-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 55320000-9- Послуги з організації харчування (Забезпечення гарячим харчуванням осіб, які тримаються в ізоляторах тимчасового тримання та затриманих осіб)
Забезпечення гарячим харчуванням осіб, які тримаються в ізоляторах тимчасового тримання та затриманих осіб
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 3 години (до 19.09.25 00:00)
500 000.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
00
дн
03
год
51
хв
16
сек
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період оскарження:
11.09.2025 10:58 - 16.09.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
12eb61ee853d49439aaae2ac5a1da9be
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-11-003004-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір № 96 від 30.05.2025р..pdf 15.09.2025 16:53
- Рішення про перейменування в ТОВ СНС КЕЙТЕРИНГ.pdf 15.09.2025 16:53
- Скарга.docx.asice.zip 15.09.2025 16:53
- Проект договору.docx 15.09.2025 16:53
- sign.p7s 15.09.2025 16:54
- рішення від 17.09.2025 № 14250.pdf 17.09.2025 16:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.09.2025 17:59
Дата розгляду скарги:
25.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.09.2025 16:32
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7772f3cebdde49709bf464881f75133f
Заголовок пункту скарги:
Аналогічний договір
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
І. Відповідно до п. 1.1. Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», Замовником встановлений наступний кваліфікаційний критерій:
Довідка (відповідно до форми п.1.1), складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням:
найменування контрагента,
предмету договору,
номеру та дати укладення договору;
контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон);
стану виконання договору
1.2. Копію аналогічного(-их) договору(-ів) зазначених в довідці (пункт 1.1.) про досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів)
1.3. Копію актів наданих послуг зазначених в довідці (пункт 1.1.) про досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів)
*Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір - ДК 021:2015 – 55320000-9- Послуги з організації харчування
Ми, як потенційний учасник, плануємо прийняти участь у даній закупівлі, проте маємо виконаний аналогічний договір згідно ДК 021:2015 – 55520000-1- Кейтерингові послуги, згідно якого також надавались послуги з організації харчування, аналогічні тим, які прописані замовником в тендерній документації.
Так, відповідно до Договору № 96 від 30.05.2025р. (додається до скарги), а саме: п. 5.2. – 5.4. – доставка готових страв здійснюється 7 днів на тиждень 3 рази на день спеціалізованим транспортним засобом, так само як і прописано Замовником у Проекті договору, викладеного замовником у тендерній документації (п. 5.4.-5.5. Проекту Договору: доставка готової їжі 3 рази на день спеціалізованим автотранспортом). Різниця між цими договорами полягає тільки у кодах КВЕД, проте спосіб надання послуг – однаковий: доставка готової їжі спеціалізованим транспортом 3 рази на день.
Предметом закупівлі визначено: «ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ», тому вважаємо, що обмеження аналогічності виконаного договору саме КВЕДом ДК 021:2015 – 55320000-9- Послуги з організації харчування обмежує наші права, як учасника, маючи успішний досвід виконання аналогічних договорів з надання послуг харчування за іншим КВЕДом.
Крім того, нами було скеровано звернення Замовнику через майданчик електронних закупівель, але на момент складання даної скарги – відповідь від замовника ще не надійшла.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
«добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Просимо зобов’язати замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідно до пункту 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Довідка (відповідно до форми п.1.1), складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням:
найменування контрагента,
предмету договору,
номеру та дати укладення договору;
контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон);
стану виконання договору
1.2. Копію аналогічного(-их) договору(-ів) зазначених в довідці (пункт 1.1.) про досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів)
1.3. Копію актів наданих послуг зазначених в довідці (пункт 1.1.) про досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів)
*Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір - ДК 021:2015 – 55320000-9- Послуги з організації харчування
Ми, як потенційний учасник, плануємо прийняти участь у даній закупівлі, проте маємо виконаний аналогічний договір згідно ДК 021:2015 – 55520000-1- Кейтерингові послуги, згідно якого також надавались послуги з організації харчування, аналогічні тим, які прописані замовником в тендерній документації.
Так, відповідно до Договору № 96 від 30.05.2025р. (додається до скарги), а саме: п. 5.2. – 5.4. – доставка готових страв здійснюється 7 днів на тиждень 3 рази на день спеціалізованим транспортним засобом, так само як і прописано Замовником у Проекті договору, викладеного замовником у тендерній документації (п. 5.4.-5.5. Проекту Договору: доставка готової їжі 3 рази на день спеціалізованим автотранспортом). Різниця між цими договорами полягає тільки у кодах КВЕД, проте спосіб надання послуг – однаковий: доставка готової їжі спеціалізованим транспортом 3 рази на день.
Предметом закупівлі визначено: «ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ», тому вважаємо, що обмеження аналогічності виконаного договору саме КВЕДом ДК 021:2015 – 55320000-9- Послуги з організації харчування обмежує наші права, як учасника, маючи успішний досвід виконання аналогічних договорів з надання послуг харчування за іншим КВЕДом.
Крім того, нами було скеровано звернення Замовнику через майданчик електронних закупівель, але на момент складання даної скарги – відповідь від замовника ще не надійшла.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
«добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Просимо зобов’язати замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідно до пункту 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
×
-
Назва доказу:
Проект договору
-
Повʼязаний документ:
Проект договору.docx
-
-
Назва доказу:
Договір № 96 від 30.05.2025р.
-
Повʼязаний документ:
Договір № 96 від 30.05.2025р..pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника – Головне управління Національної поліції у місті Києві усунути порушення, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, та внести відповідні зміни.