• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливні талони/картки)

Торги не відбулися

7 579 715.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 11.09.2025 16:05 - 16.09.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» через ненадання документів на арктичне дизельне паливо

Номер: 3a8014da7ed940d6b989c2d782152d3f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-11-011521-a.b2
Назва: Щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» через ненадання документів на арктичне дизельне паливо
Вимога:
ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» вважає рішення Замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції у процедурі закупівлі UA-2025-09-11-011521-a (протокол № б/н від 07.10.2025 р.) необґрунтованим і таким, що суперечить тендерній документації та Закону України «Про публічні закупівлі». ________________________________________ 1. Замовник не встановив вимогу щодо надання документів на арктичне дизельне паливо Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, у розділі «Технічні та якісні вимоги» наведено лише класифікацію палива за кліматичними умовами використання: • Л – літнє, • З – зимове, • Арк – арктичне. Однак у документації відсутня пряма вимога про обов’язкове надання документів або підтверджень на всі три типи дизельного палива одночасно. У пункті 5 того ж Додатку чітко зазначено: “Документ про якість із зазначенням технічних характеристик запропонованого Товару (сертифікат відповідності / сертифікат якості / паспорт якості / тощо).” Тобто учасник мав надати документи саме на запропонований товар, а не на всі можливі види пального за різних температурних режимів. ________________________________________ 2. Вимога надати документи на арктичне паливо суперечить реальним умовам і є дискримінаційною Згідно з ДСТУ 7688:2015, арктичне дизельне паливо (позначення “Арк”) використовується лише при температурі повітря нижче −20 °C. На дату кінцевого строку подання пропозицій — 19.09.2025 р. — в Україні діяли кліматичні умови, за яких використовується літнє дизельне паливо. Вимога надати паспорти або сертифікати якості на арктичне паливо у вересні не відповідає ні фактичним кліматичним умовам, ні реальній господарській діяльності, а отже є безпідставною та дискримінаційною. Такі дії Замовника порушують: • ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» — принцип недискримінації учасників; • ч. 4 ст. 22 Закону — вимога до чіткості та однозначності умов тендерної документації. ________________________________________ 3. ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» надало всі документи відповідно до вимог тендерної документації У складі пропозиції були надані: • Сертифікати на літнє та зимове дизельне паливо, що підтверджують відповідність ДСТУ 7688:2015 і Технічному регламенту № 927; • паспорти якості на літнє та зимове дизельне паливо • декларації відповідності технічному регламенту на літнє та зимове дизельне паливо. • сертифікати походження на літнє та зимове дизельне паливо. Таким чином, пропозиція ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» повністю відповідала вимогам встановленим тендерною документацією. ________________________________________ 4. Висновок Рішення Замовника про відхилення пропозиції є безпідставним, оскільки вимога щодо надання (сертифікат відповідності / сертифікат якості / паспорт якості / тощо) арктичного дизельного палива: • не передбачена тендерною документацією; • не відповідає сезону постачання; • порушує принцип недискримінації. ________________________________________ Вимагаємо: 1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВСТ-ОЙЛ»; 2. Повернути пропозицію на етап кваліфікації для повторного розгляду; 3. Провести об’єктивну оцінку відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». У разі невиконання даної вимоги ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» залишає за собою право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України для захисту своїх законних прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідна процедура закупівлі проводилась Комунальною установою «Одеська обласна база спеціального медичного постачання» як централізованою закупівельною організацією (далі – ЦЗО) в інтересах Замовника – КНП «ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ І МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» ООР» (далі – Ініціатор закупівлі). Відповідно до ст. 21 постанови КМУ №1216 від 27 грудня 2018 року, Ініціатор закупівлі самостійно визначає потребу в закупівлі товарів, послуг (крім поточного ремонту) та у своєму річному плані закупівель визначає предмети закупівлі, в тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики закупівлі, яку планує здійснити через ЦЗО. Така інформація надходить до ЦЗО через електронну систему закупівель, що в свою чергу передбачено «Регламентом взаємодії ЦЗО та Замовником», який погоджений Департаментом охорони здоров’я Одеської обласної державної адміністрації. ЦЗО отримує вищевказану інформації від Ініціатора закупівлі з рядком річного плану. Згідно Додатку № 2 до Тендерної документації Ініціатором закупівлі чітко визначені «Параметри та вимоги» до товару, одна з яких передбачає, що товар за кліматичними умовами використання повинен відповідати наступним параметрам: Л – літнє, що використовується при температурі повітря не нижче ніж 5 °С; З – зимове, що використовують за температури повітря від 5 °С до мінус 20 °С; Арк – арктичне, що використовують за температури повітря нижче ніж мінус 20 °С. На підтвердження вищевказаних параметрів, згідно пунктів 2, 5, 6 Додатку №2 до Тендерної документації Учасник повинен був надати наступні документи: - Сертифікат відповідності Технічному регламенту Учасника щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо),або ДСТУ 7688:2015 «Дизельне пальне. Євро. Технічні умови» на дизельне пальне виданий уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, та/або Декларація відповідності Учасника Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927. - Документ про якість із зазначенням технічних характеристик запропонованого Товару (сертифікат відповідності/сертифікат якості/паспорт якості/тощо). - Документ про походження (сертифікат походження/декларацію походження/тощо) запропонованого Товару. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано жодних з вище перелічених документів на Арктичне паливо, що використовують за температури нижче ніж мінус 20 °С. Вимога надати документи на арктичне паливо не суперечить реальним умовам і не є дискримінаційною, що визначено згідно ДСТУ 7688:2015 «Дизельне пальне. Євро. Технічні умови». У цьому стандарті за кліматичними умовами використання встановлено такі три марки дизельного палива: літнє (Л), зимове (З), арктичне (Арк). Прошу звернути увагу, що згідно Додатку № 2 до Тендерної документації таблиці «Параметри та вимоги» строк дії паливних талонів/карток повинен бути не менше 12 місяців від дати отримання їх Замовником, з можливістю подальшого обміну їх на нові паливні талони/паливні картки з новим строком дії по його закінченню. При цьому, Замовник може на протязі 2 (двох) робочих днів до закінчення терміну дії, звернутися до Учасника для їх заміни (подовження терміну дії). Учасник у такому випадку зобов’язаний протягом 2 (двох) календарних днів замінити паливні картки (подовжити термін дії), тобто, використання товару планується протягом всіх можливих температурних режимів, зокрема, при температурі нижче ніж мінус 20 °С. Учасником не надано у складі своєї тендерної пропозиції жодного документу на Арктичне паливо, що використовують за температури нижче ніж мінус 20 °С, що є невідповідністю вимогам Тендерної документації. Прошу звернути увагу, що в Учасника закупівлі було право згідно п. 54 Особливостей звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, але, нажаль, Учасник цим правом не скористався. Також Учасником не було оскаржено вимоги до Антимонопольного комітету України, що в свою чергу підтверджує розуміння Учасником законності вимог визначених Тендерною документацією. Таким чином, рішення про відхилення пропозиції на підставі підпункту 2 п. 44 Особливостей є правомірним та обґрунтованим, а вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» через ненадання документів на арктичне дизельне паливо

Номер: 8844faf840b544289c5b3276eba2b7f6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-11-011521-a.b1
Назва: Щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» через ненадання документів на арктичне дизельне паливо
Вимога:
ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» вважає рішення Замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції у процедурі закупівлі UA-2025-09-11-011521-a (протокол № б/н від 07.10.2025 р.) необґрунтованим і таким, що суперечить тендерній документації та Закону України «Про публічні закупівлі». ________________________________________ 1. Замовник не встановив вимогу щодо надання документів на арктичне дизельне паливо Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, у розділі «Технічні та якісні вимоги» наведено лише класифікацію палива за кліматичними умовами використання: • Л – літнє, • З – зимове, • Арк – арктичне. Однак у документації відсутня пряма вимога про обов’язкове надання документів або підтверджень на всі три типи дизельного палива одночасно. У пункті 5 того ж Додатку чітко зазначено: “Документ про якість із зазначенням технічних характеристик запропонованого Товару (сертифікат відповідності / сертифікат якості / паспорт якості / тощо).” Тобто учасник мав надати документи саме на запропонований товар, а не на всі можливі види пального за різних температурних режимів. ________________________________________ 2. Вимога надати документи на арктичне паливо суперечить реальним умовам і є дискримінаційною Згідно з ДСТУ 7688:2015, арктичне дизельне паливо (позначення “Арк”) використовується лише при температурі повітря нижче −20 °C. На дату кінцевого строку подання пропозицій — 19.09.2025 р. — в Україні діяли кліматичні умови, за яких використовується літнє дизельне паливо. Вимога надати паспорти або сертифікати якості на арктичне паливо у вересні не відповідає ні фактичним кліматичним умовам, ні реальній господарській діяльності, а отже є безпідставною та дискримінаційною. Такі дії Замовника порушують: • ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» — принцип недискримінації учасників; • ч. 4 ст. 22 Закону — вимога до чіткості та однозначності умов тендерної документації. ________________________________________ 3. ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» надало всі документи відповідно до вимог тендерної документації У складі пропозиції були надані: • Сертифікати на літнє та зимове дизельне паливо, що підтверджують відповідність ДСТУ 7688:2015 і Технічному регламенту № 927; • паспорти якості на літнє та зимове дизельне паливо • декларації відповідності технічному регламенту на літнє та зимове дизельне паливо. • сертифікати походження на літнє та зимове дизельне паливо. Таким чином, пропозиція ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» повністю відповідала вимогам встановленим тендерною документацією. ________________________________________ 4. Висновок Рішення Замовника про відхилення пропозиції є безпідставним, оскільки вимога щодо надання (сертифікат відповідності / сертифікат якості / паспорт якості / тощо) арктичного дизельного палива: • не передбачена тендерною документацією; • не відповідає сезону постачання; • порушує принцип недискримінації. ________________________________________ Вимагаємо: 1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВСТ-ОЙЛ»; 2. Повернути пропозицію на етап кваліфікації для повторного розгляду; 3. Провести об’єктивну оцінку відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». У разі невиконання даної вимоги ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» залишає за собою право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України для захисту своїх законних прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідна процедура закупівлі проводилась Комунальною установою «Одеська обласна база спеціального медичного постачання» як централізованою закупівельною організацією (далі – ЦЗО) в інтересах Замовника – КНП «ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ І МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» ООР» (далі – Ініціатор закупівлі). Відповідно до ст. 21 постанови КМУ №1216 від 27 грудня 2018 року, Ініціатор закупівлі самостійно визначає потребу в закупівлі товарів, послуг (крім поточного ремонту) та у своєму річному плані закупівель визначає предмети закупівлі, в тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики закупівлі, яку планує здійснити через ЦЗО. Така інформація надходить до ЦЗО через електронну систему закупівель, що в свою чергу передбачено «Регламентом взаємодії ЦЗО та Замовником», який погоджений Департаментом охорони здоров’я Одеської обласної державної адміністрації. ЦЗО отримує вищевказану інформації від Ініціатора закупівлі з рядком річного плану. Згідно Додатку № 2 до Тендерної документації Ініціатором закупівлі чітко визначені «Параметри та вимоги» до товару, одна з яких передбачає, що товар за кліматичними умовами використання повинен відповідати наступним параметрам: Л – літнє, що використовується при температурі повітря не нижче ніж 5 °С; З – зимове, що використовують за температури повітря від 5 °С до мінус 20 °С; Арк – арктичне, що використовують за температури повітря нижче ніж мінус 20 °С. На підтвердження вищевказаних параметрів, згідно пунктів 2, 5, 6 Додатку №2 до Тендерної документації Учасник повинен був надати наступні документи: - Сертифікат відповідності Технічному регламенту Учасника щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо),або ДСТУ 7688:2015 «Дизельне пальне. Євро. Технічні умови» на дизельне пальне виданий уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, та/або Декларація відповідності Учасника Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927. - Документ про якість із зазначенням технічних характеристик запропонованого Товару (сертифікат відповідності/сертифікат якості/паспорт якості/тощо). - Документ про походження (сертифікат походження/декларацію походження/тощо) запропонованого Товару. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано жодних з вище перелічених документів на Арктичне паливо, що використовують за температури нижче ніж мінус 20 °С. Вимога надати документи на арктичне паливо не суперечить реальним умовам і не є дискримінаційною, що визначено згідно ДСТУ 7688:2015 «Дизельне пальне. Євро. Технічні умови». У цьому стандарті за кліматичними умовами використання встановлено такі три марки дизельного палива: літнє (Л), зимове (З), арктичне (Арк). Прошу звернути увагу, що згідно Додатку № 2 до Тендерної документації таблиці «Параметри та вимоги» строк дії паливних талонів/карток повинен бути не менше 12 місяців від дати отримання їх Замовником, з можливістю подальшого обміну їх на нові паливні талони/паливні картки з новим строком дії по його закінченню. При цьому, Замовник може на протязі 2 (двох) робочих днів до закінчення терміну дії, звернутися до Учасника для їх заміни (подовження терміну дії). Учасник у такому випадку зобов’язаний протягом 2 (двох) календарних днів замінити паливні картки (подовжити термін дії), тобто, використання товару планується протягом всіх можливих температурних режимів, зокрема, при температурі нижче ніж мінус 20 °С. Учасником не надано у складі своєї тендерної пропозиції жодного документу на Арктичне паливо, що використовують за температури нижче ніж мінус 20 °С, що є невідповідністю вимогам Тендерної документації. Прошу звернути увагу, що в Учасника закупівлі було право згідно п. 54 Особливостей звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, але, нажаль, Учасник цим правом не скористався. Також Учасником не було оскаржено вимоги до Антимонопольного комітету України, що в свою чергу підтверджує розуміння Учасником законності вимог визначених Тендерною документацією. Таким чином, рішення про відхилення пропозиції на підставі підпункту 2 п. 44 Особливостей є правомірним та обґрунтованим, а вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено