-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код за ДК 021-2015: 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (лічильники води)
Завершена
64 936.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 325.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 325.00 UAH
Період оскарження:
05.11.2018 14:24 - 08.11.2018 14:29
Вимога
Відхилено
Вимога на скасування рішення про визначення переможцем торгів ФОП "ПРИХОДЬКО МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ"
Номер:
157c6d22c28f477cb346b57e13d1848a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-05-000489-c.a2
Назва:
Вимога на скасування рішення про визначення переможцем торгів ФОП "ПРИХОДЬКО МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ"
Вимога:
ТОВ "Інвест Премекс" (код ЄДРПОУ 23299378) звертається з вимогою про скасування рішення про визначення переможцем торгів ФОП "ПРИХОДЬКО МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ".
Основні порушення при винесенні цього рішення наступні:
1. Лічильники гарячого водопостачання, які пропонує у своїй пропозиції ФОП "ПРИХОДЬКО МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ" не відповідають технічній специфікації (Додаток 2). Згідно специфікації вони повинні бути з муфтовим типом з’єднання та вид водолічильника – багатоструйний. Учасник пропонує лічильники Ду 40 - з фланцевим з’єднанням та вид водолічильника турбінний.
2. Учасник ФОП "ПРИХОДЬКО МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ" не надав у своїй пропозиції сертифікат перевірки типу на лічильники гарячого водопостачання, який відповідає Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України №163 від 24 лютого 2016 року.
3. Згідно технічної специфікації (Додаток 2) Замовник вимагав щоб, всі документи були відповідним чином посвідченні. Сертифікати, які надав учасник не посвідченні згідно цієї вимоги.
4. Згідно технічної специфікації (Додаток 2) Замовник вимагав надати фотозображення водолічильників. Учасник ФОП "ПРИХОДЬКО МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ" не надав у своїй пропозиції фотозображення водолічильників гарячого водопостачання Ду 40мм, а надав лише малюнок лічильника гарячого водопостачання Ду 50мм.
Суть вимоги та аргументи наведені в доданому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на скасування рішення про визначення переможцем торгів 22.11.2018 08:53
- протокол робочо групи 26.11.2018 09:38
Дата подачі:
22.11.2018 08:53
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне, Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі – система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням системи застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35.
Згідно з пунктом 6.3 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Таким чином, оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, норми Закону стосовно встановлення в тендерній документації вимог замовника щодо документів, які подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, не поширюються на допорогові закупівлі.
П.п 2, п.7 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель Замовник визначив, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи: а саме інформацію про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток 2).
У складі пропозиції учасника присутня інформація, що товар який Замовник планує закупити відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі визначеними Додатком 2.
П.п. 3.2. п. 3 Технічні характеристики та вимоги Додатку 2, Учасник для підтвердження якості товарів, які планує постачати товар у складі пропозиції повинен подати або копію сертифікату повірки типу, або копію декларації відповідності виробника, або інші документи встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію з посиланням на законодавчі акти.
Учасником в складі пропозиції надані: оригінали гігієнічних сертифікатів, оригінал сертифікатів типу на лічильники типу MWN — лічильники холодної води, та лічильники типу MWN130 — лічильники гарячої води. Тим самим виконали умови викладені в оголошенні про проведення процедури через електронну систему. В додатках до сертифікатів типу лічильника наявні фотозображення лічильників, які Учасник планує до постачання.
Лічильник PoWoGaz MWN130 лічильник холодної і гарячої води номінальним діаметром DN 40 має можливість з’єднання муфтовим та фланцевим засобом монтажу в горизонтальних, вертикальних і похилих трубопроводах, вимірювальний механізм виконаний єдиним знімним блоком, що полегшує виконання сервісних робіт.
Додатком 2 оголошення про проведення закупівлі через електронну систему закупівель не зазначено щодо необхідності посвідчення відповідним чином всіх долучених документів. Долучений сканований оригінал сертифікату типу не потребує посвідчення підписом та печаткою Учасника. Вся пропозиція Учасника посвідчена його посиленим електронним цифровим підписом.
Рішення робочої групи з допорогових закупівель управління освіти Енергодарської міської ради від 20.11.2018 №150, прийнято відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», в межах повноважень наданих робочій групі з допорогових закупівель замовника, є правомірним та обґрунтованим.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога на скасування рішення про дискваліфікацію
Номер:
33b1be2d4b9244599579055ec62873cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-05-000489-c.c1
Назва:
Вимога на скасування рішення про дискваліфікацію
Вимога:
ТОВ "Інвест Премекс" (код ЄДРПОУ 23299378) звертається з вимогою про скасування рішення о дискваліфікації нашої тендерної пропозиції. Суть вимоги та аргументи наведені в доданому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на усунення порушень 19.11.2018 09:35
- протокол робочої групи 20.11.2018 13:59
Дата подачі:
19.11.2018 09:35
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне, Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі – система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням системи застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35.
Згідно з пунктом 6.3 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Таким чином, оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, норми Закону стосовно встановлення в тендерній документації вимог замовника щодо документів, які подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, не поширюються на допорогові закупівлі.
П.п 2, п.7 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель Замовник визначив, шо Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи: а саме інформацію про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток 2).
У складі пропозиції учасника відсутня інформація про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток 2). Таким чином, учасник порушив вимоги п.п 2, п.7 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, в цій частині.
Замовником в пп.2 п.7 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель не вказано, що інформація про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток 2) повинна бути викладена в сертифікатах повірки типу, копіях декларації відповідності виробника, такі документи лише вказують на відповідність продукції існуючим стандартам, та безпечність їх для використання, тому учасники процедури закупівлі, відповідно до вимог оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель замовника, повинні були надати безпосередньо окремо інформацію, що товар запропонований до закупівлі відповідає вимогам, які викладені в Додатку 2 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Поряд з цим відповідно до пункту 6.5 Порядку у період уточнень Учасник має можливість звернутися до замовника з питаннями щодо встановлених вимог, а саме уточнити форму викладення запитуваної інформації.
Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної закупівлі до початку прийому пропозицій (пункт 7.1 Порядку).
Рішення робочої групи з допорогових закупівель управління освіти Енергодарської міської ради від 15.11.2018 №147, прийнято відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», в межах повноважень наданих робочій групі з допорогових закупівель замовника, є правомірним та обґрунтованим.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні