-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту по заміні вікон ЗОШ №3
Торги відмінено
86 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 430.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 430.00 UAH
Період оскарження:
08.11.2018 15:08 - 14.11.2018 15:13
Вимога
Є відповідь
безпідставне рішення про дискваліфікацію
Номер:
92e665164eed463a9c912098efdad4c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-08-001850-c.a1
Назва:
безпідставне рішення про дискваліфікацію
Вимога:
В протоколі зазначено що участних не надав усі документі для кваліфікації, а саме:
1. Довідка про дотримання технічних вимог до виробу (Вказати виробника, надати копію договору на придбання виробу (за наявності).
Відповідь.
Як можливо надати договір якщо замовлення (тендерна закупівля) не підтверджена. Жоден постачальник та виробник не підпише угоду (договір) на поставку товару без зробленого та оплаченого замовлення. Такий договір не в наявності) Для цього і примітка
2 .Сканкопію ліцензії дозволу на право виконання робіт.
Відповідь
Шановні працівники бюджету. Якщо ви займаєтесь закупівлею то маєте прочитати по перше закон про публічні закупівлі. По-друге Закон про ліцензування підприємств та видів діяльності. По - трете дана закупівля являє собою не капітальний ремонт приміщення тобто будівництво з класом ризику сс2 та вище (про що замовник навіть ніде не повідомив) і не натякнув, замовник купую послугу с поточного ремонту приміщень, якщо Ви не знаєте чо читайте ЗУ Вимоги ліцензування будівництва об’єктів № 401 від 07.06.2017
Назва Постанови в редакції Постанови КМ № 401 від 07.06.2017
Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 401 від 07.06.2017
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 30 березня 2016 р. № 256
Київ
Вимога безпідставна та не обґрунтована
3.не надано форму пропозиції до. додатку №2
Відповідь
Форму пропозиції надано з кошторисним розрахунком. Дивіться уважно документи учасника
4.не надані реквізити учасника
Відповідь
Надано. Дивіться уважно документи учасника
зауваження безпідставне
5. Підтвердження можливості виконувати роботи за умов відстрочки платежу
Відповідь
Якщо учасник ознайомився з умовами кваліфікації (а я ознайомився) і подав пропозицію це значить що згоден. Якщо потрібно надати довідку чи якийсь інший документ зазначте в завдані на тендер.
Всі майже документи надані на фірмових бланках. Якби замовник бажав використати кошти проблем би не було.
Для того щоб подати на протязі 5 днів документи в оригінальному стані , що найменше на прозоро має світитись "переможець аукціону" "намір укласти договір" в звязку з тим що закупівля перебувала з 20.11.18 по 26.11.18 в стадії кваліфікації і мені як учаснику і переможцю не було зрозуміло подальший розвиток обставин я не квапився вести документи.
P.S
Після проведення процедури не потрібно дзвонити переможцю і торгуватись за об'єми та ціни, для цього є електронна пошта. А якщо замовнику не підходять ціни учасника можливо потрібно обґрунтовано з аналізом ринку та інспекцією по цінам написати лист і відмовитись від закупівлі, а не писати хтозна що в протоколі комісії, при наявності всіх необхідних документів.
Щиро вам дякую і чекаю відповідь
Пов'язані документи:
Учасник
- довідка інженер.pdf 26.11.2018 17:03
- реквізіти.pdf 26.11.2018 17:03
- сертификат.pdf 26.11.2018 17:03
- дог2.pdf 26.11.2018 17:03
- дог 1.pdf 26.11.2018 17:03
- Документи ЦП.pdf 26.11.2018 17:03
- КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ (1).jpg 26.11.2018 17:03
- фирм бланк ФОП лицензия.doc 26.11.2018 17:03
- плательщика ед фоп.pdf 26.11.2018 17:04
- Свидоцтво Лановой.pdf 26.11.2018 17:04
- Протокол засідання ТК 28.11.2018 12:27
Дата подачі:
26.11.2018 17:09
Вирішення:
Замовником обґрунтовано прийнято рішення, щодо дискваліфікації Учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні