• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Обладнання для закладів харчування

Завершена

536 320.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 12.09.2025 14:55 - 18.09.2025 16:00
Вимога
Відкликано скаржником

оскарження визначення переможця

Номер: b0d114e173fd4bef807ce6992cbd6aa2
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-12-009853-a.c1
Назва: оскарження визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовник! Доводжу до вашого відома, що пропозиція визначеного переможця ФОП Прокопчук Д.В. не відповідає вимогам тендерній документації стосовно п.13.1 Оголошення. Так, для підтвердження відповідності пропозиції технічним та якісним вимогам цим пунктом вимагалося надати, цитую: «Скан-копію сертифікату відповідності/паспорту якості на товар або інший подібний документ. Якщо товар не підлягає сертифікації, надається інформаційна довідка про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні". Однак, саме ці документи в пропозиції цього учасника відсутні. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який надає ФОП Прокопчук Д.В. в своїй пропозиції, по-перше, не вимагався Замовником, а по-друге, це зовсім інший документ, який підтверджує відповідність товару санітарним нормам, а не технічним нормативам (ТУ, ГОСТ та ін.) виробника товару. Цей документ не є подібним сертифікату відповідності або паспорту якості, які вимагалися, і не може бути їх заміною, а саме головне, що з нього не можна робити висновок про відповідність товару технічним вимогам! А якщо враховувати, що з 01.10.2023р. згідно змін до Закону про систему громадського здоров`я №2573-IX висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи для нехарчової продукції вже скасовані і втратили свою чинність, то надання такого документу до даної закупівлі зовсім не до речі. ФОП Прокопчук Д.В. повинен був це знати і замість документів, які вже не є дійсними в Україні для даного предмету закупівлі, надати в своїй пропозиції звичайний паспорт(сертифікат) якості від виробника або лист-пояснення щодо п.13.1.Оголошення. Нічого з цього він не зробив, а значить, не виконав вимогу п.13.1.тендерній документації. Ще звертаю увагу на суттєвий недолік у ФОП Прокопчук Д.В. в оформленні документів. Використовуючи для своїх довідок бланк компанії Prof Kitchen, він не надав в своїй пропозиції жодного пояснення щодо юридичних відносин між ними та його повноважень. На підставі вищесказаного прошу Замовника скасувати своє рішення щодо визначення ФОП Прокопчук Д.В. переможцем і відхилити його пропозицію через невиконання вимог тендерній документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: “Шановний Замовник! Доводжу до вашого відома, що пропозиція визначеного переможця ФОП Прокопчук Д.В. не відповідає вимогам тендерній документації стосовно п.13.1 Оголошення. Так, для підтвердження відповідності пропозиції технічним та якісним вимогам цим пунктом вимагалося надати, цитую: «Скан-копію сертифікату відповідності/паспорту якості на товар або інший подібний документ. Якщо товар не підлягає сертифікації, надається інформаційна довідка про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні". Однак, саме ці документи в пропозиції цього учасника відсутні. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який надає ФОП Прокопчук Д.В. в своїй пропозиції, по-перше, не вимагався Замовником, а по-друге, це зовсім інший документ, який підтверджує відповідність товару санітарним нормам, а не технічним нормативам (ТУ, ГОСТ та ін.) виробника товару. Цей документ не є подібним сертифікату відповідності або паспорту якості, які вимагалися, і не може бути їх заміною, а саме головне, що з нього не можна робити висновок про відповідність товару технічним вимогам! А якщо враховувати, що з 01.10.2023р. згідно змін до Закону про систему громадського здоров`я №2573-IX висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи для нехарчової продукції вже скасовані і втратили свою чинність, то надання такого документу до даної закупівлі зовсім не до речі. ФОП Прокопчук Д.В. повинен був це знати і замість документів, які вже не є дійсними в Україні для даного предмету закупівлі, надати в своїй пропозиції звичайний паспорт(сертифікат) якості від виробника або лист-пояснення щодо п.13.1.Оголошення. Нічого з цього він не зробив, а значить, не виконав вимогу п.13.1.тендерній документації. Ще звертаю увагу на суттєвий недолік у ФОП Прокопчук Д.В. в оформленні документів. Використовуючи для своїх довідок бланк компанії Prof Kitchen, він не надав в своїй пропозиції жодного пояснення щодо юридичних відносин між ними та його повноважень. На підставі вищесказаного прошу Замовника скасувати своє рішення щодо визначення ФОП Прокопчук Д.В. переможцем і відхилити його пропозицію через невиконання вимог тендерній документації.”. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-09-12-009853-a. Під час розгляду питання порядку денного: Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозицій повинен надати: 13.1 Скан-копію сертифікату відповідності/паспорту якості на товар або інший подібний документ. Якщо товар не підлягає сертифікації, надається інформаційна довідка про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Виходячи зі змісту обставин зазначених вище, є наявні підстави вважати пропозицію ФОП “ПРОКОПЧУК ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ” такою, що не відповідає вимогам Оголошення, оскільки учасник не виконав вимоги підпункту 13.1 Оголошення та не надав підтвердження за якісними характеристиками до предмету закупівлі, тому є потреба у задоволенні вимоги учасника по закупівлі, предмет закупівлі: Обладнання для закладів харчування, код ДК 021:2015 (39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування) та скасуванні рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП “ПРОКОПЧУК ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ”.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 02.10.2025 10:22