-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Контейнер металевий оцинкований для збору побутових відходів (ДК 021:2015 код 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)
Завершена
9 984 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
17.09.2025 09:08 - 21.10.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на дискрмінаційні умови
Номер:
0a1afbe1174c40ee81adf76aaa59b159
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-17-000652-a.a1
Назва:
СКАРГА на дискрмінаційні умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 - ДСТУ 8476-2015.pdf 19.09.2025 12:13
- скарга UA-2025-09-17-000652-a.pdf 19.09.2025 12:13
- скарга UA-2025-09-17-000652-a.docx 19.09.2025 12:13
- 2 Технічний паспорт.pdf 19.09.2025 12:13
- sign.p7s 19.09.2025 12:40
- рішення від 23.09.2025 № 14493.pdf 23.09.2025 14:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.10.2025 № 14944.pdf 02.10.2025 13:03
- рішення від 01.10.2025 № 14944.pdf 03.10.2025 18:27
- Додаток 2 підіймальний механізмам захватів сміттєвозів.pdf 25.09.2025 15:03
- стандарт EN 840-2.pdf 25.09.2025 15:03
- Запит на Релайн щодо КП.pdf 25.09.2025 15:03
- Стандарт ДСТУ 8476-2015.pdf 25.09.2025 15:03
- Додаток 1 заміри захватів.pdf 25.09.2025 15:03
- Пояснення на скаргу 25.09.25.docx 25.09.2025 15:03
- Запит на Югсталь щодо КП.pdf 25.09.2025 15:03
- Комерційна пропозиція Юг сталь.pdf 25.09.2025 15:03
- Пояснення на скаргу 25.09.25.pdf 25.09.2025 15:03
- КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКОПОЛІС» 02_1.09.docx 25.09.2025 15:03
- Комерційна пропозиц〓я_Релаи〓н _контеи〓нер_09.09.25.pdf 25.09.2025 15:03
- Протокол виконання рішення АМКУ.docx 16.10.2025 09:04
- Протокол УО про виконання рішення АМКУ.pdf 16.10.2025 09:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.09.2025 17:14
Дата розгляду скарги:
01.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.09.2025 14:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.10.2025 18:28
Дата виконання рішення Замовником:
16.10.2025 09:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14944-р/пк-пз від 01.10.2025 замовником внесені зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d79271bd75024705bdc714d208af0512
Заголовок пункту скарги:
ВИМОГА №1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ВИМОГА №1
1) В таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації встановлено, що:
Кришка пластикова, плоска, товщина не менше 5 мм щільно прилягає до корпусу, містить вбудовану ручку та подвійне відкривання
Скаржник повідомляє, що виділена вище по тексту та зазначена технічна вимога «товщина не менше 5 мм … вбудовану ручку та подвійне відкривання» є дискримінаційною, оскільки виконати її зможуть лише ті учасники, що запропонують контейнери одного виробника. Так як, Скаржник наголошує, що лише товар одного виробника відповідає усім встановленим дискримінаційним вимогам, що були зазначені замовником у тендерній документації.
За таких умов, Скаржник не має змоги взяти участь в даній процедурі, оскільки в тендерній документації наявні дискримінаційні вимоги.
Замовник навмисно, нехтуючи основними принципами здійснення закупівель, в тому числі недискримінація Учасників, встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
ДСТУ 8476:2015 не встановлює вище зазначених вимог до контейнерів для сміття під час їх виготовлення.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім технічним особливостям одночасно згідно Додатку 3 ТД.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити вищезазначені технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними та порушують чинне законодавство України.
Враховуючи вище зазначене, Замовник вказавши в Додатку 3 до тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
1) В таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації встановлено, що:
Кришка пластикова, плоска, товщина не менше 5 мм щільно прилягає до корпусу, містить вбудовану ручку та подвійне відкривання
Скаржник повідомляє, що виділена вище по тексту та зазначена технічна вимога «товщина не менше 5 мм … вбудовану ручку та подвійне відкривання» є дискримінаційною, оскільки виконати її зможуть лише ті учасники, що запропонують контейнери одного виробника. Так як, Скаржник наголошує, що лише товар одного виробника відповідає усім встановленим дискримінаційним вимогам, що були зазначені замовником у тендерній документації.
За таких умов, Скаржник не має змоги взяти участь в даній процедурі, оскільки в тендерній документації наявні дискримінаційні вимоги.
Замовник навмисно, нехтуючи основними принципами здійснення закупівель, в тому числі недискримінація Учасників, встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
ДСТУ 8476:2015 не встановлює вище зазначених вимог до контейнерів для сміття під час їх виготовлення.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім технічним особливостям одночасно згідно Додатку 3 ТД.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити вищезазначені технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними та порушують чинне законодавство України.
Враховуючи вище зазначене, Замовник вказавши в Додатку 3 до тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
2 Технічний паспорт.pdf
-
Повʼязаний документ:
2 Технічний паспорт.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 - ДСТУ 8476-2015.pdf
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 - ДСТУ 8476-2015.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
видалити у таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням): пластикова, плоска, товщина не менше 5 мм щільно прилягає до корпусу, містить вбудовану ручку та подвійне відкривання
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
b50336dbac8f4d02bb5e0156225cf708
Заголовок пункту скарги:
ВИМОГА №2
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ВИМОГА №2
2) В таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації встановлено, що:
Корпус контейнера Оснащений чотирма монолітними посиленими ручками, розташованими на бічних стінках. Діаметр ручок - не менше 10 мм
Скаржник повідомляє, що виділена вище по тексту та зазначена технічна вимога «посиленими ... Діаметр ручок - не менше 10 мм» є дискримінаційною, оскільки виконати її зможуть лише ті учасники, що запропонують контейнери одного виробника. Так як, Скаржник наголошує, що лише товар одного виробника відповідає усім встановленим дискримінаційним вимогам, що були зазначені замовником у тендерній документації.
За таких умов, Скаржник не має змоги взяти участь в даній процедурі, оскільки в тендерній документації наявні дискримінаційні вимоги.
Замовник навмисно, нехтуючи основними принципами здійснення закупівель, в тому числі недискримінація Учасників, встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
ДСТУ 8476:2015 не встановлює вище зазначених вимог до контейнерів для сміття під час їх виготовлення.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім технічним особливостям одночасно згідно Додатку 3 ТД.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити вищезазначені технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними та порушують чинне законодавство України.
Враховуючи вище зазначене, Замовник вказавши в Додатку 3 до тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
ВИМОГА №2
2) В таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації встановлено, що:
Корпус контейнера Оснащений чотирма монолітними посиленими ручками, розташованими на бічних стінках. Діаметр ручок - не менше 10 мм
Скаржник повідомляє, що виділена вище по тексту та зазначена технічна вимога «посиленими ... Діаметр ручок - не менше 10 мм» є дискримінаційною, оскільки виконати її зможуть лише ті учасники, що запропонують контейнери одного виробника. Так як, Скаржник наголошує, що лише товар одного виробника відповідає усім встановленим дискримінаційним вимогам, що були зазначені замовником у тендерній документації.
За таких умов, Скаржник не має змоги взяти участь в даній процедурі, оскільки в тендерній документації наявні дискримінаційні вимоги.
Замовник навмисно, нехтуючи основними принципами здійснення закупівель, в тому числі недискримінація Учасників, встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
ДСТУ 8476:2015 не встановлює вище зазначених вимог до контейнерів для сміття під час їх виготовлення.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім технічним особливостям одночасно згідно Додатку 3 ТД.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити вищезазначені технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними та порушують чинне законодавство України.
Враховуючи вище зазначене, Замовник вказавши в Додатку 3 до тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
2 Технічний паспорт.pdf
-
Повʼязаний документ:
2 Технічний паспорт.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 - ДСТУ 8476-2015.pdf
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 - ДСТУ 8476-2015.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
видалити у таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням): Оснащений чотирма монолітними посиленими ручками, розташованими на бічних стінках. Діаметр ручок - не менше 10 мм
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
f3614ad1149e4ffeb18af9044b2e7ea6
Заголовок пункту скарги:
ВИМОГА №3
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ВИМОГА №3
3) В таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації встановлено, що:
Габарити В/Ш/Ш із захватами 1350/1050/1370 мм (±20мм),
Скаржник повідомляє, що виділена вище по тексту та зазначена технічна вимога «В/Ш/Ш із захватами 1350/1050/1370 мм (±20мм), » є дискримінаційною, оскільки виконати її зможуть лише ті учасники, що запропонують контейнери одного виробника. Так як, Скаржник наголошує, що лише товар одного виробника відповідає усім встановленим дискримінаційним вимогам, що були зазначені замовником у тендерній документації.
За таких умов, Скаржник не має змоги взяти участь в даній процедурі, оскільки в тендерній документації наявні дискримінаційні вимоги.
Замовник навмисно, нехтуючи основними принципами здійснення закупівель, в тому числі недискримінація Учасників, встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
ДСТУ 8476:2015 не встановлює вище зазначених вимог до контейнерів для сміття під час їх виготовлення.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім технічним особливостям одночасно згідно Додатку 3 ТД.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити вищезазначені технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними та порушують чинне законодавство України.
Враховуючи вище зазначене, Замовник вказавши в Додатку 3 до тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
3) В таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації встановлено, що:
Габарити В/Ш/Ш із захватами 1350/1050/1370 мм (±20мм),
Скаржник повідомляє, що виділена вище по тексту та зазначена технічна вимога «В/Ш/Ш із захватами 1350/1050/1370 мм (±20мм), » є дискримінаційною, оскільки виконати її зможуть лише ті учасники, що запропонують контейнери одного виробника. Так як, Скаржник наголошує, що лише товар одного виробника відповідає усім встановленим дискримінаційним вимогам, що були зазначені замовником у тендерній документації.
За таких умов, Скаржник не має змоги взяти участь в даній процедурі, оскільки в тендерній документації наявні дискримінаційні вимоги.
Замовник навмисно, нехтуючи основними принципами здійснення закупівель, в тому числі недискримінація Учасників, встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
ДСТУ 8476:2015 не встановлює вище зазначених вимог до контейнерів для сміття під час їх виготовлення.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім технічним особливостям одночасно згідно Додатку 3 ТД.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити вищезазначені технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними та порушують чинне законодавство України.
Враховуючи вище зазначене, Замовник вказавши в Додатку 3 до тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
2 Технічний паспорт.pdf
-
Повʼязаний документ:
2 Технічний паспорт.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 - ДСТУ 8476-2015.pdf
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 - ДСТУ 8476-2015.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
видалити у таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням): В/Ш/Ш із захватами 1350/1050/1370 мм (±20мм)
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
42f77e0999534012a0a6ab79e297025c
Заголовок пункту скарги:
ВИМОГА №4
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ВИМОГА №4
4) В таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації встановлено, що:
Захвати Перетин фронтального захвату (куточок) 50х50мм. Товщина стінок фронтального захвату - не менше 3 мм. Крок ребер жорсткості фронтального захвату- 150 мм (± 5мм). Довжина бічних захватів – 100-130 мм.
Розташування бічних захватів - 400 мм від переднього краю контейнера і 220±20 мм від верхнього краю.
Діаметр бічного захвату не менше 40 мм. Товщина стінок бічного захвату не менше 2 мм.
Скаржник повідомляє, що виділена вище по тексту та зазначена технічна вимога «Перетин фронтального захвату (куточок) 50х50мм. Товщина стінок фронтального захвату - не менше 3 мм. Крок ребер жорсткості фронтального захвату- 150 мм (± 5мм). Довжина бічних захватів – 100-130 мм. Розташування бічних захватів - 400 мм від переднього краю контейнера і 220±20 мм від верхнього краю.Діаметр бічного захвату не менше 40 мм. Товщина стінок бічного захвату не менше 2 мм.» є дискримінаційною, оскільки виконати її зможуть лише ті учасники, що запропонують контейнери одного виробника. Так як, Скаржник наголошує, що лише товар одного виробника відповідає усім встановленим дискримінаційним вимогам, що були зазначені замовником у тендерній документації.
За таких умов, Скаржник не має змоги взяти участь в даній процедурі, оскільки в тендерній документації наявні дискримінаційні вимоги.
Замовник навмисно, нехтуючи основними принципами здійснення закупівель, в тому числі недискримінація Учасників, встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
ДСТУ 8476:2015 не встановлює вище зазначених вимог до контейнерів для сміття під час їх виготовлення.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім технічним особливостям одночасно згідно Додатку 3 ТД.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити вищезазначені технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними та порушують чинне законодавство України.
Враховуючи вище зазначене, Замовник вказавши в Додатку 3 до тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
4) В таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації встановлено, що:
Захвати Перетин фронтального захвату (куточок) 50х50мм. Товщина стінок фронтального захвату - не менше 3 мм. Крок ребер жорсткості фронтального захвату- 150 мм (± 5мм). Довжина бічних захватів – 100-130 мм.
Розташування бічних захватів - 400 мм від переднього краю контейнера і 220±20 мм від верхнього краю.
Діаметр бічного захвату не менше 40 мм. Товщина стінок бічного захвату не менше 2 мм.
Скаржник повідомляє, що виділена вище по тексту та зазначена технічна вимога «Перетин фронтального захвату (куточок) 50х50мм. Товщина стінок фронтального захвату - не менше 3 мм. Крок ребер жорсткості фронтального захвату- 150 мм (± 5мм). Довжина бічних захватів – 100-130 мм. Розташування бічних захватів - 400 мм від переднього краю контейнера і 220±20 мм від верхнього краю.Діаметр бічного захвату не менше 40 мм. Товщина стінок бічного захвату не менше 2 мм.» є дискримінаційною, оскільки виконати її зможуть лише ті учасники, що запропонують контейнери одного виробника. Так як, Скаржник наголошує, що лише товар одного виробника відповідає усім встановленим дискримінаційним вимогам, що були зазначені замовником у тендерній документації.
За таких умов, Скаржник не має змоги взяти участь в даній процедурі, оскільки в тендерній документації наявні дискримінаційні вимоги.
Замовник навмисно, нехтуючи основними принципами здійснення закупівель, в тому числі недискримінація Учасників, встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
ДСТУ 8476:2015 не встановлює вище зазначених вимог до контейнерів для сміття під час їх виготовлення.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім технічним особливостям одночасно згідно Додатку 3 ТД.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити вищезазначені технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними та порушують чинне законодавство України.
Враховуючи вище зазначене, Замовник вказавши в Додатку 3 до тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
2 Технічний паспорт.pdf
-
Повʼязаний документ:
2 Технічний паспорт.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 - ДСТУ 8476-2015.pdf
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 - ДСТУ 8476-2015.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
видалити у таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням): Перетин фронтального захвату (куточок) 50х50мм. Товщина стінок фронтального захвату - не менше 3 мм. Крок ребер жорсткості фронтального захвату- 150 мм (± 5мм). Довжина бічних захватів – 100-130 мм. Розташування бічних захватів - 400 мм від переднього краю контейнера і 220±20 мм від верхнього краю.Діаметр бічного захвату не менше 40 мм. Товщина стінок бічного захвату не менше 2 мм.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
d5b9577629bb48bc93a3d03ae3f6a4c0
Заголовок пункту скарги:
ВИМОГА №5
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ВИМОГА №5
5) В таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації встановлено, що:
Матеріал корпусу Оцинкована сталь. Товщина бічних стінок - не менше 1,4мм, товщина днища - не менше 1,5 мм
Скаржник повідомляє, що виділена вище по тексту та зазначена технічна вимога «Товщина бічних стінок - не менше 1,4мм» є дискримінаційною, оскільки виконати її зможуть лише ті учасники, що запропонують контейнери одного виробника. Так як, Скаржник наголошує, що лише товар одного виробника відповідає усім встановленим дискримінаційним вимогам, що були зазначені замовником у тендерній документації.
За таких умов, Скаржник не має змоги взяти участь в даній процедурі, оскільки в тендерній документації наявні дискримінаційні вимоги.
Замовник навмисно, нехтуючи основними принципами здійснення закупівель, в тому числі недискримінація Учасників, встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
ДСТУ 8476:2015 не встановлює вище зазначених вимог до контейнерів для сміття під час їх виготовлення.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім технічним особливостям одночасно згідно Додатку 3 ТД.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити вищезазначені технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними та порушують чинне законодавство України.
Враховуючи вище зазначене, Замовник вказавши в Додатку 3 до тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
5) В таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації встановлено, що:
Матеріал корпусу Оцинкована сталь. Товщина бічних стінок - не менше 1,4мм, товщина днища - не менше 1,5 мм
Скаржник повідомляє, що виділена вище по тексту та зазначена технічна вимога «Товщина бічних стінок - не менше 1,4мм» є дискримінаційною, оскільки виконати її зможуть лише ті учасники, що запропонують контейнери одного виробника. Так як, Скаржник наголошує, що лише товар одного виробника відповідає усім встановленим дискримінаційним вимогам, що були зазначені замовником у тендерній документації.
За таких умов, Скаржник не має змоги взяти участь в даній процедурі, оскільки в тендерній документації наявні дискримінаційні вимоги.
Замовник навмисно, нехтуючи основними принципами здійснення закупівель, в тому числі недискримінація Учасників, встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
ДСТУ 8476:2015 не встановлює вище зазначених вимог до контейнерів для сміття під час їх виготовлення.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім технічним особливостям одночасно згідно Додатку 3 ТД.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити вищезазначені технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними та порушують чинне законодавство України.
Враховуючи вище зазначене, Замовник вказавши в Додатку 3 до тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
2 Технічний паспорт.pdf
-
Повʼязаний документ:
2 Технічний паспорт.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 - ДСТУ 8476-2015.pdf
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 - ДСТУ 8476-2015.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
видалити у таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням): Товщина бічних стінок - не менше 1,4мм
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
a8f0c8511af342118193434089a5cdb5
Заголовок пункту скарги:
ВИМОГА №6
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ВИМОГА №6
6) В таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації встановлено, що:
Діапазон температур експлуатації Від -20 до +60 С (±5)
Скаржник повідомляє, що виділена вище по тексту та зазначена технічна вимога «Діапазон температур експлуатації Від -20 до +60 С (±5)» є дискримінаційною, оскільки виконати її зможуть лише ті учасники, що запропонують контейнери одного виробника. Так як, Скаржник наголошує, що лише товар одного виробника відповідає усім встановленим дискримінаційним вимогам, що були зазначені замовником у тендерній документації.
За таких умов, Скаржник не має змоги взяти участь в даній процедурі, оскільки в тендерній документації наявні дискримінаційні вимоги.
Замовник навмисно, нехтуючи основними принципами здійснення закупівель, в тому числі недискримінація Учасників, встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
ДСТУ 8476:2015 не встановлює вище зазначених вимог до контейнерів для сміття під час їх виготовлення.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім технічним особливостям одночасно згідно Додатку 3 ТД.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити вищезазначені технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними та порушують чинне законодавство України.
Враховуючи вище зазначене, Замовник вказавши в Додатку 3 до тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
6) В таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації встановлено, що:
Діапазон температур експлуатації Від -20 до +60 С (±5)
Скаржник повідомляє, що виділена вище по тексту та зазначена технічна вимога «Діапазон температур експлуатації Від -20 до +60 С (±5)» є дискримінаційною, оскільки виконати її зможуть лише ті учасники, що запропонують контейнери одного виробника. Так як, Скаржник наголошує, що лише товар одного виробника відповідає усім встановленим дискримінаційним вимогам, що були зазначені замовником у тендерній документації.
За таких умов, Скаржник не має змоги взяти участь в даній процедурі, оскільки в тендерній документації наявні дискримінаційні вимоги.
Замовник навмисно, нехтуючи основними принципами здійснення закупівель, в тому числі недискримінація Учасників, встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
ДСТУ 8476:2015 не встановлює вище зазначених вимог до контейнерів для сміття під час їх виготовлення.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім технічним особливостям одночасно згідно Додатку 3 ТД.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити вищезазначені технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними та порушують чинне законодавство України.
Враховуючи вище зазначене, Замовник вказавши в Додатку 3 до тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
2 Технічний паспорт.pdf
-
Повʼязаний документ:
2 Технічний паспорт.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 - ДСТУ 8476-2015.pdf
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 - ДСТУ 8476-2015.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
видалити у таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням): Діапазон температур експлуатації Від -20 до +60 С (±5)
Порядковий номер пункту скарги:
7
Номер:
0ee37a6a55df4f548a9660bb01f9e23a
Заголовок пункту скарги:
ВИМОГА №7
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ВИМОГА №7
7) В таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації встановлено, що:
Нумерація відповідно до вимог Замовника
Скаржник повідомляє, що виділена вище по тексту та зазначена технічна вимога «Нумерація відповідно до вимог Замовника» є дискримінаційною, оскільки за таких умов Скаржник не розуміє форму, стилістику нумерації, а також для Скаржника невідомо де на контейнері буде знаходитись нумерації та взагалі невідомо чи буде ця нумерація на контейнері.
За таких умов Скаржник не має змоги взяти участь в даній процедурі закупівлі. Так як, відсутня вся необхідна інформація про нумерацію про яку зазначає Замовник в ТД: «відповідно до вимог Замовника».
За таких умов Скаржник не може розрахувати свою цінову пропозицію, оскільки нанесення нумерації на контейнери входить у додаткові витрати.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності в тендерній документації детальної інформації про нумерацію.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити вищезазначені технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними та порушують чинне законодавство України.
Враховуючи вище зазначене, Замовник вказавши в Додатку 3 до тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
7) В таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації встановлено, що:
Нумерація відповідно до вимог Замовника
Скаржник повідомляє, що виділена вище по тексту та зазначена технічна вимога «Нумерація відповідно до вимог Замовника» є дискримінаційною, оскільки за таких умов Скаржник не розуміє форму, стилістику нумерації, а також для Скаржника невідомо де на контейнері буде знаходитись нумерації та взагалі невідомо чи буде ця нумерація на контейнері.
За таких умов Скаржник не має змоги взяти участь в даній процедурі закупівлі. Так як, відсутня вся необхідна інформація про нумерацію про яку зазначає Замовник в ТД: «відповідно до вимог Замовника».
За таких умов Скаржник не може розрахувати свою цінову пропозицію, оскільки нанесення нумерації на контейнери входить у додаткові витрати.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності в тендерній документації детальної інформації про нумерацію.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити вищезазначені технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними та порушують чинне законодавство України.
Враховуючи вище зазначене, Замовник вказавши в Додатку 3 до тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Додаток 1 - ДСТУ 8476-2015.pdf
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 - ДСТУ 8476-2015.pdf
-
-
Назва доказу:
2 Технічний паспорт.pdf
-
Повʼязаний документ:
2 Технічний паспорт.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
видалити у таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням): Нумерація відповідно до вимог Замовника
Запити Органу оскарження
Номер:
450c5edca22447578999be4a5e689be2
Тема запиту:
Пояснення на вимоги №1, № 2, №3, №4, №5, №6, №7.
Текст запиту:
1.1. Звертаємо Вашу увагу на те, що обмеження до кришки контейнера по ДСТУ 8476:2015 (далі – ДСТУ) взагалі відсутні. Відповідно до п. 5.3.1 ДСТУ до основних параметрів контейнерів належать: номінальна місткість (об’єм) та вантажопідіймальність. Відповідно до п. 5.3.3. ДСТУ до основних розмірів контейнерів належать: ширина, довжина, висота. Тобто, будь-який виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості (відповідно до Технічних умов, далі - ТУ) щодо кришки контейнеру. Замовником встановлено можливі відступи («не менше…»), що дає змогу потенційним учасникам запропонувати еквівалент.
1.2.Виконання такої вимоги може призвести до комплектування контейнеру кришкою більш тоншою (наприклад, в 1 мм), а суцільний її корпус (без подвійного відкривання), враховуючи габарити контейнера, підвищує вірогідність деформації такої кришки під час відкриття та закриття, що, в свою чергу може призвести до неможливості подальшої її експлуатації.
Технічні характеристики до кришок контейнерів визначені на підставі аналізу експлуатації вже наявних контейнерів у місті. З досвіду експлуатації подібних контейнерів Замовник зробив висновок, що одними з найважливіших вимог до предмета закупівлі є міцність конструкції та стійкість її до механічних пошкоджень, а також оснащення кришками, які забезпечують захист від атмосферних опадів, поширення запахів, впливу вітру та запобігають розлітанню легких фракцій відходів
2.1. Зауважимо, що відповідно до п. 5.4.13 ДСТУ на корпусі контейнера КМП з чотирьох боків мають бути ручки для ручного переміщування контейнера вантажниками. Проте ДСТУ не встановлює обмеження щодо товщини таких ручок. В технічному завданні Замовником встановлено можливі відступи («не менше…»), що дає змогу потенційним учасникам запропонувати еквівалент.
2.2. Виконання такої вимоги може призвести до комплектування контейнеру ручками більш тонкими (наприклад, в 3-5 мм), що під час пересування вантажниками завантаженого контейнеру (відповідно до Додатка Е ДСТУ складає 440 кг) підвищує вірогідність розриву в місцях кріплення таких ручок.
Окрім цього, враховуючи власний досвід експлуатації подібних контейнерів, Замовник вважає вимогу «Оснащений чотирма монолітними посиленими ручками, розташованими на бічних стінках. Діаметр ручок - не менше 10 мм» обґрунтованою та такою, що забезпечить безсервісну експлуатацію контейнерів при вищезазначеному навантаженні протягом заявленого терміну, а саме 12 місяців
3.1. Відповідно до п. 5.3.3. ДСТУ до основних розмірів контейнерів належать: ширина, довжина, висота. Проте, вимоги ДСТУ не містять конкретного розуміння параметру «Довжина». Тобто, вимогами ДСТУ не зазначено, чи входить до параметру «Довжина» розмір бічних захватів.
Окрім цього, відповідно до Додатку Е ДСТУ «Номінальна місткість (об’єм) і вантажопідіймальність контейнерів КМП та їхні основні розміри» має граничні відхили розмірів: ± 5 %. Розміри, зазначені Замовником в тендерній документації, вказані без порушень вимог до розмірів відповідно стандарту ДСТУ. В технічному завданні Замовником встановлено можливі відступи («±20мм»), що дає змогу потенційним учасникам запропонувати еквівалент.
3.2. Виходячи із вимоги Скаржника, Замовнику необхідно видалити з таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації всю інформацію, яка характеризує габарити контейнеру. Це може призвести до закупівлі контейнерів різних розмірів, які не зможуть обслуговуватися наявними сміттєвозами виконавця послуг з вивезення побутових відходів у м. Дніпрі. Окрім цього, контейнери з іншими розмірами (формою) потягнуть за собою зміну всього автопарку сміттєвозів, що є нераціонально та не економічно, в умовах воєнного стану.
4.1. Звертаємо Вашу увагу, що вимогами ДСТУ не встановлено обмежень щодо фронтального та бічних захватів контейнера. Відповідно до п. 5.3.1 ДСТУ до основних параметрів контейнерів належать: номінальна місткість (об’єм) та вантажопідіймальність. Відповідно до п. 5.3.3. ДСТУ до основних розмірів контейнерів належать: ширина, довжина, висота. Тобто, будь-який виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості (відповідно до Технічних умов, далі - ТУ) щодо виробництва захватів контейнера. Замовником встановлено можливі відступи («± 5мм», «100-130 мм», «220±20 мм», «не менше»), що дає змогу потенційним учасникам запропонувати еквівалент. Розміри фронтального захвату наведені в тендерній документації відповідно до фактичних наявних контейнерів на балансі замовника (Додаток 1 до цього пояснення), а також можливостями сміттєвозів (Додаток 2 до цього пояснення) працювати з такими контейнерами.
4.2. Виходячи із вимоги Скаржника, Замовнику необхідно видалити з таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації всю інформацію, яка характеризує захвати контейнера. Це може призвести до закупівлі контейнерів, які не зможуть використатися за призначенням. Тобто, контейнери без захватів просто фізично не зможуть підхопитися підіймальними механізмами наявних сміттєвозів виконавця послуг з вивезення побутових відходів у м. Дніпрі (Додаток 2 до пояснення). Окрім цього, контейнери без захватів тягнуть за собою зміну всього автопарку сміттєвозів, що є нераціонально та не економічно, в умовах воєнного стану.
5.1. Звертаємо Вашу увагу, що вимогами ДСТУ не встановлено обмежень щодо товщини металу контейнеру. Відповідно до п. 5.4.5 ДСТУ металеві контейнери виготовляють із листової та фасонної гарячекатаної і холоднотягнутої конструкційної сталі різної товщини та профілю. Замовником не порушено вимоги ДСТУ. Тобто, будь-який виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості (відповідно до Технічних умов, далі - ТУ) щодо товщини металу. Також Замовником встановлено можливі відступи («не менше»), що дає змогу потенційним учасникам запропонувати еквівалент
5.2. Виходячи із вимоги Скаржника, Замовнику необхідно видалити з таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації інформацію, яка характеризує товщину бічних стінок контейнеру. Це може призвести до закупівлі контейнерів, які мають бічні тонкі стінки (наприклад, 1 мм), що підвищує вірогідність деформації такого контейнеру та додаткові витрати на ремонт. Технічні характеристики до бокових стінок контейнерів визначені на підставі аналізу експлуатації вже наявних контейнерів у місті. З досвіду експлуатації подібних контейнерів Замовник зробив висновок, що одними з найважливіших вимог до предмета закупівлі є міцність конструкції та стійкість її до механічних пошкоджень. Замовник вважає вимогу «Товщина бічних стінок - не менше 1,4мм» обґрунтованою та такою, що забезпечить безсервісну експлуатацію контейнерів протягом заявленого терміну, а саме 12 місяців
6.1. Звертаємо Вашу увагу, що вимогами ДСТУ не встановлено обмежень щодо температурного режиму експлуатації контейнеру. Відповідно до п. 7.2. ДСТУ матеріали, з яких виготовлено контейнери, не повинні стимулювати розвитку мікрофлори, мають бути стійкими до засобів дезінфекції й температурних перепадів повітряного середовища та агресивного середовища побутових відходів.
Відповідно до інформації Українського метеорологічного центу (https://www.meteo.gov.ua/) мінімальна температура атмосферного повітря в м. Дніпрі у 2024 році була -18℃, а максимальна +39℃. Проте слід врахувати, що зазвичай контейнери розміщено на відкритому контейнерному майданчику, відповідно, в літній період на сонці металеві поверхні можуть розігріватися від 50℃ до 100 ℃. Також Замовником встановлено можливі відступи («±5»), що дає змогу потенційним учасникам запропонувати еквівалент.
Враховуючи вищенаведене, Замовником не порушено вимог ДСТУ.
6.2. Замовник вважає за доцільне зазначити «Діапазон температур експлуатації Від -20 до +60 С (±5)», оскільки такий діапазон не є надмірним, а враховує різкі коливання температур атмосферного повітря в місті Дніпрі у відповідні періоди. Така вимога до діапазону мінімізує деформацію металевого контейнеру на сонці влітку та розриву зварних швів взимку. Окрім цього, замовником вже встановлювалася подібна вимога до контейнерів ТПВ в минулому році (UA-2024-07-31-007467-a). На тендер було подано 3 пропозиції учасників таких, як ТОВ «ЮА ПРО», ТОВ "НВП "Укрресурс" та ТОВ «Елкопласт Україна».
7.1. Нумерація контейнерів відповідно до вимог Замовника не є дискримінаційною, оскільки замовником не встановлено обмеження щодо такої нумерації. Тобто, учасники формують свою пропозицію виходячи із наявних потужностей і можливостей виробництва.
7.2. Замовник вважає за доцільне передбачити нанесення логотипу та нумерації на корпусі контейнеру та не вважає таку вимогу дискримінаційною, оскільки немає обмеження щодо нанесення такої нумерації. Тобто, учасники формують свою пропозицію виходячи із наявних потужностей і можливостей виробництва. Окрім цього, замовником вже встановлювалася подібна вимога до контейнерів ТПВ в минулому році (UA-2024-07-31-007467-a). На тендер було подано 3 пропозиції учасників таких, як ТОВ «ЮА ПРО», ТОВ "НВП "Укрресурс" та ТОВ «Елкопласт Україна».
Отже, відповідно до чинного законодавства та принципів закупівель, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922 замовник має право самостійно визначати вимоги до учасників, виходячи з власних потреб та специфіки, як підприємства замовника, так і конкретного предмета закупівлі.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (п. 28 Особливостей).
У технічній специфікації Замовника надається вичерпний опис характеристик предмета закупівлі - Контейнер металевий оцинкований для збору побутових відходів, при цьому відсутні посилання на конкретні марку чи виробника. Вимоги Замовника відповідають діючим державним стандартам ДСТУ 8476:2015.
Дата опублікування:
25.09.2025 15:03