-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування
Завершена
2 429 179.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
12.09.2025 14:48 - 17.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
9eba2f10dc01486f866c0c3289b0cc2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-12-009622-a.a1
Назва:
СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Скарга на незаконне відхилення тендерної пропозиції Переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на відхилення переможця ТОВ ГЕНТЕХ WORD.docx 10.10.2025 17:10
- Скарга на відхилення переможця ТОВ ГЕНТЕХ.pdf 10.10.2025 17:10
- Додаток 3. Експрес накладна Нової Пошти _ 59001468159254 від 03.10.2025.pdf 10.10.2025 17:10
- Додаток 2. Лист ТОВ _ГЕНТЕХ_ Вих. _ G-4853_1 від 30 вересня 2025.pdf 10.10.2025 17:10
- Додаток 1. Протокол _17_09 від 07 жовтня 2025 року.pdf 10.10.2025 17:10
- sign.p7s 10.10.2025 17:16
- Доповнення_до_скарги_UA_2025_09_12_009622_a_a1.pdf 23.10.2025 18:52
- Доповнення_до_скарги_UA_2025_09_12_009622_a_a1_WORD.docx 23.10.2025 18:53
- Додатки до доповнення.pdf 23.10.2025 18:55
- рішення від 14.10.2025 № 15485.pdf 14.10.2025 16:00
- інформація про перенесення дати розгляду скарги та надання інформації від 21.10.2025 № 2077.pdf 21.10.2025 15:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.10.2025 № 16257.pdf 30.10.2025 10:13
- рішення від 29.10.2025 № 16257.pdf 31.10.2025 16:29
- ТД обладнання.docx 16.10.2025 15:13
- 11.Згода з договором.pdf 16.10.2025 15:13
- пояснення Замовника на скаргу (1).docx 16.10.2025 15:13
- 31.Довідка можливість поставки (2).pdf 16.10.2025 15:13
- Оголошення (4) (2) (3).pdf 16.10.2025 15:13
- Проект Договору.DOC 16.10.2025 15:13
- 7. Технічні характеристики (1).pdf 16.10.2025 15:13
- Оголошення (4) (2) (3).docx 16.10.2025 15:13
- p (4).pdf 16.10.2025 15:13
- ТД обладнання.pdf 16.10.2025 15:13
- p (5).pdf 16.10.2025 15:13
- p (4).docx 16.10.2025 15:13
- Проект Договору.pdf 16.10.2025 15:13
- пояснення.pdf 16.10.2025 15:13
- гентех.pdf 23.10.2025 14:03
- 1000023789.pdf 23.10.2025 14:03
- Скасування рішення про вдхилення ГЕНТЕХ.pdf 11.11.2025 17:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.10.2025 17:29
Дата розгляду скарги:
29.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.10.2025 16:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.10.2025 16:29
Дата виконання рішення Замовником:
11.11.2025 17:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Розглянувши Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16257-р/пк-пз від 29.10.2025 року, згідно з яким зобов’язано ВІДДІЛ ОСВІТИ ОНУФРІЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ (код ЄДРПОУ: 44108409) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Гентех" (код ЄДРПОУ: 45410744) за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-09-12- 009622-a, та керуючись статтею 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 55-67 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178,
ВИРІШИВ:
1. скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Гентех" (код ЄДРПОУ: 45410744) за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-09-12- 009622-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
438e358095894cfdb02f6ab0f61f196f
Заголовок пункту скарги:
Незаконне відхилення тендерної пропозиції Переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ОНУФРІЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ 12 вересня 2025 року оголосив відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування.
Згідно з вимогами тендерної документації (надалі - ТД) та діючого законодавства, у встановлений замовником термін ТОВ "ГЕНТЕХ" (надалі- Cкаржник) подав свою пропозицію.
25.09.2025 року Замовник розмістив в ЕСЗ повідомлення про намір укласти договір із учасником ТОВ "ГЕНТЕХ".
07.10.2025 року Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ГЕНТЕХ» відповідно до абзацу 1 пп.3.пункту 44 Особливостей, Переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, що підтверджується протоколом №17/09 від 07 жовтня 2025 року.
Скаржник не погоджується із таким рішенням замовника.
Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
В зазначений вище строк, Скаржник направив Новою поштою підписаний примірник договору для його укладення 03 жовтня 2025 року, та 30 вересня 2025 року звернулись із листом з пропозицію продовжити термін поставки, оскільки станом на 30 вересня Договір ще не був підписаний зі сторони Замовника і здійснити поставку в день поставки фактично неможливо.
В листі також було зазначено «Попри зазначені обставини, наша компанія вжила всіх можливих заходів для оптимізації процесу постачання, у тому числі налагоджено посилений контроль за виконанням замовлення, залучено додаткові логістичні ресурси, ведеться постійна комунікація з виробником та перевізниками.
Запевняємо, що всі зобов’язання за договором будуть виконані в повному обсязі, у належній якості та відповідно до погоджених технічних характеристик. Ми високо цінуємо Ваше розуміння та підтримку у даному питанні й сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.»
Виходячи зі змісту надісланого листа Скаржник не відмовлявся від укладення договору. У випадку, якщо Замовник не згідний із пропозицією Замовника, він мав можливість укласти договір і застосувати санкції за невчасну поставку товару, проте відмови від укладення договору в листі Вих. № G-4853/1 від 30 вересня 2025 року не було.
Скаржник вжив всіх заходів задля швидкого та ефективного укладення договору, зокрема завантажив 26 вересня 2025 о 09:55 документи, які надаються переможцем закупівлі, та надіслав Замовнику підписаний примірник договору із заповненими реквізитами, що підтверджується Експрес накладною Нової Пошти № 59001468159254 від 03.10.2025.
Згідно з вимогами тендерної документації (надалі - ТД) та діючого законодавства, у встановлений замовником термін ТОВ "ГЕНТЕХ" (надалі- Cкаржник) подав свою пропозицію.
25.09.2025 року Замовник розмістив в ЕСЗ повідомлення про намір укласти договір із учасником ТОВ "ГЕНТЕХ".
07.10.2025 року Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ГЕНТЕХ» відповідно до абзацу 1 пп.3.пункту 44 Особливостей, Переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, що підтверджується протоколом №17/09 від 07 жовтня 2025 року.
Скаржник не погоджується із таким рішенням замовника.
Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
В зазначений вище строк, Скаржник направив Новою поштою підписаний примірник договору для його укладення 03 жовтня 2025 року, та 30 вересня 2025 року звернулись із листом з пропозицію продовжити термін поставки, оскільки станом на 30 вересня Договір ще не був підписаний зі сторони Замовника і здійснити поставку в день поставки фактично неможливо.
В листі також було зазначено «Попри зазначені обставини, наша компанія вжила всіх можливих заходів для оптимізації процесу постачання, у тому числі налагоджено посилений контроль за виконанням замовлення, залучено додаткові логістичні ресурси, ведеться постійна комунікація з виробником та перевізниками.
Запевняємо, що всі зобов’язання за договором будуть виконані в повному обсязі, у належній якості та відповідно до погоджених технічних характеристик. Ми високо цінуємо Ваше розуміння та підтримку у даному питанні й сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.»
Виходячи зі змісту надісланого листа Скаржник не відмовлявся від укладення договору. У випадку, якщо Замовник не згідний із пропозицією Замовника, він мав можливість укласти договір і застосувати санкції за невчасну поставку товару, проте відмови від укладення договору в листі Вих. № G-4853/1 від 30 вересня 2025 року не було.
Скаржник вжив всіх заходів задля швидкого та ефективного укладення договору, зокрема завантажив 26 вересня 2025 о 09:55 документи, які надаються переможцем закупівлі, та надіслав Замовнику підписаний примірник договору із заповненими реквізитами, що підтверджується Експрес накладною Нової Пошти № 59001468159254 від 03.10.2025.
×
-
Назва доказу:
ТТН Нова пошта
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3. Експрес накладна Нової Пошти _ 59001468159254 від 03.10.2025.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист Переможця
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2. Лист ТОВ _ГЕНТЕХ_ Вих. _ G-4853_1 від 30 вересня 2025.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1. Протокол _17_09 від 07 жовтня 2025 року.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕНТЕХ»
Запити Органу оскарження
Номер:
35fd6a0818f9449cbc2691496bbcfc75
Тема запиту:
Додатки до доповнення
Текст запиту:
Додатки до доповнення
Дата опублікування:
23.10.2025 18:55
Номер:
1be1910d50a148bdbe005dc5378478e8
Тема запиту:
Про надання додаткових документів
Текст запиту:
На виконання вимоги АМКУ Від 21.10.2025 № 20-29/11-2077-пз надаємо підписаний зі сторони Скаржника примірник договору для його укладання, що був направлений Скаржником Замовнику, а також документи, які були надіслані та зазначені в експрес накладній від 03.10.2025 № 59001468159254.
Одночасно зазначаємо, що документи були отримані представником Замовника у відділенні Нової пошти у вихідний день - неділю 05.10.2025 року, та був зареєстрований лише в понеділок 06.10.2025 року, про шо надаємо витяг з журналу реєстрації вхідної кореспонденції.
Таким чином вже був повністю пропущений строк поставки товару - 01.10.2025 року.
Дата опублікування:
23.10.2025 14:03
Номер:
fed175c98d2845478b24026e5b1414c7
Тема запиту:
Доповнення до скарги
Текст запиту:
Доповнення до скарги у ворд
Дата опублікування:
23.10.2025 18:53
Номер:
1b68da8b571c4edc99220f6701912e14
Тема запиту:
Доповнення до скарги
Текст запиту:
Після проведення процедури відкритих торгів з особливостями та прийняття Замовником Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №15/09 від 25.09.2025 року, ТОВ «ГЕНТЕХ» було визначено переможцем процедури закупівлі UA-2025-09-12-009622-a, за предметом «ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування».
30 вересня 2025 року наше підприємство звернулося до Замовника з листом про продовження строку поставки товару, оскільки згідно з проєктом договору датою поставки було визначено 01.10.2025 року, яка одночасно є першим можливим днем для укладення договору. Це звернення мало на меті забезпечення реального та правомірного виконання зобов’язань за договором.
Відповідно до абзацу першого пункту 49 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року,
«З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.».
Таким чином, враховуючи, що рішення про визначення переможця прийнято 25.09.2025 року, період для укладення договору становив з 01.10.2025 по 10.10.2025 року включно.
03 жовтня 2025 року ТОВ «ГЕНТЕХ» направило Замовнику підписаний зі своєї сторони примірник договору про закупівлю, що підтверджується експрес-накладною №59001468159254. Відправлення договору здійснено у межах строків, передбачених законодавством для його укладення.
Попри це, 07.10.2025 року Замовник прийняв Протокол рішення уповноваженої особи №17/09, яким безпідставно відхилив пропозицію ТОВ «ГЕНТЕХ», посилаючись на абзац перший підпункту 3 пункту 44 Особливостей начебто у зв’язку з відмовою від підписання договору.
Таке твердження не відповідає дійсності, оскільки ТОВ «ГЕНТЕХ» не відмовлялося від підписання договору, а навпаки виконало свій обов’язок, підписавши та направивши договір Замовнику 03.10.2025 року.
Більш того, у письмових поясненнях, наданих самим Замовником до АМКУ, начальник відділу освіти Наталія Кравченко прямо зазначає:
«ТОВ «ГЕНТЕХ» мав час надати Замовнику підписаний та скріплений печаткою Договір до 01.10.2025 року для його укладення сторонами, натомість надіслав Договір 03.10.2025 року, який був отриманий Замовником лише 06.10.2025 року, що унеможливило підписання Договору сторонами 01.10.2025 року».
Це свідчить про те, що договір був направлений і отриманий Замовником у межах строку, визначеного законом для укладення договору (з 01.10 по 10.10.2025 року). Отже, об’єктивно жодної відмови від підписання не відбулося.
Варто зауважити, що згідно з умовами тендерної документації строк поставки товару був визначений до 15.09.2025 року включно, тоді як сама процедура закупівлі була оголошена лише 12.09.2025 року. Встановлення такого строку поставки є очевидно нереалістичним, що й стало причиною нашого звернення 30.09.2025 року з проханням продовжити строк поставки.
Щодо запиту Антимонопольного комітету України відповідно до пункту 66 Особливостей повідомляємо, що ТОВ «ГЕНТЕХ» не може надати примірник підписаного зі своєї сторони договору, який був направлений Замовнику 03.10.2025 року, оскільки цей документ перебуває у Замовника, що підтверджується експрес-накладною № 59001468159254 від 03.10.2025 року та поясненнями Замовника, у яких він визнає факт отримання договору 06.10.2025 року.
При цьому Замовник підписаний зі свого боку договір Скаржнику не повернув, що додатково підтверджує факт невиконання Замовником своїх зобов’язань щодо укладення договору у встановлений законодавством строк.
Отже, наведені факти беззаперечно підтверджують, що ТОВ «ГЕНТЕХ» діяло у суворій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178, вчасно підписало договір та направило його Замовнику. Відтак твердження Замовника про «відмову від підписання договору» є безпідставним і не відповідає фактичним обставинам.
Таким чином, дії ТОВ «ГЕНТЕХ» були повністю правомірними, здійсненими у встановлені законодавством строки, тоді як відмова Замовника від укладення договору є безпідставною та порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо врахувати наведене під час розгляду скарги по суті.
Дата опублікування:
23.10.2025 18:52
Номер:
9b1159f6ddc445848b6776f940cf2006
Тема запиту:
На скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Гентех" (код ЄДРПОУ: 45410744) від 10 жовтня 2025 № UA-2025-09-12-009622-a.a1 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі
Текст запиту:
На скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Гентех" (код ЄДРПОУ: 45410744) від 10 жовтня 2025 № UA-2025-09-12-009622-a.a1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, повідомляємо наступне.
Відповідно до Додатку №2 «Тендерної документації по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями на закупівлю Товару: «ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування» ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування, затвердженої рішенням уповноваженої особи відділу освіти Онуфріївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області згідно з протоколом№ 13/09 від «13» вересня 2025 р., встановлено строк поставки товару до 01.10.2025 року:
Відповідний строк поставки до 01.10.2025 року зазначений і в пункті 5 Оголошення про проведення закупівлі:
Строк поставки до 01.10.2025 року також визначений в Електронній тендерній документації в розділі «Період поставки»:
Це й же строк поставки до 01.10.2025 року встановлений в пункті 5.1. Проекту договору:
Пунктом 17 Особливостей визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до приписів статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості як зокрема строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Зважаючи на це Замовником було встановлено одну з вимог тендерної документації, а саме вимогу щодо строку поставки товару до 01.10.2025 року.
ТОВ «ГЕНТЕХ» листом від 30 вересня 2025 року №G-4853/1 повідомив Замовника про наступне:
«ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЕНТЕХ», як переможець відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за оголошенням UA-2025-09-12-009622-a, повідомляємо, що у межах виконання умов Договору про закупівлю що опублікований у складі тендерної пропозиції, передбачено здійснення поставки товару до 01 жовтня 2025 року. Однак, зважаючи на короткий проміжок часу між датою укладення договору та передбаченим строком постачання, а також враховуючи специфіку замовлення, виникла об'єктивна необхідність у продовженні терміну поставки.
Зазначене замовлення охоплює широкий асортимент продукції з різними технічними характеристиками, що потребує значного часу на комплектацію, перевірку відповідності, забезпечення якості та логістику. Крім того, на даному етапі виникли труднощі виробничого та логістичного характеру: зокрема, перевантаження на виробництві постачальника, сезонне збільшення обсягу замовлень та затримки, пов’язані з транспортуванням і митним оформленням.
Попри зазначені обставини, наша компанія вжила всіх можливих заходів для оптимізації процесу постачання, у тому числі налагоджено посилений контроль за виконанням замовлення, залучено додаткові логістичні ресурси, ведеться постійна комунікація з виробником та перевізниками. У зв’язку з викладеним, звертаємося до Вас із проханням погодити продовження терміну поставки товару до 31 жовтня 2025 року. Запевняємо, що всі зобов’язання за договором будуть виконані в повному обсязі, у належній якості та відповідно до погоджених технічних характеристик. Ми високо цінуємо Ваше розуміння та підтримку у даному питанні й сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.»
Таким чином Переможець закупівлі ТОВ «ГЕНТЕХ» відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації так як зазначив про неможливість виконання вимоги тендерної документації, а саме вимоги, щодо поставки товару до 01 жовтня 2025 року.
Абзацом першим підпункту 3 пункту 44 Особливостей встановлено підставу для відхилення тендерної пропозиції Переможця закупівлі, а саме якщо Переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Дану норму абзацу першого підпункту 3 пункту 44 Особливостей законодавець визначив як імперативну норму яка не містить альтернатив її застосування і є обов’язковою для виконання як підставу для відхилення пропозиції Переможця закупівлі.
Хочемо, наголосити, що відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
В тендерній пропозиції ТОВ «ГЕНТЕХ» Довідкою Вих. № G-4203/27 від 19 вересня 2025 року гарантував можливість поставки запропонованого Товару, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника (Документ тендерної пропозиції/пропозиції: №31. Довідка можливість поставки.pdf).
Таким чином зміст Тендерної пропозиції ТОВ «ГЕНТЕХ» містить інформацію щодо поставки товару в строк до 01.10.2025 року.
Одночасно, інформація щодо змісту тендерної документації в частині строку поставки до 01.10.2025 року підтверджується і наданим ТОВ «ГЕНТЕХ» в складі тендерної пропозиції Додатку №2 до тендерної документації Вих. № G-4203/7 від 19 вересня 2025 року (Документ тендерної пропозиції/пропозиції: №7. Технічні характеристики.pdf).
Крім того, в поданій тендерній пропозиції ТОВ «ГЕНТЕХ» довідкою Вих.
№G-4203/12 від «19» вересня 2025 року надав згоду на укладення договору на умовах, визначених у проекті договору (Додаток № 3 до тендерної документації) (Документ тендерної пропозиції/пропозиції: №11. Згода з договором.pdf).
Однак, після визначення ТОВ «ГЕНТЕХ» Переможцем закупівлі, Переможець зазначив про неможливість виконання поставки товару в строк до 01.10.2025 року, чим підтвердив свою неможливість укласти Договір на умовах визначених тендерною документацією та на умовах поданою ТОВ «ГЕНТЕХ» тендерної пропозиції.
Зважаючи на дані обставини уповноваженою особою відділу освіти Онуфріївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області (код ЄДРПОУ: 44108409) Панфьоровим Олександром прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ " ГЕНТЕХ" (код ЄДРПОУ- 445410744) - переможця відкритих торгів з особливостями UA-2025-09-12-009622-a, згідно з предметом закупівлі: «ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування» ДК021:2015 - 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування» на підставі абзацу першого підпункту 3 пункту 44 Особливостей, у зв’язку з тим , що переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Також зазначаємо, що ТОВ «ГЕНТЕХ» мав час надати Замовнику підписаний та скріплений печаткою Договір до 01.10.2025 року для його укладення Сторонами. натомість надіслав Договір 03.10.2025 року який був отриманий Замовником лише 06.10.2025 року, що в свою чергу унеможливило підписання Договору Сторонами 01.10.2025 року.
Враховуючи вищевикладене, вбачається що скарга ТОВ "ГЕНТЕХ" є не обґрунтованою, а в рішенні Замовника відсутні порушення законодавства під час прийняття рішення про відхилення пропозиції ТОВ " ГЕНТЕХ"
Додатки:
1.Тендерна Документація
2. Проект Договору
3. Протокол УО про відхилення пропозиції ТОВ " ГЕНТЕХ"
4. Документ тендерної пропозиції/пропозиції: №7. Технічні характеристики.pdf;
5. Документ тендерної пропозиції/пропозиції: №11. Згода з договором.pdf
6. Документ тендерної пропозиції/пропозиції: №31. Довідка можливість поставки.pdf
7.Оголошення про проведення закупівлі
8. Лист ТОВ " ГЕНТЕХ" від 30 вересня 2025 року №G-4853/1.
Начальник відділу освіти Наталія КРАВЧЕНКО
Дата опублікування:
16.10.2025 15:13