• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЦЗВ-25Т_343_ВО: Ролики (запасні частини до колійних машин) (34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Завершена

495 635.40 UAH без ПДВ
Період оскарження: 17.09.2025 16:30 - 28.09.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: 8b5f022fb7574378a1df9fb5cbbd82b8
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-17-013110-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
17.09.2025 на веб-порталі центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державних закупівель, https://prozorro.gov.ua оприлюднено оголошення UA-2025-09-17-013110-a про проведення відкритих торгів щодо закупівлі ЦЗВ-25Т_343_ВО: Ролики (запасні частини до колійних машин) (34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху). Лот 1 Частини локомотивів чи рухомого складу таких торгів включає закупівлю ролика направляючого 095М-5034-00А, ролика підтримуючого 0154М-3087-00 та ролика підтримуючого 095М-5035-00А. Замовник торгів – Філія «ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА» АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (03049, Київська область, м. Київ, пр. Повітрофлотський, 11/15, ідентифікаційний код 40081347). Очікувана вартість предмета закупівлі 495 635, 40 грн. Учасниками таких торгів стали Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» (52502, Дніпропетровська область, м. Синельникове, вул. Об’їзна, 53, ідентифікаційний код 37230489), Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛТРА УКРАЇНА» (ідентифікаційний код 42543695), Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПРЕС ПРУЖИНИ» (ідентифікаційний код 43268432), якими подані відповідні тендерні пропозиції. Пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (надалі – Особливості) встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є їх ціна. Абзацом 4 пункту 37 Особливостей передбачено, що оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна якої є найнижчою. За результатами торгів ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» зроблено найнижчу цінову пропозицію – 350 000 грн. Згідно частин 9, 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу 8 пункту 37 Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. 13.10.2025 на веб-порталі центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державних закупівель, https://prozorro.gov.ua оприлюднено протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю, згідно якого переможцем закупівлі визнано ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» і прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. При цьому протоколом розкриття тендерних пропозицій встановлено відповідність ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації, та відсутність підстав для відмови, встановлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Разом з тим рішення замовника про визнання ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» переможцем закупівлі та укладення з ним договору про закупівлю є необгрунтованим і таким, що не відповідає фактичним обставинам, а тендерна пропозиція ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» підлягала відхиленню на підставі пунктів 1, 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 2 пункту 42, підпунктів 1, 2 пункту 44 Особливостей у зв’язку з не відповідністю ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» кваліфікаційному критерію, встановленому пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» і пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації, а також не відповідністю тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» умовам технічної специфікації та вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Зокрема на виконання вимоги замовника від 09.10.2025 про усунення невідповідності у поданій тендерній пропозиції ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» 10.10.2025 о 9 годині 24 хвилини надали договір №ДМК/007 від 05.02.2024, укладений між ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» і ТОВ «ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД «УКРТРАНСДИЗЕЛЬ», предметом якого була поставка від ТОВ «ЕЛТРА Україна» на адресу ТОВ «ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД «УКРТРАНСДИЗЕЛЬ» наступних запасних частин: вкладиш МОП ЕД-118А, вкладиш МОП ЕД-118Б, щіткотриймач 5ТН.112.087 та манжета БИЛТ.754.173.002. Водночас наведені запасні частини є складовими електродвигунів локомотивів і не можуть бути визнані аналогічним товаром щодо ролика направляючого 095М-5034-00А, ролика підтримуючого 0154М-3087-00 та ролика підтримуючого 095М-5035-00А, що у свою чергу порушує вимогу пунктів 1, 2 Додатку 2 до тендерної документації, згідно яких учасник повинен надати підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: копію аналогічного за предметом закупівлі договору. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки продукції, яка наділена подібною до предмета закупівлі ознакою (призначення, вид, спосіб використання тощо) за будь який рік у період 2021-2025 роки. Проте частини електродвигунів, що були предметом договору №ДМК/007 від 05.02.2024, не мають подібних ознак за призначенням, видом або способом використання з роликами, які є предметом даної закупівлі, що відносяться до спеціального рухомого складу (снігоприбиральні машини СМ-2), як зазначено в Додатку А та Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. У колонці 2 тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» замість коду ЄЗС ДК вказано код МТР УЗ. У колонці 3 тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» вказано код УКТЗЕД 8607919000 «Інші частини локомотивів», проте ролик направляючий 095М-5034-00А, ролик підтримуючий 0154М-3087-00 та ролик підтримуючий 095М-5035-00А, які є предметом даної закупівлі, не є частинами локомотивів та не відносяться до зазначеного коду УКТЗЕД, а відносяться до рухомого складу, призначеного для ремонту та технічного обслуговування залізничних колій, а саме до спеціального рухомого складу (снігоприбиральні машини СМ-2), як зазначено в Додатку А та Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації. Згідно Додатку 4 до тендерної документації учасник повинен вказати гарантійні строки на товар, визначені стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якими виготовляється товар, або виробником. У разі, якщо стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якими виготовляється товар, або виробником не передбачено гарантійних строків на товар, учасник повинен вказати: - у колонці 8 тендерної пропозиції – гарантійний строк експлуатації товару не менше 2 років від дня отримання товару кінцевим споживачем (ч. 2 ст. 680 Цивільного кодексу України); - у колонці 9 тендерної пропозиції – гарантійний строк зберігання не менше 1 року з дня отримання товару кінцевим споживачем до моменту його введення в експлуатацію. Проте в Ціновій пропозиції та у Порівняльній таблиці тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» вказано наступні гарантійні терміни: - гарантійний строк експлуатації – 24 місяці від дати початку експлуатації продукції; - гарантійний строк зберігання – 12 місяців від дати відвантаження замовнику, що явно не відповідає зазначеним вище вимогам Додатку 4 до тендерної документації. Крім того на рисунку 3 в колонці Пропозиція учасника для позиції Ролик підтримуючий 0154М-3087-00 Порівняльної таблиці технічних та якісних характеристик тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» надано креслення корпусу ролика на якому відсутня канавка під деталь позиція 5 «кільце ущільнююче», що робить неможливим виготовити Ролик підтримуючий 0154М-3087-00 відповідно до складального креслення, яке наведено ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» на рисунку 1 такої Порівняльної таблиці. Водночас згідно підпункту 3 пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях має бути розбірливим та повинен вільно читатися, проте надані ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» документи наднизької якості, особливо Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик, на якій неможливо розібрати розміри на малюнках товару, що пропонується. Також слід зауважити, що згідно Додатку 4 до тендерної документації цінова пропозиція надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП, проте ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» цінова пропозиція надана у форматі PDF. Згідно пункту 6.2 Додатку 2 до тендерної документації довідка з відомостями про учасника надається за встановленою тендерною документацією формою окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП, проте ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» така довідка надана також у форматі PDF. Разом з тим зазначене рішення замовника про визнання ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» переможцем закупівлі та укладення з ним договору про закупівлю порушує права ТОВ «ВКП «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» як учасника торгів на розгляд його тендерної пропозиції, оскільки відповідно до частини 11 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу 6 пункту 49 Особливостей у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, і у даному випадку такою наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією є пропозиція ТОВ «ВКП «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» з ціною 380 550 грн. Водночас вказані недоліки тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» і його не відповідність встановленому кваліфікаційному критерію не були враховані замовником торгів, їм не було надано належної правової оцінки, що призвело до прийнняття замовником незаконного та небгрунтованого рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА», внаслідок чого порушено права та законні інтереси ТОВ «ВКП «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» у даній процедурі закупівлі. Зазначене в цілому свідчить про порушення замовником процедури закупівлі, незаконність і необгрунтованість прийнятого ним рішення та необхідність його скасування. Відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, а за неможливості виправити допущені порушення – відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи наведену вище інформацію, права та законні інтереси ТОВ «ВКП «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» можуть бути захищені шляхом зобов’язання замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» і про укладення з ним договору про закупівлю, відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» на підставі пунктів 1, 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 2 пункту 42, підпунктів 1, 2 пункту 44 Особливостей у зв’язку з її не відповідністю умовам тендерної документації та не відповідністю ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» встановленому кваліфікаційному критерію і розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ВКП «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» як наступну найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію. На підставі викладеного, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 55-67 Особливостей, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Філію «ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА» АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (ідентифікаційний код 40081347): - скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» (ідентифікаційний код 42543695) і про укладення з ним договору про закупівлю; - відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» (ідентифікаційний код 42543695) на підставі пунктів 1, 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з її не відповідністю умовам тендерної документації та не відповідністю ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» (ідентифікаційний код 42543695) встановленому кваліфікаційному критерію; - розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ВКП «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» (ідентифікаційний код 37230489) як наступну найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію.
Дата розгляду скарги: 29.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.10.2025 17:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 31.10.2025 15:50
Автор: ТОВ ВКП ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ, Гордісова Ірина Михайлівна +380687752427 ukr.dtd@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: fb0fe78de0fc4b07aaf9d8c8a0163ed9
Заголовок пункту скарги: Не відповідністю умовам тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: на виконання вимоги замовника від 09.10.2025 про усунення невідповідності у поданій тендерній пропозиції ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» 10.10.2025 о 9 годині 24 хвилини надали договір №ДМК/007 від 05.02.2024, укладений між ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» і ТОВ «ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД «УКРТРАНСДИЗЕЛЬ», предметом якого була поставка від ТОВ «ЕЛТРА Україна» на адресу ТОВ «ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД «УКРТРАНСДИЗЕЛЬ» наступних запасних частин: вкладиш МОП ЕД-118А, вкладиш МОП ЕД-118Б, щіткотриймач 5ТН.112.087 та манжета БИЛТ.754.173.002.
Водночас наведені запасні частини є складовими електродвигунів локомотивів і не можуть бути визнані аналогічним товаром щодо ролика направляючого 095М-5034-00А, ролика підтримуючого 0154М-3087-00 та ролика підтримуючого 095М-5035-00А, що у свою чергу порушує вимогу пунктів 1, 2 Додатку 2 до тендерної документації, згідно яких учасник повинен надати підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: копію аналогічного за предметом закупівлі договору. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки продукції, яка наділена подібною до предмета закупівлі ознакою (призначення, вид, спосіб використання тощо) за будь який рік у період 2021-2025 роки.
Проте частини електродвигунів, що були предметом договору №ДМК/007 від 05.02.2024, не мають подібних ознак за призначенням, видом або способом використання з роликами, які є предметом даної закупівлі, що відносяться до спеціального рухомого складу (снігоприбиральні машини СМ-2), як зазначено в Додатку А та Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації.
У колонці 2 тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» замість коду ЄЗС ДК вказано код МТР УЗ.
У колонці 3 тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» вказано код УКТЗЕД 8607919000 «Інші частини локомотивів», проте ролик направляючий 095М-5034-00А, ролик підтримуючий 0154М-3087-00 та ролик підтримуючий 095М-5035-00А, які є предметом даної закупівлі, не є частинами локомотивів та не відносяться до зазначеного коду УКТЗЕД, а відносяться до рухомого складу, призначеного для ремонту та технічного обслуговування залізничних колій, а саме до спеціального рухомого складу (снігоприбиральні машини СМ-2), як зазначено в Додатку А та Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації.
Згідно Додатку 4 до тендерної документації учасник повинен вказати гарантійні строки на товар, визначені стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якими виготовляється товар, або виробником. У разі, якщо стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якими виготовляється товар, або виробником не передбачено гарантійних строків на товар, учасник повинен вказати:
- у колонці 8 тендерної пропозиції – гарантійний строк експлуатації товару не менше 2 років від дня отримання товару кінцевим споживачем (ч. 2 ст. 680 Цивільного кодексу України);
- у колонці 9 тендерної пропозиції – гарантійний строк зберігання не менше 1 року з дня отримання товару кінцевим споживачем до моменту його введення в експлуатацію.
Проте в Ціновій пропозиції та у Порівняльній таблиці тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» вказано наступні гарантійні терміни:
- гарантійний строк експлуатації – 24 місяці від дати початку експлуатації продукції;
- гарантійний строк зберігання – 12 місяців від дати відвантаження замовнику,
що явно не відповідає зазначеним вище вимогам Додатку 4 до тендерної документації.
Крім того на рисунку 3 в колонці Пропозиція учасника для позиції Ролик підтримуючий 0154М-3087-00 Порівняльної таблиці технічних та якісних характеристик тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» надано креслення корпусу ролика на якому відсутня канавка під деталь позиція 5 «кільце ущільнююче», що робить неможливим виготовити Ролик підтримуючий 0154М-3087-00 відповідно до складального креслення, яке наведено ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» на рисунку 1 такої Порівняльної таблиці.
Водночас згідно підпункту 3 пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях має бути розбірливим та повинен вільно читатися, проте надані ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» документи наднизької якості, особливо Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик, на якій неможливо розібрати розміри на малюнках товару, що пропонується.
Також слід зауважити, що згідно Додатку 4 до тендерної документації цінова пропозиція надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП, проте ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» цінова пропозиція надана у форматі PDF.
Згідно пункту 6.2 Додатку 2 до тендерної документації довідка з відомостями про учасника надається за встановленою тендерною документацією формою окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП, проте ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» така довідка надана також у форматі PDF.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження

Вимога
Є відповідь

Не відповідність вимогам тендерної документації

Номер: 96b6fa6f214a405992585eb39fdb0565
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-17-013110-a.c1
Назва: Не відповідність вимогам тендерної документації
Вимога:
Не відповідність вимогам тендерної документації пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРА УКРАЇНА" 1. Згідно Додатку 4 до тендерної документації «Цінова пропозиція надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП», учасником ТОВ "ЕЛТРА УКРАЇНА" цінова пропозиція надана у форматі PDF. 2. Згідно Додатку 2 п. 6.2 «Довідка з відомостями про учасника надається за формою, яка наведена нижче. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП.», учасником ТОВ "ЕЛТРА УКРАЇНА" дана довідка надана у форматі PDF. 3. У колонці 2 учасником вказано замість коду ЄЗС ДК код МТР УЗ. 4. У колонці 3 учасником вказано код УКТЗЕД 8607919000 «Інші частини локомотивів», ролик направляючий 095М-5034-00А, ролик підтримуючий 0154М-3087-00 та ролик підтримуючий 095М-5035-00А не являються частинами локомотивів та не відносяться до коду УКТЗЕД 86079190. Вони відносяться до рухомого складу призначеного для ремонту та технічного обслуговування залізничних колій, а саме до спеціального рухомого складу (снігоприбиральні машини СМ-2) як зазначено в Додатку А та Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації. 5. Згідно вимог Додатку 4 тендерної документації «У разі якщо стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якими виготовляється товар, або виробником не передбачено гарантійних строків на товар, учасник повинен вказати: у колонці 8 вказується гарантійний строк експлуатації товару не менше 2 років від дня отримання товару кінцевим споживачем (ч. 2 ст. 680 Цивільного кодексу України); у колонці 9 вказується гарантійний строк зберігання не менше 1 року з дня отримання товару кінцевим споживачем до моменту його введення в експлуатацію.» учасник повинен вказати гарантійні строки визначені стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якими виготовляється товар, або виробником. Учасником ТОВ "ЕЛТРА УКРАЇНА" в Ціновій пропозиції та в Порівняльній таблиці вказано наступні гарантійні терміни: Гарантійний строк експлуатації – 24 місяці від дати початку експлуатації продукції. Гарантійний строк зберігання – 12 місяців від дати відвантаження замовнику, що не відповідає вимогам Додатку 4. На виконання вимоги від 9.10.2025 року про усунення невідповідності у поданій тендерній пропозиції ТОВ "ЕЛТРА УКРАЇНА" 10.10.2025 року о 9 годині 24 хвилини надали договір №ДМК/007 від 05.02.2024року укладений між ТОВ "ЕЛТРА УКРАЇНА" та ТОВ «ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД «УКРТРАНСДИЗЕЛЬ» предметом якого була поставка від ТОВ "ЕЛТРА УКРАЇНА" на адресу ТОВ «ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД «УКРТРАНСДИЗЕЛЬ» наступних запасних частин: Вкладиш МОП ЕД-118А, Вкладиш МОП ЕД-118Б, Щіткотриймач 5ТН.112.087 та Манжета БИЛТ.754.173.002. Наведені запасні частини є складовими електродвигунів локомотивів та не являються аналогічним товаром для ролика направляючого 095М-5034-00А, ролика підтримуючого 0154М-3087-00 та ролика підтримуючого 095М-5035-00А, що порушує вимогу п. 1 та п. 2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів): Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки продукції, яка наділена подібною до предмета закупівлі ознакою (призначення, вид, спосіб використання тощо) за будь який рік у період 2021-2025рр.. Частини електродвигунів, що були предметом договору №ДМК/007 від 05.02.2024року не мають подібних ознак за призначенням, видом або способом використання з роликами снігоприбиральної машини СМ-2. 6. Учасником ТОВ "ЕЛТРА УКРАЇНА" в Таблиці 1 – Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик в колонці Пропозиція учасника для поз. Ролик підтримуючий 0154М-3087-00 на рисунку 3 надано креслення корпусу ролика на якому відсутня канавка під деталь поз.5 "кільце ущільнююче", що робить неможливим виготовити Ролик підтримуючий 0154М-3087-00 відповідно до складального креслення, яке наведено учасником на рисунку 1 даної таблиці. 7. Також хочемо зазначити, що відповідно до вимог тендерної документації, а саме розділ 3, п.3.1, п.п. 3 «будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях має бути розбірливим та повинен вільно читатися;», на томість учасником ТОВ "ЕЛТРА УКРАЇНА" завантажені документи над низької якості, особливо «1 Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик.pdf» де не можливо розібрати розміри на малюнках продукції, що пропонується
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, відповідно до п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) у разі коли учасник процедури закупівлі, ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО ВІДХИЛЕНА, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям……. Отже, ця норма передбачає звернення учасника стосовно лише відхилення його пропозиції та не може містити вимогу щодо неправомірності визначення переможця торгів.
Статус вимоги: Не задоволено