• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

25Т-441_34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби (Компресор пересувний азотний)

Застосування вимоги щодо ступеню локалізації

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 48 робочих днів

195 360 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 17.09.2025 09:15 - 28.09.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІК»

Номер: fbb1fb2bfc6f41aaa6639a0bdd179e80
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-17-000766-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІК»
Скарга:
Дата розгляду скарги: 24.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.10.2025 14:45
Дата прийняття рішення по скарзі: 29.10.2025 12:48
Автор: ТОВ "МІК", Валентин +380676177022 0676145312@mik.zp.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 8483c91a0ef34ecda833ed445f2d4d52
Заголовок пункту скарги: щодо підстави відхилення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: У Протоколі №522 Замовником зазначено наступне: «РОЗГЛЯДАВ:
Зведений висновок за результатами проведеного аналізу пропозиції учасника закупівлі від 08.10.2025 року №301.2/8014-С щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "МІК" (30105738) процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби (Компресор пересувний азотний), №25Т-441, ідентифікатор закупівлі №UA-2025-09-17-000766-a, з наступних підстав:
На виконання вимог частини І додатку № 3 до тендерної документації, учасник надав заповнений додаток 3 з інформацією про запропонований предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими та завантажив в складі тендерної пропозиції до Системи Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі файл «1. Технічна пропозиція.pdf». Відповідно до п.п 1.3 Позиції І Частини І завантаженого файлу «12. Інформація про тех. характеристики Додаток №3.pdf». зазначено, що: «Навантаження на вісі: Вісь 1 – 6320 кг, Вісь 2 – 6620 кг, Вісь 3 – 8720 кг, Вісь 4 – 8420 кг». що не відповідає встановленій вимозі п.п. 1.3 пункта І Частини І додатку 3 до тендерної документації: «учасник зазначає габаритні розміри автомобіля, кількість осей, відстань між осями та навантаження на кожну вісь (групу осей)».
Підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника п. 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.».
Скаржник не погоджується з відомостями, що викладені Замовником у Протоколі №522 зважаючи на наступне:
Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, І Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у додатку №3 до тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи (у разі встановлення вимоги щодо подання таких документів відповідно до вимог додатків до цієї тендерної документації), які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Згідно з пунктом 4 Розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації, Інформація та документи (у разі встановлення вимоги щодо подання таких документів згідно з додатками до цієї тендерної документації), що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації. На підтвердження відповідності запропонованого товару заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає заповнену ним частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими та надає документи відповідно до вимог частини ІІ додатку №3 до тендерної документації (у разі наявності цієї частини в додатку №3 до тендерної документації та встановлення вимоги до подання відповідних документів в цій частині). Звертаємо увагу учасників на обов’язкове дотримання усіх вимог додатку №3 до тендерної документації та вимог п. 10 розділу І тендерної документації.
Підпунктом 1.3. Розділу І Частини І додатку №3 до тендерної документації встановлений параметр «навантаження на вісі».
На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції Скаржника міститься:
- Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі І ЧАСТИНА, вих.№25-10-01/01 від 01 жовтня 2025 року, що є заповненою Учасником ТОВ «МІК» частиною І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований ТОВ «МІК» предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими.
У цьому документі, зокрема у підпункті 1.3. пункту 1 ТОВ «МІК» зазначено інформацію про навантаження на вісі, а саме: вісь 1 – 6320 кг, вісь 2 – 6620 кг, вісь 3 – 8720 кг, вісь 4 – 8420 кг.
Звертаємо увагу, що габаритні розміри автомобіля (хоча предметом закупівлі є компресор пересувний азотний) та відстані між осями не є показниками (значеннями) навантаження на вісі, у зв’язку з чим, ТОВ «МІК» і не було зазначено цієї інформації у підпункті 1.3. пункту 1 Окрім цього, умовами тендерної документації, зокрема і формою частини І додатку №3 до тендерної документації не передбачено чіткої інструкції щодо необхідності заповнення відомостей, які не віднесені до параметра того чи іншого підпункту. Також, звертаємо увагу, що замовником не встановлені допустимі значення не вказаних Скаржником параметрів, тобто Замовником не визначені мінімальні та/або максимальні габаритні розміри та відстані між осями.
При цьому, повідомляємо, що усі параметри пересувної азотної компресорної станції ПАКС 8CS440 відповідають встановленим Замовником у частині І Додатку №3 до тендерної документації вимогам, а також не перевищують параметри, вказані у п.22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року №1306.
На підтвердження вказаного вище, Скаржником було здійснено запит до виробника запропонованої Пересувної азотної компресорної станції ПАКС 8CS440 – ТОВ «СПЕЦБУДМАШ» з приводу надання детальної інформації про габаритні розміри, кількість осей, відстань між осями та навантаження на кожну вісь (групу осей) (копія Листа-запиту щодо уточнення технічних характеристик Пересувної азотної компресорної станції ПАКС 8CS440, вих.№151025-01 від 15.10.2025 року надається до цієї скарги).
На запит Скаржника, виробником ТОВ «СПЕЦБУДМАШ» було надано лист-відповідь, вих.№1292/1 від 15.10.2025 року, у якому виробником наведені чіткі технічні характеристики, а саме габаритні розміри, кількість осей, відстань між осями, а також навантаження на кожну вісь (копія листа-відповіді щодо уточнення технічних характеристик вих.№1292/1 від 15.10.2025 року надається до цієї скарги).
Таким чином, зважаючи на виконання Скаржником вимог тендерної документації та додаткове підтвердження виробником параметрів, встановлених Замовником, твердження з протоколу про невідповідність встановленій вимозі п.п. 1.3 пункта І Частини І додатку 3 до тендерної документації не відповідає дійсності, а отже рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є неправомірним.
Додатково повідомляємо, що пунктом 6 розділу «Документи та вимоги до них, що надаються при поставці Товару на кожну одиницю товару, у тому числі на українській мові» частини ІІ додатку №3 до тендерної документації передбачено надання сертифікату відповідності щодо індивідуального затвердження колісного транспортного засобу згідно з наказом міністерства інфраструктури. Такий сертифікат не зможе бути виданий на колісний транспортний засіб, що не відповідатиме п.22.5. Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 для доріг державного значення. Таким чином, якщо габаритні розміри, кількість осей, відстань між осями та навантаження на кожну вісь (групу осей) запропонованого Скаржником товару не відповідатимуть Правилам дорожнього руху, Скаржнику та/або виробнику не буде видано сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження колісного транспортного засобу, що унеможливить приймання товару. Зазначене свідчить, застосована Замовником підстава для відхилення нівелюється можливістю не приймання товару за договором про закупівлю у зв’язку з ненаданням сертифікату відповідності щодо індивідуального затвердження колісного транспортного засобу згідно з наказом міністерства інфраструктури. Таким чином, Замовник усебічно захищений від отримання товару, що не відповідає вимогам Замовника, а отже рішення про відхилення тендерної пропозиції через незазначення інформації про габаритні розміри та відстань між осями (яка не вимагалася вимогами тендерної документації, але все одно підтверджена виробником) є неправомірним.
Додатково звертаємо увагу, що тендерна пропозиція Скаржника є найбільш економічно вигідною після відхиленої пропозиції Polcrane Sp. z o.o та майже на 20 млн. грн. є меншою від наступної тендерної пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження

Оскарження скарги

Номер: 6d068721e5f343e3afc739b537a20c24
Опис суті оскарження: 20.11.2025 р. до Київського окружного адміністративного суду був поданий адміністративний позов до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16065-р/пк-пз від 24.10.2025 р.
Стаття закону: 18.23
Номер закону: 922-VIII
Посилання на закон: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#n1284
Пов'язані документи:
Дата опублікування: 20.11.2025 13:03