-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція I-го поверху дитячого відділення ВОСТМО "Фтизіатрія" в с.Бохоники, Вінницького району, Вінницької області)
Завершена
6 749 745.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 000.00 UAH
Період оскарження:
21.09.2018 15:41 - 07.10.2018 00:00
Скарга
Відхилено
Неправомірне визнання переможця
Номер:
0f4e6a727e454a60989f596fb0c68e29
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-21-000619-b.b2
Назва:
Неправомірне визнання переможця
Скарга:
СКАРГА
на Рішення Замовника від «23» жовтня 2018 року
щодо визначення переможця
(Протокол засідання тендерного комітету №207 від «23 жовтня 2018 року )
21.09.2018 року Вінницьким обласним спеціалізованим територіальним медичним об’єднанням «Фтизіатрія» було опубліковано оголошення UA-2018-09-21-000619-b про проведення закупівлі робіт через систему електронних закупівель. Найменування предмету закупівлі: "Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція I-го поверху дитячого відділення ВОСТМО "Фтизіатрія" в с. Бохоники, Вінницького району, Вінницької області)". Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи.
12.10.2018 року відбувся аукціон по вищевказаній закупівлі.
Участь в аукціоні приймали 3 (три) учасники (ПП «Тур», ТОВ "Консольстрой" та ПП «Рослана»).
23.10.2018 року (16:35) замовником було визначено переможцем закупівлі по предмету: "Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція I-го поверху дитячого відділення ВОСТМО "Фтизіатрія" в с. Бохоники, Вінницького району, Вінницької області)" приватне підприємство «Тур» ЄДРПОУ 13300442(далі - учасник), попри невідповідність пропозиції останнього умовам закупівлі.
Згідно підпункту 5.3 п.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником ставилась вимога щодо подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, а саме підтвердити виконання аналогічного договору шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією.
Документами, що підтверджують досвід виконання аналогічного договору Замовник визначив довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання, дату укладення та дату завершення виконання, які виконано в 2017 році, разом з копіями договорів (не менше двох)надаються до них документи, що у відповідності до вимог законодавства підтверджують прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів або документи що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт.
Досвід виконання договорів повинен бути виключно позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, надання послуг здійснювалося без зауважень (претензій). З цією метою учасники у складі тендерної пропозиції надають відгуки від контрагентів відповідно до наданих копій договорів. Відгуки повинні містити інформацію про якість та своєчасність наданих послуг, наявність чи відсутність зауважень.
Учасник надав Інформаційну довідку щодо наявності документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів №209 від 02.10. 2018 року, в якій вказано два договори.
Що стосується Договору №1 від 19.04.2016 року, доданого до пропозиції учасника, то звертаємо Вашу увагу на те, що додані до нього документи, що у відповідності до вимог законодавства підтверджують прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів або документи що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт, не підтверджують повне виконання договору №1 від 19.04.2016 року на загальну суму 8856925,20 грн. (вісім мільйонів вісімсот п’ятдесят шість тисяч дев’ятсот двадцять п’ять гривень 20 копійок), яка зазначена в довідці про аналогічні договори, договорі та листі відгуку. Є підтвердження лише на суму 8443985,98 грн. (вісім мільйонів чотириста сорок три тисячі дев’ятсот вісімдесят п’ять гривень 98 копійок).
Що стосується Договору №241 від 07.07.2017 року, доданого до пропозиції учасника, то звертаємо Вашу увагу на те, що додані до нього документи, що у відповідності до вимог законодавства підтверджують прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів або документи, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт, не підтверджують повне виконання договору №241 від 07.07.2017 року на загальну суму 637500,00 грн. (шістсот тридцять сім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок), яка зазначена в довідці про аналогічні договори, договорі та листі відгуку. Є підтвердження лише на 637499,07 грн. (шістсот тридцять сім тисяч чотириста дев’яносто дев’ять гривень 07 копійок). Крім того, в шапці договору №241 від 07.07.2017 року ПП «Тур» вказано як Замовник, а не Підрядник.
Відтак, виходячи з вищенаведеного, учасником ПП «Тур» не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів.
Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що календарний план не відповідає вимогам ДБН А.3.1-5:2016.
Відсутній дозвіл на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки (кисневі та пропан-бутанові балони), хоча таке устаткування передбачено в тендерній пропозиції учасника, оскільки в відомість ресурсів включено апарат для газового зварювання і різання , пропан-бутан, тощо.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що окрім вищевказаних порушень учасником включено до локального кошторису №2-1-11 обладнання та устаткування, яке відсутнє в тендерній документації в кількості біля вісімдесяти семи позицій, а саме пункти локального кошторису №№ 1-7, 12-14, 17, 18, 21-38, 41-44, 48-57, 60-62, 65, 68-89, 92-99, 115-123.
З приводу даного порушення 24.10.2018, о 09:24 год. було направлено звернення до Замовника за роз'ясненнями ID: UA-2018-09-21-000619-b.b1. Відповідно до Статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого тобто максимум до 29.10.2018 року до 09:24 год.. Відповідь на звернення ID: UA-2018-09-21-000619-b.b1 за роз'ясненнями отримано не в строк (незмістовне роз’яснення надано 30.10.2018 о 21:49 год., чим порушено Статтю 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
У відповідності до ст.16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації є порушенням законодавства про закупівлі.
Тому, враховуючи вищенаведене, -
ПРОШУ:
1. Розглянути дану скаргу.
2. Прийняти Рішення про встановлення порушень процедури закупівлі по предмету закупівлі:"Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція I-го поверху дитячого відділення ВОСТМО "Фтизіатрія" в с. Бохоники, Вінницького району, Вінницької області)". Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи.
3. Зобов’язати Замовника повністю скасувати своє Рішення від «23» жовтня 2018 року про визначення переможця та допустити до оцінки наступного учасника.
ДОДАТКИ:
1. Платіжне доручення №157 від 01 листопада 2018 року, що підтверджує сплату за подання скарги відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Протокол засідання тендерного комітету Вінницького обласного спеціалізованого територіального медичного об’єднання «Фтизіатрія» №207 від 23 жовтня 2018 року.
3. Скріншот звернення до замовника за роз’ясненням від 24.10.2018 року.
4. Скріншот відповіді на звернення до замовника за роз’ясненням від 30.10.2018 року.
5. Довідка ПП «Тур» №209 від 02.10. 2018 року «Про виконання аналогічних договорів».
6. Архівний файл документів на підтвердження аналогічного договору №1.
7. Архівний файл документів на підтвердження аналогічного договору №2.
8. Тендерні документи ч.2, що містять календарний план.
9. Тендерна документаціяпо об’єкту закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція I-го поверху дитячого відділення ВОСТМО "Фтизіатрія" в с.Бохоники, Вінницького району, Вінницької області) Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи(із змінами станом на 03.10.2018р.) з відміченими червоним кольором вимогами технічного завдання, які різняться із включеними до локального кошторису №2-1-11 пунктами
10. Архівний файл «Кошторис» наданого ПП «Тур» до початку аукціону.
11. Архівний файл «Кошторис 5850» наданого ПП «Тур» після аукціону.
12. Копія ліцензії та дозволу ПП «Тур».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 01.11.2018 14:38
- Платіжне доручення 01.11.2018 14:38
- Протокол засідання тендерного комітету 01.11.2018 14:38
- Скріншот звернення до замовника 01.11.2018 14:38
- Скріншот відповіді замовника 01.11.2018 14:38
- Довідка про виконання аналог. договорів 01.11.2018 14:38
- Підтвердження виконання аналог договорів №1 01.11.2018 14:38
- Підтвердження виконання аналог договорів №2 01.11.2018 14:38
- Документи, що містять календарний план 01.11.2018 14:38
- Тендерна документація 01.11.2018 14:38
- Кошторис до аукціону 01.11.2018 14:38
- Кошторис після аукціону 01.11.2018 14:38
- Копія ліцензії та дозволу 01.11.2018 14:38
- рішення від 05.11.2018 № 11254+лист Замовнику.pdf 05.11.2018 18:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2018 № 11921.pdf 22.11.2018 18:58
- рішення від 21.11.2018 №11921.pdf 26.11.2018 19:38
- Відповідь на скаргу.pdf 16.11.2018 13:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.11.2018 14:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.11.2018 19:39
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
1c0b1679c1fe4bf5af9da52d7b620574
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-21-000619-b.b1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації для процедури закупівлі «Відкриті торги по об'єкту "Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція I-го поверху дитячого відділення ВОСТМО "Фтизіатрія" вс.Бохоники, Вінницького району, Вінницької області)" учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2). Вивчивши документацію учасника ПП "Тур", було встановлено не відповідність його пропозиції технічному завданню згідно із Додатком № 2 тендерної документації шляхом включення у кошториси обладнання, яке не передбачено додатком. Відповідно до п. 3.4 розділу V тендерної документації для процедури закупівлі «Відкриті торги по об'єкту "Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція I-го поверху дитячого відділення ВОСТМО "Фтизіатрія" вс.Бохоники, Вінницького району, Вінницької області)" замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам тендерної документації. На підставі вище викладеного вимагаємо скасувати рішення про визнання ПП "Тур" переможцем та продовжити розгляд наступних пропозицій. В іншому випадку будемо вимушені звернутися до Держаудитслужби та Антимонопольного комітету
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.10.2018 09:24
Вирішення:
Шановний Скаржник!
В ході розгляду зазначеної скарги повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 6 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної документації», учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2).
Замовником встановлена вимога про підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно технічного завдання шляхом завантаження до тендерної пропозиції договірної ціни, зведених кошторисних розрахунків вартості об`єкта будівництва; локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів.
З метою уникнення дискримінаційних вимог, Замовником торгів в своїй тендерній документації прописано вимоги до предмету закупівлі таким чином, щоб надати учасникам торгів самостійно визначити їх складову.
Та саме в кошторисній документації деталізуються та уточуються техніко-економічні характеристики, які може запропонувати учасник закупівлі. Тому кошторисна документація і має включати в себе складові робіт, розширений перелік матеріалів, обладнання, що буде поставлено та застосовано при проведенні реконструкції. Зважаючи на зазначене, залишаємо вимогу Скаржника без задоволення.
Статус вимоги:
Не задоволено