-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки (коригування) проєктної документації стадії «Робочий проєкт» та улаштування блискавкозахисту будівлі, системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням).
ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки (коригування) проєктної документації стадії «Робочий проєкт» та улаштування блискавкозахисту будівлі, системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням) згідно документації. Обґрунтуванням Замовника у необхідності закупівлі є: - Послуги з розробки (корегування) стадії «Робочого проєкту» в частині системи пожежної сигналізації, розробки стадії «Робочого проєкту» системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням), в частині улаштування блискавкозахисту будівлі. - Улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням) та блискавкозахисту будівлі.
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника
- Скарга амку 25.11.2025_UA-2025-09-10-004019-a.docx 27.11.2025 10:16
- Скарга амку 25.11.2025_UA-2025-09-10-004019-a.pdf 27.11.2025 10:16
- sign.p7s 27.11.2025 10:16
- Заява UA-2025-09-10-004019-a.pdf 28.11.2025 14:45
- рішення від 01.12.2025 №17692.pdf 01.12.2025 15:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.12.2025 № 18106.pdf 09.12.2025 11:39
- рішення від 08.12.2025 № 18106.pdf 11.12.2025 16:42
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00)_2.docx 02.12.2025 23:51
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00)_2.pdf 02.12.2025 23:51
Пункт скарги
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.»
Таким чином, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації, тому мала бути відхилена Замовником.
Рішенням №16978-р/пк-пз від 13.11.2025 року Комісія Постановила зобов'язати Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Л.С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ" переможцем процедури закупівлі — «ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки (коригування) проєктної документації стадії «Робочий проєкт» та улаштування блискавкозахисту будівлі, системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням)».
Натомість, 21.11.2025 року о 16:30:20 Замовник надав Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з вимогою «надати сертифікати відповідності, сертифікати стабільності, зокрема, на індикатор виносний ІВ.»
22.11.2025 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ" було визначено Переможцем процедури закупівлі, згідно Протокольного рішення (Протоколу) Уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 22.11.2025 року.
Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника, адже Замовник не виконав Рішення №16978-р/пк-пз від 13.11.2025 року Комісії.
Вважаємо, що Замовником було порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», а тому порушено право Скаржника, який претендує на перемогу в даній процедурі закупівель.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо обрання Переможця та керуючись абзацом 3 пункту 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, ТОВ ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" реалізує своє право на подання скарги.
Враховуючи зазначене, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Замовник своїми незаконними діями порушує право наше право як Учасника на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі, позбавляє Скаржника можливості стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення процедури закупівлі та отримати відповідний прибуток шляхом провадження господарської діяльності у чіткій відповідності до приписів чинного законодавства України.
Замовник порушує принципи проведення процедур закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем торів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ"
Запити Органу оскарження
Вимога на неправомірне рішення Замовника
- Вимога 1.pdf 25.11.2025 13:03
- Протокол надання відповіді на Звернення з вимогою.pdf 28.11.2025 21:15
Скарга щодо неправомірного визнання Переможця
- Скарга амку 23_1.10.2025_UA-2025-09-10-004019-a.docx 24.10.2025 14:55
- Скарга амку 23_1.10.2025_UA-2025-09-10-004019-a.pdf 24.10.2025 14:55
- sign.p7s 24.10.2025 14:55
- Додаткові поснення UA-2025-09-10-004019-a.docx 31.10.2025 12:53
- Додаткові поснення UA-2025-09-10-004019-a.pdf 31.10.2025 12:53
- Додаткові поснення UA-2025-09-10-004019-a.pdf 31.10.2025 12:56
- Додаткові поснення UA-2025-09-10-004019-a.docx 31.10.2025 12:56
- Додаткові поснення UA-2025-09-10-004019-a.docx 31.10.2025 12:57
- Додаткові поснення UA-2025-09-10-004019-a.pdf 31.10.2025 12:57
- Додаткові поснення UA-2025-09-10-004019-a.docx 31.10.2025 12:58
- Додаткові поснення UA-2025-09-10-004019-a.pdf 31.10.2025 12:58
- Додаткові поснення UA-2025-09-10-004019-a.docx 31.10.2025 12:59
- Додаткові поснення UA-2025-09-10-004019-a.pdf 31.10.2025 12:59
- Рішення від 28.10.2025 №16129.pdf 28.10.2025 15:59
- інформація про перенесення розгляду скарги від 05.11.2025 №2175.pdf 05.11.2025 14:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.11.2025 №16978.pdf 14.11.2025 13:35
- Рішення від 13.11.2025 №16978.pdf 18.11.2025 13:41
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).docx 30.10.2025 23:44
- 327 Лист щодо сертифікації ЗАГАЛЬНИЙ.pdf 30.10.2025 23:44
- 10 - шуруп.pdf 30.10.2025 23:44
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).pdf 30.10.2025 23:44
- Індикатор виносний IB.pdf 30.10.2025 23:44
- 328 Лист щодо сертифікації.pdf 30.10.2025 23:44
- 254 Лист щодо ліцензії з додатками.pdf 30.10.2025 23:44
- 21 - Пояснення Захисне скло.pdf 30.10.2025 23:44
- 7.1 - ПІНА МОНТАЖНА ВОГНЕСТІЙКА.pdf 30.10.2025 23:44
- Е некст паспорти.pdf 30.10.2025 23:44
- Технічні паспорти.pdf 30.10.2025 23:44
- Додатки до Листа про сертифікацію -.pdf 30.10.2025 23:44
- 11 - Кріпильні вироби Шурупи та дюбель цвях.pdf 30.10.2025 23:44
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).pdf 30.10.2025 23:46
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).docx 30.10.2025 23:46
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).docx 30.10.2025 23:47
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).pdf 30.10.2025 23:47
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).docx 30.10.2025 23:49
- 257 Лист-згода з додатком 1.pdf 30.10.2025 23:49
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).pdf 30.10.2025 23:49
- 245 Інформація про якісні та кількісні вимоги.pdf 30.10.2025 23:49
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).pdf 30.10.2025 23:52
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).docx 30.10.2025 23:52
Пункт скарги
«Копії Сертифікатів відповідності, Сертифікатів стабільності показників на обладнання, яке зазначене в кошторисних розрахунках, пропонується Учасником відповідно до типу систем визначених в ДБН В.2.5.56-2014 «Системи протипожежного захисту».».
У складі пропозиції Переможця відсутні копії сертифікатів відповідності або сертифікатів стабільності показників щодо наступних позицій, зазначених в його кошторисних розрахунках, а саме:
Труба ПВХ гофрована, Д16
Труба ПВХ гофрована, Д25
Труба вiнiпластова по стiнах i колонах з крiпленням накладними скобами
Рукав металевий РЗЦ
Короб пластиковий, 25x16
Короб пластиковий, 25x25
Короб пластиковий, 60х40
Металорукав, Д15
Скоба монтажна сталева одностороння, д15
Стрічка перфорована сталева, 12мм х 0,5 мм
Дюбель-цвях, 6х40
Шуруп 3,5х35
Піна монтажна вогнестійка
Скло захисне для кнопки для СПРА і КА
Індикатор виносний
Звертаємо Вашу увагу, що на деякі із зазначених метеріалів та обладнання, Переможець надає Висновки на продукцію, Декларації про відповідність або Довідки пояснення про несертифікацію товару, що не відповідає вимогам тендерної документації, адже тендерна документації передбачає лише надання Сертифікатів відповідності або Сертифікатів стабільності показників.
Жодні інші документи (в т.ч. висновки, декларації, пояснення тощо) на обладнання, яке зазначене в кошторисних розрахунках, пропонується Учасником, тендерною документацією не передбачається.
Таким чином, пропозиція Переможця має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем торів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ"
Орієнтовний перелік та об’єм послуг з улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням) на об’єкті ЗДО №298.
1. Прилад приймально-контрольний пожежний на 8 кілець з акумуляторами ПУ-П ЕКВН.425533.012 компл. 1
2. Пристрій розширення на 4 кільця з акумуляторами ППКП ЕКВН.425533.014-01 компл. 1
У складі пропозиції Переможця завантажений файл «Кошторис ЗДО 298.pdf», в якому міститься Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02, згідно п.1 та 2 запропоновано:
1 Прилад приймально-контрольний пожежний на 8 кілець з акумуля-торами ПУ-П шт 1
2 Пристрій розширення на 4 кільця з акумуля-торами ППКП шт 1
Тендерна документація не передбачає надання еквіваленту щодо одиниці виміру, типу, марки обладнання .
Відповідно до тендерної документації, не передбачено запропонування Учасником заміни устаткування на аналогічне та (або) зміни технічних рішень, відмінних від передбачених проектом, наявним у Замовника.
Отже, запропоновані Переможцем позиції обладнання/матеріалів не відповідають вимогам Інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Додатку №1.
Таким чином, пропозиція Переможця має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем торів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ"
В свою чергу, кошторисні розрахунки Переможця включають види робіт/послуг, які не передбачені Технічним завданням Додатку №1, а саме:
- Пусконалагоджувальні роботи (Переможцем надаються Локальні кошториси на пусконалагоджувальні роботи )
Просимо звернути Вашу увагу, що такі послуги не передбачені Додатком №1 до тендерної документації.
Враховуючи зазначене, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем торів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ"
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції Учасник надає лист-погодження (або у вигляді довідки в довільній формі) з умовами та вимогами, які визначені у Додатку 1 тендерної документації.
У складі прропозиції переможця відсутній лист погодження або довідка в довільній форм з з умовами та вимогами, які визначені у Додатку 1 тендерної документації.
Враховуючи зазначене, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем торів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ"
Згоди на обробку персональних даних всіх осіб, які в складі тендерної пропозиції будуть подавати інформацію або документи з зазначенням в них персональних даних (учасник може надати інформацію згідно з Додатком 5 тендерної документації);
У складі пропозиції переможця завантажені документи, де наявна інформація про працівника учасника - Швидак Марія Павлівна, а саме: Наказ та трудова Пшенична Л.І..pdf , Наказ та Протокол про повноваження та призначення Пшеничної Л.І..pdf
Натомість, у складі пропозиції переможця відсутній лист згода на обробку персональних даних від Швидак Марії Павлівни.
Враховуючи зазначене, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Замовник своїми незаконними діями порушує право наше право як Учасника на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі, позбавляє Скаржника можливості стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення процедури закупівлі та отримати відповідний прибуток шляхом провадження господарської діяльності у чіткій відповідності до приписів чинного законодавства України.
Замовник порушує принципи проведення процедур закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись п. 59 Постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), ми звертаємося до Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. На підставі вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем торів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ"
Запити Органу оскарження
Скарга щодо неправомірного визнання Переможця
- Скарга амку 23.10.2025_UA-2025-09-10-004019-a.docx 24.10.2025 14:22
- Скарга амку 23.10.2025_UA-2025-09-10-004019-a.pdf 24.10.2025 14:22
- sign.p7s 24.10.2025 14:22
Пункт скарги
«Копії Сертифікатів відповідності, Сертифікатів стабільності показників на обладнання, яке зазначене в кошторисних розрахунках, пропонується Учасником відповідно до типу систем визначених в ДБН В.2.5.56-2014 «Системи протипожежного захисту».».
У складі пропозиції Переможця відсутні копії сертифікатів відповідності або сертифікатів стабільності показників щодо наступних позицій, зазначених в його кошторисних розрахунках, а саме:
Труба ПВХ гофрована, Д16
Труба ПВХ гофрована, Д25
Труба вiнiпластова по стiнах i колонах з крiпленням накладними скобами
Рукав металевий РЗЦ
Короб пластиковий, 25x16
Короб пластиковий, 25x25
Короб пластиковий, 60х40
Металорукав, Д15
Скоба монтажна сталева одностороння, д15
Стрічка перфорована сталева, 12мм х 0,5 мм
Дюбель-цвях, 6х40
Шуруп 3,5х35
Піна монтажна вогнестійка
Скло захисне для кнопки для СПРА і КА
Індикатор виносний
Звертаємо Вашу увагу, що на деякі із зазначених метеріалів та обладнання, Переможець надає Висновки на продукцію, Декларації про відповідність або Довідки пояснення про несертифікацію товару, що не відповідає вимогам тендерної документації, адже тендерна документації передбачає лише надання Сертифікатів відповідності або Сертифікатів стабільності показників.
Жодні інші документи (в т.ч. висновки, декларації, пояснення тощо) на обладнання, яке зазначене в кошторисних розрахунках, пропонується Учасником, тендерною документацією не передбачається.
Таким чином, пропозиція Переможця має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем торів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ"
Орієнтовний перелік та об’єм послуг з улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням) на об’єкті ЗДО №298.
1. Прилад приймально-контрольний пожежний на 8 кілець з акумуляторами ПУ-П ЕКВН.425533.012 компл. 1
2. Пристрій розширення на 4 кільця з акумуляторами ППКП ЕКВН.425533.014-01 компл. 1
У складі пропозиції Переможця завантажений файл «Кошторис ЗДО 298.pdf», в якому міститься Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02, згідно п.1 та 2 запропоновано:
1 Прилад приймально-контрольний пожежний на 8 кілець з акумуля-торами ПУ-П шт 1
2 Пристрій розширення на 4 кільця з акумуля-торами ППКП шт 1
Тендерна документація не передбачає надання еквіваленту щодо одиниці виміру, типу, марки обладнання .
Відповідно до тендерної документації, не передбачено запропонування Учасником заміни устаткування на аналогічне та (або) зміни технічних рішень, відмінних від передбачених проектом, наявним у Замовника.
Отже, запропоновані Переможцем позиції обладнання/матеріалів не відповідають вимогам Інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Додатку №1.
Таким чином, пропозиція Переможця має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем торів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ"
В свою чергу, кошторисні розрахунки Переможця включають види робіт/послуг, які не передбачені Технічним завданням Додатку №1, а саме:
- Пусконалагоджувальні роботи (Переможцем надаються Локальні кошториси на пусконалагоджувальні роботи )
Просимо звернути Вашу увагу, що такі послуги не передбачені Додатком №1 до тендерної документації.
Враховуючи зазначене, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Замовник своїми незаконними діями порушує право наше право як Учасника на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі, позбавляє Скаржника можливості стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення процедури закупівлі та отримати відповідний прибуток шляхом провадження господарської діяльності у чіткій відповідності до приписів чинного законодавства України.
Замовник порушує принципи проведення процедур закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись п. 59 Постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), ми звертаємося до Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. На підставі вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем торів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ"
СКАРГА на дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника
- Скарга для редагування.docx 12.09.2025 14:50
- Ліцнзія АВК Субпідряд.pdf 12.09.2025 14:50
- Наказ_ Ліцензія ТОВ_Будівельна_переспектива.pdf 12.09.2025 14:50
- Документи на обладнання.pdf 12.09.2025 14:50
- Листи про несертифікацію.pdf 12.09.2025 14:50
- Скарга з підписом.pdf 12.09.2025 14:50
- Документи на працівників2.pdf 12.09.2025 14:50
- sign.p7s 12.09.2025 14:53
- Рішення від 16.09.2025 № 14178.pdf 16.09.2025 16:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.09.2025 № 14598.pdf 25.09.2025 12:14
- Рішення від 24.09.2025 № 14598.pdf 29.09.2025 12:55
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).pdf 19.09.2025 01:18
- Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів праці… - Наказ № 246 від 21.05.2007 - d238576-20250129.pdf 19.09.2025 01:18
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).docx 19.09.2025 01:18
- Додатки до Скарги.zip 19.09.2025 01:18
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).docx 19.09.2025 01:20
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).pdf 19.09.2025 01:20
- Додатки до Скарги.zip 19.09.2025 01:20
- Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів праці… - Наказ № 246 від 21.05.2007 - d238576-20250129.pdf 19.09.2025 01:20
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).docx 19.09.2025 01:22
- Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів праці… - Наказ № 246 від 21.05.2007 - d238576-20250129.pdf 19.09.2025 01:22
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).pdf 19.09.2025 01:22
- Додатки до Скарги.zip 19.09.2025 01:22
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).docx 19.09.2025 01:23
- Додатки до Скарги.zip 19.09.2025 01:23
- Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів праці… - Наказ № 246 від 21.05.2007 - d238576-20250129.pdf 19.09.2025 01:23
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).pdf 19.09.2025 01:23
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).docx 19.09.2025 01:24
- Додатки до Скарги.zip 19.09.2025 01:24
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).pdf 19.09.2025 01:24
- Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів праці… - Наказ № 246 від 21.05.2007 - d238576-20250129.pdf 19.09.2025 01:24
- Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів праці… - Наказ № 246 від 21.05.2007 - d238576-20250129.pdf 19.09.2025 01:25
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).docx 19.09.2025 01:25
- Додатки до Скарги.zip 19.09.2025 01:25
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).pdf 19.09.2025 01:25
- Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів праці… - Наказ № 246 від 21.05.2007 - d238576-20250129.pdf 19.09.2025 01:26
- Додатки до Скарги.zip 19.09.2025 01:26
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).docx 19.09.2025 01:26
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).pdf 19.09.2025 01:26
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).docx 19.09.2025 01:27
- Додатки до Скарги.zip 19.09.2025 01:27
- Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів праці… - Наказ № 246 від 21.05.2007 - d238576-20250129.pdf 19.09.2025 01:27
- Пояснення на запит АМКУ (3078000,00).pdf 19.09.2025 01:27
Пункт скарги
«5.4. Під час укладання договору Учасник повинен надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
5.11.Копія Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
5.12. Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, Сертифікат визнання вимірювальних можливостей виданий МІНІСТЕРСТВОМ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ або договір на проведення лабораторних досліджень з відповідними додатками.»
Такі вимоги є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже, предметом закупівлі є, в тому числі, улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням).
Даний вид робіт/послуг виконується на підставі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме, згідно п.16:
«Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Враховуючи зазначене, Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, не передбачені: свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, сертифікат визнання вимірювальних можливостей виданий МІНІСТЕРСТВОМ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ або договір на проведення лабораторних досліджень з відповідними додатками; декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці; декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Таким чином, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з Ліцензійними умовами.
Звертаємо Вашу увагу, що проведення повірки та/або проведення лабораторних досліджень не передбачено Технічним завданням.
Технічним завданням не перебачені послуги/роботи, для яких необхідні декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці; декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Таким чином, свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, сертифікат визнання вимірювальних можливостей виданий МІНІСТЕРСТВОМ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ або договір на проведення лабораторних досліджень з відповідними додатками; декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці; декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки не стосуються предмету закупівлі.
Отже, ми маємо весь необхідний перелік обладнання, матеріально-технічної бази та необхідних працівників відповідної кваліфікації, ліцензію на виконання робіт, але не маємо можливості взяти участь у торгах через вимогу надання вищезазначених документів.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вимог згідно пп. 5.4, 5.11., 5.12 Додатку 2 до тендерної документації.
Докази:
- Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 « Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/852-2016-%D0%BF#Text ;
- Ліцензія (Наказ ДСНС Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення )
- документи на обладнання.
-
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вимог згідно пп. 5.4, 5.11., 5.12 Додатку 2 до тендерної документації.
«5.5.Учасник у складі пропозиції надає копію Договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами.»
Такі вимоги є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже, предметом закупівлі є, в тому числі, улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням).
Даний вид робіт/послуг виконується на підставі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме, згідно п.16:
«Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Враховуючи зазначене, Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, не передбачена копія Договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами.
Таким чином, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з Ліцензійними умовами.
Звертаємо Вашу увагу, що послуги зі страхування не передбачені Технічним завданням.
Таким чином, копія Договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами не стосується предмету закупівлі.
Отже, ми маємо весь необхідний перелік обладнання, матеріально-технічної бази та необхідних працівників відповідної кваліфікації, ліцензію на виконання робіт, але не маємо можливості взяти участь у торгах через вимогу надання вищезазначених документів.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вимог згідно пп. 5.5. Додатку 2 до тендерної документації.
Докази:
- Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 « Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/852-2016-%D0%BF#Text ;
- Ліцензія (Наказ ДСНС Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення )
- документи на обладнання.
-
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вимог згідно пп. 5.5. Додатку 2 до тендерної документації.
«5.3.Копії Сертифікатів відповідності, Сертифікатів стабільності показників на обладнання, яке зазначене в кошторисних розрахунках, пропонується Учасником відповідно до типу систем визначених в ДБН В.2.5.56-2014 «Системи протипожежного захисту»
Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 було визнано таким, що втратив чинність "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні". Таким чином сертифікація обладнання є добровільним актом виробника або реалізатора обладнання.
Сертифікати на обладнання, Учасники можуть отримати безпосередньо під час купівлі цього обладнання у виробників/дилерів/дистриб’юторів, у випадку, коли таке обладнання взагалі отримало сертифікат у добровільному порядку.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки Скаржник з не залежних від нього причин, не в змозі надати сертифікати на обладнання, оскільки таке обладнання не було закуплене, відповідно отримати такі сертифікати Скаржник не мав можливості, і обладнання зазначене Замовником могло не сертифікуватися згідно з втратою чинності Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні".
Просимо врахувати, що станом на сьогоднішній день, більшість матеріалів, обладнання взагалі не сертифікується, та відповідно, не мають сертифікатів чи бдь яких інших документів взагалі.
На підтвердження чого надаємо Листи-пояснення у якості доказів.
Також, вказана вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже, предметом закупівлі є в тому числі улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням).
Даний вид робіт/послуг виконується на підставі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Враховуючи зазначене, Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачені Сертифікати відповідності, Сертифікати стабільності показників на обладнання, яке зазначене в кошторисних розрахунках, пропонується Учасником відповідно до типу систем визначених в ДБН В.2.5.56-2014 «Системи протипожежного захисту.
Таким чином, зазначена вище вимога, в тому числі, не узгоджуються з Ліцензійними умовами.
Також, просимо звернути увагу, що сертифікати та сертифікація не передбачена Технічним завданням, а тому, не стосується предмету закупівлі.
Отже, ми маємо весь необхідний перелік обладнання, матеріально-технічної бази та необхідних працівників відповідної кваліфікації, ліцензію на виконання робіт, але не маємо можливості взяти участь у торгах через вимогу надання вищезазначених сертифікатів.
Отже, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, у яких є Сертифікати відповідності, Сертифікатів стабільності показників на обладнання, яке зазначене в кошторисних розрахунках.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вимоги п. 5.3. Додатку № 2 до тендерної документації .
Докази:
- Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 « Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/852-2016-%D0%BF#Text
- Ліцензія (Наказ ДСНС Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення )
- Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 було визнано таким, що втратив чинність "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні".
- документи на обладнання.
- листи-пояснення щодо несертифікації.
-
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вимоги п. 5.3. Додатку № 2 до тендерної документації .
«7.18 Копію ліцензії програмного комплексу АВК -5 або іншого сумісного програмного комплексу, виданої на ім’я Учасника або на працівника Учасника, безпосереднього виконавця робіт (разом із копією трудового договору або цивільно правового договору або наказу про призначення на посаду) на право користування програмним комплексом, яким він формує кошторисні розрахунки.»
Така вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже, ми маємо ліцензію програмного комплексу АВК-5, але така ліцензія отримана нами на праві користування (від ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО»), а не видана на наше ім’я або на нашого працівника.
Отже, ми маємо весь необхідний перелік обладнання, матеріально-технічної бази та необхідних працівників відповідної кваліфікації, ліцензію на виконання робіт, в т.ч. ліцензію АВК-5, але не маємо можливості взяти участь у торгах через вимогу надання такої ліцензія на на ім’я Учасника або на працівника Учасника, безпосереднього виконавця робіт (разом із копією трудового договору або цивільно правового договору або наказу про призначення на посаду) на право користування програмним комплексом, яким він формує кошторисні розрахунки.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом викладення вимоги згідно в новій редакції, надавши право надавати у складі пропозиції ліцензію на субпідрядника.
Докази:
- Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 « Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/852-2016-%D0%BF#Text ;
- Ліцензія (Наказ ДСНС Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення )
- Ліцензія АВК субпідряника .
-
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом викладення вимоги згідно в новій редакції, надавши право надавати у складі пропозиції ліцензію на субпідрядника.
«5.7. З метою підтвердження відповідності якості робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
- Скан-копію Сертифікату системи менеджменту інформаційної безпеки на відповідність стандарту ДСТУ ISO 27001:2023 (ISO 27001:2022, ITD) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги » чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний на період виконання робіт щодо предмету даної закупівлі), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації.
- Скан-копію Сертифікату на систему енергетичного менеджменту на відповідність ДСТУ ISO 50001:2020 (ISО 50001:2018, ІDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», Вимоги та настанова щодо використання». Сертифікат має бути чинним; виданим на імʼя Учасника із зазначеним переліком сфер сертифікації ;
- Скан-копію Сертифікату інжинірингу пожежної безпеки на відповідність національному стандарту ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, ITD) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» стосовно предмету закупівлі. Сертифікат має бути чинним; виданим на імʼя Учасника із зазначеним переліком сфер сертифікації »
Така вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже, предметом закупівлі є в тому числі улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням).
Даний вид робіт/послуг виконується на підставі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Враховуючи зазначене, Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачені вищезазначені сертифікати відповідності. Отже, зазначена вище вимога Документації не узгоджуються з Ліцензійними умовами.
Крім того, просимо врахувати, що Сертифікат ДСТУ ISO 27001:2023 (ISO 27001:2022, ITD) стосується інформаційної безпека, кібербезпеки та захист конфіденційності; сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISО 50001:2018, ІDT) стосується системи енергетичного менеджменту; сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, ITD) стосується нжинірингу пожежної безпеки.
Отже, жодна з цих сфер не передбачена Технічним завданням, а тому не стосується предмету закупівлі.
Таким чином, ми маємо весь необхідний перелік обладнання, матеріально-технічної бази та необхідних працівників відповідної кваліфікації, ліцензію на виконання робіт, але не маємо можливості взяти участь у торгах через вимогу надання вищезазгначених сертифікатів ДСТУ ISO.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вимоги згідно п. 5.7 Додатку № 2 до тендерної документації.
Докази:
- Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 « Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/852-2016-%D0%BF#Text ;
- Ліцензія (Наказ ДСНС Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення )
- документи на обладнання.
-
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вимоги згідно п. 5.7 Додатку № 2 до тендерної документації.
«1.2.4. Довідки про проходження періодичного медичного огляду працівників Учасника, які матимуть безпосереднє відношення до виконання договору за формою Додатку 8 до пункту 2.16 «Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», із зазначенням дати проходження останнього медичного огляду, який повинен бути дійсним на дату подання тендерних пропозицій»
Такі вимоги є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже, предметом закупівлі є, в тому числі улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням).
Даний вид робіт/послуг виконується на підставі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме, згідно п.14,15:
Кадрові вимоги
Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Слід зазначити, що Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачені довідки про проходження періодичного медичного огляду працівників Учасника, які матимуть безпосереднє відношення до виконання договору за формою Додатку 8 до пункту 2.16 «Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», із зазначенням дати проходження останнього медичного огляду, який повинен бути дійсним на дату подання тендерних пропозицій.
Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з Ліцензійними умовами.
Просимо врахувати, що проходження періодичного медичного огляду не передбачена Технічним завданням, а тому не стосується предмету закупівлі.
Отже, ми маємо необхідних працівників відповідної кваліфікації, ліцензію на виконання робіт, але не маємо можливості взяти участь у торгах через вимогу надання вищезазначених документів.
Таким чином, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, у яких є вищезазначені документи.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення п. 1.2.4. Додатку №2 до тендерної документації.
Докази:
- Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 « Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/852-2016-%D0%BF#Text ;
- Ліцензія (Наказ ДСНС Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення )
- документи на обладнання, працівників
-
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення п. 1.2.4. Додатку №2 до тендерної документації.
«3.1. 3.1.1. Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії на суму 92 340, 00 (дев’яносто дві тисячі триста сорок грн. 00 коп.)
3.1.2. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії надається учасником одночасно з тендерною пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві).
Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.
3.1.3. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття).
3.1.4. Банківська гарантія повинна бути надана банком в якому обслуговується учасник, та який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції).
3.1.5. В банківській гарантії бенефіціаром повинен бути зазначений замовник торгів.
3.1.6. Банківська гарантія повинна бути оформлена у вигляді електронного документа та повинна містити кваліфікований електронний підпис посадової особи банку-гаранта, що відповідає вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги». При цьому зазначені у тексті електронної банківської гарантії ідентифікаційні дані уповноваженої особи банку-гаранта повинні збігатися з ідентифікаційними даними підписувача, який створив кваліфікований електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис банку-гаранта повинен проходити перевірку засобами кваліфікованого електронного підпису, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу, засвідчувального центру або кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
3.1.7. Банківська гарантія повинна обов’язково містити:
- строк дії гарантії, який не може бути меншим ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
3.1.8. Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі тендерної пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії..»
Для нас вимога щодо того, що Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) є дискримінаційною.
Адже, згідно п. 10) ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі», забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
При цьому, Закон непередбачає, що така гарантія має бути надана з покриттям.
Для нас така вимога є дискримінаційною, та такою, що порушує наші права та інтереси, адже, ми вважаємо, що Замовник додатково обтяжив вимогу щодо забезпечення тендерної пропозиції умовою, яка не передбачена чинним законодавством України, в т.ч. ЗУ «Про публічні закупівлі».
Таким чином вимога щодо забезпечення тендерної пропозиції не узгоджується з ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей.
Отже, ми маємо необхідних працівників відповідної кваліфікації, ліцензію на виконання робіт, але не маємо можливості взяти участь у торгах через вимогу надання гарантії з покриттям та довідки з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії.
Таким чином, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, можуть надати гарантію саме з покриттям та відповідку довідку з банку.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення пункту щодо покриття гарантії, та надання довідки з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії.
Докази:
- https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text ;
- Ліцензія (Наказ ДСНС Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення)
-
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення пункту щодо покриття гарантії, та надання довідки з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії.
«Орієнтовний перелік та об’єм послуг з улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням) на об’єкті ЗДО №298.
Орієнтовний перелік та об’єм послуг з улаштування блискавкозахисту будівлі на об’єкті ЗДО №298.
Орієнтовний перелік та об’єм послуг з улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням) на об’єкті ЗДО №141.»
Для нас така вимога щодо наданння лише Орієнтовного переліку та об’єму послуг є дискримінаційною, та такою, що порушує не лише наші права та законні інтереси, а й ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей.
Відповідно до ст.22 Закону, у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
В свою чергу, Замовник надає лише ОРІЄНТОВНИЙ перелік та об’єм послуг, тобто приблизний, що не дає нам, як Учаснику інформації про повний та необхідний перелік послуг, а також створює для нас ризики відхилення нашої пропозиції, як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом надання вичерпного переліку та об’єму послуг, який нам необхідно надати Замовнику.
Докази:
- https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text ;
- Ліцензія (Наказ ДСНС Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення)
-
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом надання вичерпного переліку та об’єму послуг, який нам необхідно надати Замовнику.