-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кабель FTP Cat. 5e 4х2х24 AWG, кабель КВВГ 5х1.5, кабель КВВГ 7х1.5, самоутримний ізольований провід СІП-4 2х16 та кабель ВВГ нг 5х4
Торги не відбулися
644 009.40
UAH з ПДВ
Період оскарження:
18.09.2025 11:56 - 23.09.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА, про скасування рішення Уповноваженої особи, щодо відхилення тендерної пропозиції ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ».
Номер:
603944efb46d463990b49584f33cd4b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-18-004359-a.b1
Назва:
ВИМОГА, про скасування рішення Уповноваженої особи, щодо відхилення тендерної пропозиції ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ».
Вимога:
02 жовтня 2025 р. Уповноваженою особою ЛКП «ЛЬВІВАВТОДОР» було винесено рішення про відхилення тендерної пропозиції ПАТ "ОДЕСЬКИЙ КАБЕЛЬНИЙ ЗАВОД "ОДЕСКАБЕЛЬ" в процедурі закупівлі № UA-2025-09-18-004359-a «Кабель FTP Cat. 5e 4х2х24 AWG, кабель КВВГ 5х1.5, кабель КВВГ 7х1.5, самоутримний ізольований провід СІП-4 2х16 та кабель ВВГ нг 5х4» відповідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, та що було оформлено протокольним рішенням 02/10/2025, тобто:
«тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;».
Відповідно до висновків Уповноваженої особи, викладених у Протоколі:
«Під час розгляду на відповідність вимогам тендерної документації учасника – ПАТ «Одеський кабельний завод «ОДЕСКАБЕЛЬ», були виявлені невідповідності:
Згідно додатку 4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до тендерної документації Замовником вимагається самоутримний ізольований провід СІП-4 2х16, проте Учаснику складі своєї тендерної пропозиції пропонує провід СИП-5 2*16-06, що не відповідає предмету закупівлі. Виходячи з вищенаведеного, тендерна пропозиція ПАТ «ОДЕСЬКИЙ КАБЕЛЬНИЙ ЗАВОД «ОДЕСКАБЕЛЬ», не відповідає технічним вимогам замовника.»
Крім того, як на правову підставу відхилення пропозиції ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ» Уповноважена особа посилається на приписи пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, де зазначено наступне:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.».
Таким чином, Уповноважена особа приходить до висновку, що запропонована продукція виробництва ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ» не відповідає предмету закупівлі за технічними характеристиками, адже має іншу назву, ніж та, що зазначена у тендерній Документації.
ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ» не може погодитись з висновками Уповноваженої особи, викладених у Протоколі №02/10/2025 від 02.10.2025 року (надалі – Протокол) з огляду на наступне.
У Протоколі відсутні посилання на те, яким саме технічним характеристикам не відповідає запропонована ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ» продукція, окрім яка назва такої продукції.
В той же час, при поданні тендерної пропозиції, ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ» було додано документ із вих. №412/ТН/11 від 25.09.2025 р. із назвою «Технічні вимоги» у якому детально розписано усі технічні характеристики запропонованої нами продукції.
За своїми технічними характеристиками запропонована нашим підприємством продукція повністю відповідає вимогам, визначених у технічній Специфікації Замовника публічної закупівлі.
Відмінність назви запропонованої нами продукції від назви замовленої продукції пов’язана з тим, що ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ» здійснює виробництво запропонованого Товару на підставі власних Технічних Умов, якими й присвоєно найменування запропонованому Товару, при цьому назва запропонованого Товару не свідчить жодним чином про невідповідність запропонованого Товару за своїми технічними характеристиками вимогам Тендерної документації.
Для більш детального розуміння схожості запропонованого Товару до предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками, додаємо порівняльну таблицю технічних характеристик предмета закупівлі та запропонованого Товару, виробництва ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ».
НАЙМЕНУВАННЯ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЕХНІЧНА ВИМОГА ЗАМОВНИКА ЗАКУПІВЛІ ЗАПРОПОНОВАНА ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ» ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА
Мінімальний термін служби не менше 25 років (при умові прокладання на відкритій місцевості) / 25 років (при умові прокладання на відкритій місцевості)
Кількість жил 2 шт. / 2 шт.
Перетин жили 16 мм² / 16 мм²
Струмове навантаження на 1 жилу не менше 70 А / 70 А
Електричний опір жили не більше 1,91 Ом/км / 1,91 Ом/км
Жила алюмінієва багатодротяна / алюмінієва багатодротяна
Ізоляція поліетилен світлостабілізований, стійкий до ультрафіолетового випромінювання, стійкий до впливу озону / зшитий поліетилен світлостабілізований, стійкий до ультрафіолетового випромінювання, стійкий до впливу озону
Оболонка відсутня / відсутня
Min радіус вигину 10·d / 10·d
Номінальна напруга 0,6/1,0 кВ / 0,6/1,0 кВ
Частота змінного струму до 50 Гц / 50 Гц
Кліматичне виконання УХЛ1(помірний і холодний) / УХЛ1(помірний і холодний)
Робочі температури від -60 до +50 °С / від -60 до +50 °С
Гарантійний термін не менше 3 роки / 3 роки
Таким чином, запропонований нами Товар за своїми Технічними характеристиками є не гіршим Товару, що є предметом закупівлі, а за характеристикою «Ізоляція» - є кращим.
В той же час, як вбачається з приписів пункту 43 Особливостей, на які посилається Уповноважена особа у Протоколі, - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, у разі, якщо у Уповноваженої особи були запитання до найменування продукції та співвідношення найменування продукції із її технічними характеристиками, така особа мала право розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, проте не скористалась таким правом, що призвело до неправильного визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до положень пункту 1 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага – 100 %.
Відповідно до положень пункту 1 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, у даному випадку, ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ» запропоновано продукцію, яка повністю відповідає технічним вимогам Тендерної документації, а також за ціною тендерної документації, а єдиною відмінністю у запропонованому Товарі є його найменування, яке жодним чином не впливає на технічні характеристику Товару та щодо невідповідності якого Замовником закупівлі не заявлено жодних письмових вимог про їх усунення або щодо надання роз’яснень заводу-виробника ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ», а тому Рішення Уповноваженої особи про відхилення Тендерної пропозиції ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ» є необґрунтованим, а отже є таким, що підлягає скасуванню та перегляду.
Тому, враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення Уповноваженої особи з проведення процедур закупівель ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛЬВІВАВТОДОР» від 02.10.2025 року, оформленого протокольним рішенням 02/10/2025 щодо відхилення тендерної пропозиції ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ».
2. Здійснити розгляд тендерної пропозиції ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ» відповідно до Переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, визначених Тендерною документацією, а саме: на основі єдиного критерію – ціна.
У разі ігнорування нашої Вимоги, ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ» буде вимушено звертатись із відповідною скаргою на дії Уповноваженої особи до підрозділів Антимонопольного комітету України та органів судової влади з метою оскарження незаконного рішення Уповноваженої особи.
З повагою, заступник генерального директора з маркетингу та продажів Симонов Олександр Сергійович.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 1.docx 07.10.2025 13:09
Дата подачі:
07.10.2025 13:09
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу, про скасування рішення Уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ПАТ «ОДЕСЬКИЙ КАБЕЛЬНИЙ ЗАВОД «ОДЕСКАБЕЛЬ», повідомляємо.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 02.10.2025 № 02/10/2025 тендерну пропозицію ПАТ «ОДЕСЬКИЙ КАБЕЛЬНИЙ ЗАВОД «ОДЕСКАБЕЛЬ» відхилено згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення чи скасування».
Хочемо зауважити, що під час подання тендерних пропозицій було надійшло запитання з проханням розглянути можливість внесення змін до технічних вимог тендерної документації, а саме - до характеристик марки кабелю під номером 4: СІП-4 2×16. Зокрема, просили переглянути пункт 7 - Ізоляції, і надати можливість учасникам запропонувати до розгляду також аналогічний кабель марки СІП-5 2×16, який має ізоляцію із сшитого поліетилену, на відміну від передбаченого у вимогах звичайного поліетилену, дозволивши подання до розгляду кабелю СІП-5 2×16 як допустимої альтернативи в межах пункту 7.
На дане питання Замовником надано відповідь, що технічні вимоги розроблені відповідно до потреби підприємства та вимагається надати товар згідно Технічних вимог додатку № 4 тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Під час розгляду на відповідність вимогам тендерної пропозиції ПАТ «ОДЕСЬКИЙ КАБЕЛЬНИЙ ЗАВОД «ОДЕСКАБЕЛЬ», були виявлені невідповідності:
1) Згiдно додатку 4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до тендерної документації Замовником вимагався самоутримний ізольований провід СІП-4 2х16, про те вашим підприємством у складі своєї тендерної пропозиції було запропонувано провід СИП-5 2*16-06, що не відповідає предмету закупівлі.
Також хочемо зауважити, що відповідно до положень пункту 1 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага – 100 %.
А також, оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
Тому рішення Уповноваженої особи, вважаємо правомірним.
Статус вимоги:
Відхилено