• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 55320000-9- Послуги з організації харчування (Забезпечення гарячим харчуванням осіб, які тримаються в ізоляторах тимчасового тримання та затриманих осіб)

Забезпечення гарячим харчуванням осіб, які тримаються в ізоляторах тимчасового тримання та затриманих осіб

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 3 години (до 19.09.25 00:00)

500 000.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
00
дн
03
год
51
хв
16
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період оскарження: 11.09.2025 10:58 - 16.09.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 12eb61ee853d49439aaae2ac5a1da9be
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-11-003004-a.c1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 25.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.09.2025 16:32
Автор: ТОВ "СНС КЕЙТЕРИНГ", Панчук Тетяна +380951042766 pontem@meta.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7772f3cebdde49709bf464881f75133f
Заголовок пункту скарги: Аналогічний договір
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: І. Відповідно до п. 1.1. Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», Замовником встановлений наступний кваліфікаційний критерій:
Довідка (відповідно до форми п.1.1), складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням:
 найменування контрагента,
 предмету договору,
 номеру та дати укладення договору;
 контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон);
 стану виконання договору

1.2. Копію аналогічного(-их) договору(-ів) зазначених в довідці (пункт 1.1.) про досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів)
1.3. Копію актів наданих послуг зазначених в довідці (пункт 1.1.) про досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів)
*Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір - ДК 021:2015 – 55320000-9- Послуги з організації харчування

Ми, як потенційний учасник, плануємо прийняти участь у даній закупівлі, проте маємо виконаний аналогічний договір згідно ДК 021:2015 – 55520000-1- Кейтерингові послуги, згідно якого також надавались послуги з організації харчування, аналогічні тим, які прописані замовником в тендерній документації.
Так, відповідно до Договору № 96 від 30.05.2025р. (додається до скарги), а саме: п. 5.2. – 5.4. – доставка готових страв здійснюється 7 днів на тиждень 3 рази на день спеціалізованим транспортним засобом, так само як і прописано Замовником у Проекті договору, викладеного замовником у тендерній документації (п. 5.4.-5.5. Проекту Договору: доставка готової їжі 3 рази на день спеціалізованим автотранспортом). Різниця між цими договорами полягає тільки у кодах КВЕД, проте спосіб надання послуг – однаковий: доставка готової їжі спеціалізованим транспортом 3 рази на день.

Предметом закупівлі визначено: «ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ», тому вважаємо, що обмеження аналогічності виконаного договору саме КВЕДом ДК 021:2015 – 55320000-9- Послуги з організації харчування обмежує наші права, як учасника, маючи успішний досвід виконання аналогічних договорів з надання послуг харчування за іншим КВЕДом.

Крім того, нами було скеровано звернення Замовнику через майданчик електронних закупівель, але на момент складання даної скарги – відповідь від замовника ще не надійшла.

Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
«добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.»

Просимо зобов’язати замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію.


Відповідно до пункту 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації