2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою: № з/п Найменування обладнання та матеріально-технічної бази Кількість Примітка (власне/орендоване) 1 2 3 4 1. Увага! Обов'язково повинно бути зазначено наявність у Учасника на праві власності та/або договорах оренди виробничих приміщень для прання білизни, з цільовим призначеня приміщеня «Пральня», що повинно бути документально підтверджено документом наданим у складі пропозиції - Витягом з державного реєстру речових прав, або технічною документацєю. У разі оренди виробничих потужностей, Учасник повинен надати скан-копію діючого договору оренди/суборенди з актом приймання-передачі, дійсного до кінця 2025 року та Витягом з державного реєстру речових прав, або технічною документацєю. Скаржник має в наявності приміщення для прання білизни за адресою Дніпропетровська область, Дніпровський район, сел. Слобожанське, вул. Слобожанська, 23А, що підтверджується договором оренди № 297 від 29.12.2025 року та додається до скарги. Відповідно до п. 1.4. цільове призначення приміщення за договором - «Пральня». Скаржник отримав від орендодавця свідоцтво про право власності на нерухоме майно Серія САС №156164, витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно Серія ССК №639674, відомості з державного реєстру прав власності на нерухоме майно та технічний документ – технічний документ, які додаються до скарги. Відповідно до наведених документів тип обʼєкта: гаражні бокси та побутові приміщення, тобто такі документи не містять підтвердження цільового призначення приміщення як «Пральня». Таким чином, у Скаржника в наявності спеціально виділена пральня, проте він не має витяг з державного реєстру речових прав або технічну документацію, яка підтвердить цільове призначення приміщення - «Пральня». Скаржник може якісно виконати умови договору, проте позбавлений прийняти участі в закупівлі через те, що не може надати витяг з державного реєстру речових прав або технічну документацію, які підтвердять цільове призначення приміщення - «Пральня». Вказані вимоги розраховані на тих учасників, які мають витяг з державного реєстру речових прав або технічну документацію, яка підтвердить цільове призначення приміщення - «Пральня», що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника. Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні № 5642-р/пк-пз від 09.04.2025. Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації. Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені частиною першою статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема принципи недискримінації, відкритості та прозорості. Дії Замовника суперечать положенням частини четвертої статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", яка забороняє включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію або мають дискримінаційний характер. Факт порушених прав підтверджується тим, що ми маємо намір взяти участь у відповідній закупівлі, за результатами якої претендуємо на укладення договору. Водночас дискримінаційні та неправомірні вимоги до предмета закупівлі унеможливлюють нашу участь в закупівлі. З огляду на викладене та керуючись статтею 18 ЗУ "Про публічні закупівлі", – ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, допущених Замовником. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів: 1. Копія договору № 297 від 27.12.2024 року на 4 арк; 2. Копія свідоцтва про право власності на нерухоме майно Серія САС №156164 на 2 арк; 3. Копія витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно Серія ССК №639674 на 2 арк; 4. Копія відомостей з державного реєстру прав власності на нерухоме майно на 1 арк; 5. Копія рішення № 5642-р/пк-пз від 09.04.2025; 6. Копія технічного паспорту на 4 арк. З повагою, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Світлана ОЛІЙНИК
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.09.2025 15:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.10.2025 18:05
Дата виконання рішення Замовником: 07.10.2025 16:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: РІШЕННЯ № 15004-р/пк-пз від 02.10.2025 виконано. Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації
Автор: ФОП ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА, СВІТЛАНА ОЛІЙНИК 380679145169 pralniydvir@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 01fcb47bbcc74118ac9f5f2ac88c18ce
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо документального підтвердження цільового призначення приміщення.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 2 додатку 3 до тендерної документації:
2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою:

№ з/п Найменування обладнання
та матеріально-технічної бази Кількість Примітка (власне/орендоване)
1 2 3 4
1.



Увага! Обов'язково повинно бути зазначено наявність у Учасника на праві власності та/або договорах оренди виробничих приміщень для прання білизни, з цільовим призначеня приміщеня «Пральня», що повинно бути документально підтверджено документом наданим у складі пропозиції - Витягом з державного реєстру речових прав, або технічною документацєю.
У разі оренди виробничих потужностей, Учасник повинен надати скан-копію діючого договору оренди/суборенди з актом приймання-передачі, дійсного до кінця 2025 року та Витягом з державного реєстру речових прав, або технічною документацєю.

Скаржник має в наявності приміщення для прання білизни за адресою Дніпропетровська область, Дніпровський район, сел. Слобожанське, вул. Слобожанська, 23А, що підтверджується договором оренди № 297 від 29.12.2025 року та додається до скарги. Відповідно до п. 1.4. цільове призначення приміщення за договором - «Пральня».
Скаржник отримав від орендодавця свідоцтво про право власності на нерухоме майно Серія САС №156164, витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно Серія ССК №639674, відомості з державного реєстру прав власності на нерухоме майно та технічний документ – технічний документ, які додаються до скарги. Відповідно до наведених документів тип об?єкта: гаражні бокси та побутові приміщення, тобто такі документи не містять підтвердження цільового призначення приміщення як «Пральня».
Таким чином, у Скаржника в наявності спеціально виділена пральня, проте він не має витяг з державного реєстру речових прав або технічну документацію, яка підтвердить цільове призначення приміщення - «Пральня». Скаржник може якісно виконати умови договору, проте позбавлений прийняти участі в закупівлі через те, що не може надати витяг з державного реєстру речових прав або технічну документацію, які підтвердять цільове призначення приміщення - «Пральня».
Вказані вимоги розраховані на тих учасників, які мають витяг з державного реєстру речових прав або технічну документацію, яка підтвердить цільове призначення приміщення - «Пральня», що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні № 5642-р/пк-пз від 09.04.2025.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.

Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені частиною першою статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема принципи недискримінації, відкритості та прозорості.
Дії Замовника суперечать положенням частини четвертої статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", яка забороняє включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію або мають дискримінаційний характер.
Факт порушених прав підтверджується тим, що ми маємо намір взяти участь у відповідній закупівлі, за результатами якої претендуємо на укладення договору. Водночас дискримінаційні та неправомірні вимоги до предмета закупівлі унеможливлюють нашу участь в закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Запити Органу оскарження