-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Облаштування найпростіших укриттів з урахуванням вимог затверджених наказом МВС, а саме: лави для сидіння для закладів освіти м. Дніпра
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 13 годин (до 19.09.25 23:59)
1 878 240.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
00
дн
13
год
31
хв
45
сек
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Період оскарження:
11.09.2025 18:53 - 16.09.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
e653ffadb9c74f75acff350daf1ac56b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-11-013840-a.b1
Назва:
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Скаржник як потенційний учасник відкритих торгів за Особливостями переконаний, що вимоги, поставлені Замовником до учасників, є дискримінаційними та порушують права Скаржника, зокрема право на рівну конкуренцію
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга дискримінація 2 від 15.09.2025.docx 15.09.2025 22:58
- Скарга дискримінація 2 від 15.09.2025.pdf 15.09.2025 22:58
- sign.p7s 15.09.2025 22:59
- Рішення від 17.09.2025 №14244.pdf 17.09.2025 16:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.09.2025 23:02
Дата розгляду скарги:
25.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.09.2025 16:36
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e98b377d16bb4cfab4c6aa56fe1fb751
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником у тендерній документації (Додаток №4) встановлено вимогу щодо обов’язкового надання:
висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріал «фанера ламінована»;
висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «труби та трубки сталеві зварні круглого та не круглого поперечного перерізу, зовнішнього розміру 15–200 мм.»;
висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (з додатком) на «меблі для сидіння та лежання» із відповідністю ДСТУ ГОСТ 22046:2004.
Процедура державної санітарно-епідеміологічної експертизи скасована Законом України №2573-ІХ «Про систему громадського здоров’я» з 01.10.2023, а Закон №4004-XII «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» втратив чинність. МОЗ та його органи не уповноважені видавати нові висновки, а отже отримати такі документи у чинному правовому полі неможливо.
Вимога про надання державних висновків СЕС та додатків є дискримінаційною, суперечить ст. 5, ч. 4 ст. 22 та ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», обмежує конкуренцію та порушує права учасників.
висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріал «фанера ламінована»;
висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «труби та трубки сталеві зварні круглого та не круглого поперечного перерізу, зовнішнього розміру 15–200 мм.»;
висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (з додатком) на «меблі для сидіння та лежання» із відповідністю ДСТУ ГОСТ 22046:2004.
Процедура державної санітарно-епідеміологічної експертизи скасована Законом України №2573-ІХ «Про систему громадського здоров’я» з 01.10.2023, а Закон №4004-XII «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» втратив чинність. МОЗ та його органи не уповноважені видавати нові висновки, а отже отримати такі документи у чинному правовому полі неможливо.
Вимога про надання державних висновків СЕС та додатків є дискримінаційною, суперечить ст. 5, ч. 4 ст. 22 та ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», обмежує конкуренцію та порушує права учасників.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
з 01.10.2023 в Україні набув чинності Закон «Про систему громадського здоров'я» № 2573-IX, який скасував необхідність отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (СЕС) для виробників та імпортерів нехарчової продукції. Відповідно, вимога щодо надання такого висновку в тендерній документації після цієї дати може вважатися дискримінаційною, оскільки: — по-перше, неможливо отримати новий висновок СЕС: після 01.10.2023 Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів більше не видає такі висновки, що робить їх отримання неможливим для нової продукції; — по-друге, нерівні умови для учасників: вимога про надання висновку СЕС ставить у невигідне становище учасників, чия продукція була введена в обіг після 01.10.2023, оскільки вони фізично не можуть надати цей документ. Таким чином, включення вимоги щодо надання висновку СЕС у тендерну документацію після 01.10.2023 розцінюється як дискримінаційна умова, що суперечить принципам рівності й недискримінації учасників публічних закупівель. За таких умов, вимога Документації щодо надання у складі Пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи суперечать положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції.