• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Страхові послуги

Призупинено

383 626.00 UAH без ПДВ
Період оскарження: 08.09.2025 15:52 - 13.09.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП

Дискримінаційні вимоги ТД

Номер: df7f48c7373f4e56941e0822ece84c7a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-08-010615-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.09.2025 17:50
Автор: ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС", Андрій Горельцев +380674033980 ag1105@ukr.net http://ultra-insure.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: de152539f4574067981feb676461c79e
Заголовок пункту скарги: Частиною 5 (пронумеровано для зручності) Технічної специфікації, яка є додатком № 1 до Тендерної документації ЛОТУ-2 Замовником встановлена обов’язкова вимога, якій повинен відповідати Учасник закупівлі, а саме: учасник повинен мати розгалужену мережу відокремлених підрозділів страхової компанії з обов’язковою присутністю в м. Бровари Київської обл.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Частиною 5 (пронумеровано для зручності) Технічної специфікації, яка є додатком № 1 до Тендерної документації ЛОТУ-2 Замовником встановлена обов’язкова вимога, якій повинен відповідати Учасник закупівлі, а саме: учасник повинен мати розгалужену мережу відокремлених підрозділів страхової компанії з обов’язковою присутністю в м. Бровари Київської обл.

Отже, прийняти участь в закупівлі може виключно той Учасник, який має розгалужену мережу відокремлених підрозділів страхової компанії з обов’язковою присутністю в м. Бровари Київської обл.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають розгалуженої мережі відокремлених підрозділів страхової компанії з обов’язковою присутністю в м. Бровари Київської обл., але можуть надавати страхові послуги в м. Бровари Київської області шляхом укладання угод (договорів доручення) з підприємствами, які забезпечують надання послуг, у тому числі із отриманням документів від застрахованих осіб, надання їм консультацій, врегулювання страхових подій, тощо, по всій території України (крім тимчасово окупованих територій), в т. ч. і в м. Бровари Київської області у відповідності до законодавства.
Скаржник не має розгалуженої мережі відокремлених підрозділів страхової компанії з обов’язковою присутністю в м. Бровари Київської обл., а відтак,- не може прийняти участь в даній закупівлі. Тому, дана вимога є дискримінаційною і по відношенню до Скаржника.
Зауважимо, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії мати відокремлені підрозділи (філія, відділення, дирекція, представництво тощо), в тих чи інших регіонах України і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори-доручення, агентські угоди тощо).
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
В той же час, Скаржник має договір-доручення, згідно якого та ТОВ «ЕНШУРІЯ ОПЕРЕЙШНЗ УКРАЇНА», забезпечує надання послуг Скаржнику, зокрема: отримання документів від страхувальників, потерпілих та застрахованих осіб, надання їм консультацій будь-якого роду (цілодобова безкоштовна клієнтська підтримка), виїзд на місце події з його оглядом та документальною фіксацією, супровід під час лікування, надання інших асистанських послуг та послуг з врегулювання страхових подій тощо, на всій території України, крім тимчасово окупованих територій, у тому числі й в м. Бровари (копія договору № INA 02/08 від 01.08.2024 р. додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова вимога Тендерної документації є дискримінаційною і такою, що не відповідає діючому законодавству та порушує права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, а тому, має бути видалена Замовником.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Запити Органу оскарження