Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю товару, оскільки є наявна потреба у визначеному товарі для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська
Період оскарження:09.09.2025 15:25 - 20.09.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про визнавчення переможця
Номер:126f6d46205f4f75b2c6096564a6070d
Пов'язана кваліфікація:ФОП "ЛАЗУРО ІГОР ЄВГЕНОВИЧ", UA-EDR 3400210916
Ідентифікатор запиту:UA-2025-09-09-010508-a.c2
Назва:Оскарження рішення про визнавчення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику. Якби ФОП Лазуро ІЄ с самого початку підготував свою пропозицію у відповідності до вимог тендерної докумпентації і додав 20% до своєї ціни, в цьому випадку його пачаткова ціна була б значно вищою, ніж ціна наступного учасника. Таким чином, він би не мав переваги перед іншими учасниками. Подібними діями ФОП Лазуро ІЄ створив несприйтливі умови задля застосування конкурентного змагання між різними учасниками аукціону. Якби його пропозиція одразу відповідала вимогам тендерної документації, є дуже велика верогідність, що і він сам, і інші учасники в процесі аукціону понизили свої перешепочаткові ціни. Це призвело б до зменшення ітогової ціни даної закупівлі і, як наслідок цього, до економії бюджетних коштів. Всі публічні закупівлі мають проводитися із застосуванням принципів максимальної прозорості і недискримінації всіх учасників закупівлі. Надаючи одному із учасників преференції, тим самим ви порушуєте права інших учасників закупівлі. Просимо відмінити своє рішення про визначення переможцем ФОП Лазуро ІЄ і дискваліфікувати його.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:09.10.2025 16:44
Вирішення:Доброго дня! Шановний учаснику, у Замовника відсутні підстави щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП ЛАЗУРО ІГОР ЄВГЕНОВИЧ.
Статус вимоги:Задоволено
b22bebce135540ff857bc0a8094bd246
resolved
answered
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про визначення переможця
Номер:6570cf00839c422a8236a6a9ab5c2088
Пов'язана кваліфікація:ФОП "ЛАЗУРО ІГОР ЄВГЕНОВИЧ", UA-EDR 3400210916
Ідентифікатор запиту:UA-2025-09-09-010508-a.b1
Назва:Оскарження рішення про визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику. В п. 1 розділу V тендернної документації чітко зазначено, що: Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій із урахуванням податку на додану вартість (з ПДВ). При подачі пропозиції учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими– платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). ФОП Лазуро І.Є. не виконав даної вимоги тендерної документації і надав пропозицію без ПДВ. Таким чином його пропозиція не може вважатися найбільш економічно вигідною і має бути дискваліфікована.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:06.10.2025 16:53
Вирішення:Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Відповідно до вимог пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
З огляду на наведене, та керуючись приписами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, у Замовника відсутні підстави щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП "ЛАЗУРО ІГОР ЄВГЕНОВИЧ".
Окрім наведеного, повідомляємо наступне:
Для укладання договору про закупівлю з переможцем торгів сума договору буде визначена наступним чином:
У разі, якщо переможець резидент не є платником ПДВ:
Сума договору становить = загальна вартість тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону з урахуванням сум належних податків та зборів, грн. / 1,2
де 1,2 - математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ - 20 %).
Також, якщо за результатами оцінки тендерних пропозицій переможцем торгів буде визначений учасник, який не є платником ПДВ, договір з переможцем буде укладено на суму пропозиції без урахування ПДВ.
Тобто, при укладанні договору ціна тендерної пропозиції переможця буде приведена до єдиних умов оцінки тендерних пропозицій.