• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки проектної документації стадії «Робочий проект» та улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання)

Завершена

5 593 315.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 17.09.2025 16:40 - 22.09.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга щодо неправомірного визнання Переможця

Номер: d75ac641095a40988a905c052f67c1a4
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-17-013122-a.a3
Назва: Скарга щодо неправомірного визнання Переможця
Скарга:
щодо неправомірного визнання Переможця
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 20.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.11.2025 16:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 25.11.2025 12:04
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ", Пшенична Людмила 380964448886 LSC_Z@UKR.NET

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 592d4d6c8af344359e2ab4ee61831535
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо неправомірного визнання Переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: У пункті 1 розділу ІV Додатку № 1 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції необхідно надати наступні документи:
«1. Копії Сертифікатів відповідності або Сертифікатів стабільності показників на обладнання, яке зазначене в кошторисних розрахунках, пропонується Учасником відповідно до типу систем визначених в ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту».
У складі пропозиції Переможця відсутній сертифікат відповідності або сертифікат стабільності показників на Сповіщувач пожежний димовий точковий СПД-3, який зазначений в кошторисних розрахунках Переможця.
Ненадання зазначеного сертифікату не відповідає встановленим умовам пункту 1 розділу ІV Додатку № 1 тендерної документації та може бути підставою для відхилення пропозиції відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, пропозиція Переможця має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 73120cf82ec24881bc379d3f42aa32e6
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо неправомірного визнання Переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: У пункті 3.2 розділу 3 Додатку №1 тендерної документації зазначено: «У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників».
У файлі під назвою «8.2.1. Лист щодо модельного статуту.pdf» Переможець вказує про те, що здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту та на підтвердження завантажує модельний статут, який не містить конкретно найменування юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ» (файл під назвою «8.2. Модельний статут.pdf») та органів управління товариством, їх компетенції, порядок прийняття ними рішень, порядок вступу до товариства та виходу з нього, що не відповідає вимогам до змісту установчих документів (ч.1 ст. 88 ЦК України).
Також, Переможцем надано копію відповідного рішення загальних зборів (файл під назвою «8.3. РІШЕННЯ № 1 про модельний статут.pdf»), на підтвердження своєї господарської діяльності однак завантажене рішення не відповідає дійсності та не підтверджує господарську діяльність Переможця, оскільки дане рішення містить інформацію зовсім іншого Товариства з обмеженою відповідальністю «Шериф-охорона Чернігів», яке не має відношення до Переможця закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що Переможець надає довідку у файлі під назвою «16. Довідка про незалучення субпідрядника.pdf» в якій вказано, про те, що Переможець не залучає інших суб’єктів господарювання до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника/співвиконавця.
З викладеного вбачається, що з наданого Модельного статуту та рішення загальних зборів не можна ідентифікувати, що Переможець взагалі має установчі документи на підтвердження ведення своєї господарської діяльності.
Таким чином, пропозиція Переможця має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 228d3a7197c948d489803cb0cc8a8346
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо неправомірного визнання Переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: У пункті 4 розділу ІV Додатку № 1 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції необхідно надати наступні документи:
«4. Кошторисні розрахунки у складі договірної ціни; локального кошторисного розрахунку; підсумкової відомості ресурсів у розрізі найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладах дошкільної освіти, на кожен окремо та зведеного кошторисного розрахунку. Ціна пропозиції повинна відповідати договірній ціні. До зведеного кошторисного розрахунку надається пояснювальна записка. Кошторисні розрахунки повинні також включати оцінку відповідності систем протипожежного захисту на об’єкті та пусконалагоджувальні роботи».
Переможець у своїй комерційній пропозиції завантажив кошторисні розрахунки з порушенням вимог Настанови з визначення вартості будівництва Програмного комплексу АВК-5 ( 3.10.2), а саме:
- Файл під назвою «кошторис Загальний.rar» не містить найменування об’єкта будівництва у розрізі найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладах дошкільної освіти, на кожен окремо, а вказано лише назву предмета закупівлі (Зображення 1), що суперечить установленій формі договірної ціни наведеної у Додатку 30 цієї Настанови відповідно до пункт 5,2 Настанови (Зображення 2) та пункту 4 розділу ІV Додатку № 1 тендерної документації.
Також, Переможцем надано Зведений кошторисний розрахунок (файл під назвою «кошторис Загальний.rar») без розшифровки об’єктів кошторисів, тобто Переможцем не зазначено найменування об’єктів у розрізі найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладах дошкільної освіти, на кожен окремо, що не відповідає вимогам пунктів 3.30, 4.2,4.38 та Додатку 7 Настанови з визначення вартості будівництва Програмного комплексу АВК-5( 3.10.2) у якому зазначено, що Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва складається на основі об’єктів кошторисів з їх найменуванням, які відображаються в Главі 2.Об’єкти основного призначення та не відповідає пункту 4 розділу ІV Додатку № 1 тендерної документації.
Також Переможцем у вайлі під назвою «кошторис Загальний.rar» міститься Договірна ціна (275 ДЦ_ДЦ) та Підсумкова відомість ресурсів (275_ДЦ_ПВР) під одним унікальним номером 275, а Зведений кошторисний розрахунок (282_ДЦ_ЗКР) та Пояснювальна записка (282_ДЦ_ЗКР) вказані під іншим унікальним номером 282, що свідчить про різні об’єкти, які мають різну інформаційну модель, що не відповідає пункту 4 розділу ІV Додатку № 1 тендерної документації.
З вищевикладеного вбачається, що Переможцем складені кошторисні розрахунки з порушеннями вимог законодавства, тому пропозиція Переможця має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: e5375b37706549bdbe1b9df1066c194f
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо неправомірного визнання Переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 2.1. Додатку № 1 тендерної документації учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати:
«Заповнену довідку у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання» (Зображення 1).
Однак надана ТОВ «ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ» довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл під назвою «2. Довідка про працівників.pdf») не відповідає вимогам вказаного п.2.1. Додатку №1 до тендерної документації, оскільки не містить взагалі інформації про інженера-проектувальника Євменець Тетяна Іванівна, яка залучена до виконання робіт передбачених технічним завданням.
У складі тендерної пропозиції на вимогу до п.4 Розділу IV Додатку № 3 тендерної документації (технічне завдання) Переможцем надані кошторисні розрахунки, які містяться у файлах під назвами: «кошторис Загальний.rar», «кошторис Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 786.rar», «кошторис Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 472.rar», «кошторис Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 567.rar», «кошторис Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 587.rar», «кошторис Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 601.rar», «кошторис Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 615.rar», «кошторис Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №68 Дзвіночок.rar», «кошторис Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №145 Материнка.rar», «кошторис Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №156 за адресою вул. Зодчих, 40-А..rar», «кошторис Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №177.rar», «кошторис Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №560.rar», «кошторис Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 785.rar», «кошторис Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) компенсуючого типу № 95.rar» підписант яких є інженер-проектувальник Євменець Тетяна Іванівна.
З вищевикладеного вбачається, що довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл під назвою «2. Довідка про працівників.pdf») не відповідає вимогам вказаного п.2.1. Додатку №1 до тендерної документації, оскільки не містить відомостей про працівника Євменець Тетяна Іванівна, який безпосередньо залучений до виконання робіт передбачених технічним завданням , зокрема п.4 Розділу IV Додатку № 3 тендерної документації (технічне завдання) учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Враховуючи зазначене, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: 092fcdbea8ca4eaaa5a8b6b671ed49c2
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо неправомірного визнання Переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Додатком № 3 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ», передбачено позиції у розрізі на кожен об’єкт окремо, зокрема орієнтовним переліком та об’ємом послуг з улаштування системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) на об’єкті: Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №786 за адресою: вул.Бахчисарайська,1-А, зокрема позиція під №18 (Зображення 2):
- Однак у складі пропозиції Переможця завантажений файл під назвою «кошторис Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 786.rar» (зведений кошторис усіх об’єктів), в якому міститься Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-010, в якому згідно позиції 30 (Зображення 3) запропоновано кабель який не відповідає Додатку 3 до тендерної документації:
- Також у складі пропозиції Переможця завантажений під назвою «кошторис Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 786.rar», в якому міститься Підсумкова відомість ресурсів до Локального кошторису №02-01-010, згідно позиції 18 (Зображення 4) запропоновано кабель який не відповідає Додатку 3 до тендерної документації:
Звертаю Вашу увагу, що запропонований Переможцем у Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-010 та Підсумковій відомості ресурсів до Локального кошторису №02-01-010 кабель Alay-net F/UTP FR CAT.5 4x2x24AWG не відповідає орієнтовному переліку Додатку 3 тендерної документації, оскільки передбачено кабель Alay-net F/UTP CAT.5 4x2x24AWG, це два різні типи кабелю, які відрізняються своїми технічними характеристиками та сертифікуються різними сертифікатами, що вбачається із посилання на сайт виробника:
- https://alay.com.ua/ru/product/alay-net-f-utp-fr-cat-5/
- https://alay.com.ua/ru/product/alay-net-f-utp-cat-5e/
Умовами тендерної документації, не передбачено запропонування Учасником заміни устаткування на аналогічне та (або) зміни технічних рішень, відмінних від передбачених проектом, наявним у Замовника, отже запропоновані Переможцем позиції обладнання/матеріалів не відповідають вимогам Інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Додатку № 3 тендерної документації, оскільки не передбачається надання еквіваленту щодо одиниці виміру, типу, марки обладнання.
Таким чином, пропозиція Переможця має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 6
Номер: b3f22c033c4a4300b14afeed0ea69e33
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо неправомірного визнання Переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Додатком № 3 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ», передбачені позиції у розрізі на кожен об’єкт окремо, зокрема:
- орієнтовний перелік та об’єм послуг з улаштування системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) на об’єкті: Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №472 за адресою: вул. Ореста Васкула, 5, зокрема позиція №18 (Зображення 5):
- орієнтовний перелік та об’єм послуг з улаштування системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) на об’єкті: Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №560 за адресою: вул. Якуба Коласа, 6-Г, зокрема позиція №16 (Зображення 6):
- орієнтовний перелік та об’єм послуг з улаштування системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) на об’єкті: Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №601 за адресою: вул. Верховинна, 17, зокрема позиція №16 (Зображення 7) та Позиція №58 (Зображення 8):
Отже загальна кількість метрів кабелю Alay-net F/UTP FR CAT.5 4x2x24AWG, яка передбачена технічним завданням складає 220 м.

Однак у складі пропозиції Переможця завантажені кошторисні розрахунки (зведений кошторис усіх об’єктів разом) під назвою «кошторис Загальний.rar», в якому міститься Підсумкова відомість ресурсів, в якій згідно позиції №19 (Зображення 9) запропоновано Переможцем 315 метрів кабелю Alay-net F/UTP FR CAT.5 4x2x24AWG, що більше на 115 метрів ніж передбачено Замовником у технічному завдані:
Звертаю Вашу увагу, що умовами тендерної документації, не передбачено запропонування Учасником заміни устаткування на аналогічне та (або) зміни технічних рішень, відмінних від передбачених проектом, наявним у Замовника.
Отже, запропоновані Переможцем об’єми кабелю Alay-net F/UTP FR CAT.5 4x2x24AWG не відповідають вимогам Інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Додатку № 3.
Таким чином, пропозиція Переможця має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 7
Номер: 9aa0fef9be3945739e83b5e15672690c
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо неправомірного визнання Переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Додатком № 3 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ», у розрізі на кожен об’єкт окремо, зокрема орієнтовний перелік та об’єм послуг з улаштування системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) на об’єкті: Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 567 «Калинонька» за адресою: вул. Академіка Булаховського, 28-А, зокрема позиція №76 (Зображення 10):
Однак у складі пропозиції Переможця завантажені кошторисні розрахунки (зведений кошторис усіх об’єктів разом) під назвою «кошторис Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 567.rar», в якому міститься підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису «02-01-01 та Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, в яких відсутня «Труба ПВХ гофрована, Д16 e.g.tube.stand.19.25.p».
Умовами тендерної документації, не передбачено запропонування Учасником заміни устаткування на аналогічне та (або) зміни технічних рішень, відмінних від передбачених проектом, наявним у Замовника, отже, запропоновані Переможцем позиції обладнання/матеріалів не відповідають вимогам Інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Додатку №1, оскільки Тендерною документацією не передбачається надання еквіваленту щодо одиниці виміру, типу, марки обладнання.
Таким чином, пропозиція Переможця має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 8
Номер: 3eccc444382b44f59fe5c2f2a18ce403
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо неправомірного визнання Переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Додатком № 3 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ», передбачені позиції у розрізі на кожен об’єкт окремо, зокрема:
- орієнтовний перелік та об’єм послуг з улаштування системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) на об’єкті: Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №560 за адресою: вул. Якуба Коласа, 6-Г, зокрема позиції №18, №37, №60 (Зображення 11, 12, 13):
- орієнтовний перелік та об’єм послуг з улаштування системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) на об’єкті: Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №601 за адресою: вул. Верховинна, 17, зокрема позиції №18, №37, №60, №78 (Зображення 14, 15, 16, 17):
У складі пропозиції Переможця завантажені кошторисні розрахунки, а саме:
1 (зведений кошторис усіх об’єктів разом) під назвою «кошторис Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 567.rar», в якому міститься Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису «02-01-01 та локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, в яких відсутня «Труба ПВХ гофрована,Д16 e.g.tube.stand.11.16.p».
2 під назвою «кошторис Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №560.rar», в якому міститься Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису «02-01-01 та Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, в яких відсутня «Труба ПВХ гофрована,Д16 e.g.tube.stand.11.16.p».
3 під назвою «кошторис Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 601.rar», в якому міститься Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису «02-01-01 та Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, в яких відсутня «Труба ПВХ гофрована,Д16 e.g.tube.stand.11.16.p».
Умовами тендерної документації, не передбачено запропонування Учасником заміни устаткування на аналогічне та (або) зміни технічних рішень, відмінних від передбачених проектом, наявним у Замовника, отже, запропоновані Переможцем позиції обладнання/матеріалів не відповідають вимогам Інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Додатку №1, оскільки Тендерною документацією не передбачається надання еквіваленту щодо одиниці виміру, типу, марки обладнання.
Таким чином, пропозиція Переможця має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

З вищевикладеного вбачається, що Замовник своїми незаконними діями порушує право, як Учасника, на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі, позбавляє Скаржника можливості стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення процедури закупівлі у відповідності до приписів чинного законодавства України.
Замовник порушує принципи проведення процедур закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись п. 59 Постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), ми звертаємося до Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси ТОВ «Л.С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ».
На підставі вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження















Скарга
Скасована
КЕП

Скарга щодо неправомірного визнання Переможця

Номер: 5f49e8be953f4aa887d4f407a6e88e2a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-17-013122-a.b2
Назва: Скарга щодо неправомірного визнання Переможця
Скарга:
щодо неправомірного визнання Переможця
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 10.11.2025 11:40
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ", Пшенична Людмила 380964448886 LSC_Z@UKR.NET

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0d6008086eda44289c73f8e0668c5619
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо неправомірного визнання Переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: У складі пропозиції Переможця відсутній сертифікат відповідності або сертифікат стабільності показників на Сповіщувач пожежний димовий точковий СПД-3, який зазначений в кошторисних розрахунках Переможця.

Переможець у своїй комерційній пропозиції завантажив кошторисні розрахунки з порушенням вимог Настанови з визначення вартості будівництва Програмного комплексу АВК-5 ( 3.10.2), а саме: Файл під назвою «кошторис Загальний.rar» не містить найменування об’єкта будівництва у розрізі найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладах дошкільної освіти, на кожен окремо, а вказано лише назву предмета закупівлі.

Звертаю Вашу увагу, що запропонований Переможцем у Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-010 та Підсумковій відомості ресурсів до Локального кошторису №02-01-010 кабель Alay-net F/UTP FR CAT.5 4x2x24AWG не відповідає орієнтовному переліку Додатку 3 тендерної документації.

Запропоновані Переможцем об’єми кабелю Alay-net F/UTP FR CAT.5 4x2x24AWG не відповідають вимогам Інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Додатку № 3..

У кошторисних розрахунках Переможця відсутня «Труба ПВХ гофрована,Д16 e.g.tube.stand.11.16.p», яка передбачена технічним завданням.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 49d8be040a254546840b7ea4655b250d
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо неправомірного визнання Переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Надана ТОВ «ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ» довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл під назвою «2. Довідка про працівників.pdf») не відповідає вимогам вказаного п.2.1. Додатку №1 до тендерної документації, оскільки не містить взагалі інформації про інженера-проектувальника Євменець Тетяна Іванівна, яка залучена до виконання робіт передбачених технічним завданням.

Переможцем надано копію відповідного рішення загальних зборів (файл під назвою «8.3. РІШЕННЯ № 1 про модельний статут.pdf»), на підтвердження своєї господарської діяльності однак завантажене рішення не відповідає дійсності та не підтверджує господарську діяльність Переможця, оскільки дане рішення містить інформацію зовсім іншого Товариства з обмеженою відповідальністю «Шериф-охорона Чернігів», яке не має відношення до Переможця закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що Переможець надає довідку у файлі під назвою «16. Довідка про незалучення субпідрядника.pdf» в якій вказано, про те, що Переможець не залучає інших суб’єктів господарювання до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника/співвиконавця.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на неправомірне рішення Замовника

Номер: 7f9b34be2d054b0d8a13f77e23230a40
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-17-013122-a.c1
Назва: СКАРГА на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
щодо відхилення тендерної пропозиції учасника
Дата розгляду скарги: 17.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.10.2025 16:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.10.2025 18:18
Дата виконання рішення Замовником: 30.10.2025 16:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ", Ання Обломєй 380673551901 op_p.zahyst@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 89ff8f12453c4ac3961addcee95d5bc0
Заголовок пункту скарги: щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п.4 Додатку 1 зазначено, що Учасники повинні надати Кошторисні розрахунки у складі договірної ціни; локального кошторисного розрахунку; підсумкової відомості ресурсів у розрізі найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладах дошкільної освіти, на кожен окремо та зведеного кошторисного розрахунку. Ціна пропозиції повинна відповідати договірній ціні. До зведеного кошторисного розрахунку надається пояснювальна записка. Коштористні розрахунки повинні також включати оцінку відповідності систем протипожежного захисту на об’єкті та пусконалагоджувальні роботи».
Згідно Додатку «Інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі», передбачено :
Послуги з розробки проектної документації стадії «Робочий проєкт» та улаштування системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) на об’єкті: Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 145 «Материнка»за адресою: бульвар Миколи Руденка, 20-Б.
8. Сповіщувач пожежний ручний адресний SPR-4L шт. 3
9. Те ж саме, запас 10% шт. 1

У складі нашої тендерної пропозиції міститься файл «кошторис Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №145 Материнка.rar», в якому розміщена Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису (файл «275_ДЦ_ПВРЛК_02-01-04.pdf»).
На стор.5 цього файлу надана інформація про сповiщувач пожежний ручний адресний SPR-4L та його Запас:



Звертаємо Вашу увагу, що Замовник не вірно трактує дані кошторисних розрахунків Скаржника.
Адже тут програмний комплекс АВК-5 спочатку сформував позицію запасу: № 9 під назвою «Те ж саме, запас 10% - шт.-1 », а потім основну позицію № 8 «Сповіщувач пожежний ручний адресний - SPR-4L- шт.- 3.»
Це твердження можна додатково перевірити за даними ОСНОВНОГО документу, який містить назву, кількість обладнанн, матеріалів, та їх запасу - Локального кошторису (стор.2 файлу «275_ДЦ_ЛК1_02-01-04.pdf» ) (саме на основі даних Локального кошторису формується підсумкова відомість до нього, а не навпаки), згідно з яким :



Звертаємо Вашу увагу, що в технічному завданні Замовника, не розміщені підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів на відповідні заклади освіти, згідно з якими він зараз порівнює назви, кількість обладнання та матеріалів та їх запасу, зазначені у наших Підсумкових відомостях до локальних кошторисів.

Дані назв та кількості обладнання, матеріалів та їх запасу, які викладені Замовником в Технічному завданні повністю відповідають тим, які містяться у Локальних кошторисах, надані нами у складі нашої тендерної пропозиції.

ПРИ ЦЬОМУ, в ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ, наданому нами, такий запас відображено в повному обсязі, але Замовник нехтує цією інформацією.

Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису формується на основі даних, які зазначені саме в Локальному кошторису, а не навпаки.

Звертаємо Вашу увагу, що вимог до порядку формування даних та їх послідовності у Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису, тендерна документація не містить.

Замовник порівнює інформацію про наявність «запасу, 10 %» з Підсумковою відомістю, а не з Локальним кошторисом - основним документом, який включає інформацію про назву та кількість обладнання, матеріалів, їх запас (резерв) .

Також, просимо врахувати, що зазвичай, дані запасу (резерву) в програмному комплексі АВК формуються одразу під основною позиції, АЛЕ лише тоді, коли Замовник зазначає дані запасу в загальноприйнятому вигляді: в одній позиції разом з основною, в дужках або окремо від таблиці з обладнанням/матеріалами, приміткою у тексті вимог тендерної документації.

Але, згідно Технічного завдання даної закупівлі, дані запасу (резерву) Замовник вказав ОКРЕМОЮ позицією під ОКРЕМИМ порядковим номером в редакції: «Теж саме, запас, 10%».

Тому, програмний комплекс АВК й формує її, як окрему позицію, а отже, розміщуватися позиція «Теж саме, запас, 10%» може перед основною (а не одразу після основної позиції, де очікував побачити її ЗАМОВНИК.)




З метою відповідності технічному завдання Скаржник формує НАЗВИ позиції у відповідності до тих НАЗВ, що вказані в ньому, тому позиція Запасу і була відображена ОКРЕМОЮ позицією під ОКРЕМИМ порядковим номером в редакції: «Теж саме, запас,10%».

Таким чином, саме ЧЕРЕЗ особливості РЕДАКЦІЇ технічного завдання ЗАМОВНИКОМ, програма АВК сформувала відповідні позиції в довільному порядку, саме у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису.

Отже, Замовник, не побачивши «запас,10%» саме в підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису одразу після основної позиції, відхилив нашу пропозицію, сприйнявши таку редакцію за відсутність відповідного запасу.


ПРИ ЦЬОМУ, в ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ, такий запас відображено в повному обсязі, але Замовник нехтує цією інформацією.

Звертаємо Вашу увагу, що вимог до порядку формування даних Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису тендерна документація не містить.


Аналогічно пояснення стосується й усіх інших кошторисних розрахунків закладів освіти (ЗДО № 68, ЗДО № 177, ЗДО № 785):

Послуги з розробки проектної документації стадії «Робочий проєкт» та улаштування системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) на об’єкті: Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 68 «Дзвіночок»за адресою: вул. Жмеринська, 1-А.
8. Сповіщувач пожежний ручний адресний SPR-4L шт. 1
9. Те ж саме, запас 10% шт. 1

Згідно стор.5 файлу «275_ДЦ_ПВРЛК_02-01-05.pdf» Учасника:



Локальний кошторис стор.2 файлу «275_ДЦ_ЛК1_02-01-05.pdf»:




Послуги з розробки проектної документації стадії «Робочий проєкт» та улаштування системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) на об’єкті: Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 177 «Сузір’я» за адресою: вул. Героїв Космосу, 15-А.
8. Сповіщувач пожежний ручний адресний SPR-4L шт. 1
9. Те ж саме, запас 10% шт. 1

52. Сповіщувач пожежний ручний адресний SPR-4L шт. 1
53. Те ж саме, запас 10% шт. 1

Згідно стор.5 файлу «275_ДЦ_ПВРЛК_02-08-01.pdf» Учасника:




Локальний кошторис стор.2 та 7 файлу «275_ДЦ_ЛК1_02-08-01.pdf»:







Послуги з розробки проектної документації стадії «Робочий проєкт» та улаштування системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) на об’єкті: Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 785 за адресою: вул. Симиренка, 2-А
8. Сповіщувач пожежний ручний адресний SPR-4L шт. 1
9. Те ж саме, запас 10% шт. 1

51. Сповіщувач пожежний ручний адресний SPR-4L шт. 1
52. Те ж саме, запас 10% шт. 1


95. Сповіщувач пожежний ручний адресний SPR-4L шт. 1
96. Те ж саме, запас 10% шт. 1

Отже, Технічне завдання передбачає ТРИ Сповіщувача пожежний ручний адресний SPR-4L.

Тому, згідно стор.5 файлу «275_ДЦ_ПВРЛК_02-0-011.pdf» Учасника вказано:




Згідно Локального кошторису, стор. 2, 7, файлу «275_ДЦ_ЛК1_02-01-011.pdf»












Отже, відповідно до наданих нами кошторисних розрахунків (Локального кошторису, підсумкової відомості до Локального кошторису) у ЗДО № 145, ЗДО № 68, ЗДО № 177, ЗДО № 785 наявні вiдображення запасу сповiщувача пожежного ручного адресного SPR-4L, що в повній мірі вiдповiдає технiчним вимогам предмету закупiвлi у цiй частинi.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: ca8c241b3a0a422a8c25005cecfb9ad4
Заголовок пункту скарги: щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Щодо твердження Замовника, що Учасником зазначено резерв у розмiрi 10 % щодо ПМН-4.

Хочемо зазначити наступне, згідно нашої підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису (файлу «275_ДЦ_ПВРЛК_02-01-05.pdf»), зазначено :


Отже, нами запропоновано Пульт мікрофонний настільний ПМН-4 у кількості 1 шт. БЕЗ ЗАПАСУ.

Замовник знову не вірно трактує дані кошторису, вводячи в оману Комісію АМКУ.

Звертаємо Вашу увагу, що в технічному завданні Замовника, не розміщені підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів на відповідні заклади освіти, згідно з якими він зараз порівнює назви, кількість обладнання та матеріалів, та їх запасу, зазначені у Підсумкових відомостях до локальних кошторисів Скаржника.

При цьому, дані назв та кількості обладнання, матеріалів та їх запасу, які викладені Замовником в Технічному завданні повністю відповідають тим, які містяться у Локальних кошторисах, надані нами у складі нашої тендерної пропозиції.

АЛЕ ЗАМОВНИК НЕХТУЄ цією інформацією.

Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису формується на основі даних, які зазначені саме в Локальному кошторису, а не навпаки.

Звертаємо Вашу увагу, що вимог до порядку формування даних Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису тендерна документація не містить.

Адже, Позиція №52, ЦЕ ПОЗИЦІЯ, ЯКА стосується ЗАПАСУ (Те ж саме, запас 10%) Сповіщувачів пожежних димових адресних оптико-електронних точкових СПД-3А, а не Пульту мікрофонний настільний ПМН-4, ПРО ЩО ВІДОБРАЖЕНО В НАШОМУ ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ.

Зазвичай, дані запасу (резерву) в програмному комплексі АВК формуються одразу під основною позиції, АЛЕ лише тоді, коли Замовник зазначає дані запасу в загальноприйнятому вигляді: в одній позиції разом з основною, в дужках або окремо від таблиці обладнання/матерілів, приміткою у тексті вимог тендерної документації.

Але, згідно Технічного завдання цієї закупівлі, дані запасу (резерву) Замовник вказав ОКРЕМОЮ позицією під ОКРЕМИМ порядковим номером в редакції: «Теж саме, запас,10%». З метою відповідності технічному завдання Скаржник формує НАЗВИ позиції у відповідності до тих, що вказані в ньому.

Тому, і програмний комплекс АВК формує її, як окрему позицію, а отже, розміщуватися така позиція також може перед основною або одразу після основної.

Таким чином, саме ЧЕРЕЗ особливості РЕДАКЦІЇ технічного завдання, викладеного самим ЗАМОВНИКОМ, програма АВК сформувала позиції у відповідній довільній послідовності саме у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису.

ПРИ ЦЬОМУ, в ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ, такий запас ВІДСУТНІЙ, але Замовник нехтує цією інформацією.

Таким чином, Програмний комплекс АВК спочатку сформував ОКРЕМУ позицію запасу: №52 під назвою «Те ж саме, запас 10% - шт.-1», а потім основну позицію № 53 «Сповіщувачів пожежних димових адресних оптико-електронних точкових СПД-3А».
Отже, позиція запасу№ 52 під назвою «Те ж саме, запас 10% - шт.-1» не стосується позиції №51 Пульту мікрофонний настільний ПМН-4.

Це твердження можна додатково перевірити даними Локального кошторису (саме на основі даних Локального кошторису формується підсумкова відомість до нього) (стор.5 файлу «275_ДЦ_ЛК1_02-01-05.pdf»):


Отже, наша пропозиція в повному обсязі відповідає Інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі в цій частині.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження