-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 – 71320000-7 (Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації за об’єктом «Будівництво котельні в районі житлового будинку по вул. Василя Грунтенка, 1Б, м. Дніпро»)
Завершена
4 200 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
09.09.2025 10:17 - 21.09.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на дії та прийняті рішення Замовника
Номер:
044589c8233e4818aa1aeebf61867a70
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-09-002211-a.c1
Назва:
Скарга на дії та прийняті рішення Замовника
Скарга:
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльності замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Замовником торгів - Комунальним підприємством «Коменергосервіс» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) 09 вересня 2025 року було розпочато процедуру відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за предметом: ДК 021:2015 – 71320000-7 (Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації за об’єктом «Будівництво котельні в районі житлового будинку по вул. Василя Грунтенка, 1Б, м. Дніпро»), ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-09-002211-a (далі - закупівля UA-2025-09-09-002211-a).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» (надалі – ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД», Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації, затвердженої уповноваженою особою 09 вересня 2025 року (далі – ТД) (Доказ 1), у відповідності до Закону України “Про публічні закупівлі”(далі – Закону) з урахуванням Особливостей подало тендерну пропозицію.
Предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 71320000-7 (Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації за об’єктом «Будівництво котельні в районі житлового будинку по вул. Василя Грунтенка, 1Б, м. Дніпро»).
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями кінцевим терміном подання тендерних пропозицій було встановлено 24 вересня 2025 року 08:00 год.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої тендерні пропозиції для участі у закупівлі UA-2025-09-09-002211-a надали наступні учасники:
- ДП "ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ";
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДСТАР ТРЕЙД".
06 жовтня 2025 року Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.10.2025 р. (далі - Протокол від 06.10.2025 р.), згідно якого переможцем процедури закупівлі UA-2025-09-09-002211-a визнано ДП "ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" (код ЄДРПОУ 01422832) (далі – ДП "НДПІ містобудування"), а також розміщено повідомлення від 06.10.2025 р. про намір укласти договір з ДП "НДПІ містобудування" (Доказ 2).
Учасник ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» проаналізував тендерну пропозицію ДП "НДПІ містобудування" та категорично не погоджується з рішенням Замовника згідно Протоколу 06.10.2025 р. і вважає його таким, що носить дискримінаційний характер по відношенню до учасника ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» і прийнятим з порушенням вимог Закону та Особливостей з огляду на наступне.
Фактичні обставини
Відповідно до вимог пункту 1 розділу І Додатку1 до ТД «на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції надається:
1.1. Довідка на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом даної процедури закупівлі за встановленою формою.
- Обов’язкова наявність інженерів-проектувальників щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 – не менше 3-х осіб.
- Обов’язкова наявність архітектора – не менше 1-єї особи.
1.2. Штатний розклад (розпис), яким підтверджується інформація, зазначена у відповідній довідці.
1.3. Накази про призначення на посаду та викопіювання з трудової книжки (сторінка з ПІБ та сторінку де зроблено останній запис про призначення на посаду), у разі електронної трудової книжки – скріншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua ) (з ПІБ та останнім трудовим записом) (стосується всіх працівників, які зазначені в довідці).
1.4. Завірені копії (або скановані копії оригіналів) діючих кваліфікаційних сертифікатів (та свідоцтв про підвищення кваліфікації у разі наявності). (стосується працівників учасника, які зазначені в довідці та будуть залучені до виконання договору про закупівлю).
1.5. Письмова згода на обробку персональних даних (від усіх працівників, які зазначені в довідці).» (Доказ 3)
На виконання підпунктів 1.1.-1.3. пункту 1 розділу І Додатку 1 до ТД ДП "НДПІ містобудування" у складі тендерної пропозиції завантажив наступні документи:
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 23-09/40/0110 від 23.09.2025 р., де зазначено наявність в учасника ДП "НДПІ містобудування" таких працівників із зазначенням посад, які вони займають за штатним розкладом, та посиланням на відповідний наказ про призначення - файл ТП ДП "НДПІ містобудування" від 23.09.2025 «1. Довідка про працівників.pdf» (Доказ 4);
- Накази про призначення на посаду, працівників, зазначених у вищезазначеній довідці - файли ТП ДП "НДПІ містобудування" від 23.09.2025 «Наказ про призначення Ястремський.PDF», «Наказ про призначення Адонін.PDF», «Наказ про суміщення посад Адонін.PDF», «Наказ про призначення Лазарев.PDF», «Наказ про суміщення посад Лазарев.pdf», «Наказ про призначення Вирвихвіст.PDF», «Наказ про призначення Козлов.pdf», «Наказ про призначення Атаєв.pdf», «Наказ про призначення Кобрин.PDF». (Доказ 5)
Разом з тим, учасником ДП "НДПІ містобудування" не надано в складі тендерної пропозиції Штатний розклад (розпис), яким підтверджується інформація, зазначена у відповідній довідці, що вимагається Замовником згідно підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 1 до ТД.
Слід зауважити, що відповідно до пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
У зв’язку з вищезазначеним, 02 жовтня 2025 року Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було розміщено Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (далі – Повідомлення), у пункті 1 якого Замовник вимагає від учасника ДП "НДПІ містобудування" усунути невідповідність стосовно невиконання ним підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 1 до ТД , а саме надання Штатного розкладу (розпису), яким підтверджується інформація, зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав зазначений документ, подання якого передбачалося тендерною документацією замовника. Строк виконання - до 10:11 год. 03 жовтня 2025 року, тобто протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником Повідомлення. (Доказ 6).
На виконання пункту 1 Повідомлення з вимогою Замовника учасником ДП "НДПІ містобудування" на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель 02 жовтня 2025 року завантажується:
- Штатний розклад ДП "НДПІ містобудування" на 01.07.2025 р., затверджений наказом від 01.07.2025 р. № 5/38-07 - файл ТП ДП "НДПІ містобудування" «штатний розпис+ наказ.PDF» (Доказ 7);
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 02-10/32/0310 від 02.10.2025 р. - файл ТП ДП "НДПІ містобудування" від 02.10.2025 р. «1. Довідка про працівників (1).pdf» (Доказ 8);
- Накази щодо працівників, зазначених у довідці - файл ТП ДП "НДПІ містобудування" від 02.10.2025 р. «накази працівники.PDF» (Доказ 9).
Разом з тим, наданий штатний розклад не підтверджує інформацію, зазначену у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Так, у пункті 2 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 02-10/32/0310 від 02.10.2025 р. (Доказ 8) зазначено, що Адонін Єгор Сергійович займає посаду «Інженер-проектувальник (інж.-буд.проект. у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму)» за штатним розкладом (Наказ № 35-к від 28.08.2024р.).
Необхідно зазначити, що на сторінці 8 завантаженого ДП "НДПІ містобудування" файлу від 02.10.2025 р. «накази працівники.PDF», міститься наказ № 60-к від 23.12.2024 р., згідно якого Адонін Єгор Сергійович, головний інженер проектів проектно-конструкторського відділу, з 23.12.2024 р. у порядку суміщення посад виконує додаткову роботу за вакантною посадою інженера-проектувальника у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму (Доказ 9 накази працівники, сторінка 8).
Натомість, у Штатному розкладі ДП "НДПІ містобудування" на 01.07.2025 р., затвердженому наказом від 01.07.2025 р. № 5/38-07 посада інженера-проектувальника у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму взагалі відсутня (Доказ 7), а стосовно Адоніна Єгора Сергійовича у Штатному розкладі ДП "НДПІ містобудування" наявне підтвердження тільки в частині зайняття ним посади головного інженера проектів проектно-конструкторського відділу, а саме пункт 97 штатного розкладу (Доказ 7, сторінка 6), що підтверджується наказом № 35-к від 28.08.2024 р. (Доказ 9 накази працівники, сторінка 5).
Аналогічна ситуація стосовно відсутності у Штатному розкладі ДП "НДПІ містобудування" на 01.07.2025 р. (Доказ 7) посад працівників Лазарева Олександра Олексійовича та Козлова Сергія Васильовича, зазначених у стовпчику 3 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 02-10/32/0310 від 02.10.2025 р. (Доказ 8).
Так, згідно у пунктів 3-4 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 02-10/32/0310 від 02.10.2025 р. (Доказ 8) зазначено, що Лазарев Олександр Олексійович займає посади «Інженер-проектувальник (інж.-буд.проект. у частині кошторисної документації)» та «Інженер-проектувальник (інж.-буд.проект. у частині забезпечення механічного опору та стійкості) за штатним розкладом (Наказ № 48-к від 15.10.2024р.). Учасником ДП "НДПІ містобудування" надається наказ № 61-к від 23.05.2025 р., згідно якого Лазарев Олександр Олексійович, головний інженер проектів відділу – архітектурно-планувальної майстерні № 2, з 23.05.2025 р. у порядку суміщення посад виконує додаткову роботу за вакантними посадами інженера-проектувальника у частині кошторисної документації та інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості (Доказ 9 накази працівники, сторінка 7).
Натомість, у Штатному розкладі ДП "НДПІ містобудування" на 01.07.2025 р., затвердженому наказом від 01.07.2025 р. № 5/38-07 посади інженера-проектувальника у частині кошторисної документації та інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості взагалі відсутні. (Доказ 7).
В той же час згідно пункту 55 Штатного розкладу ДП "НДПІ містобудування" на 01.07.2025 р. Лазарев Олександр Олексійович займає посаду головного інженера проектів відділу – архітектурно-планувальної майстерні № 2 (Доказ 7 сторінка 4), що підтверджується наказом № 48-к від 15.10.2024 р. (Доказ 9 накази працівники, сторінка 2).
Крім того, у пункті 5 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 02-10/32/0310 від 02.10.2025 р. (Доказ 8) зазначено, що Козлов Сергій Васильович займає посаду «Експерт (технічне обстеження будівель і споруд об’єктів будівництва)» за штатним розкладом (Наказ № 15-к від 11.07.2024р.). Згідно наказу № 60-к від 23.12.2024 р. Козлов Сергій Васильович, головний інженер проектів, з 01.12.2024 р. у порядку суміщення посад виконує додаткову роботу за вакантною посадою експерта (технічне обстеження будівель і споруд об’єктів будівництва) (Доказ 9 накази працівники, сторінка 9).
Натомість, Штатним розкладом ДП "НДПІ містобудування" на 01.07.2025 р. посада експерта (технічне обстеження будівель і споруд об’єктів будівництва) взагалі не передбачена (Доказ 7).
Разом з тим, згідно пункту 84 штатного розкладу Козлов Сергій Васильович має посаду головного інженера проектів науково-проектного відділу розвитку стратегії планування, забудови та реконструкції міських і сільських поселень (Доказ 7, сторінка 6), що підтверджується наказом № 15-к від 11.07.2024 р. (Доказ 9 накази працівники, сторінка 3).
Враховуючи вищенаведене, Штатний розклад ДП "НДПІ містобудування" на 01.07.2025 р., наданий учасником ДП "НДПІ містобудування" на виконання пункту 1 Повідомлення з вимогою Замовника від 02.10.2025 р. про усунення невідповідностей стосовно невиконання ДП "НДПІ містобудування" підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 1 до ТД, не підтверджує інформацію, зазначену у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 02-10/32/0310 від 02.10.2025 р.
Висновок із наведеного вище:
Проведений аналіз тендерної пропозиції ДП "НДПІ містобудування" на відповідність вимогам ТД, у тому числі з урахуванням документів, які були надані учасником ДП "НДПІ містобудування" на виконання пункту 1 Повідомлення з вимогою Замовника від 02.10.2025 р. про усунення невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення цих невідповідностей, стосовно невиконання ДП "НДПІ містобудування" підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 1 до ТД, а саме не надання Штатного розкладу (розпису), яким підтверджується інформація, зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, показує, що учасник ДП "НДПІ містобудування" не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме учасник ДП "НДПІ містобудування" не надав Штатного розкладу (розпису), яким підтверджується інформація, зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тобто не усунув невідповідності щодо виконання ним підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 1 до ТД протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення цих невідповідностей.
Отже, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ДП "НДПІ містобудування" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
У ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» наявні підстави для подання скарги, у зв’язку з ухваленням уповноваженою особою Замовника рішення згідно Протоколу від 06.10.2025 р., що призвели до незаконного та безпідставного визнання учасника ДП "НДПІ містобудування", який не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, переможцем закупівлі UA-2025-09-09-002211-a, а саме учасник ДП "НДПІ містобудування" не надав Штатного розкладу (розпису), яким підтверджується інформація, зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тобто не усунув невідповідності щодо виконання ним підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 1 до ТД протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення цих невідповідностей.
Незаконні дії Замовника призвели до порушення прав та законних інтересів ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД», як учасника процедури закупівлі UA-2025-09-09-002211-a, на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників, що призводить до порушення Замовником по відношенню до ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» норм, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що визначають принципи здійснення закупівель та п.3 Особливостей, який зобов’язує замовника здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводити закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ДП "НДПІ містобудування" Замовником торгів було допущено порушення Закону та Особливостей, не забезпечено всебічний та об’єктивний розгляд тендерної пропозиції ДП "НДПІ містобудування", що призвело до дискримінації по відношенню до Скаржника.
Неправомірне визначення учасника ДП "НДПІ містобудування", який не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, переможцем закупівлі UA-2025-09-09-002211-a порушує права Скаржника у тому, що Замовником не дотримано принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону, а також порушено абзац 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Не здійснення об’єктивного розгляду пропозицій призвело до порушення прав Скаржника і дискримінації по відношенню до Скаржника.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
Порядок оскарження процедур закупівлі визначений пунктами 55 – 67 Особливостей та ст. 18 Закону. Окремо слід зазначити, що документальне підтвердження (докази), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, міститься у електронній системі закупівель за посиланням – https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-09-002211-a та додаються до цієї скарги згідно Додатків:
Доказ 1. Тендерна документація, затверджена уповноваженою особою 09 вересня 2025 року;
Доказ 2. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.10.2025 р.;
Доказ 3. Додаток 1 до Тендерної документації;
Доказ 4. Файл ТП ДП "НДПІ містобудування" від 23.09.2025 «1. Довідка про працівників.pdf» - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 23-09/40/0110 від 23.09.2025 р.;
Доказ 5. Файли ТП ДП "НДПІ містобудування" від 23.09.2025 Накази про працівників - Накази про призначення на посаду, працівників, зазначених у вищезазначеній довідці: «Наказ про призначення Ястремський.PDF», «Наказ про призначення Адонін.PDF», «Наказ про суміщення посад Адонін.PDF», «Наказ про призначення Лазарев.PDF», «Наказ про суміщення посад Лазарев.pdf», «Наказ про призначення Вирвихвіст.PDF», «Наказ про призначення Козлов.pdf», «Наказ про призначення Атаєв.pdf», «Наказ про призначення Кобрин.PDF»;
Доказ 6. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 02.10.2025 р.;
Доказ 7. Файл ТП ДП "НДПІ містобудування" «штатний розпис+ наказ.PDF» - Штатний розклад ДП "НДПІ містобудування" на 01.07.2025 р., затверджений наказом від 01.07.2025 р. № 5/38-07;
Доказ 8. Файл ТП ДП "НДПІ містобудування" від 02.10.2025 р. «1. Довідка про працівників (1).pdf» - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 02-10/32/0310 від 02.10.2025 р.;
Доказ 9. Файл ТП ДП "НДПІ містобудування" від 02.10.2025 р. «накази працівники.PDF» - Накази щодо працівників, зазначених у довідці.
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування:
Зважаючи на вищевикладене, ухваленням рішення про визнання переможцем процедури закупівлі UA-2025-09-09-002211-a учасника ДП "НДПІ містобудування", Замовник зловживає своїми правами та порушує порядок проведення торгів, зокрема, порядок розгляду тендерних пропозиції і положення ст. 5 Закону та абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Незаконні дії Замовника призводять до дискримінації ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД», внаслідок чого порушуються його права на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію його як учасника та на об'єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі.
Права та законні інтереси ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» можуть бути захищені шляхом скасування незаконного рішення Замовника згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.10.2025 р.
Враховуючи вищевикладене, керуючись пунктами 3, 43-44 та 55-59 Особливостей, а також статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015 – 71320000-7 (Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації за об’єктом «Будівництво котельні в районі житлового будинку по вул. Василя Грунтенка, 1Б, м. Дніпро»), ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-09-002211-a.
3 Зобов’язати Замовника - Комунальне підприємство «Коменергосервіс» Дніпровської міської ради скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.10.2025 р. щодо визнання переможцем процедури закупівлі UA-2025-09-09-002211-a ДП "ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" (код ЄДРПОУ 01422832) та повідомлення від 06.10.2025 р. про намір укласти з ним договір.
Додатки: 1-9. Докази по скарзі.
Директор КЕП Олена БУНІШ
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ 1 Тендерна документація.docx.p7s 11.10.2025 20:10
- Доказ 1 Тендерна документація.docx 11.10.2025 20:10
- Доказ 2 Протокол Про намір укласти договір.pdf 11.10.2025 20:10
- Доказ 2 Протокол Про намір укласти договір.pdf.p7s 11.10.2025 20:10
- Доказ 3 Додаток 1 до ТД.docx 11.10.2025 20:10
- Доказ 4 1. Довідка про працівників від 23.09.2025.pdf 11.10.2025 20:10
- Доказ 3 Додаток 1 до ТД.docx.p7s 11.10.2025 20:10
- Доказ 5 Накази про працівнників.pdf 11.10.2025 20:10
- Доказ 4 1. Довідка про працівників від 23.09.2025.pdf.p7s 11.10.2025 20:10
- Доказ 5 Накази про працівнників.pdf.p7s 11.10.2025 20:10
- Доказ 7 штатний розпис+ наказ.PDF 11.10.2025 20:10
- Доказ 6 ПОВІДОМЛЕННЯ від 02.10.2025.pdf.p7s 11.10.2025 20:10
- Доказ 6 ПОВІДОМЛЕННЯ від 02.10.2025.pdf 11.10.2025 20:10
- Доказ 7 штатний розпис+ наказ.PDF.p7s 11.10.2025 20:10
- Доказ 8 1. Довідка про працівників (1) від 02.10.2025.pdf 11.10.2025 20:10
- Доказ 9 накази працівники.PDF.p7s 11.10.2025 20:10
- Доказ 8 1. Довідка про працівників (1) від 02.10.2025.pdf.p7s 11.10.2025 20:10
- Доказ 9 накази працівники.PDF 11.10.2025 20:10
- Скарга.pdf 11.10.2025 20:10
- Скарга.pdf.p7s 11.10.2025 20:10
- Скарга.docx 11.10.2025 20:10
- sign.p7s 11.10.2025 20:11
- рішення від 14.10.2025 № 15477.pdf 14.10.2025 17:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.10.2025 № 15948.pdf 23.10.2025 16:18
- рішення від 22.10.2025 № 15948.pdf 27.10.2025 12:01
- ПОЯСНЕННЯ.pdf 16.10.2025 10:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.10.2025 20:16
Дата розгляду скарги:
22.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.10.2025 17:02
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.10.2025 12:01
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5c1cb9730ff04c2d968adff904104258
Заголовок пункту скарги:
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльності замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до вимог пункту 1 розділу І Додатку1 до ТД «на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції надається:
1.1. Довідка на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом даної процедури закупівлі за встановленою формою.
- Обов’язкова наявність інженерів-проектувальників щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 – не менше 3-х осіб.
- Обов’язкова наявність архітектора – не менше 1-єї особи.
1.2. Штатний розклад (розпис), яким підтверджується інформація, зазначена у відповідній довідці.
1.3. Накази про призначення на посаду та викопіювання з трудової книжки (сторінка з ПІБ та сторінку де зроблено останній запис про призначення на посаду), у разі електронної трудової книжки – скріншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua ) (з ПІБ та останнім трудовим записом) (стосується всіх працівників, які зазначені в довідці).
1.4. Завірені копії (або скановані копії оригіналів) діючих кваліфікаційних сертифікатів (та свідоцтв про підвищення кваліфікації у разі наявності). (стосується працівників учасника, які зазначені в довідці та будуть залучені до виконання договору про закупівлю).
1.5. Письмова згода на обробку персональних даних (від усіх працівників, які зазначені в довідці).» (Доказ 3)
На виконання підпунктів 1.1.-1.3. пункту 1 розділу І Додатку 1 до ТД ДП "НДПІ містобудування" у складі тендерної пропозиції завантажив наступні документи:
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 23-09/40/0110 від 23.09.2025 р., де зазначено наявність в учасника ДП "НДПІ містобудування" таких працівників із зазначенням посад, які вони займають за штатним розкладом, та посиланням на відповідний наказ про призначення - файл ТП ДП "НДПІ містобудування" від 23.09.2025 «1. Довідка про працівників.pdf» (Доказ 4);
- Накази про призначення на посаду, працівників, зазначених у вищезазначеній довідці - файли ТП ДП "НДПІ містобудування" від 23.09.2025 «Наказ про призначення Ястремський.PDF», «Наказ про призначення Адонін.PDF», «Наказ про суміщення посад Адонін.PDF», «Наказ про призначення Лазарев.PDF», «Наказ про суміщення посад Лазарев.pdf», «Наказ про призначення Вирвихвіст.PDF», «Наказ про призначення Козлов.pdf», «Наказ про призначення Атаєв.pdf», «Наказ про призначення Кобрин.PDF». (Доказ 5)
Разом з тим, учасником ДП "НДПІ містобудування" не надано в складі тендерної пропозиції Штатний розклад (розпис), яким підтверджується інформація, зазначена у відповідній довідці, що вимагається Замовником згідно підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 1 до ТД.
Слід зауважити, що відповідно до пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
У зв’язку з вищезазначеним, 02 жовтня 2025 року Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було розміщено Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (далі – Повідомлення), у пункті 1 якого Замовник вимагає від учасника ДП "НДПІ містобудування" усунути невідповідність стосовно невиконання ним підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 1 до ТД , а саме надання Штатного розкладу (розпису), яким підтверджується інформація, зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав зазначений документ, подання якого передбачалося тендерною документацією замовника. Строк виконання - до 10:11 год. 03 жовтня 2025 року, тобто протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником Повідомлення. (Доказ 6).
На виконання пункту 1 Повідомлення з вимогою Замовника учасником ДП "НДПІ містобудування" на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель 02 жовтня 2025 року завантажується:
- Штатний розклад ДП "НДПІ містобудування" на 01.07.2025 р., затверджений наказом від 01.07.2025 р. № 5/38-07 - файл ТП ДП "НДПІ містобудування" «штатний розпис+ наказ.PDF» (Доказ 7);
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 02-10/32/0310 від 02.10.2025 р. - файл ТП ДП "НДПІ містобудування" від 02.10.2025 р. «1. Довідка про працівників (1).pdf» (Доказ 8);
- Накази щодо працівників, зазначених у довідці - файл ТП ДП "НДПІ містобудування" від 02.10.2025 р. «накази працівники.PDF» (Доказ 9).
Разом з тим, наданий штатний розклад не підтверджує інформацію, зазначену у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Так, у пункті 2 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 02-10/32/0310 від 02.10.2025 р. (Доказ 8) зазначено, що Адонін Єгор Сергійович займає посаду «Інженер-проектувальник (інж.-буд.проект. у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму)» за штатним розкладом (Наказ № 35-к від 28.08.2024р.).
Необхідно зазначити, що на сторінці 8 завантаженого ДП "НДПІ містобудування" файлу від 02.10.2025 р. «накази працівники.PDF», міститься наказ № 60-к від 23.12.2024 р., згідно якого Адонін Єгор Сергійович, головний інженер проектів проектно-конструкторського відділу, з 23.12.2024 р. у порядку суміщення посад виконує додаткову роботу за вакантною посадою інженера-проектувальника у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму (Доказ 9 накази працівники, сторінка 8).
Натомість, у Штатному розкладі ДП "НДПІ містобудування" на 01.07.2025 р., затвердженому наказом від 01.07.2025 р. № 5/38-07 посада інженера-проектувальника у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму взагалі відсутня (Доказ 7), а стосовно Адоніна Єгора Сергійовича у Штатному розкладі ДП "НДПІ містобудування" наявне підтвердження тільки в частині зайняття ним посади головного інженера проектів проектно-конструкторського відділу, а саме пункт 97 штатного розкладу (Доказ 7, сторінка 6), що підтверджується наказом № 35-к від 28.08.2024 р. (Доказ 9 накази працівники, сторінка 5).
Аналогічна ситуація стосовно відсутності у Штатному розкладі ДП "НДПІ містобудування" на 01.07.2025 р. (Доказ 7) посад працівників Лазарева Олександра Олексійовича та Козлова Сергія Васильовича, зазначених у стовпчику 3 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 02-10/32/0310 від 02.10.2025 р. (Доказ 8).
Так, згідно у пунктів 3-4 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 02-10/32/0310 від 02.10.2025 р. (Доказ 8) зазначено, що Лазарев Олександр Олексійович займає посади «Інженер-проектувальник (інж.-буд.проект. у частині кошторисної документації)» та «Інженер-проектувальник (інж.-буд.проект. у частині забезпечення механічного опору та стійкості) за штатним розкладом (Наказ № 48-к від 15.10.2024р.). Учасником ДП "НДПІ містобудування" надається наказ № 61-к від 23.05.2025 р., згідно якого Лазарев Олександр Олексійович, головний інженер проектів відділу – архітектурно-планувальної майстерні № 2, з 23.05.2025 р. у порядку суміщення посад виконує додаткову роботу за вакантними посадами інженера-проектувальника у частині кошторисної документації та інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості (Доказ 9 накази працівники, сторінка 7).
Натомість, у Штатному розкладі ДП "НДПІ містобудування" на 01.07.2025 р., затвердженому наказом від 01.07.2025 р. № 5/38-07 посади інженера-проектувальника у частині кошторисної документації та інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості взагалі відсутні. (Доказ 7).
В той же час згідно пункту 55 Штатного розкладу ДП "НДПІ містобудування" на 01.07.2025 р. Лазарев Олександр Олексійович займає посаду головного інженера проектів відділу – архітектурно-планувальної майстерні № 2 (Доказ 7 сторінка 4), що підтверджується наказом № 48-к від 15.10.2024 р. (Доказ 9 накази працівники, сторінка 2).
Крім того, у пункті 5 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 02-10/32/0310 від 02.10.2025 р. (Доказ 8) зазначено, що Козлов Сергій Васильович займає посаду «Експерт (технічне обстеження будівель і споруд об’єктів будівництва)» за штатним розкладом (Наказ № 15-к від 11.07.2024р.). Згідно наказу № 60-к від 23.12.2024 р. Козлов Сергій Васильович, головний інженер проектів, з 01.12.2024 р. у порядку суміщення посад виконує додаткову роботу за вакантною посадою експерта (технічне обстеження будівель і споруд об’єктів будівництва) (Доказ 9 накази працівники, сторінка 9).
Натомість, Штатним розкладом ДП "НДПІ містобудування" на 01.07.2025 р. посада експерта (технічне обстеження будівель і споруд об’єктів будівництва) взагалі не передбачена (Доказ 7).
Разом з тим, згідно пункту 84 штатного розкладу Козлов Сергій Васильович має посаду головного інженера проектів науково-проектного відділу розвитку стратегії планування, забудови та реконструкції міських і сільських поселень (Доказ 7, сторінка 6), що підтверджується наказом № 15-к від 11.07.2024 р. (Доказ 9 накази працівники, сторінка 3).
Враховуючи вищенаведене, Штатний розклад ДП "НДПІ містобудування" на 01.07.2025 р., наданий учасником ДП "НДПІ містобудування" на виконання пункту 1 Повідомлення з вимогою Замовника від 02.10.2025 р. про усунення невідповідностей стосовно невиконання ДП "НДПІ містобудування" підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 1 до ТД, не підтверджує інформацію, зазначену у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 02-10/32/0310 від 02.10.2025 р.
Висновок із наведеного вище:
Проведений аналіз тендерної пропозиції ДП "НДПІ містобудування" на відповідність вимогам ТД, у тому числі з урахуванням документів, які були надані учасником ДП "НДПІ містобудування" на виконання пункту 1 Повідомлення з вимогою Замовника від 02.10.2025 р. про усунення невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення цих невідповідностей, стосовно невиконання ДП "НДПІ містобудування" підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 1 до ТД, а саме не надання Штатного розкладу (розпису), яким підтверджується інформація, зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, показує, що учасник ДП "НДПІ містобудування" не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме учасник ДП "НДПІ містобудування" не надав Штатного розкладу (розпису), яким підтверджується інформація, зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тобто не усунув невідповідності щодо виконання ним підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 1 до ТД протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення цих невідповідностей.
Отже, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ДП "НДПІ містобудування" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
У ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» наявні підстави для подання скарги, у зв’язку з ухваленням уповноваженою особою Замовника рішення згідно Протоколу від 06.10.2025 р., що призвели до незаконного та безпідставного визнання учасника ДП "НДПІ містобудування", який не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, переможцем закупівлі UA-2025-09-09-002211-a, а саме учасник ДП "НДПІ містобудування" не надав Штатного розкладу (розпису), яким підтверджується інформація, зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тобто не усунув невідповідності щодо виконання ним підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 1 до ТД протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення цих невідповідностей.
Незаконні дії Замовника призвели до порушення прав та законних інтересів ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД», як учасника процедури закупівлі UA-2025-09-09-002211-a, на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників, що призводить до порушення Замовником по відношенню до ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» норм, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що визначають принципи здійснення закупівель та п.3 Особливостей, який зобов’язує замовника здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводити закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ДП "НДПІ містобудування" Замовником торгів було допущено порушення Закону та Особливостей, не забезпечено всебічний та об’єктивний розгляд тендерної пропозиції ДП "НДПІ містобудування", що призвело до дискримінації по відношенню до Скаржника.
Неправомірне визначення учасника ДП "НДПІ містобудування", який не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, переможцем закупівлі UA-2025-09-09-002211-a порушує права Скаржника у тому, що Замовником не дотримано принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону, а також порушено абзац 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Не здійснення об’єктивного розгляду пропозицій призвело до порушення прав Скаржника і дискримінації по відношенню до Скаржника.
1.1. Довідка на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом даної процедури закупівлі за встановленою формою.
- Обов’язкова наявність інженерів-проектувальників щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 – не менше 3-х осіб.
- Обов’язкова наявність архітектора – не менше 1-єї особи.
1.2. Штатний розклад (розпис), яким підтверджується інформація, зазначена у відповідній довідці.
1.3. Накази про призначення на посаду та викопіювання з трудової книжки (сторінка з ПІБ та сторінку де зроблено останній запис про призначення на посаду), у разі електронної трудової книжки – скріншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua ) (з ПІБ та останнім трудовим записом) (стосується всіх працівників, які зазначені в довідці).
1.4. Завірені копії (або скановані копії оригіналів) діючих кваліфікаційних сертифікатів (та свідоцтв про підвищення кваліфікації у разі наявності). (стосується працівників учасника, які зазначені в довідці та будуть залучені до виконання договору про закупівлю).
1.5. Письмова згода на обробку персональних даних (від усіх працівників, які зазначені в довідці).» (Доказ 3)
На виконання підпунктів 1.1.-1.3. пункту 1 розділу І Додатку 1 до ТД ДП "НДПІ містобудування" у складі тендерної пропозиції завантажив наступні документи:
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 23-09/40/0110 від 23.09.2025 р., де зазначено наявність в учасника ДП "НДПІ містобудування" таких працівників із зазначенням посад, які вони займають за штатним розкладом, та посиланням на відповідний наказ про призначення - файл ТП ДП "НДПІ містобудування" від 23.09.2025 «1. Довідка про працівників.pdf» (Доказ 4);
- Накази про призначення на посаду, працівників, зазначених у вищезазначеній довідці - файли ТП ДП "НДПІ містобудування" від 23.09.2025 «Наказ про призначення Ястремський.PDF», «Наказ про призначення Адонін.PDF», «Наказ про суміщення посад Адонін.PDF», «Наказ про призначення Лазарев.PDF», «Наказ про суміщення посад Лазарев.pdf», «Наказ про призначення Вирвихвіст.PDF», «Наказ про призначення Козлов.pdf», «Наказ про призначення Атаєв.pdf», «Наказ про призначення Кобрин.PDF». (Доказ 5)
Разом з тим, учасником ДП "НДПІ містобудування" не надано в складі тендерної пропозиції Штатний розклад (розпис), яким підтверджується інформація, зазначена у відповідній довідці, що вимагається Замовником згідно підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 1 до ТД.
Слід зауважити, що відповідно до пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
У зв’язку з вищезазначеним, 02 жовтня 2025 року Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було розміщено Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (далі – Повідомлення), у пункті 1 якого Замовник вимагає від учасника ДП "НДПІ містобудування" усунути невідповідність стосовно невиконання ним підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 1 до ТД , а саме надання Штатного розкладу (розпису), яким підтверджується інформація, зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав зазначений документ, подання якого передбачалося тендерною документацією замовника. Строк виконання - до 10:11 год. 03 жовтня 2025 року, тобто протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником Повідомлення. (Доказ 6).
На виконання пункту 1 Повідомлення з вимогою Замовника учасником ДП "НДПІ містобудування" на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель 02 жовтня 2025 року завантажується:
- Штатний розклад ДП "НДПІ містобудування" на 01.07.2025 р., затверджений наказом від 01.07.2025 р. № 5/38-07 - файл ТП ДП "НДПІ містобудування" «штатний розпис+ наказ.PDF» (Доказ 7);
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 02-10/32/0310 від 02.10.2025 р. - файл ТП ДП "НДПІ містобудування" від 02.10.2025 р. «1. Довідка про працівників (1).pdf» (Доказ 8);
- Накази щодо працівників, зазначених у довідці - файл ТП ДП "НДПІ містобудування" від 02.10.2025 р. «накази працівники.PDF» (Доказ 9).
Разом з тим, наданий штатний розклад не підтверджує інформацію, зазначену у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Так, у пункті 2 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 02-10/32/0310 від 02.10.2025 р. (Доказ 8) зазначено, що Адонін Єгор Сергійович займає посаду «Інженер-проектувальник (інж.-буд.проект. у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму)» за штатним розкладом (Наказ № 35-к від 28.08.2024р.).
Необхідно зазначити, що на сторінці 8 завантаженого ДП "НДПІ містобудування" файлу від 02.10.2025 р. «накази працівники.PDF», міститься наказ № 60-к від 23.12.2024 р., згідно якого Адонін Єгор Сергійович, головний інженер проектів проектно-конструкторського відділу, з 23.12.2024 р. у порядку суміщення посад виконує додаткову роботу за вакантною посадою інженера-проектувальника у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму (Доказ 9 накази працівники, сторінка 8).
Натомість, у Штатному розкладі ДП "НДПІ містобудування" на 01.07.2025 р., затвердженому наказом від 01.07.2025 р. № 5/38-07 посада інженера-проектувальника у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму взагалі відсутня (Доказ 7), а стосовно Адоніна Єгора Сергійовича у Штатному розкладі ДП "НДПІ містобудування" наявне підтвердження тільки в частині зайняття ним посади головного інженера проектів проектно-конструкторського відділу, а саме пункт 97 штатного розкладу (Доказ 7, сторінка 6), що підтверджується наказом № 35-к від 28.08.2024 р. (Доказ 9 накази працівники, сторінка 5).
Аналогічна ситуація стосовно відсутності у Штатному розкладі ДП "НДПІ містобудування" на 01.07.2025 р. (Доказ 7) посад працівників Лазарева Олександра Олексійовича та Козлова Сергія Васильовича, зазначених у стовпчику 3 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 02-10/32/0310 від 02.10.2025 р. (Доказ 8).
Так, згідно у пунктів 3-4 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 02-10/32/0310 від 02.10.2025 р. (Доказ 8) зазначено, що Лазарев Олександр Олексійович займає посади «Інженер-проектувальник (інж.-буд.проект. у частині кошторисної документації)» та «Інженер-проектувальник (інж.-буд.проект. у частині забезпечення механічного опору та стійкості) за штатним розкладом (Наказ № 48-к від 15.10.2024р.). Учасником ДП "НДПІ містобудування" надається наказ № 61-к від 23.05.2025 р., згідно якого Лазарев Олександр Олексійович, головний інженер проектів відділу – архітектурно-планувальної майстерні № 2, з 23.05.2025 р. у порядку суміщення посад виконує додаткову роботу за вакантними посадами інженера-проектувальника у частині кошторисної документації та інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості (Доказ 9 накази працівники, сторінка 7).
Натомість, у Штатному розкладі ДП "НДПІ містобудування" на 01.07.2025 р., затвердженому наказом від 01.07.2025 р. № 5/38-07 посади інженера-проектувальника у частині кошторисної документації та інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості взагалі відсутні. (Доказ 7).
В той же час згідно пункту 55 Штатного розкладу ДП "НДПІ містобудування" на 01.07.2025 р. Лазарев Олександр Олексійович займає посаду головного інженера проектів відділу – архітектурно-планувальної майстерні № 2 (Доказ 7 сторінка 4), що підтверджується наказом № 48-к від 15.10.2024 р. (Доказ 9 накази працівники, сторінка 2).
Крім того, у пункті 5 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 02-10/32/0310 від 02.10.2025 р. (Доказ 8) зазначено, що Козлов Сергій Васильович займає посаду «Експерт (технічне обстеження будівель і споруд об’єктів будівництва)» за штатним розкладом (Наказ № 15-к від 11.07.2024р.). Згідно наказу № 60-к від 23.12.2024 р. Козлов Сергій Васильович, головний інженер проектів, з 01.12.2024 р. у порядку суміщення посад виконує додаткову роботу за вакантною посадою експерта (технічне обстеження будівель і споруд об’єктів будівництва) (Доказ 9 накази працівники, сторінка 9).
Натомість, Штатним розкладом ДП "НДПІ містобудування" на 01.07.2025 р. посада експерта (технічне обстеження будівель і споруд об’єктів будівництва) взагалі не передбачена (Доказ 7).
Разом з тим, згідно пункту 84 штатного розкладу Козлов Сергій Васильович має посаду головного інженера проектів науково-проектного відділу розвитку стратегії планування, забудови та реконструкції міських і сільських поселень (Доказ 7, сторінка 6), що підтверджується наказом № 15-к від 11.07.2024 р. (Доказ 9 накази працівники, сторінка 3).
Враховуючи вищенаведене, Штатний розклад ДП "НДПІ містобудування" на 01.07.2025 р., наданий учасником ДП "НДПІ містобудування" на виконання пункту 1 Повідомлення з вимогою Замовника від 02.10.2025 р. про усунення невідповідностей стосовно невиконання ДП "НДПІ містобудування" підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 1 до ТД, не підтверджує інформацію, зазначену у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 02-10/32/0310 від 02.10.2025 р.
Висновок із наведеного вище:
Проведений аналіз тендерної пропозиції ДП "НДПІ містобудування" на відповідність вимогам ТД, у тому числі з урахуванням документів, які були надані учасником ДП "НДПІ містобудування" на виконання пункту 1 Повідомлення з вимогою Замовника від 02.10.2025 р. про усунення невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення цих невідповідностей, стосовно невиконання ДП "НДПІ містобудування" підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 1 до ТД, а саме не надання Штатного розкладу (розпису), яким підтверджується інформація, зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, показує, що учасник ДП "НДПІ містобудування" не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме учасник ДП "НДПІ містобудування" не надав Штатного розкладу (розпису), яким підтверджується інформація, зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тобто не усунув невідповідності щодо виконання ним підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 1 до ТД протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення цих невідповідностей.
Отже, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ДП "НДПІ містобудування" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
У ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» наявні підстави для подання скарги, у зв’язку з ухваленням уповноваженою особою Замовника рішення згідно Протоколу від 06.10.2025 р., що призвели до незаконного та безпідставного визнання учасника ДП "НДПІ містобудування", який не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, переможцем закупівлі UA-2025-09-09-002211-a, а саме учасник ДП "НДПІ містобудування" не надав Штатного розкладу (розпису), яким підтверджується інформація, зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тобто не усунув невідповідності щодо виконання ним підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 1 до ТД протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення цих невідповідностей.
Незаконні дії Замовника призвели до порушення прав та законних інтересів ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД», як учасника процедури закупівлі UA-2025-09-09-002211-a, на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників, що призводить до порушення Замовником по відношенню до ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» норм, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що визначають принципи здійснення закупівель та п.3 Особливостей, який зобов’язує замовника здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводити закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ДП "НДПІ містобудування" Замовником торгів було допущено порушення Закону та Особливостей, не забезпечено всебічний та об’єктивний розгляд тендерної пропозиції ДП "НДПІ містобудування", що призвело до дискримінації по відношенню до Скаржника.
Неправомірне визначення учасника ДП "НДПІ містобудування", який не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, переможцем закупівлі UA-2025-09-09-002211-a порушує права Скаржника у тому, що Замовником не дотримано принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону, а також порушено абзац 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Не здійснення об’єктивного розгляду пропозицій призвело до порушення прав Скаржника і дискримінації по відношенню до Скаржника.
×
-
Назва доказу:
Доказ 9. Файл ТП ДП "НДПІ містобудування" від 02.10.2025 р. «накази працівники.PDF»
-
Повʼязаний документ:
Доказ 9 накази працівники.PDF
-
-
Назва доказу:
Доказ 8. Файл ТП ДП "НДПІ містобудування" від 02.10.2025 р. «1. Довідка про працівників (1).pdf»
-
Повʼязаний документ:
Доказ 8 1. Довідка про працівників (1) від 02.10.2025.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ 7. Файл ТП ДП "НДПІ містобудування" «штатний розпис+ наказ.PDF»
-
Повʼязаний документ:
Доказ 7 штатний розпис+ наказ.PDF
-
-
Назва доказу:
Доказ 6. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 02.10.2025 р.
-
Повʼязаний документ:
Доказ 6 ПОВІДОМЛЕННЯ від 02.10.2025.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ 5. Файли ТП ДП "НДПІ містобудування" від 23.09.2025 Накази про працівників
-
Повʼязаний документ:
Доказ 5 Накази про працівнників.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ 4. Файл ТП ДП "НДПІ містобудування" від 23.09.2025 «1. Довідка про працівників.pdf»
-
Повʼязаний документ:
Доказ 4 1. Довідка про працівників від 23.09.2025.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ 3. Додаток 1 до Тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Доказ 3 Додаток 1 до ТД.docx
-
-
Назва доказу:
Доказ 2. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.10.2025 р.
-
Повʼязаний документ:
Доказ 2 Протокол Про намір укласти договір.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ 1. Тендерна документація, затверджена уповноваженою особою 09 вересня 2025 року
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1 Тендерна документація.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника - Комунальне підприємство «Коменергосервіс» Дніпровської міської ради скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.10.2025 р. щодо визнання переможцем процедури закупівлі UA-2025-09-09-002211-a ДП "ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" (код ЄДРПОУ 01422832) та повідомлення від 06.10.2025 р. про намір укласти з ним договір.
Запити Органу оскарження
Номер:
9552137f1c204b9390bec57bfb510ac4
Тема запиту:
Пояснення по суті скарги
Текст запиту:
Комунальне підприємство
«КОМЕНЕРГОСЕРВІС»
Дніпровської міської ради
вул. Артільна, 6Б, м. Дніпро, 49081, тел.(067)5766821, (067)6102319
komenergoservice24@gmail.com, Код ЄДРПОУ 36639101
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м.Київ, вул. Митрополита Василя Липківського,45
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІДСТАР ТРЕЙД»
(код ЄДРПОУ 39935189)
Місцезнаходження: юридична адреса: 04071 м. Київ,
вул. Воздвиженська, б. 60;
фактична адреса: 01001 м. Київ, майдан Незалежності, 2
електронна пошта: lidstartreid2020@ukr.net
телефон: +380506316135
Замовник,
дії якого оскаржуються: Комунальне підприємство «Коменергосервіс» Дніпровської міської ради
(код ЄДРПОУ 36639101)
Місцезнаходження: 49081 Дніпропетровська обл.,
м. Дніпро, вул. Артільна, буд. 6-Б
електронна пошта: komenergo@i.ua
телефон: +38067 630 8004
ПОЯСНЕННЯ
по суті скарги ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІДСТАР ТРЕЙД»
Номер скарги: UA-2025-09-09-002211-a.c1
09 вересня 2025 року КП «Коменергосервіс» (далі – Замовник) оголошено процедуру закупівлю за предметом: ДК 021:2015 – 71320000-7 (Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації за об’єктом «Будівництво котельні в районі житлового будинку по вул. Василя Грунтенка, 1Б, м. Дніпро»), ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-09-002211-a (далі - Закупівля). Очікувана вартість закупівлі - 4 200 000,00 грн, джерело фінансування – за рахунок коштів Дитячого фонду організації об’єднаних націй (ЮНІСЕФ).
Тендерні пропозиції для участі у закупівлі UA-2025-09-09-002211-a надали наступні учасники:
- ДП "ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ";
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДСТАР ТРЕЙД".
06 жовтня 2025 року за результатом розгляду тендерної пропозиції Учасника, ДП "ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" (код ЄДРПОУ 01422832), уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про намір укласти договір.
11 жовтня 2025 року ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДСТАР ТРЕЙД" (далі по тексту – Скаржник) до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) була подана скарга за № UA-2025-09-09-002211-a.c1 (надалі – Скарга) на дії та прийняті рішення Замовника.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) № 15477-р/пк-пз від 14.10.2025 скаргу ТОВ "ЛІДСТАР ТРЕЙД" було прийнято до розгляду, Замовник протягом двох робочих днів зобов’язаний надіслати в електронному вигляді органу оскарження пояснення, відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу.
Замовник ознайомився зі Скаргою та, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості) надає по суті скарги свої пояснення.
На виконання частини 1 статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема встановив кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю.
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника:
На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції надається:
1.1. Довідка на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом даної процедури закупівлі за встановленою формою:
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
№
з/п Прізвище, ім’я, по батькові Посада/професія Загальний стаж роботи (років) За штатом або субпідрядної організації Серія, № та дата видачі сертифікату
1 2 3 4 5 6
1.
Інформація про інженера-проектувальника, який, у разі підписання договору, буде призначений головним інженером проекту: ______________________________________________________
Посада ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис)
М.П.
- Обов’язкова наявність інженерів-проектувальників щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 – не менше 3-х осіб.
- Обов’язкова наявність архітектора – не менше 1-єї особи.
1.2. Штатний розклад (розпис), яким підтверджується інформація, зазначена у відповідній довідці.
1.3. Накази про призначення на посаду та викопіювання з трудової книжки (сторінка з ПІБ та сторінку де зроблено останній запис про призначення на посаду), у разі електронної трудової книжки – скріншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua ) (з ПІБ та останнім трудовим записом) (стосується всіх працівників, які зазначені в довідці).
1.4. Завірені копії (або скановані копії оригіналів) діючих кваліфікаційних сертифікатів (та свідоцтв про підвищення кваліфікації у разі наявності). (стосується працівників учасника, які зазначені в довідці та будуть залучені до виконання договору про закупівлю).
1.5. Письмова згода на обробку персональних даних (від усіх працівників, які зазначені в довідці).
На виконання вимог тендерної документації Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, "ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" (Код ЄДРПОУ 01422832), завантажив наступні документи:
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 23-09/40/0110 від 23.09.2025 р.;
- Накази про призначення на посаду, працівників, зазначених у вищезазначеній довідці - файли тендерної пропозиції ДП "НДПІ містобудування" «Наказ про призначення Ястремський.PDF», «Наказ про призначення Адонін.PDF», «Наказ про суміщення посад Адонін.PDF», «Наказ про призначення Лазарєв.PDF», «Наказ про суміщення посад Лазарев.pdf», «Наказ про призначення Вирвихвіст.PDF», «Наказ про призначення Козлов.pdf», «Наказ про призначення Атаєв.pdf», «Наказ про призначення Кобрин.PDF».
Разом з тим, учасником ДП "НДПІ містобудування" не надав у складі своєї тендерної пропозиції штатний розклад (розпис), яким підтверджується інформація, зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та викопіювання з трудових книжок (сторінка з ПІБ та сторінку де зроблено останній запис про призначення на посаду), у разі електронної трудової книжки – скріншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua ) (з ПІБ та останнім трудовим записом), подання яких передбачалося тендерною документацією Замовника.
Відповідно до пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
На виконання вищезазначеної норми Особливостей, 02 жовтня 2025 року Замовником було розміщено Повідомлення з вимогою до Учасника, ДП "НДПІ містобудування", щодо усунення виявлених невідповідностей.
Учасник, ДП "НДПІ містобудування", в встановлені строки усунув виявлені Замовником невідповідності шляхом завантаження відповідних документів.
Замовник самостійно визначив необхідні кваліфікаційні критерії до учасника, виходячи з специфіки предмета закупівлі. Подані учасником документи (накази про призначення, накази про суміщення посад, викопіювання з трудових книжок з останнім трудовим записом працівників, кваліфікаційні сертифікати) підтверджують фактичну наявність в Учасника фахівців, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю, а саме — інженерів-проєктувальників щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 і архітектора, у кількості, передбаченій вимогами тендерної документації. Штатний розпис у свою чергу підтвердив сам факт працевлаштування цих осіб на підприємстві Учасника. Кваліфікаційні сертифікати та накази про призначення — підтвердили професійний рівень та досвід кожного із зазначених в довідці працівників.
Одже, тендерна пропозиція Учасника, ДП "НДПІ містобудування" після усунення невідповідностей повністю відповідала всім критеріям та умовам, визначеним тендерною документацією Замовника, підстави для відхилення тендерної пропозиції були відсутні.
Звертаємо увагу шановної Комісії, що закупівля за предметом: ДК 021:2015 – 71320000-7 (Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації за об’єктом «Будівництво котельні в районі житлового будинку по вул. Василя Грунтенка, 1Б, м. Дніпро») проводиться за рахунок коштів Дитячого фонду Організації Об’єднаних націй (ЮНІСЕФ), що відображено у плані закупівлі та проєкті договору. Даний предмет закупівлі, узгоджений із Донором у межах чинних двосторонніх договірних відносин. Відповідно до умов фінансування, укладання договору про закупівлю можливе виключно з учасником, який є зареєстрованим платником податку на додану вартість (ПДВ). Скаржник — ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДСТАР ТРЕЙД" — не є платником ПДВ. Отже, навіть у гіпотетичному випадку, якщо б пропозиція Скаржника була визнана найбільш економічно вигідною, укладення договору про закупівлю з таким учасником у будь-якому випадку є неможливим, оскільки це суперечило б умовам фінансування, встановленим Донором, та призвело б до втрати Замовником фінансування закупівлі та зриву реалізації відповідного заходу.
Враховуючи вимоги діючого законодавства України, приймаючи до уваги доводи Замовника, що викладені вище -
ПРОШУ:
1. Залишити скаргу ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» без задоволення, а рішення Замовника — без змін.
Уповноважена особа Сергій МАТЮШЕНКО
Дата опублікування:
16.10.2025 10:35