-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання канцтоварів (Папір для друку та приладдя різне )
Протокольне рішення уповноваженої особи від 11.09.2025 №90
Завершена
715 373.66
UAH з ПДВ
Період оскарження:
11.09.2025 11:58 - 16.09.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
b381372261c44758ab62dd48fdfdb62a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-11-004121-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертифікат Premium Плюс.pdf 03.10.2025 16:44
- Скарга до АМКУ від 03.10.2025р..doc.asice.zip 03.10.2025 16:44
- копія сертифікату 9001_переклад.pdf 03.10.2025 16:44
- Сертифікат BRISTOL А4.pdf 03.10.2025 16:44
- photo_клей ПВА.jpg 03.10.2025 16:44
- Довідка фактична технічна специфікація Додаток 5.pdf 03.10.2025 16:44
- копія сертифікату 14001 з перекладом.pdf 03.10.2025 16:44
- sign.p7s 03.10.2025 16:46
- Додаткові пояснення до скарги до АМКУ від 07.10.2025р..doc.asice.zip 07.10.2025 16:22
- Рішення від 07.10.2025 №15132.pdf 07.10.2025 15:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.10.2025 №15535.pdf 15.10.2025 13:17
- Рішення від 14.10.2025 №15535.pdf 17.10.2025 10:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.10.2025 17:19
Дата розгляду скарги:
14.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.10.2025 15:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.10.2025 10:41
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d5b994564f634f14b243de43d52e92b7
Заголовок пункту скарги:
І. порушення технічних вимог Замовника визначених тендерною документацією, щодо позиції офісний форматний папір.
ІІ. надані в складі пропозиції сертифікати ISO 9001 та 14001 не є дійсними на момент подання тендерної пропозиції, тобто не відповідає умовам технічної специфікації.
ІІІ. надання в складі пропозиції недостовірної інформації щодо терміну придатності товарної позиції клею ПВА.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником під час проведення даної процедури закупівлі порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
фото доказ факту надання учасником недостовірної інформації
-
Повʼязаний документ:
photo_клей ПВА.jpg
-
-
Назва доказу:
копія сертифікату ISO 14001
-
Повʼязаний документ:
копія сертифікату 14001 з перекладом.pdf
-
-
Назва доказу:
копія сертифікату ІSO9001
-
Повʼязаний документ:
копія сертифікату 9001_переклад.pdf
-
-
Назва доказу:
сертифікат на папір офісний 90г/м2
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат BRISTOL А4.pdf
-
-
Назва доказу:
сертифікат на папір офісний 80г/м2
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат Premium Плюс.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі тендерної пропозиції ТОВ «Офіс-Комфорт Сервіс», та відповідне повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Офіс-Комфорт Сервіс».
Запити Органу оскарження
Номер:
ce2ce08e356a46848a00e96344adc0d5
Тема запиту:
Додаткові пояснення щодо надання учасником недостовірної інформації про товар "клей ПВА"
Текст запиту:
Хочемо додати, що відповідно до умов Додатку 5 ТД Замовника зазначена вимога: «Учасник має вказати фактичні дані пропонованого товару. Якщо Учасником буде зазначено, наприклад, що товщина аркуша становить НЕ МЕНШЕ 105 мкм, така інформація буде сприйматися Замовником такою, що не відображає фактичну інформацію про товар та не дає можливості встановити відповідність товару вимогам Тендерної документації.».
Таким чином, при наданні недостовірної інформації про товар «клей ПВА» вказавши що його термін придатності «не обмежений», хоча фактично повинен був вказати інформацію визначену виробником на етикетці до товару, а саме: «термін придатності становить 12 місяців після початку використання», що не відповідає вимозі Замовника щодо терміну придатності даної товарної позиції, а саме «не менше 12 місяців», Учасник ТОВ «Офіс-Комфорт Сервіс» всупереч вимозі Замовника не вказав фактичні дані пропонованого товару, а тому така інформація повинна сприйматися Замовником такою, що не відображає фактичну інформацію про товар та не дає можливості встановити відповідність товару вимогам Тендерної документації», що є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Дата опублікування:
07.10.2025 16:22
Номер:
f5e5ccb6633e4ad5995d82e302022607
Тема запиту:
Щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Текст запиту:
1. Загальна інформація.
Головне управління ДПС у Запорізькій області (надалі за текстом — Замовник/ГУ ДПС) є Замовником в розумінні Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII “Про публічні закупівлі” (зі змінами) та здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг для забезпечення своїх потреб та потреб структурних підрозділів.
При здійсненні закупівель Замовник керується Законом України від 25.12.2015
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (надалі-Закон 922), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі-Особливості).
Замовник у своїй роботі дотримується принципів здійснення та проведення закупівель: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням.
ГУ ДПС 11 вересня 2025 року було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю «Придбання канцтоварів (Папір для друку та приладдя різне)» за кодом СРV за ДК 021:2015 – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне, ідентифікатор закупівлі
UA-2025-09-11-004121-a, ID: 2774d614d4ab4bbf9e98d58268b238b0 (надалі за текстом – Закупівля) та оприлюднено тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи ГУ ДПС у Запорізькій області О.В. Кацеро протоколом № 90 від 11 вересня 2025 (надалі за текстом – ТД/Тендерна документація) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
По суті скарги (ідентифікатор: UA-2025-09-11-004121-a.a1) Товариство з обмеженою відповідальністю «АСТЕОН» код ЄДРПОУ: 42704450, вул. Січових Стрільців, буд. 67-А, м. Дніпро, Дніпропетровська обл., 49089, тел. +38056790050 (надалі Скаржник), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-11-004121-a «Придбання канцтоварів (Папір для друку та приладдя різне)», класифікація за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, яка проводилась ГУ ДПС, очікувана вартість 715373,66 грн. пояснюємо наступне:
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли два учасника.
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» (ЄДРПОУ 44994768) - 629793,26 грн. з ПДВ
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АСТЕОН» (ЄДРПОУ 42704450) – 647710,14 грн. з ПДВ
Електронна система 22.09.2025р., відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій, найбільш економічно вигідною визнала тендерну пропозицію Учасника №1 за Предметом закупівлі з ціною 629793,26 грн. (шістсот двадцять дев’ять тисяч сімсот дев’яносто три грн. 26 коп.) з ПДВ.
Згідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей щодо відповідності вимогам тендерної документації.
На розгляд уповноваженій особі надійшла службова від відділу матеріально-технічного забезпечення управління інфраструктури та господарського забезпечення від 25.09.2025
№ 380/08-01-17-01-09 щодо предмету закупівлі, в якій надано висновок щодо відповідності пропозиції Учасника технічним вимогам, зазначеним в тендерній документації (далі - Висновок).
Розглянувши пропозицію Учасника №1 на відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації до Предмету закупівлі та враховуючи Висновок, 29 вересня 2025 року Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем закупівлі Учасника №1 ТОВ ««ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» (ЄДРПОУ 44994768), пропозицію якого відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій, електронною системою визначено як найбільш економічно вигідною.
03 жовтня 2025 Скаржником до Органу оскарження було подано скаргу UA-2025-09-11-004121-a.a1 на вказане вище рішення Замовника щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» (ЄДРПОУ 44994768) (надалі - Скарга).
07.10.2025 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Орган оскарження) прийнято Скаргу до розгляду та призначено засідання на 14.10.2025 о 10:00.
Також, Скаржником було подано вимогу на «Додаткові пояснення до Скарги на неправомірне визначення переможця UA-2025-09-11-004121-a.a1» від 07.10.2025 р. № 0710/юр/25.
2. Релевантні джерела права та обґрунтування безпідставності та необґрунтованості Скарги.
Можливість використання отриманої інформації реалізується через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб'єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Замовник може використовувати такі рекомендації та інформація під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» із змінами (далі - Закон).
Відповідно до абзацу 1 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «Ціна тендерної пропозиції з ПДВ» (без ПДВ у разі конкретних підстав)».
Таким чином, економія склала 85580,40 (вісімдесят п’ять тисяч п’ятсот вісімдесят грн., 40 коп.) що дає замовнику змогу економити державні кошти.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник стверджує, що надані Переможцем у складі тендерної пропозиції документи на підтвердження технічних вимог Замовника визначених ТД, а саме: копія сертифікату на систему управління якістю ISO 9001 підприємства виробника у вигляді файлів «Certificate SI011342 ISO9001 SLO_240808_113858.pdf», «Radece_papir__9001_ukr.pdf» та копія сертифікату екологічного управління ISO 14001 у вигляді файлу «Certificate SI011388 ISO14001 ENG.pdf» підприємства виробника не є дійсними на момент подання тендерної пропозиції, тобто не відповідають умовам технічної специфікації Товару, передбаченої Додатком 5 то ТД. Також, стосовно недостовірності інформації номенклатурної позиції «Клей ПВА» в частині терміну придатності.
Такі доводи є цілком хибними, оскільки ТД не містить жодних вимог до сертифікатів якості та екологічного управління. Натомість уся інформація щодо технічних характеристик та відповідності пропонованого Товару, передбачених Додатком 5 до ТД, наявна в Сертифікаті якості та Сертифікаті екологічного управління (у вигляді файлів «Certificate SI011342 ISO9001 SLO_240808_113858.pdf», «Radece_papir___9001_ukr.pdf» та копія сертифікату екологічного управління ISO 14001 у вигляді файлу «Certificate SI011388 ISO14001 ENG.pdf»). Також, інформація щодо фактичних технічних характеристик товару «Клей ПВА» зазначена в Довідці про необхідні технічні характеристики товару (у вигляді файлу «Технічна Спеціфікація__Додаток__5.pdf»).
Крім того, Замовник наголошує, що доводи Скаржника, якими останній обґрунтовував вимоги поданої до Замовника скарги, фактично зводяться до твердження про надання невідповідності документів визначених технічною специфікацією та надання переможцем торгів недостовірної інформації, а отже не свідчить про дискримінаційний характер процедури оцінки конкурсних торгів та необ’єктивності рішення про визначення переможця закупівлі. Спірні правовідносини врегульовані Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» із змінами та Законом України від 26.11.1993 року №3659-ХІІ «Про Антимонопольний комітет України» (зі змінами).
Просимо звернути увагу на те, що всі вимоги зазначенні в тендерній документації характерні для багатьох підприємств та організацій які пропонують закупівлю канцелярських товарів, зокрема паперу офісного, офіційно представлених на ринку товарів України.
Відповідно до пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі - Особливості) Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Таким чином, Замовником під час розгляду документів поданих Учасником процедури закупівель ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» (ЄДРПОУ 44994768) у складі тендерної пропозиції самостійно перевірено на сайті компанії «Radece Papir Nova» за посиланням https://radecepapir.si/company/#certificates термін дії сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001.
Так, на вимогу документації у Додатку 5 тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати нижче зазначені документи, що підтверджують характеристики Товару.
Для підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник при поставці товару та в складі тендерної пропозиції подає документи, а саме: копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001 підприємства виробника, дійсного на момент подання тендерної пропозиції та копію сертифікату екологічного управління та ISO 14001:2015 підприємства виробника, дійсного на момент подання тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції Переможця, міститься :
1. Копія сертифікату на систему управління якістю ISO 9001 підприємства виробника (у вигляді файлів «Certificate SI011342 ISO9001 SLO_240808_113858.pdf», «Radece_papir__9001_ukr.pdf»), підписаний кваліфікованим електронним підписом, в якому міститься QR-код, який дозволяє здійснювати його зчитування та ідентифікацію для перегляду вміст даних сертифікату, зокрема зазначено термін дії: 30 липня 2027 року.
2. Копія сертифікату екологічного управління ISO 14001 (у вигляді файлу «Certificate SI011388 ISO14001 ENG.pdf») »), підписаний кваліфікованим електронним підписом, в якому міститься QR-код, який дозволяє здійснювати його зчитування та ідентифікацію для перегляду вміст даних сертифікату, зокрема зазначено термін дії: 30 липня 2027 року.
Також, на вимогу документації у Додатку 5 тендерної документації *Учасник має вказати фактичні дані пропонованого товару. Якщо Учасником буде зазначено, наприклад, що товщина аркуша становить НЕ МЕНШЕ 105 мкм, така інформація буде сприйматися Замовником такою, що не відображає фактичну інформацію про товар та не дає можливості встановити відповідність товару вимогам Тендерної документації.
Учасником ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» (ЄДРПОУ 44994768) було зазначено фактичну технічну характеристику товару пропонованого учасником: «термін придатності – не обмежений», що не суперечить технічній вимозі: «не менше 12 місяців».
Позиція Скаржника стосовно невідповідності вимогам замовника щодо технічної характеристики «Термін придатності» номенклатурної позиції «Клей ПВА» в частині надання недостовірної інформації заснована на індивідуальному сприйнятті візуальної інформації з мережі Інтернет, а отже не може вважатися об’єктивною. Наголошуємо, що Замовником самостійно проведено моніторинг та перевірку зазначеної інформації в мережі Інтернет, за результатами якої встановлено що маркування товару запропонованого Учасником №1 «Клей ПВА Еталон-С» щодо терміну придатності варіативне: «Строк придатності у щільно закритій упаковці необмежений», «Строк придатності 12 місяців після початку використання».
У складі тендерної пропозиції Переможця, міститься :
1. Довідка про необхідні технічні характеристики товару (у вигляді файлу «Фактична технічна Спеціфікація__Додаток__5.pdf») в пункті 5 щодо товару «Клей ПВА» .
Крім того повідомляємо, що у Замовника був досвід використання запропонованого Учасником №1 товару у файлі «Фактична технічна Спеціфікація__Додаток__5.pdf, а саме: торгової марки - R-Copy Paper, моделі - папір офісний, А4 80г/м2 R-copy Premium Plus Paper FSC, відповідно до укладеного договору № 16/07/2024 від 16.07.2024 (далі - договір) між ГУ ДПС та іншим постачальником за результатами проведення процедури закупівлі у 2024 році.
Відповідно до пунктів 2.1 - 2.2 договору: «2.1. Постачальник повинен поставити Замовнику Товар що відповідає характеристикам Товару згідно Додатку №2, який є невід’ємною частиною цього договору, та за якістю, що відповідає вимогам нормативних документів виробника. 2.2. Замовник має право відмовитися від прийняття Товару, який не відповідає за якістю умовам Договору. Товар неналежної якості підлягає обов’язковому поверненню Постачальнику. Постачальник зобов'язаний замінити дефектний Товар. Всі витрати, пов'язані із заміною Товару несе Постачальник.» у ГУ ДПС була можливість повернути поставлений товар у разі невідповідності заявленим характеристикам.
За результатами користування товаром аналогічному (ідентичному) предмету закупівлі (папір офісний, А4 80г/м2 R-copy Premium Plus Paper FSC) з боку Замовника до постачальника претензій до технічних та якісних характеристик не виникало.
Також, Замовником передбачено в проєкті договору до тендерної документації в 2025 році аналогічні вимоги до якості товару і наголошує, що зацікавлений в поставці якісного товару у визначені терміни та з урахуванням економії, яка за результатами закупівлі складає 85580,40 (вісімдесят п’ять тисяч п’ятсот вісімдесят грн., 40 коп.).
Таким чином, Замовник вважає, що рішення про визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» (ЄДРПОУ 44994768) жодним чином не порушує права та законні інтереси Скаржника, а викладена у Скарзі інформація є безпідставною, необґрунтованою та такою, що фактично зводяться до неможливості забезпечити Замовника предметом закупівлі. Рішення оформлене протоколом від 26.07.2023 №63 про визначення переможця закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» (ЄДРПОУ 44994768) та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю є законним та обґрунтованим, таким, що прийнято з дотриманням норм чинного законодавства та практики Органу оскарження.
На підставі чого, просимо скаргу Товариство з обмеженою відповідальністю «АСТЕОН» код ЄДРПОУ: UA-2025-09-11-004121-a.a1 від 03 жовтня 2025 залишити без задоволення.
Дата опублікування:
08.10.2025 16:20