• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Монітори

Завершена

1 050 345.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 12.09.2025 13:34 - 17.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника

Номер: 90e9f3602bdc418b83e88720efde2566
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-12-007561-a.a1
Назва: Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.09.2025 15:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.10.2025 16:29
Дата виконання рішення Замовником: 13.10.2025 11:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом № 74 від 13.10.2025 року уповноваженою особою прийнято рішення про виконання в повному обсязі рішення №15267-р/пк-пз від 08.10.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" (код ЄДРПОУ: 40733799) переможцем за процедурою закупівлі — "Монітори", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-09-12-007561-a.
Автор: ТОВ "Ю ЕНД ТІ ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ", Андрій Миколайович МИРОНЮК +380445810222 109@org.net.ua http://www.org.net.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9694d51b995745f1b9d935db14fd81fb
Заголовок пункту скарги: Оскарження рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю ЕНД ТІ ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ", а також рішення Замовника щодо визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" переможцем Закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником Закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 12 вересня 2025 року Замовником торгів, УПРАВЛІННЯМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, було розпочато конкурентну процедуру закупівлі: відкриті торги (з особливостями), ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-12-007561-a, за предметом закупівлі: Монітори згідно ДК 021:2015 - 30230000-0: Комп’ютерне обладнання (далі – Процедура закупівлі/Закупівля), на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, далі – Особливості.
18 вересня 2025 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю ЕНД ТІ ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ" (далі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у Закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції, оформленої відповідно до вимог Тендерної документації ВІДКРИТІ ТОРГИ з особливостями для учасників процедури закупівлі щодо підготовки тендерних пропозицій на закупівлю за предметом «Монітори» згідно ДК 021:2015 - 30230000-0: Комп’ютерне обладнання, затвердженої Рішенням уповноваженої особи від 09 вересня 2025 року протокол № 66 (далі – Тендерна документація).
Відповідно до даних реєстру пропозицій у Процедурі закупівлі участь приймають дві особи – Скаржник (ТОВ "Ю ЕНД ТІ ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ") і ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ".


Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю ЕНД ТІ ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ"
23 вересня 2025 року Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 23 вересня 2025 року №70 (далі – Протокол від 23.09.2025 №70), в якому зазначено рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке Замовник обґрунтовує наступним чином:
«Учасником ТОВ Ю ЕНД ТІ ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ у складі тендерної пропозиції надано файли «Технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf» та «Авторизація.pdf», які містять інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме:
- у Інформації про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні файл «Технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf» відсутня інформація про виробника товару із зазначенням його повної назви та місце його знаходження та/або реєстрації), а також кількості товару (153 монітора);
- не надано авторизаційний лист від виробника запропонованого товару або його офіційного представника або офіційного дистриб'ютора в Україні (із зазначенням у листі ідентифікатора цієї закупівлі на порталі Prozorro), що підтверджує технічні характеристики товару, правовідносини між виробником та Учасником, повноваження Учасника на постачання та дійсність гарантійних зобов’язань виробника на товар, що запропоновано учасником торгів. Довідка від ІП «І-ІР-СІ» на думку АМКУ не є авторизаційним листом – дивись рішення Комісії АМКУ №14207-р/пк-пз від 16.09.2025 за закупівлею № UA-2025-08-14-012305-a.
Слід зазначити, що в цій закупівлі моніторів авторизаційний лист вимагався у тому числі і на підтвердження технічних характеристик товару, що пропонується учасником, тому незазначення цієї інформації у авторизаційному листі (у даному випадку у довідці від постачальника файл «Авторизація.pdf» не є невідповідністю у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей».

Однак, із зазначеним рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника Скаржник не може погодитись з огляду на наступне.

Так, по-перше, відповідно до пункту 3.1 Додатку 1.2 до тендерної документації, для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі Учасник подає у складі своєї пропозиції наступні документи, зокрема, Довідку у довільній формі таблиці-порівняння з інформацією про технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням повного найменування товару (вказати марку, модель, модифікацію тощо), виробника товару, країни походження товару, технічних характеристик та ознак його відповідності (не відповідності) предмету закупівлі, складену на основі таблиці технічних, якісних та кількісних характеристик ДОДАТКУ 1.2 до тендерної документації. Не допускається застосування висловів: «не менше», «не більше», «або», «аналог», «еквівалент», «не гірше», тощо.
Таблиця технічних, якісних та кількісних характеристик ДОДАТКУ 1.2 до тендерної документації має наступний вигляд:

з/п Найменування Основні вимоги до технічних характеристик
1 Роздільна здатність екрана Не менше 2560x1440 (не гірше 2K)
2 Частота оновлення Не менше 60 Гц
3 Діагональ Не менше 27"
4 Глибина кольору Не гірше 8 bit
5 Кут огляду Не менше ніж 178/178
6 Співвідношення сторін Не менше 16:9
7 Тип матриці IPS або VA, антиблікове покриття матриці
8 Час відгуку Не більше 5 мс
9 Інтерфейси підключення Не менше 1х HDMI не гірше ніж 2.1,
не менше 1х DisplayPort
Допускається наявність інших додаткових портів та роз’ємів
10 Вбудовані динаміки Так
11 Вигнутий екран Ні
12 Додатково Кабель HDMI 2.1 довжиною не менше 1,5 м; кабель живлення
13 Гарантійний термін Не менше 36 міс.
14 Рік випуску Не раніше 2024

Крім вищезазначеної, інші таблиці у Додатку 1.2 до тендерної документації відсутні.
До того ж, серед умов Тендерної документації не було вимоги подати заповнений та підписаний Додаток 1.2 до тендерної документації.
Як можна побачити, у наведеній таблиці Додатку 1.2 до тендерної документації відсутні дані чи поля, чи вимога щодо зазначення інформації про виробника товару із зазначенням його повної назви та місце його знаходження та/або реєстрації) реєстрації), а також кількості товару (153 монітора), про які вказує Замовник у Протоколі від 23.09.2025 №70.
У складі тендерної пропозиції Скаржника містяться, зокрема:
1) Довідка у довільній формі таблиці-порівняння з інформацією про технічні характеристики запропонованого учасником товару, складену на основі таблиці технічних, якісних та кількісних характеристик ДОДАТКУ 1.2 до тендерної документації (файл «Технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf»), у якій зазначено, у тому числі, технічні характеристики пропозиції Монітора 2Е 27" H2724B, про їх відповідність предмету закупівлі, країна походження (Китай);
2) ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ від 17.09.2025 щодо закупівлі Монітори згідно ДК 021:2015 - 30230000-0: Комп’ютерне обладнання (файл «Цінова пропозиція.pdf»), у якій зазначено, у тому числі, кількість пропонованого товару Монітор 2E 27" H2724B: 153 штуки, що відповідає вимозі до кількості, яка передбачена Додатком 1.2 до тендерної документації та пунктом 4.3 Розділу I Тендерної документації;
3) Декларація про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, обліковий номер UA.TR.059.D.121-25 (міститься у файлі «2E монітори EMC+CET+LVD+Rohs до 16 05 2027.pdf»), у якій зазначені, у тому числі, повна назва та місце знаходження та/або реєстрації виробника товару: Компанія «Malead Limited», Flat/RM 9 25/F Concordia Plaza, 1 Science Museum Road, Tsimshatsui, KL, Hong Kong (Гонконг), адреси розташування виробництв: «Yibin Jiaxin Electronic Technology Co., Ltd at: No. 136, West Section of Xinggang Road, Lingang Economic Development Zone, Yibin City, Sichuan, China (Китай), «Guangzhou Xianyou Intelligent Technology Co., ltd», No.32, Xixiu Road, Xiuquan Street, Huadu District, Guangzhou, China (Китай);
4) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 12.09.2022 №12.2-18-3/5610 (у файлі «2Е монитори до 12 09 27 СанГіг.pdf»), у якому зазначені, у тому числі, повна назва та місце знаходження та/або реєстрації виробника товару: Компанія «Malead Limited», Flat/RM 9, 25/F Concordia Plaza, 1 Science Museum Road, TSIMSHATSUI, Kowloon, Hong Kong (Гонконг), адреси розташування виробництв: «Yibin Jiaxin Electronic Technology Co., Ltd.»: No. 136, West Section of Xinggang Road, Lingang Economic Development Zone, Yibin City, Sichuan, China (Китай), «Guangzhou Xianyou Intelligent Technology Co., Ltd.», No.32, Xixiu Road, Xiuquan street, Guangzhou, Guang Dong, China (Китай);
5) Сертифікат експертизи типу, зареєстрований в реєстрі з оцінки відповідності за №CET-UA.059-125-25 (міститься у файлі «2E монітори EMC+CET+LVD+Rohs до 16 05 2027.pdf»), у якому зазначені, у тому числі, повна назва та місце знаходження та/або реєстрації виробника товару: Компанія «Malead Limited», Flat/RM 9 25/F Concordia Plaza, 1 Science Museum Road, Tsimshatsui, KL, Hong Kong (Гонконг), місце (я) виробництва: «Yibin Jiaxin Electronic Technology Co., Ltd at: No. 136, West Section of Xinggang Road, Lingang Economic Development Zone, Yibin City, Sichuan, China (Китай), «Guangzhou Xianyou Intelligent Technology Co., ltd», No.32, Xixiu Road, Xiuquan Street, Huadu District, Guangzhou, China (Китай);
6) Декларація про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, обліковий номер UA.TR.D.090-25 (міститься у файлі «2E монітори EMC+CET+LVD+Rohs до 16 05 2027.pdf»), у якій зазначені, у тому числі, повна назва та місце знаходження та/або реєстрації виробника товару: Компанія «Malead Limited», Flat/RM 9 25/F Concordia Plaza, 1 Science Museum Road, Tsimshatsui, KL, Hong Kong (Гонконг), адреси розташування виробництв: «Yibin Jiaxin Electronic Technology Co., Ltd at: No. 136, West Section of Xinggang Road, Lingang Economic Development Zone, Yibin City, Sichuan, China (Китай), «Guangzhou Xianyou Intelligent Technology Co., ltd», No.32, Xixiu Road, Xiuquan Street, Huadu District, Guangzhou, China (Китай);
7) Декларація про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, обліковий номер UA.TR.D.091-25 (міститься у файлі «2E монітори EMC+CET+LVD+Rohs до 16 05 2027.pdf»), у якій зазначені, у тому числі, повна назва та місце знаходження та/або реєстрації виробника товару: Компанія «Malead Limited», Flat/RM 9 25/F Concordia Plaza, 1 Science Museum Road, Tsimshatsui, KL, Hong Kong (Гонконг), адреси розташування виробництв: «Yibin Jiaxin Electronic Technology Co., Ltd at: No. 136, West Section of Xinggang Road, Lingang Economic Development Zone, Yibin City, Sichuan, China (Китай), «Guangzhou Xianyou Intelligent Technology Co., ltd», No.32, Xixiu Road, Xiuquan Street, Huadu District, Guangzhou, China (Китай).
Таким чином, у тендерній пропозиції Скаржника зазначена інформація про виробника товару із зазначенням його повної назви та місця його знаходження та/або реєстрації), а також про кількість запропонованого товару (моніторів): 153 штуки, що відповідає умовам Тендерної документації, зокрема, пункту 3.1 Додатку 1.2 до тендерної документації.
Замовник не довів та документально не підтвердив, яким чином оформлення Скаржником тендерної пропозиції у наведений вище спосіб, у тому числі, в частині зазначення інформації про виробника товару із зазначенням його повної назви та місця його знаходження та/або реєстрації), а також про кількість запропонованого товару (моніторів), впливає на зміст тендерної пропозиції.
Така позиція узгоджується із практикою Органу оскарження, зокрема, рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) № 20271-р/пк-пз від 19.12.2024 (за скаргою ФОП "Малецький Іван Васильович" №UA-2024-11-20-015841-a.c1): у наданій Переможцем Пропозиції, не зазначено країну виробника, як вимагалося згідно вимог форми додатка 1, але країна виробника вказана в ДЕКЛАРАЦІЇ ВІДПОВІДНОСТІ від 08.03.2024; рішенням Комісії № 19311-р/пк-пз від 04.12.2024 (за скаргою ФОП Зінченка Олега Борисовича №UA-2024-11-06-006057-a.a1), згідно якого інформацію, яку замовник, Національний музей історії України, вимагав надати про країну виробника, та країну реєстрації бренду в складі тендерної пропозиції відповідно до п.5. "Тендерна пропозиція" Додатку 1 до тендерної документації, учасником/скаржником (ФОП Зінченко О.Б.) вказано в іншому документі "Додаток № 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Таблиця № 1". Орган оскарження визнав, що пропозиція цього учасника була неправомірно відхилена Замовником; рішенням Комісії № 6032-р/пк-пз від 16.04.2025 (за скаргою ТОВ "СЗМК" №UA-2025-03-18-005002-a.b1): зазначення захисного покриття товару - антикорозійне, лак БТ-577 не у документі з назвою "Таблиця відповідності", а у документі із назвою "Лист-погодження".

По-друге, відповідно до пункту 3.2 Додатку 1.2 до тендерної документації, для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі Учасник подає у складі своєї пропозиції, зокрема: належним чином оформлений авторизаційний лист від виробника запропонованого товару або його офіційного представника або офіційного дистриб'ютора в Україні (із зазначенням у листі ідентифікатора цієї закупівлі на порталі Prozorro), що підтверджує технічні характеристики товару, правовідносини між виробником та Учасником, повноваження Учасника на постачання та дійсність гарантійних зобов’язань виробника на товар, що запропоновано учасником торгів.
У складі тендерної пропозиції Скаржника міститься, зокрема авторизаційний лист у вигляді Довідки (файл «Авторизація.pdf») від Іноземного підприємства «І-АР-СІ», яке є офіційним представником виробника запропонованих Скаржником моніторів ТМ 2Е. У цій Довідці, зокрема, зазначено ідентифікатор Закупівлі (UA-2025-09-12-007561-a), вказано, що Іноземне підприємство «І-АР-СІ» є постачальником офіційної продукції виробництва ТМ 2Е (монітори), яка постачається Скаржникові, а Скаржник як окремий суб’єкт господарювання здійснює подальше розповсюдження та продаж цього товару, у тому числі, шляхом участі у конкурсних торгах, надає цінові пропозиції, укладає договори поставки тощо. При цьому підкреслено, що саме Іноземне підприємство «І-АР-СІ» не бере участі в процедурах державних закупівель.
Вказівка у зазначеній Довідці на постачання саме офіційної продукції, тобто такої, що відповідає встановленим стандартам, технічним регламентам та нормам безпеки, й підтверджує технічні характеристики. При цьому у складі тендерної пропозиції Скаржника містяться, зокрема:
1) Декларація про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, обліковий номер UA.TR.059.D.121-25 (у файлі «2E монітори EMC+CET+LVD+Rohs до 16 05 2027.pdf») за підписом та печаткою Іноземного підприємства «І-АР-СІ», яка підтверджує відповідність пропонованих Скаржником моніторів ТМ 2E (офіційної продукції Компанії «Malead Limited») вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. №1077;
2) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 12.09.2022 №12.2-18-3/5610 (у файлі «2Е монитори до 12 09 27 СанГіг.pdf»), який підтверджує відповідність пропонованих Скаржником моніторів ТМ 2E (офіційної продукції Компанії «Malead Limited») вимогам діючого санітарного законодавства України;
3) Сертифікат експертизи типу, зареєстрований в реєстрі з оцінки відповідності за №CET-UA.059-125-25 (у файлі «2E монітори EMC+CET+LVD+Rohs до 16 05 2027.pdf»), який підтверджує відповідність пропонованих Скаржником моніторів ТМ 2E (офіційної продукції Компанії «Malead Limited») суттєвим вимогам, що визначені у пункті 1 додатка 1 Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. №1077, згідно з ДСТУ EN 55035:2019, ДСТУ EN 61000-3-2:2019, ДСТУ EN 61000-3-3:2017;
4) Декларація про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, обліковий номер UA.TR.D.090-25 (у файлі «2E монітори EMC+CET+LVD+Rohs до 16 05 2027.pdf») за підписом та печаткою Іноземного підприємства «І-АР-СІ», яка підтверджує відповідність пропонованих Скаржником моніторів ТМ 2E (офіційної продукції Компанії «Malead Limited») вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого ПКМУ від 16грудня 2015 р. № 1067;
5) Декларація про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, обліковий номер UA.TR.D.091-25 (у файлі «2E монітори EMC+CET+LVD+Rohs до 16 05 2027.pdf») за підписом та печаткою Іноземного підприємства «І-АР-СІ», яка підтверджує відповідність пропонованих Скаржником моніторів ТМ 2E (офіційної продукції Компанії «Malead Limited») вимогам Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017р. №139.
Враховуючи вищевикладене, у тендерній пропозиції Скаржника міститься підтвердження технічних характеристик товару, в тому числі, з боку офіційного представника виробника (Компанії «Malead Limited») Іноземного підприємства «І-АР-СІ».
Разом з тим, у пункті 3.2 Додатку 1.2 до тендерної документації не встановлено вимог, правил та/або порядку зазначення підтвердження технічних характеристик товару. Тому офіційний представник виробника мав право викладати таке підтвердження у авторизаційному листі на власний розсуд, в тому числі, шляхом вказівки на постачання офіційної продукції.
Також, у Протоколі від 23.09.2025 №70 Замовником вказана недостовірна інформація, що ніби «Довідка від ІП «І-ІР-СІ» на думку АМКУ не є авторизаційним листом – дивись рішення Комісії АМКУ №14207-р/пк-пз від 16.09.2025 за закупівлею № UA-2025-08-14-012305-a».
Натомість, Скаржник не був учасником закупівлі № UA-2025-08-14-012305-a і скарга №UA-2025-08-14-012305-a.b1, подана ТОВ "ЕН.ЕР.ДЖІ.", не стосувалась Довідки (файл «Авторизація.pdf»), виданої Іноземним підприємством «І-АР-СІ» для Процедури закупівлі (UA-2025-09-12-007561-a). Тому у рішенні Комісії №14207-р/пк-пз від 16.09.2025 не могло бути вказано і не вказано про те, що ця Довідка не є авторизаційним листом.
До того ж, стосовно недоліків авторизаційних листів, поданих учасниками закупівлі №UA-2025-08-14-012305-a – у зазначеному рішенні Комісії №14207-р/пк-пз від 16.09.2025 наголошено на необхідності надавати учасникам можливість виправити невідповідності, згідно вимог пункту 43 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону.

Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника відповідає вимогам пунктів 3.1 та 3.2 Додатку 1.2 до тендерної документації.
Отже, Замовник неправомірно та безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив вимоги пункту 44 Особливостей.

Щодо визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" переможцем Закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником Закупівлі
24 вересня 2025 року Замовник розмістив в електронній системі закупівель ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 24 вересня 2025 року №71, в якому зазначено рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" переможцем Закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником Закупівлі.
Однак, з такими рішеннями Скаржник не може погодитись з огляду на наступне.
По-перше, згідно із пунктом 1 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації), учасники мали подати Цінову пропозицію за формою наведеною в Додатку 1.1 до тендерної документації.
Форма цінової пропозиції, наведена в Додатку 1.1 до тендерної документації, зокрема, передбачає зазначення: «У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.» (абзац другий пункту 10 форми).
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" міститься Цінова пропозиція від 19.09.2025 (файл «1. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf»), в якій не зазначено, що «У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.», тобто взагалі відсутній абзац другий пункту 10 форми цінової пропозиції, яка наведена в Додатку 1.1 до тендерної документації.

Відтак, подана ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" Цінова пропозиція не відповідає формі, наведеній в Додатку 1.1 до тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника Закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

По-друге, відповідно до пункту 3.2 Додатку 1.2 до тендерної документації, для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі Учасник подає у складі своєї пропозиції, зокрема: належним чином оформлений авторизаційний лист від виробника запропонованого товару або його офіційного представника або офіційного дистриб'ютора в Україні (із зазначенням у листі ідентифікатора цієї закупівлі на порталі Prozorro), що підтверджує технічні характеристики товару, правовідносини між виробником та Учасником, повноваження Учасника на постачання та дійсність гарантійних зобов’язань виробника на товар, що запропоновано учасником торгів. При цьому жодних виключень щодо зобов’язання надати цей авторизаційний лист умови Тендерної документації не містили.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" відсутній належним чином оформлений авторизаційний лист від виробника запропонованого товару або його офіційного представника або офіційного дистриб'ютора в Україні (із зазначенням у листі ідентифікатора цієї закупівлі на порталі Prozorro), що підтверджує технічні характеристики товару, правовідносини між виробником та Учасником, повноваження Учасника на постачання та дійсність гарантійних зобов’язань виробника на товар, що запропоновано учасником торгів.
Відтак, тендерна пропозиція учасника Закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

По-третє, згідно із пунктом 3.4 Додатку 1.2 до тендерної документації, сертифікат відповідності товару (сертифікат експертизи типу). У разі, якщо запропонований товар не підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, Учасник надає лист-роз'яснення, що запропонований товар не підлягає обов'язковій сертифікації.
За відсутності сертифікату Учасник надає декларацію про відповідність технічним регламентам на запропоновані учасником товари, а саме: технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, технічному регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні.
Враховуючи той факт, що чинне законодавство України не передбачає обов’язкової сертифікації моніторів, учасники Закупівлі мали надати лист-роз'яснення, що запропонований товар не підлягає обов'язковій сертифікації, навіть у випадку надання у складі тендерної пропозиції документів щодо добровільної сертифікації запропонованого товару. Адже надання сертифікатів не звільняло від обов’язку надати зазначений лист-роз’яснення.
Крім того, наголосимо на тому, що умови пункту 3.4 Додатку 1.2 до тендерної документації передбачали надання не будь-якого сертифікату відповідності, а надання сертифікату експертизи типу.
Відповідно до пунктів 1, 2 та 6 Модуля В (експертиза типу) (Додаток 3 до Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077), експертиза типу є частиною процедури оцінки відповідності, під час виконання якої призначений орган з оцінки відповідності (далі - призначений орган) досліджує технічний проект апаратури та перевіряє і засвідчує, що технічний проект цієї апаратури відповідає суттєвим вимогам, визначеним у пункті 1 додатка 1 до Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (далі - Технічний регламент).
Експертиза типу проводиться шляхом оцінки адекватності технічного проекту апаратури через експертизу технічної документації, визначеної в пункті 3 цього додатка, без експертизи зразка (“експертиза проекту типу”). Експертиза типу може бути обмежена окремими суттєвими вимогами або їх частинами, які визначені виробником або його уповноваженим представником.
У разі коли тип апаратури відповідає вимогам Технічного регламенту, які застосовуються до відповідної апаратури, призначений орган видає виробнику сертифікат експертизи типу.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" відсутній лист-роз'яснення, що запропонований товар не підлягає обов'язковій сертифікації, а також сертифікат експертизи типу.
Відтак, тендерна пропозиція учасника Закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

По-четверте, відповідно до пункту 6.4 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації), учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, в якому гарантує наступне:
- товар, повинен бути новим (таким, що не був у використані) та не перебував під заставою або під арештом;
- гарантійний строк на товар, встановлений заводом-виробником із його зазначенням, але не менше 36 місяців, який повинен обчислюватись з моменту передачі Учасником, що визначений переможцем торгів, товару Замовнику;
- постачання Товару на митну територію України здійснюватиметься відповідно до порядку та умов переміщення товарів через митну територію України (застосовується тільки у разі постачання Товару іноземного походження)
До гарантійного листа надається перелік сервісних центрів з ремонту та обслуговування товару, що пропонується Учасником.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" (зокрема, у Довідці про перелік сервісних центрів, що міститься у файлі «2. Довідка про перелік сервісних центрів.pdf») відсутній перелік сервісних центрів саме з ремонту та обслуговування товару, що пропонується Учасником.
Крім того, у поданому у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" гарантійному листі (файл «8. Гарантійний лист.pdf») не зазначено гарантійного строку на товар, встановлений заводом-виробником.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника Закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

По-п’яте, пунктом 2 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації) передбачена подача Довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), форма якої передбачає зазначення, зокрема: «ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності)». При цьому «…в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель».
Натомість, у поданій у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" Довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл «5. Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору.pdf») у колонці 7 зазначено ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір (UA-2024-03-22-004442-a), але не зазначено посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника Закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

Отже, тендерна пропозиція учасника Закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження