-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з організації стартової та фінальної конференцій у рамках реалізації проєкту ROUA00049 «CBC_AEGIS – Будівництво, сучасне медичне обладнання та об’єкти для зміцнення транскордонного співробітництва і розвитку громад» / «CBC_AEGIS – Construction, modern medical endowments, and facilities to improve cross-border cooperation and communities» в межах Програми Interreg NEXT VI-A Румунія – Україна 2021 – 2027
Закупівля проводиться в рамках реалізації проєкту ROUA00049 «CBC_AEGIS – Будівництво, сучасне медичне обладнання та об’єкти для зміцнення транскордонного співробітництва і розвитку громад» / «CBC_AEGIS – Construction, modern medical endowments, and facilities to improve cross-border cooperation and communities» в межах Програми Interreg NEXT VI-A Румунія – Україна 2021 – 2027
Завершена
289 000.00
UAH без ПДВ
Період оскарження:
10.09.2025 16:01 - 15.09.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо повторного розгляду тендерної пропозиції
Номер:
921a46e118fe43ee86079b75fda71fb4
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-10-011772-a.b1
Назва:
Вимога щодо повторного розгляду тендерної пропозиції
Вимога:
«Шановний Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області!»
У повідомленні про відхилення моєї тендерної пропозиції зазначено лише загальне формулювання про те, що «невідповідності не були усунуті протягом 24 годин».
Разом із тим, у вимозі замовника про усунення невідповідностей від мене вимагалося:
1. Надати належним чином оформлені документи на підтвердження досвіду (договір, акт, позитивний відгук).
Ці документи були повторно завантажені 23.09.2025 об 11:19:
-Договір № 110925-ТД від 11.09.2025 (електронний оригінал, підписаний у сервісі «Вчасно»);
-Акт надання послуг № 1 від 15.09.2025 (електронний оригінал, підписаний у сервісі «Вчасно»);
-Позитивний відгук у вигляді сканованої копії з відміткою «Згідно з оригіналом», підписом та датою.
2. Усунути невідповідність щодо електронного підпису (замість удосконаленого накласти кваліфікований електронний підпис).
Для цього тендерна пропозиція та всі додані документи повторно завантажені з накладеним КЕП.
Всі вищевказані дії виконані у межах встановленого строку (до 23.09.2025 о 16:27).
У зв’язку з цим прошу:
1. Конкретно вказати, які саме невідповідності замовник вважає неусунутими.
2. Переглянути рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції з урахуванням факту виконання вимог у визначений строк.
Сподіваюся на об’єктивний та неупереджений розгляд.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо повторного розгляду тендерної пропозиції .pdf 25.09.2025 08:25
Дата подачі:
25.09.2025 08:25
Вирішення:
Шановний учаснику закупівлі!
Відкриті торги (з особливостями) UA-2025-09-10-011772-a проводяться згідно з вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, на умовах принципів відкритості, прозорості, неупередженості, добросовісної конкуренції учасників та об'єктивної оцінки їх пропозицій.
Звертаємо Вашу увагу на те, що протокол уповноваженої особи від 24.09.2025 № 132 містить вичерпну інформацію щодо Вашої тендерної пропозиції, правових причин для висунення вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією впродовж 24 годин, а також законних підстав відхилення Вашої тендерної пропозиції відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 “ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі – Особливості, а саме: “Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей”.
Відповідно до пунктів Вашої вимоги надаємо наступні виразні роз’яснення:
1. Вашу тендерну пропозицію було відхилено, оскільки впродовж наданих 24 годин Вами були усунуті не всі невідповідності тендерної прозиції тендерній документації UA-2025-09-10-011772-a, які були вказані замовником в електронній системі закупівель 22.09.2025 о 16:27. Це стосується пункту “Згідно з п. 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», а також відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП), уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів)...”.
Вчергове акцентуємо, що тендерна пропозиція учасника має відповідати усім вимогам, викладеним у тендерній документації, включаючи технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, валюту ціноутворення тощо, а також вимоги щодо оформлення і підписання тендерної пропозиції.
Згідно з чинним законодавством (законодавчі акти були зазначені Вам в протоколі відхилення) та розділом та пунктом тендерної документації цієї закупівлі (вказані також у протоколі відхилення та у вимозі на усунення невідповідностей Вашої тендерної пропозиції впродовж 24 годин) учасник або учасники відкритих торгів (з особливостями) UA-2025-09-10-011772-a мають завантажити документи тендерної пропозиції у формі електронних документів та накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію.
Вами для усунення невідповідностей було завантажено документи з накладеним КЕП на кожен з них, а на тендерну пропозицію КЕП не було накладено.
Пояснюємо: у публічних закупівлях застосовується КЕП для кожного файлу, що складає тендерну пропозицію, а також для самої тендерної пропозиції. Це забезпечує автентичність і цілісність документів, а також підтверджує, що саме уповноважена особа підписала кожен файл та всю пропозицію.
Що означає “накладено КЕП на кожний файл окремо” та “накладено КЕП на тендерну пропозицію”?
• КЕП на кожен файл тендерної пропозиції: це означає, що до кожного окремого документу (наприклад, довідки, скан-копії тощо) в складі Вашої тендерної пропозиції застосовано КЕП;
• КЕП на тендерну пропозицію: окрім накладання на окремі файли, на всю тендерну пропозицію як єдиний документ або набір документів має бути накладено КЕП.
2. Враховуючи вищевказане, зазначаємо, що Вами по факту у визначений строк (саме 24 години на усунення невідповідностей) були виконані не всі вимоги тендерної документації UA-2025-09-10-011772-a, що унеможливлює перегляд рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Статус вимоги:
Відхилено