-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт проїзду від площі Героїв Азова до входу в Шепетівський парк культури і відпочинку в м.Шепетівка Хмельницької обл
Торги не відбулися
2 111 638.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
09.09.2025 15:55 - 22.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
bfd30a5232084bdc8c89ac0a4916c008
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-09-011448-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- протокол75.PDF 14.10.2025 17:46
- Скарга_ МВМ 14.10.2025р_1760450488.pdf 14.10.2025 17:46
- Скарга_ МВМ 14.10.2025р_1760450488.docx 14.10.2025 17:46
- 5.3. Договірна ціна, кошторис.pdf 14.10.2025 17:46
- sign.p7s 14.10.2025 17:54
- пояснення до скарги.rar 14.10.2025 20:50
- 3. Додаток 5 Проект договору Героїв Азова (1).doc 23.10.2025 09:28
- 2. пояснення до Скарги 2_ МВМ_від 22.10.2025р.docx 23.10.2025 09:28
- 4. Пояснення по сутті скарги від 21.10.2025 № 21.pdf 23.10.2025 09:28
- 1. пояснення до Скарги 2_ МВМ_від 22.10.2025р.pdf 23.10.2025 09:28
- рішення від 16.10.2025 № 15634.pdf 16.10.2025 15:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.10.2025 № 16058.pdf 27.10.2025 12:43
- рішення від 24.10.2025 № 16058.pdf 28.10.2025 17:41
- Пояснення по суті Скарги.PDF 21.10.2025 10:54
- Додаток 4_Технічна специфікація Героїв Азова.docx 21.10.2025 10:54
- Додаток 8_Перелік документів та_або інформації_ які подаються переможцем процедури закупівлі.docx 21.10.2025 10:54
- протокол 50.PDF 21.10.2025 10:54
- протокол 73.PDF 21.10.2025 10:54
- лист-повідомлення.PDF 21.10.2025 10:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.10.2025 18:15
Дата розгляду скарги:
24.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.10.2025 15:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.10.2025 17:41
Дата виконання рішення Замовником:
20.11.2025 10:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", на вимогу рішення № 16058-р/пк-пз від 24.10.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі закупівлі "Капітальний ремонт проїзду від площі Героїв Азова до входу в Шепетівський парк культури і відпочинку в м. Шепетівка Хмельницької обл" ( Код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель за №UA-2025- 09-09-011448-a.
ВИРІШИЛА:
1. За вимогою органу оскарження скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНІ МАШИНИ» (код ЄДРПОУ:41134310) переможцем за процедурою закупівлі "Капітальний ремонт проїзду від площі Героїв Азова до входу в Шепетівський парк культури і відпочинку в м. Шепетівка Хмельницької обл" ( Код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер предмету закупівлі UA-2025- 09-09-011448-a.
2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про виконання рішення Комісії АМКУ.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
012f5746a133494c909f0dac38278169
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ
ЗАКУПІВЕЛЬ
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на рішення замовника,
у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 55, 56 Особливостей
Управлінням житлово-комунального господарства Шепетівської міської ради (далі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями): «Капітальний ремонт проїзду від площі Героїв Азова до входу в Шепетівський парк культури і відпочинку в м.Шепетівка Хмельницької області» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-09-09-011448-a (далі — Закупівля).
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "MBM-13" (далі - Скаржник) подало тендерну пропозицію для участі в даній Закупівлі, яка, за результатами аукціону, виявилась найбільш економічно вигідною.
Проте, 26.09.2025р. Замовник почав розгляд тендерної пропозиції Скаржника. 02.10.2025р. Замовником відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Рішенням уповноваженої особи №75 від 09.10.2025 р. Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНІ МАШИНИ" (далі – Переможець), код ЄДРПОУ 41134310 обрано переможцем та направлено повідомлення про намір укласти договір .
Ми не погоджуємося з прийнятими Замовником рішенням про визначення переможця. Вважаємо прийняті рішення Замовником протиправними та такими, що порушують наші права.
Щодо неправомірного визначення Переможця процедури закупівлі, а саме:
1.Згідно Додатку №3 до тендерної документації , для підтвердження відповідності пропо-зиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмету закупівлі, передба-чено, пунктами що:
П.5.2. Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281, та має бути сформована у програмному комплексі ABK5 останньої версії або в іншому програмному комплексі, і надається у складі пропозиції. Вид договірної ціни – динамічна
П.5.3. Договірна ціна у складі тендерної пропозиції надається з її складовими, розроблених у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва, а саме:
- договірна ціна;
- локальний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься файл «5.3. Договірна ціна, кошторис», на стор. 1-2 розміщена Договірна ціна, яка не містить конкретного посилання на «Настанову з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281.
Відповідно до форми договірної ціни (додаток 30) Настанови з визначення вартості будівницт-ва: «Визначена згідно з ______.»
Отже, договірна ціна Учасника-Переможця не відповідає формі, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва, в частині не вірно зазначеної інформації "визначена згідно з Настанови з визначення вартості будівництва з урахуванням змін №1, №2, №3".
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформа-ції та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пунк-ту 43 особливостей.
Зважаючи на вищезазначене, Замовник своїми незаконними діями порушує право учасни-ка на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі.
Замовник порушує принципи проведення процедур закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись п. 59 Постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про за-твердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнно-го стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особли-вості), ми звертаємося до Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про по-рушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. На підставі вищезазначено-го та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, а саме в Додатку 4 до тендерної документації, передбачено, що проєкт договору подається Учасником в окремому файлі заповненим разом з усіма Додатками (окрім Додатку 4 «План фінансування»), що є його невід’ємною частиною у форматі Word.doc., однак всупереч вимогам Тендерної документації Замовника Переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНІ МАШИНИ" (код ЄДРПОУ 41134310) не було надано у складі пропозиції Погодженого Проєкту договору разом з усіма Додатками (окрім Додатку 4 «План фінансування»), що наведений у Додатку №4 до Тендерної документації, що не відповідає вимогам Замовника.
Також учасником Переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНІ МАШИНИ" (код ЄДРПОУ 41134310) не було надано жодного пояснення з приводу не подання, або не можливості подання такого документу у складі пропозиції.
Отже, пропозиція такого учасника підлягала відхиленню, у відповідності до чинного законодавства України.
Також звертаємо увагу, що відповідно до п. 22.7. Проекту договору (Додаток 4 до ТД) вказано, що, невід’ємним додатком до даного договору є:
• Додаток № 1: Договірна ціна;
• Додаток № 2: Календарний графік виконання робіт;
• Додаток № 3: План фінансування;
Які також не були надані Переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНІ МАШИНИ" (код ЄДРПОУ 41134310), звертаємо увагу, що відповідно до п. 4.3. Проекту договору (Додаток 4 до ТД) Терміни виконання окремих видів робіт і їх етапів визначаються календарним графіком виконання робіт, який є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3).
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі строк виконання робіт до 31.12.2026р. Відповідно до п. 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов'язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
В свою чергу, відсутні у складі тендерної пропозиції Переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНІ МАШИНИ" (код ЄДРПОУ 41134310),:
- Додаток № 1: Договірна ціна;
- Додаток № 2: Календарний графік виконання робіт;
зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв'язку з чим, відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Також Замовник порушив вимоги пунктів 43, 44 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
ЗАКУПІВЕЛЬ
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на рішення замовника,
у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 55, 56 Особливостей
Управлінням житлово-комунального господарства Шепетівської міської ради (далі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями): «Капітальний ремонт проїзду від площі Героїв Азова до входу в Шепетівський парк культури і відпочинку в м.Шепетівка Хмельницької області» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-09-09-011448-a (далі — Закупівля).
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "MBM-13" (далі - Скаржник) подало тендерну пропозицію для участі в даній Закупівлі, яка, за результатами аукціону, виявилась найбільш економічно вигідною.
Проте, 26.09.2025р. Замовник почав розгляд тендерної пропозиції Скаржника. 02.10.2025р. Замовником відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Рішенням уповноваженої особи №75 від 09.10.2025 р. Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНІ МАШИНИ" (далі – Переможець), код ЄДРПОУ 41134310 обрано переможцем та направлено повідомлення про намір укласти договір .
Ми не погоджуємося з прийнятими Замовником рішенням про визначення переможця. Вважаємо прийняті рішення Замовником протиправними та такими, що порушують наші права.
Щодо неправомірного визначення Переможця процедури закупівлі, а саме:
1.Згідно Додатку №3 до тендерної документації , для підтвердження відповідності пропо-зиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмету закупівлі, передба-чено, пунктами що:
П.5.2. Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281, та має бути сформована у програмному комплексі ABK5 останньої версії або в іншому програмному комплексі, і надається у складі пропозиції. Вид договірної ціни – динамічна
П.5.3. Договірна ціна у складі тендерної пропозиції надається з її складовими, розроблених у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва, а саме:
- договірна ціна;
- локальний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься файл «5.3. Договірна ціна, кошторис», на стор. 1-2 розміщена Договірна ціна, яка не містить конкретного посилання на «Настанову з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281.
Відповідно до форми договірної ціни (додаток 30) Настанови з визначення вартості будівницт-ва: «Визначена згідно з ______.»
Отже, договірна ціна Учасника-Переможця не відповідає формі, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва, в частині не вірно зазначеної інформації "визначена згідно з Настанови з визначення вартості будівництва з урахуванням змін №1, №2, №3".
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформа-ції та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пунк-ту 43 особливостей.
Зважаючи на вищезазначене, Замовник своїми незаконними діями порушує право учасни-ка на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі.
Замовник порушує принципи проведення процедур закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись п. 59 Постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про за-твердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнно-го стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особли-вості), ми звертаємося до Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про по-рушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. На підставі вищезазначено-го та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, а саме в Додатку 4 до тендерної документації, передбачено, що проєкт договору подається Учасником в окремому файлі заповненим разом з усіма Додатками (окрім Додатку 4 «План фінансування»), що є його невід’ємною частиною у форматі Word.doc., однак всупереч вимогам Тендерної документації Замовника Переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНІ МАШИНИ" (код ЄДРПОУ 41134310) не було надано у складі пропозиції Погодженого Проєкту договору разом з усіма Додатками (окрім Додатку 4 «План фінансування»), що наведений у Додатку №4 до Тендерної документації, що не відповідає вимогам Замовника.
Також учасником Переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНІ МАШИНИ" (код ЄДРПОУ 41134310) не було надано жодного пояснення з приводу не подання, або не можливості подання такого документу у складі пропозиції.
Отже, пропозиція такого учасника підлягала відхиленню, у відповідності до чинного законодавства України.
Також звертаємо увагу, що відповідно до п. 22.7. Проекту договору (Додаток 4 до ТД) вказано, що, невід’ємним додатком до даного договору є:
• Додаток № 1: Договірна ціна;
• Додаток № 2: Календарний графік виконання робіт;
• Додаток № 3: План фінансування;
Які також не були надані Переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНІ МАШИНИ" (код ЄДРПОУ 41134310), звертаємо увагу, що відповідно до п. 4.3. Проекту договору (Додаток 4 до ТД) Терміни виконання окремих видів робіт і їх етапів визначаються календарним графіком виконання робіт, який є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3).
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі строк виконання робіт до 31.12.2026р. Відповідно до п. 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов'язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
В свою чергу, відсутні у складі тендерної пропозиції Переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНІ МАШИНИ" (код ЄДРПОУ 41134310),:
- Додаток № 1: Договірна ціна;
- Додаток № 2: Календарний графік виконання робіт;
зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв'язку з чим, відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Також Замовник порушив вимоги пунктів 43, 44 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
×
-
Назва доказу:
Скарга_ МВМ 14.10.2025р
-
Повʼязаний документ:
Скарга_ МВМ 14.10.2025р_1760450488.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти дану скаргу до розгляду; 2. Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі: «Капітальний ремонт проїзду від площі Героїв Азова до входу в Шепетівський парк культури і відпочинку в м.Шепетівка Хмельницької області» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор процедури закупівлі UA-2025-09-09-011448-a. 3. Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП». 4. Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНІ МАШИНИ" №75 від 09.10.2025 р.
Запити Органу оскарження
Номер:
7d66c529b0b84a33bbe6a49eb18b7125
Тема запиту:
Додаткові пояснення № 2 до наданої
СКАРГИ (Вих.№ 1 від «14» жовтня 2025 р) ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Текст запиту:
Даючи пояснення на Скаргу приватного підприємства «МВМ-13» від 14 жовтня 2025 року № 1, Замовник в п.3, зазначає:
3) Скаржник не є суб'єктом оскарження даної процедури закупівлі, спеціально з незрозумілих причин скаргою лише блокує дану процедуру закупівлі. Так Скаржник був переможцем закупівлі UA-2025-07-15-008289-а "Поточний ремонт тротуару по вул. Соборності (непарна сторона) від перехрестя з проспектом Миру до заїзду до будинку № 36 -А в м. Шепетівка Хмельницької обл.", очікувана вартість закупівлі 328 677,00грн., посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-07-15-008289-a?oldVersion=true
Скаржник виграв цю закупівлю 326 008,36 грн. Але 08 серпня 2025 року він направив лист у нашу адресу за вих.№ 51 від 08 серпня 2025 (копію надаємо) яким через відсутність працівників відмовився від укладання договору. Таким чином Скаржник не є суб'єктом оскарження даної процедури закіпівлі, спеціально з незрозумілих причин скаргою лише блокує дану процедуру закупівлі. Тому відповідно до п.2 ст.12 ЗУ "Про публічні закупівлі " скарга повинна бути залишена без розгляду.
Надана інформація, Замовником торгів: Управління житлово-комунального господарства Шепетівської міської ради, жодним чином не відноситься до предмету оскарження і не може бути прийнята до розгляду.
Даючи пояснення на Скаргу приватного підприємства «МВМ-13» від 14 жовтня 2025 року № 1, Замовник в п.5, зазначає :
5.) Скаржник у скарзі зазначає, що відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, а саме в Додатку 3 до тендерної документації, передбачено, що проект договору подається Учасником в окремому файлі заповненим разом з усіма Додатками (окрім Додатку 4 "План фанансування").
Слід зазначити, що Додатком 4 до тендерної документації є технічна специфікація (копію надаємо, але вона і міститься на веб-ресурсі ПРОЗОРРО), яка не містить вимог щодо надання проекту договору. Це вкотре підтверджує, що Скаржник не є суб'єктом оскарження даної процедури закупівлі, а вимога скарги є необгрунтовані та безпідставні, і Скаржник спеціально з незрозумілих причин скаргою лише блокує дану процедуру закупівлі. Тому відповідно до п.2. ст.12 ЗУ "Про публічні закупівлі" скарга повинна бути залишена без розгляду.
Варто зазначити, що Замовник вводить в оману комісію АМКУ, так як у наданих додатках до ТД, в закупівлі UA-2025-09-09-011448-a, міститься документ з назвою: «Додаток 5 Проект договору Героїв Азова (1)», при відкритті якого чітко вказано, що це Додаток 4 до ТД. За невідповідність нумерації додатків в ТД несе відповідальність уповноважена особа, яка і проводила тендерну закупівлю.
Даючи пояснення на Скаргу приватного підприємства «МВМ-13» від 14 жовтня 2025 року № 1, Замовник в п.6, зазначає:
6.) Скаржник зазначає, що переможець не надав додатки, які є невід'ємним додатком до проекту договору:
Додаток № 1: Договірна ціна;
Додаток № 2: Календарний графік виконання робіт;
Додаток № 3: План фінансування;
Слід зазначити, що таких вимог, як пише Скаржник, не вимагалось тендерною документацією. Додатком 8до тендерної документації (копію надаємо, але вона і міститься на веб-ресурсі ПРОЗОРРО), було встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем. ТОВ "Дорожні машини" виконало всі умовив повному обсязі.
Однак, і тут Замовник вводить в оману комісію АМКУ, адже в додатку до ТД, документ «Проект договору Героїв Азова», чітко вказано, що : «Проєкт договору подається Учасником в окремому файлі заповненим разом з усіма Додатками (окрім Додатку 4 «План фінансування»), що є його невід’ємною частиноюу форматі Word.doc.», скрін з документа додатково додається.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "MBM-13" та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
{Статтю 5 доповнено частиною п'ятою згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021}
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5,7,9,18,28,31 Закону, та пунктами 41,44,52-64 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року,
Просимо:
зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНІ МАШИНИ" №75 від 09.10.2025 р.
Дата опублікування:
23.10.2025 09:28
Номер:
2617ef4e5e9745c892e960946f6b249a
Тема запиту:
Додаткові пояснення до наданої
СКАРГИ (Вих.№ 1 від «14» жовтня 2025 р) ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Текст запиту:
Додаткові пояснення до наданої
СКАРГИ (Вих.№ 1 від «14» жовтня 2025 р) ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "MBM-13" за Вих.№ 1 від «14» жовтня 2025 р. було подано Скаргу до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Однак п.3. було додано помилково у прохальну частину поданої скарги, внаслідок технічної помилки та з огляду на наведене, просимо, п.3 скарги Вих.№ 1 від «14» жовтня 2025 р залишити без розгляду, п.1, п.2, п.4 підтримуємо в повному обсязі.
На підставі наведеного просимо:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду;
2. Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі: «Капітальний ремонт проїзду від площі Героїв Азова до входу в Шепетівський парк культури і відпочинку в м.Шепетівка Хмельницької області» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор процедури закупівлі UA-2025-09-09-011448-a.
3. Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП».
4. Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНІ МАШИНИ" №75 від 09.10.2025 р.
Дата опублікування:
14.10.2025 20:50
Номер:
28d825a6de564d57aa4f046ce53388f0
Тема запиту:
Пояснення по суті скарги
Текст запиту:
Зазначені твердження в скарзі є необ’єктивним та такими, що не відповідає дійсності виходячи з наступного.
Проаналізувавши всі питання Скарги надаємо наступні пояснення:
1.)п.4 ч.5 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено
5. Скарга повинна містити так уінформацію:
«4) обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;»
Слід зазначити, що Скаржник не надав доказів щодо наявності у нього порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, оскільки Протоколом уповноваженої особи №73 від 02.10.2025(надаємо до пояснення копію протоколу) по цій же закупівлі тендерна пропозиції Скаржника відхилена за невідповідність технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі і у встановлені законом строки Скаржник не оскаржив своє відхилення.Таким чином Скаржник не є суб’єктом оскарженняданої процедури закупівлі, спеціально з незрозумілих причин скаргою лише блокує дану процедуру закупівлі. Тому відповідно до п.2. ст.12 ЗУ «Про публічні закупівлі» скарга повинна бути залишена без розгляду.
2.) Скаржник у свої скарзі сам надає докази, що він не є суб’єктом оскарження. Так в п.3. прохальної частини скарги зазначено: «Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП».
Про ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» в цій процедурі закупівлі мови не ведеться і ця юридична особа не приймала участі в цій процедурі закупівлі.Таким чином Скаржник не є суб’єктом оскарження даної процедури закупівлі, спеціально з незрозумілих причин скаргою лише блокує дану процедуру закупівлі. Тому відповідно до п.2. ст.12 ЗУ «Про публічні закупівлі» скарга повинна бути залишена без розгляду.
3.) Скаржникне є суб’єктом оскарження даної процедури закупівлі, спеціально з незрозумілих причин скаргою лише блокує дану процедуру закупівлі. Так Скаржник був переможцем закупівлі UA-2025-07-15-008289-a «Поточний ремонт тротуару повул.Соборності (непарна сторона) від перехрестя з проспектом Миру до заїзду до будинку №36 -А в м.Шепетівка Хмельницької обл.», очікувана вартість закупівлі 328 677,00грн., посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-07-15-008289-a?oldVersion=true
Скаржник виграв цю закупівлю 326 008,36грн. Але 08 серпня 2025 року він направив лист у нашу адресу за вих.№ 51 від 08 серпня 2025(копію надаємо) яким через відсутність працівників відмовився від укладання договору.Таким чином Скаржник не є суб’єктом оскарження даної процедури закупівлі, спеціально з незрозумілих причин скаргою лише блокує дану процедуру закупівлі. Тому відповідно до п.2. ст.12 ЗУ «Про публічні закупівлі» скарга повинна бути залишена без розгляду.
4.) Скаржник в скарзі зазначає, що у складі тендерної пропозиції Переможця міститься файл «5.3. Договірна ціна, кошторис», на стор. 1-2 розміщена Договірна ціна, яка не містить конкретного посилання на «Настанову з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281.
Але з цим погодитись не можна оскільки переможцем надано файл «5.3. Договірна ціна, кошторис», на сторінці 1зазначено: «Вид договірної ціни: динамічна, Визначена згідно Настанови з визначення вартості будівництва з урахуванням змін №1, №2, №3, Складена в поточних цінах станом на 24 вересня 2025р.»
Тому відповідно до п.2. ст.12 ЗУ «Про публічні закупівлі» скарга повинна бути залишена без розгляду.
5.)Скаржник в скарзі зазначає, що відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, а саме в Додатку 4 до тендерної документації, передбачено, що проєкт договору подається Учасником в окремому файлі заповненим разом з усіма Додатками (окрім Додатку 4 «План фінансування»).
Слід зазначити, що Додатком 4 до тендерної документації є технічна специфікація (копію надаємо, але вона і міститься на веб-ресурсі ПРОЗОРРО), яка не містить вимог щодо надання проекту договору. Це вкотре підтверджує, що Скаржник не є суб’єктом оскарження даної процедури закупівлі, а вимоги скарги є необґрунтовані та безпідставні, і Скаржник спеціально з незрозумілих причин скаргою лише блокує дану процедуру закупівлі. Тому відповідно до п.2. ст.12 ЗУ «Про публічні закупівлі» скарга повинна бути залишена без розгляду.
6.) Скаржник зазначає, що переможець не надав додатки, які є невід’ємним додатком до проекту договору:
• Додаток № 1: Договірна ціна;
• Додаток № 2: Календарний графік виконання робіт;
• Додаток № 3: План фінансування;
Слід зазначити, що таких вимог, як пише Скаржник, не вимагалось тендерною документацією. Додатком № 8до тендерної документації (копію надаємо, але вона і міститься на веб-ресурсі ПРОЗОРРО), було встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем. ТОВ «Дорожні машини» виконало всі умови в повному обсязі.
Знову ж таки, незрозумілі посилання скаржника на обставини, які не вимагались тендерною документацією окремий раз підтверджують, що Скаржник не є суб’єктом оскарження даної процедури закупівлі, спеціально з незрозумілих причин скаргою лише блокує дану процедуру закупівлі. Тому відповідно до п.2. ст.12 ЗУ «Про публічні закупівлі» скарга повинна бути залишена без розгляду.
Дата опублікування:
21.10.2025 10:54