-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери)
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери) 7 найменувань
Завершена
3 437 280.85
UAH без ПДВ
Період оскарження:
12.09.2025 09:10 - 21.09.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Номер:
48ace398bf934e41bf645520e47ad9de
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-12-000723-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Скарга:
12.09.2025 Замовник оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-09-12-000723-a.
ПП "СПЕЦСЕРВІС" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ПП "СПЕЦСЕРВІС" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника про визначення переможця по закупівлі UA-2025-09-12-000723-a та прийняття рішення про намір укласти договір, а саме: Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-09-12-000723-a від 26.09.2025.
Відповідно до абзацу 3 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ПП "СПЕЦСЕРВІС" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Протоколом визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-09-12-000723-a від 26.09.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» (далі – ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР»).
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Звертаємо увагу Комісії, скарга на рішення Замовника подана у відповідний строк, встановлений пунктом 59 Особливостей, підстави для залишення скарги без розгляду згідно з пунктом 63 Особливостей – відсутні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічні вимоги.pdf 01.10.2025 22:55
- Скарга_Спецсервіс_UA-2025-09-12-000723-a.pdf 01.10.2025 22:55
- Скарга_Спецсервіс_UA-2025-09-12-000723-a.docx 01.10.2025 22:55
- sign.p7s 01.10.2025 22:56
- рішення від 03.10.2025 № 15018.pdf 03.10.2025 15:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.10.2025 № 15375.pdf 13.10.2025 12:18
- рішення від 10.10.2025 № 15375.pdf 14.10.2025 11:50
- Відповідь на скаргу.pdf 07.10.2025 13:27
- Лист відповідь на скаргу Кондиціонери.doc 07.10.2025 13:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.10.2025 23:08
Дата розгляду скарги:
10.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.10.2025 15:41
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.10.2025 11:50
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
03e9442bcccc4d118999831284ab4da0
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» та прийняття рішення про намір укласти договір
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» та прийняття рішення про намір укласти договір
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та Протоколі визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-09-12-000723-a від 26.09.2025:
«Тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації.
Вирішено: Визначити учасника переможцем закупівлі.
Прийняти та затвердити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем та опублікувати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу».
1. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, з кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом (необхідний перелік документів відповідно до Додатку № 7 до Тендерної документації), зокрема:
7) інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником: завірені підписом посадової особи та печаткою* Учасника Технічні вимоги, викладені у Додатку № 2 до Тендерної документації;
Згідно з пунктом 7 Переліку документів та/або інформації, які подаються
Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що міститься у Додатку №7 до тендерної документації, учасники повинні надати:
Інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником: завірені підписом посадової особи та печаткою* Учасника Технічні вимоги, викладені у Додатку № 2 до Тендерної документації;
За позиціями 2 та 5 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив такі вимоги до товару:
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
1. Найменування, асортимент, кількість Товару. Код ДК 021:2015 – 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери), надалі Товари.
№
зп
Найменування закупівлі
Технічні характеристики
2.
Кондиціонер Cooper&Hunter CH-S09XZ3 Universal
або еквівалент**
Тип: Спліт-система.
Тип встановлення внутрішнього блоку: настінний.
Тип компресора: інверторний.
Тип фреону: R32.
Потужність (холод/тепло), не менше кВт: 2,7/2,8.
Споживана потужність (холод/тепло), не більше кВт: 0,75/0,7.
*EER/COP, не менше: 3,7/4,0.
Довжина/перепад висот магістралі, не менше: 15/10 м/п.
Мінімальний рівень шуму внутрішнього блоку, не більше: 21 дБ.
Наявність функції I FEEL (датчик у пульті керування).
Самоочищення внутрішнього блоку.
Захист від обмерзання зовнішнього блоку.
Вбудований іонізатор типу CH SMART-ION фільтр або еквівалент**.
Вбудований Wi-Fi модуль.
Діапазон зовнішніх температур на нагрівання: від -15 °C до +24 °C.
Діапазон зовнішніх температур на охолодження: від +18 °C до +43 °C
5.
Касетний кондиціонер Cooper&Hunter CH-C050NK/CH-U050NK або еквівалент**
Тип: Спліт-система.
Тип встановлення внутрішнього блоку: касетний.
Тип компресора: інверторний.
Тип фреону: R32.
Потужність (холод/тепло), не менше кВт: 5,0/5,6.
Споживана потужність (холод/тепло), не більше кВт: 1,47/1,6.
Робота на обігрів: до -15°C.
Робота на охолодження: від -15°C.
*EER/COP, не менше: 3,4/3,5.
Довжина/перепад висот магістралі, не менше: 30/20 м/п.
Мінімальний рівень шуму внутрішнього блоку, не більше, не більше: 35 дБ.
Самоочищення внутрішнього блоку.
Захист від обмерзання зовнішнього блоку.
Площа охолодження: до 55 м2.
** Учасник зазначає найменування та технічні характеристики запропонованого ним Товару без слів «або еквівалент»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» надано файл «Технічні вимоги.pdf», в якому міститься інформація про запропонований учасником товар та зазначено відмінні від Додатку 2 до тендерної документації характеристики товарів за позиціями 2 і 5 й самостійно задекларовано невідповідності у тендерній пропозиції (ілюстрації додаються), а саме:
- Щодо позиції 2 ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» пропонує товар «Кондиціонер Cooper&Hunter CH-S09FTXF2-NG» з характеристикою «Діапазон зовнішніх температур на охолодження»: від -15 °C до +43 °C.
- Щодо позиції 5 ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» пропонує товар «Кондиціонер Gree GUD50T1/A1-S/GUD50W1/Nh A-S» з характеристикою «Робота на обігрів»: до -20°C та характеристикою: Робота на охолодження: «від -20°C».
Таким чином, ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» пропонує товар, технічні характеристики якого є відмінними від вимог Додатку 2 до тендерної документації, всупереч вимозі «Інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником: завірені підписом посадової особи та печаткою* Учасника Технічні вимоги, викладені у Додатку № 2 до Тендерної документації». ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» у свою чергу змінив технічні характеристики товару, хоча Замовник передбачав виключно можливість надання еквіваленту.
Замовником у тендерній документації не визначено поняття «еквівалент» та не надано інформації щодо допусків чи можливих діапазонів зміни технічних характеристик товару.
Закон та Особливості також не надають визначення поняттю «еквівалент».
У Словнику української мови можна зустріти таку дефініцію: «Еквівалент — це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати (книжн.); товар, який виражає вартість інших товарів і на який вони обмінюються» (Словник української мови: в 11 томах. — Том 2, 1971. — Стор. 455).
У пункті 2 частини 1 статті 73-7 Митного кодексу України зустрічається така норма: «Під еквівалентними товарами розуміються товари, які є ідентичними за описовими, якісними та технічними характеристиками з товарами та класифікуються за однією товарною підкатегорією згідно з УКТ ЗЕД»
Технічна специфікація ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» не відповідає вимогам тендерної документації, адже замовник не передбачав покращення/погіршення/будь-які інші зміни технічних характеристик.
Замовник буквально вимагав надання саме підписаного Додатку №2 до тендерної документації, хоча ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» вніс зміни у технічні характеристики та запропонував товар, що за технічними характеристиками відрізняється від вимог Додатку №2 до тендерної документації.
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР».
Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР», а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР». Натомість, Замовником Протоколом визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-09-12-000723-a від 26.09.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР».
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-09-12-000723-a від 26.09.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та Протоколі визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-09-12-000723-a від 26.09.2025:
«Тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації.
Вирішено: Визначити учасника переможцем закупівлі.
Прийняти та затвердити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем та опублікувати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу».
1. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, з кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом (необхідний перелік документів відповідно до Додатку № 7 до Тендерної документації), зокрема:
7) інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником: завірені підписом посадової особи та печаткою* Учасника Технічні вимоги, викладені у Додатку № 2 до Тендерної документації;
Згідно з пунктом 7 Переліку документів та/або інформації, які подаються
Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що міститься у Додатку №7 до тендерної документації, учасники повинні надати:
Інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником: завірені підписом посадової особи та печаткою* Учасника Технічні вимоги, викладені у Додатку № 2 до Тендерної документації;
За позиціями 2 та 5 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив такі вимоги до товару:
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
1. Найменування, асортимент, кількість Товару. Код ДК 021:2015 – 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери), надалі Товари.
№
зп
Найменування закупівлі
Технічні характеристики
2.
Кондиціонер Cooper&Hunter CH-S09XZ3 Universal
або еквівалент**
Тип: Спліт-система.
Тип встановлення внутрішнього блоку: настінний.
Тип компресора: інверторний.
Тип фреону: R32.
Потужність (холод/тепло), не менше кВт: 2,7/2,8.
Споживана потужність (холод/тепло), не більше кВт: 0,75/0,7.
*EER/COP, не менше: 3,7/4,0.
Довжина/перепад висот магістралі, не менше: 15/10 м/п.
Мінімальний рівень шуму внутрішнього блоку, не більше: 21 дБ.
Наявність функції I FEEL (датчик у пульті керування).
Самоочищення внутрішнього блоку.
Захист від обмерзання зовнішнього блоку.
Вбудований іонізатор типу CH SMART-ION фільтр або еквівалент**.
Вбудований Wi-Fi модуль.
Діапазон зовнішніх температур на нагрівання: від -15 °C до +24 °C.
Діапазон зовнішніх температур на охолодження: від +18 °C до +43 °C
5.
Касетний кондиціонер Cooper&Hunter CH-C050NK/CH-U050NK або еквівалент**
Тип: Спліт-система.
Тип встановлення внутрішнього блоку: касетний.
Тип компресора: інверторний.
Тип фреону: R32.
Потужність (холод/тепло), не менше кВт: 5,0/5,6.
Споживана потужність (холод/тепло), не більше кВт: 1,47/1,6.
Робота на обігрів: до -15°C.
Робота на охолодження: від -15°C.
*EER/COP, не менше: 3,4/3,5.
Довжина/перепад висот магістралі, не менше: 30/20 м/п.
Мінімальний рівень шуму внутрішнього блоку, не більше, не більше: 35 дБ.
Самоочищення внутрішнього блоку.
Захист від обмерзання зовнішнього блоку.
Площа охолодження: до 55 м2.
** Учасник зазначає найменування та технічні характеристики запропонованого ним Товару без слів «або еквівалент»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» надано файл «Технічні вимоги.pdf», в якому міститься інформація про запропонований учасником товар та зазначено відмінні від Додатку 2 до тендерної документації характеристики товарів за позиціями 2 і 5 й самостійно задекларовано невідповідності у тендерній пропозиції (ілюстрації додаються), а саме:
- Щодо позиції 2 ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» пропонує товар «Кондиціонер Cooper&Hunter CH-S09FTXF2-NG» з характеристикою «Діапазон зовнішніх температур на охолодження»: від -15 °C до +43 °C.
- Щодо позиції 5 ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» пропонує товар «Кондиціонер Gree GUD50T1/A1-S/GUD50W1/Nh A-S» з характеристикою «Робота на обігрів»: до -20°C та характеристикою: Робота на охолодження: «від -20°C».
Таким чином, ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» пропонує товар, технічні характеристики якого є відмінними від вимог Додатку 2 до тендерної документації, всупереч вимозі «Інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником: завірені підписом посадової особи та печаткою* Учасника Технічні вимоги, викладені у Додатку № 2 до Тендерної документації». ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» у свою чергу змінив технічні характеристики товару, хоча Замовник передбачав виключно можливість надання еквіваленту.
Замовником у тендерній документації не визначено поняття «еквівалент» та не надано інформації щодо допусків чи можливих діапазонів зміни технічних характеристик товару.
Закон та Особливості також не надають визначення поняттю «еквівалент».
У Словнику української мови можна зустріти таку дефініцію: «Еквівалент — це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати (книжн.); товар, який виражає вартість інших товарів і на який вони обмінюються» (Словник української мови: в 11 томах. — Том 2, 1971. — Стор. 455).
У пункті 2 частини 1 статті 73-7 Митного кодексу України зустрічається така норма: «Під еквівалентними товарами розуміються товари, які є ідентичними за описовими, якісними та технічними характеристиками з товарами та класифікуються за однією товарною підкатегорією згідно з УКТ ЗЕД»
Технічна специфікація ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» не відповідає вимогам тендерної документації, адже замовник не передбачав покращення/погіршення/будь-які інші зміни технічних характеристик.
Замовник буквально вимагав надання саме підписаного Додатку №2 до тендерної документації, хоча ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» вніс зміни у технічні характеристики та запропонував товар, що за технічними характеристиками відрізняється від вимог Додатку №2 до тендерної документації.
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР».
Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР», а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР». Натомість, Замовником Протоколом визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-09-12-000723-a від 26.09.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР».
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-09-12-000723-a від 26.09.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
×
-
Назва доказу:
Технічна специфікація ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР»
-
Повʼязаний документ:
Технічні вимоги.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПП "СПЕЦСЕРВІС" просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-09-12-000723-a. 3) Зобов’язати Замовника – ТРИПІЛЬСЬКА ТЕПЛОВА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЦЕНТРЕНЕРГО" – скасувати Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-09-12-000723-a від 26.09.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР». Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Запити Органу оскарження
Номер:
aa0a5fc262264835a4ce27d584bf4f7c
Тема запиту:
Щодо надання інформації на рішення № 15018-р/пк-пз від 03.10.2025 щодо скарги UA-2025-09-12-000723-a.c1
Текст запиту:
Трипільська ТЕС ПАТ «Центренерго» розглянула рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.10.2025 № 15018-р/пк-пз щодо прийняття до розгляду скарги від 01.10.2025 № UA-2025-09-12-000723-a.c1 Приватного Підприємства "СПЕЦСЕРВІС" стосовно предмета закупівлі: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери), відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-09-12-000723-a, та надає пояснення по суті скарги.
Дата опублікування:
07.10.2025 13:27