• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт бігових доріжок на території КП «Київський іподром» за адресою: просп. Академіка Глушкова, 10 у Голосіївському районі м. Києва

Категорія замовника: Замовник визначений у п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Без публікації звіту про договір про закупівлю керуючись абз. 2 пункту 11 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Завершена

2 340 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 06.09.2025 12:19 - 16.09.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА на рішення та неправомірні дії замовника від 07 жовтня 2025 щодо визначення переможця закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕГДОРСТРОЙ» (UA-2025-09-06-000319-a

Номер: da197d485ef14ba3bf141bd3e038c1dc
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-06-000319-a.b1
Назва: СКАРГА на рішення та неправомірні дії замовника від 07 жовтня 2025 щодо визначення переможця закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕГДОРСТРОЙ» (UA-2025-09-06-000319-a
Скарга:
06 вересня 2025 року Замовником (Комунальним підприємством «Київський іподром») було опубліковано відкриті торги з особливостями: Поточний ремонт бігових доріжок на території КП «Київський іподром» за адресою: просп. Академіка Глушкова, 10 у Голосіївському районі м. Києва (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-09-06-000319-a. За результатами розгляду пропозицій Замовником було обрано переможцем закупівлі – ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» згідно з протоколом уповноваженої особи № 1-07.10.2025 від 07.10.2025 р. Суть порушень: 1. Вимоги щодо формування ціни пропозиції відповідно до Настанови Згідно з розділом V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону, передбачено наступне: «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби у трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проєктною документацією.» (п. 5.1 Настанови). Також у зазначеному пункті визначено, що до складу вартості будівельних робіт включаються: - прямі витрати, - загальновиробничі витрати, - інші витрати, пов’язані з виконанням будівництва об’єкта, - кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, - кошти на покриття ризиків (п. 4.40 Настанови), - витрати, пов’язані з інфляційними процесами, - податки, збори та обов’язкові платежі. Таким чином, утилізація будівельних відходів є обов’язковою частиною виконання будівельних робіт і має бути включена до кошторисної документації, як витрата, необхідна для належного виконання проєкту та дотримання екологічних вимог. Факт не включення витрат на утилізацію будівельного сміття до кошторису свідчить про неповноту технічної пропозиції та невиконання вимог Настанови і чинних будівельних норм. 2. Вимоги Закону та Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «ОСОБЛИВОСТІ» зі змінами Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022, якою затверджено Особливості проведення публічних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів після його припинення. Згідно з пунктом 43 Постанови №1178, визначено: «Невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважається помилка, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його тендерної пропозиції (у тому числі найменування товару, марки, моделі тощо).» Водночас, не включення витрат на утилізацію сміття не є такою помилкою, оскільки: - для включення цих витрат необхідно змінити кошторис та загальну ціну пропозиції; - це прямо впливає на вартість предмета закупівлі; - фактично змінює зміст поданої пропозиції та її фінансові показники. Згідно з пунктом 44 Постанови №1178, замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає технічній специфікації або іншим умовам предмета закупівлі, визначеним у тендерній документації та у пункті 43 цієї Постанови. У поданому Учасником кошторисі відсутні витрати на утилізацію та вивезення будівельного сміття, що суперечить: 1. Вимогам Настанови з визначення вартості будівництва; 2. Вимогам тендерної документації щодо повного виконання будівельних робіт у межах ціни пропозиції; 3. Вимогам екологічного законодавства та Закону України «Про управління відходами». Враховуючи, що включення утилізації сміття потребує додаткових коштів та змінює загальну вартість пропозиції, таке виправлення не може бути розцінене як несуттєва помилка, а є істотною невідповідністю технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі. 3. Невірно оформлена декларація матеріально-технічної бази Нормативні посилання: - Закон України «Про охорону праці» (ст. 21); - Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, затверджений Постановою КМУ № 1107; - п. 43 та п. 44 Особливостей. Учасником надано декларацію, де місцем виконання робіт зазначено конкретну адресу: Київська обл., Бучинський р-н, с. Свято-Петрівське, вул. Теплична, 38, кв. 139. Фактичне місце виконання робіт — м. Київ та Київська область або вся Україна або за місцем знаходження роботодавця, але це не відображено у декларації, а в графі «за місцем виконання робіт, що змінюється» вказано «не зазначено». Це груба невідповідність, адже декларація повинна містити саме ті місця, де виконуються роботи, інакше учасник не має права здійснювати роботи підвищеної небезпеки на об’єкті замовника. Таке порушення впливає на технічну характеристику пропозиції і є підставою для відхилення згідно з п. 44 Особливостей. 4. Невідповідність вартості аналогічного договору Нормативні посилання: - п. 43 Особливостей; - ст. 16 Закону — вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. У довідці про досвід виконання аналогічних договорів зазначено, що вартість договору становить 7 162 029,30 грн (договір № 525 від 02.11.2023). Водночас у додатковій угоді до цього ж договору визначено нову ціну — 6 079 457,99 грн. Це свідчить про невідповідність наданої інформації, Учасник не надав жодного пояснення та підтвердження, яка саме сума є остаточною, та Замовник мав би надати 24 години на виправлення помилки відповідно до - п. 43 Особливостей, а саме: «…43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.». 5. Підозра на конфлікт інтересів та недійсність договору на оренду техніки ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» уклало договір оренди техніки (кран-маніпулятор, автомобіль MAN) з ТОВ «РЕГДОРБУД», де одна й та сама особа — директор Петросян А.К. — є керівником обох підприємств. Від імені Виконавця договір підписано юристом за довіреністю, однак така операція є внутрішньою господарською операцією між пов’язаними особами, що створює ризики упередженості та суперечить принципам добросовісної конкуренції. Відповідно до статті 28 Закону України «Про запобігання корупції», конфлікт інтересів — це суперечність між приватним інтересом та службовими чи представницькими повноваженнями, що може вплинути на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень. Крім того, Закон України «Про публічні закупівлі» зобов’язує замовника відхиляти пропозицію учасника, якщо існують ознаки конфлікту інтересів між учасником і іншими особами, залученими до проведення процедури. У цьому випадку: - договір оренди не містить підтвердження фактичного виконання послуг (відсутні акти, розрахунки, протоколи узгодження цін); - не визначено конкретну вартість оренди; - немає доказів реального надання техніки у користування. Такі обставини свідчать про формальність поданого договору, що не підтверджує наявність матеріально-технічних ресурсів та містить ознаки потенційного конфлікту інтересів. Враховуючи наведене, відповідно до пунктів 43–44 Постанови №1178 та Закон України «Про публічні закупівлі», Замовник мав право надати строк для усунення несуттєвих невідповідностей, проте оскільки виявлені порушення є істотними і впливають на зміст пропозиції, їх виправлення неможливе. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» підлягає відхиленню як така, що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також містить ознаки конфлікту інтересів і подання недостовірної інформації. Відсутність підтвердження фактичного виконання робіт і визначення реальної ціни робить цей договір формальним та таким, що не доводить наявність матеріально-технічних ресурсів. ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення Замовника, оформлене протоколом № 1-07.10.2025 від 07.10.2025 р., щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ». 2. Визнати, що тендерна пропозиція ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» не відповідає кваліфікаційним та технічним вимогам Замовника. 3. Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» як таку, що містить істотні порушення та недостовірні відомості. ДОДАТКИ: 1. Протокол визначення переможця (3-4 стр.). 2. Кошторис із усіма невід’ємними частинами. 3. Довідка аналогічний договір. 4. Аналогічний договір Джерельна. 5. Додаткова Угода №1 Джерельна. 6. Акти_Джерельна. 7. Декларація МТБ 2025р. 8. Довідка про наявність обладнання та МТБ. 9. Договір Регдорбуд-Регдорстрой кран маніпулятор. 10. Тендерна пропозиція.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.10.2025 17:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.10.2025 10:52
Автор: ТОВ "МАСШТАБТЕХСТРОЙ", Пронь Андрій Васильович +380631416700 m.tehststroy@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: dc4748b301c64fb283bc90450d1404e7
Заголовок пункту скарги: 1. Вимоги щодо формування ціни пропозиції відповідно до Настанови
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно з розділом V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону, передбачено наступне:
«Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби у трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проєктною документацією.» (п. 5.1 Настанови).
Також у зазначеному пункті визначено, що до складу вартості будівельних робіт включаються:
- прямі витрати,
- загальновиробничі витрати,
- інші витрати, пов’язані з виконанням будівництва об’єкта,
- кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій,
- кошти на покриття ризиків (п. 4.40 Настанови),
- витрати, пов’язані з інфляційними процесами,
- податки, збори та обов’язкові платежі.
Таким чином, утилізація будівельних відходів є обов’язковою частиною виконання будівельних робіт і має бути включена до кошторисної документації, як витрата, необхідна для належного виконання проєкту та дотримання екологічних вимог.
Факт не включення витрат на утилізацію будівельного сміття до кошторису свідчить про неповноту технічної пропозиції та невиконання вимог Настанови і чинних будівельних норм.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 44eea67fbfba49f6ac374caa05fe0069
Заголовок пункту скарги: 2. Вимоги Закону та Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «ОСОБЛИВОСТІ» зі змінами
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022, якою затверджено Особливості проведення публічних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів після його припинення.
Згідно з пунктом 43 Постанови №1178, визначено:
«Невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважається помилка, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його тендерної пропозиції (у тому числі найменування товару, марки, моделі тощо).»
Водночас, не включення витрат на утилізацію сміття не є такою помилкою, оскільки:
- для включення цих витрат необхідно змінити кошторис та загальну ціну пропозиції;
- це прямо впливає на вартість предмета закупівлі;
- фактично змінює зміст поданої пропозиції та її фінансові показники.
Згідно з пунктом 44 Постанови №1178, замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає технічній специфікації або іншим умовам предмета закупівлі, визначеним у тендерній документації та у пункті 43 цієї Постанови.
У поданому Учасником кошторисі відсутні витрати на утилізацію та вивезення будівельного сміття, що суперечить:
1. Вимогам Настанови з визначення вартості будівництва;
2. Вимогам тендерної документації щодо повного виконання будівельних робіт у межах ціни пропозиції;
3. Вимогам екологічного законодавства та Закону України «Про управління відходами».
Враховуючи, що включення утилізації сміття потребує додаткових коштів та змінює загальну вартість пропозиції, таке виправлення не може бути розцінене як несуттєва помилка, а є істотною невідповідністю технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 7fd065c4d06643c4985cec18a52d9f9c
Заголовок пункту скарги: 3. Невірно оформлена декларація матеріально-технічної бази
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Нормативні посилання:
- Закон України «Про охорону праці» (ст. 21);
- Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, затверджений Постановою КМУ № 1107;
- п. 43 та п. 44 Особливостей.
Учасником надано декларацію, де місцем виконання робіт зазначено конкретну адресу: Київська обл., Бучинський р-н, с. Свято-Петрівське, вул. Теплична, 38, кв. 139.
Фактичне місце виконання робіт — м. Київ та Київська область або вся Україна або за місцем знаходження роботодавця, але це не відображено у декларації, а в графі «за місцем виконання робіт, що змінюється» вказано «не зазначено».
Це груба невідповідність, адже декларація повинна містити саме ті місця, де виконуються роботи, інакше учасник не має права здійснювати роботи підвищеної небезпеки на об’єкті замовника.
Таке порушення впливає на технічну характеристику пропозиції і є підставою для відхилення згідно з п. 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: c2bfacfd24d342de893737ded90ea733
Заголовок пункту скарги: 4. Невідповідність вартості аналогічного договору
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Нормативні посилання:
- п. 43 Особливостей;
- ст. 16 Закону — вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
У довідці про досвід виконання аналогічних договорів зазначено, що вартість договору становить 7 162 029,30 грн (договір № 525 від 02.11.2023).
Водночас у додатковій угоді до цього ж договору визначено нову ціну — 6 079 457,99 грн.
Це свідчить про невідповідність наданої інформації, Учасник не надав жодного пояснення та підтвердження, яка саме сума є остаточною, та Замовник мав би надати 24 години на виправлення помилки відповідно до - п. 43 Особливостей, а саме:
«…43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: 33550624ccaf4592ae89abc7f5980efb
Заголовок пункту скарги: 5. Підозра на конфлікт інтересів та недійсність договору на оренду техніки
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» уклало договір оренди техніки (кран-маніпулятор, автомобіль MAN) з ТОВ «РЕГДОРБУД», де одна й та сама особа — директор Петросян А.К. — є керівником обох підприємств.
Від імені Виконавця договір підписано юристом за довіреністю, однак така операція є внутрішньою господарською операцією між пов’язаними особами, що створює ризики упередженості та суперечить принципам добросовісної конкуренції.
Відповідно до статті 28 Закону України «Про запобігання корупції», конфлікт інтересів — це суперечність між приватним інтересом та службовими чи представницькими повноваженнями, що може вплинути на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень.
Крім того, Закон України «Про публічні закупівлі» зобов’язує замовника відхиляти пропозицію учасника, якщо існують ознаки конфлікту інтересів між учасником і іншими особами, залученими до проведення процедури.
У цьому випадку:
- договір оренди не містить підтвердження фактичного виконання послуг (відсутні акти, розрахунки, протоколи узгодження цін);
- не визначено конкретну вартість оренди;
- немає доказів реального надання техніки у користування.
Такі обставини свідчать про формальність поданого договору, що не підтверджує наявність матеріально-технічних ресурсів та містить ознаки потенційного конфлікту інтересів.
Враховуючи наведене, відповідно до пунктів 43–44 Постанови №1178 та Закон України «Про публічні закупівлі», Замовник мав право надати строк для усунення несуттєвих невідповідностей, проте оскільки виявлені порушення є істотними і впливають на зміст пропозиції, їх виправлення неможливе.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» підлягає відхиленню як така, що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також містить ознаки конфлікту інтересів і подання недостовірної інформації. Відсутність підтвердження фактичного виконання робіт і визначення реальної ціни робить цей договір формальним та таким, що не доводить наявність матеріально-технічних ресурсів.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження