• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот 1: капуста білоголова свіжа пізньостигла; Лот 2: морква свіжа; Лот 3: буряк столовий свіжий; Лот 4: цибуля ріпчаста свіжа

Закупівля здійснюється на підставі п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)

Завершена

672 800.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 14.09.2025 19:09 - 18.09.2025 00:00
Вимога
Вирішена

НЕЗАКОННЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА!!!!

Номер: 6f3644bfc0e44dc99e19aa243f66fa31
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-14-000375-a.c1
Назва: НЕЗАКОННЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА!!!!
Вимога:
Шановний Замовник! Звертаємося до вас в порядку, передбаченому ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Пропозиція ФО-П Собакар Т.В. була відхилена. Вважаємо, що дії Замовника є неправомірними, суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, чим порушують права та охоронювані законом інтереси учасника процедури закупівлі. Крім цього, у відповідності до ч.4 ст. 33 Закону Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. ТОБТО ЗАМОВНИК ЗБОВ’ЯЗАНИЙ НАДАТИ ВІДПОВІДЬ НА НАСТУПНІ ПИТАННЯ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник, у зв’язку з поданою вимогою UA-2025-09-14-000375-a.c1 за спрощеною закупівлею UA-2025-09-14-000375-a Лот 1: капуста білоголова свіжа пізньостигла та на виконання ч. 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повідомляє наступне: 1. Відповідно п. 3 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Учасник повинен надати: «Сканований оригінал в кольоровому вигляді або копія засвідчена відповідно до ДСТУ 4163:2020, сертифікату відповідності системи управління якістю на торгівлю харчовими продуктами вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий акредитованим органом з оцінки відповідності (документ повинен бути виданий на ім’я Виробника). Зазначений сертифікат(и) повинен(і) бути діючим(и) до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його(їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, Учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів.». Учасником на виконання даної вимоги не надано жодного документу. Ця невідповідність та невідповідності які були відображені Замовником у протоколі уповноваженої особи від 25.09.2025 № 354/с, стали підставами для відхилення пропозиції Учасника Фізична особа-підприємець СОБАКАР ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА (далі – Учасник). Відповідно до п. 1 ч. 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. У своїй вимозі Учасник наголошує на ненаданні Замовником Учаснику можливості усунути невідповідності в порядку п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Маємо зазначити, що Замовник, вивчивши пропозицію Учасника, виявив невідповідності, що підлягають усуненню з використанням механізму 24 годин (п. 1, п. 3, п. 4 та п. 5 протоколу уповноваженої особи від 25.09.2025 № 354/с) та і ті невідповідності, що тягнуть за собою одразу відхилення пропозиції Учасника (п. 2 протоколу уповноваженої особи від 25.09.2025 № 354/с). Замовником взято, в даному випадку, до уваги роз’яснення Уповноваженого органу № 1332/2020, в якому Уповноважений орган зазначає, що у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. Таку позицію Уповноваженого органу необхідно враховувати і в ситуації, що склалася в даній закупівлі. Замовник не має на меті введення в оману Учасника шляхом надання хибних сподівань останньому щодо визначення його переможцем (надання можливості виправити недоліки Учасником, а потім відхилити пропозицію з іншої підстави), чи порушення його законних прав як Учасника закупівлі, затягування розгляду пропозицій, а одразу прийняв рішення про відхилення Учасника, оскільки на це були законні підстави. 2. Відповідно п. 8 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Учасник повинен надати: «Сканований оригінал в кольоровому вигляді Протокол досліджень (випробувань) та/або Експертного висновку, що підтверджують відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа (ДСТУ) та технічним умовам, у тому числі за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними та токсикологічними показниками. Документ повинен бути виданий акредитованою та уповноваженою для цілей державного контролю лабораторією.». Учасником на виконання вказаної вимоги було надано сканований оригінал Експертного висновку від 22.08.2025 р. (файл «15-1. експертний висновок капуста Набойченко-лот 1») № 002332 п/25, що підтверджує відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа (ДСТУ) та технічним умовам щодо проведення випробувань на наявність мікотоксинів, пестицидів, радіонуклідів, токсичних елементів та на проведення органолептичних та фізико - хімічних випробувань. У складі пропозиції Учасника відсутній протокол досліджень (випробувань) та/або експертний висновок на підтвердження відповідності харчового продукту за мікробіологічними показниками. Мікробіологічні показники – це кількісні або якісні характеристики (наявність/відсутність) мікроорганізмів, їх токсинів чи метаболітів, що використовуються як критерій для оцінки безпеки харчових продуктів, води, санітарного стану об'єктів довкілля та ефективності виробничих процесів. Вони вказують на ступінь забруднення та потенційний ризик для здоров'я, дозволяючи встановити відповідність санітарним нормам та стандартам. Згідно наказу МОЗ «Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів» від 19.07.2012 № 548 відповідність мікробіологічним критеріям - одержання задовільних або прийнятних результатів при проведенні дослідження щодо значень, встановлених для цих Критеріїв, за допомогою відбору зразків, проведення досліджень та здійснення коригувальних дій відповідно до законодавства про безпечність та якість харчових продуктів. Мікроорганізми - бактерії, віруси, дріжджі, пліснява, водорості, паразитичні найпростіші, мікроскопічні паразитичні гельмінти, їхні токсини та метаболіти. В свою ж чергу, поняття мікотоксин та мікробіологічні показники в даному випадку не ототожнюються, оскільки мікотоксини – це токсичні речовини, які виробляються цвілевими грибами, а не самі мікробіологічні показники. Мікробіологічні показники – це визначення наявності та кількості певних мікроорганізмів (наприклад, бактерій, грибків) у продукті. Мікотоксини є забруднювачами, що мають токсичні властивості, тоді як мікробіологічні показники оцінюють мікробне забруднення загалом. У зв’язку з суперечним тлумаченням Замовником інформації, яка зазначена в пропозиції Учасника та у зв’язку з недостатнім та неповним розумінням та тлумаченням Учасником вимог оголошення, в частині інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що може потягнути за собою прийняття невірних рішень в Закупівлі. З метою усунення суперечностей та недопущення їх в майбутньому, а також, враховуючи неможливість внесення змін у межах оголошеної закупівлі на даному етапі Закупівлі, виникла необхідність відмінити спрощену закупівлю за Лотом 1: капуста білоголова свіжа пізньостигла (ідентифікатор UA-2025-09-14-000375-a). Замовником буде повторно переглянуто вимоги до технічних, якісних та інших характеристик предмету закупівлі та в подальшому буде оголошено закупівлю з коректними вимогами до Учасників.
Статус вимоги: Задоволено