• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шини автомобільні

Закупівля здійснюється Згідно Постанови КМУ від 2 березня 2022 р. № 178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану» (зі змінами), забезпечення транспорту Збройних Сил, Національної гвардії, Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, Державної прикордонної служби, Міністерства внутрішніх справ, Державної служби з надзвичайних ситуацій, Управління державної охорони, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, інших утворених відповідно до законів військових формувань, їх з’єднань, військових частин, підрозділів, установ або організацій, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, для потреб забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави обкладаються податком на додану вартість за нульовою ставкою.

Завершена

257 793.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 11.09.2025 13:00 - 16.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо рішення Замовника

Номер: 9ce76f3569604ece99576fba5b464fd9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-11-006236-a.a1
Назва: Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 10.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.10.2025 15:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.10.2025 11:06
Дата виконання рішення Замовником: 17.10.2025 08:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель від 10.10.2025 №15367-р/пк-пз, скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП» переможцем процедури закупівлі — " Шини автомобільні " та рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО".
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", Андрій Гапонов 380988161882 tov.avtoshini.prozoro@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 8d3725661db7409a8107155b6b5a3e54
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 26.09.2025р. Замовником прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" на закупівлю ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності. Замовником вирішено: Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО".
Серед невідповідностей Замовником зазначено наступне:
І. Додатком 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» було встановлено вимогу, а саме: “пп. 1.1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1.» Учасником завантажено файл (24 Довідка досвід шини.pdf), який не відповідає вищезазначеній
вимозі.
II. пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації «Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника щодо предмета закупівлі:» було встановлено вимогу, а саме: «3.1 Інформація про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді довідки в довільній формі;»
Учасником не виконано вимогу вищезгаданого пункту.
III. пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації «Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника щодо предмета закупівлі:» було встановлено вимогу, а саме: «3.3 У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: - документи про якість/відповідність Товару (сертифікат відповідності / або інший документ) де міститься інформація про індекс швидкості та навантаження. - Сертифікат на систему управління/менеджменту якістю на відповідність вимогам ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості.
Вимоги.» та/або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) “Системи управління якістю. Вимоги» та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги», стосовно діяльності у сфері оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів (код КВЕД 45.31.) а також виробництво гумових шин, покришок і камер, відновлення протектора гумових шин і покришок» (код КВЕД 22.11), дійсні протягом проведення процедури закупівлі.» Учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію щодо виробництва гумових шин, покришок і камер, відновлення протектора гумових шин і покришок» (код КВЕД 22.11), дійсних протягом проведення процедури закупівлі.
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Роз’яснення щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції
Щодо першого та третього питання відхилення, то надання цих документів не вносить жодних технічних змін в пропозицію Скаржника та також не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Незважаючи на це, Замовником не було враховано норми п.43 Особливостей і тендерна пропозиція була відхилена. Водночас чинне законодавство, а саме пункт 43 Особливостей, зобов’язує замовника у разі виявлення невідповідностей у документах, що можуть бути усунені учасником без зміни суті пропозиції, розмістити відповідне повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Винятки із цього правила передбачені лише для відсутності забезпечення тендерної пропозиції або відсутності інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. У даному випадку учасником така інформація була надана в повному обсязі, отже підстав для негайного відхилення не існувало.
Водночас, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Щодо другого питання відхилення стосовно «Інформації про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді довідки в довільній формі», то учасником надано таку інформацію в довільній формі в документі вих.№ 20 від 15.09.2025 року.
Всі причини відхилення вказані в протоколі є незаконними та порушують наші права.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження