• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Перевірка на герметичність, заправка та відновлення працездатності вогнегасників УБЦ 2-8-1 літака Ан-32П.

Оголошено українською мовою. Забезпечення не передбачено.

Завершена

493 066.65 UAH з ПДВ
Період оскарження: 05.09.2025 19:14 - 10.09.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА на рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції

Номер: 8e1f043679fe4f6c8aebfb757794f55d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-05-012931-a.a3
Назва: СКАРГА на рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції
Скарга:
Дана скарга сформована та подана у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, Постанова №1178) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей). СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (код ЄДРПОУ 33965532) (далі – Замовник) від 05 вересня 2025 року було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), «Перевірка на герметичність, заправка та відновлення працездатності вогнегасників УБЦ 2-8-1 літака Ан-32П.» за кодом ДК 021:2015:50210000-0: Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги. Фактичні обставини ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМАВІАТЕХНОЛОГІЇ» (далі – Скаржник) подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, а також виграв аукціон за результатами закупівлі, і далі перебував на стадії кваліфікації із найнижчою ціною тендерної пропозиції. Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 15 вересня 2025 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли наступні учасники: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХКОМПЛЕКТПРОМ" ( учасника відхилено) 487 200,00 UAH з ПДВ 249 000,00 UAH з ПДВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІАРЕМПОСТАЧ" (далі -учасник якого визначено переможцем) 442 700,00 UAH з ПДВ 349 000,00 UAH з ПДВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД"(далі – Скаржник) 489 000,00 UAH з ПДВ 430 230,00 UAH з ПДВ 22 вересня 2025 року Замовник ухвалив рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ТОВ «АВІАРЕМПОСТАЧ» , що було зафіксовано в протоколі (Протокол № б/н) (далі – Протокол), при цьому Замовником не враховано наявні невідповідності документів даного учасника в частині – цінової пропозиції, учасником запропоновано товар, в той час як предмет закупівлі є послуги. Також учасником змінено форму цінової пропозиції. Також учасником змінено форму та предмет закупівлі в документах переможця. Скаржник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМАВІАТЕХНОЛОГІЇ», вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
Дата розгляду скарги: 07.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.09.2025 16:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.10.2025 10:47
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАВІАТЕХНОЛОГІЇ", Сергій Дідух 380682165752 promaviatechnology@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1ec46ad878b247e9b0e399f2df11b113
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо визначення переможцем тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Протокол № б/н від 22 вересня 2025 року про визначення переможцем ТОВ «АВІАРЕМПОСТАЧ» повідмоля про відповідність,що не відповідає дійсності:
«Враховуючи Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Постанову №1178 з особливостями та наказу командира САЗ ОРСЦЗ ДСНС України «Про організацію закупівель у САЗ ОРСЦЗ ДСНС України» за результатами розгляду пропозиції учасника:, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІАРЕМПОСТАЧ" – враховуючи пропозицію предмета закупівлі Перевірка на герметичність, заправка та відновлення працездатності вогнегасників УБЦ 2-8-1 літака Ан-32П оголошення № UA-2025-09-05-012931-a.
ВИРІШИВ:
1. Визначити цінову пропозицію на закупівлю Перевірка на герметичність, заправка та відновлення працездатності вогнегасників УБЦ 2-8-1 літака Ан-32П учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІАРЕМПОСТАЧ" найвигіднішою
2. Ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі.
3. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

Підпис: КЕП Уповноважена особа Олексій МАНДЗЮК »


Скаржник із такими протоколом не погоджується та повідомляє, що вони є незаконними на підставі наступного:

Відповідно до пункту 1 додатку 1 Тендерної документації: Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)
«1. 1 Цінова пропозиція за формою наведеною в Додатку 1.1 до тендерної документації.»
Відповідно до додатку 1.1. Тендерної документації встановлено наступну форму цінової пропозиції «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ»:
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ
від ____________
(дата)
щодо закупівлі
ПЕРЕВІРКА НА ГЕРМЕТИЧНІСТЬ, ЗАПРАВКА ТА ВІДНОВЛЕННЯ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ВОГНЕГАСНИКІВ УБЦ 2-8-1 ЛІТАКА АН-32П.
згідно з ДК 021:2015: 50210000-0 (Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги).
Спеціальний авіаційний загін Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій

Найменування учасника: ________________________________________________________
(повна назва учасника)
в особі __________________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові, посада відповідальної особи)
уповноважений повідомити наступне:

1. Вивчивши тендерну документацію, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, ми уповноважені на підписання Договору, маємо можливість здійснити постачання __________________ (найменування товару, запропонованого учасником), виконати вимоги Замовника на умовах, зазначених у цій пропозиції.

2. Адреса (юридична, поштова) учасника торгів _____________________________________

3. Телефон, електронна адреса ____________________________________________________

4. Відомості про керівника (П.І.Б., посада, номер контактного телефону) – для юридичних осіб ____________________________________________________________

5. Код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) (ідентифікаційний номер фізичної особи – платника податків та інших обов'язкових платежів) ________________________________

6. Банківські реквізити ______________________________________________________

7. П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника ____________________________________

8. П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю) ______________

9. Цінова пропозиція
Найменування предмету закупівлі Найменування Послуги, запропонованого Учасником. Одиниця виміру Кількість Ціна за одиницю Послуги з ПДВ* (грн.) Сума послуги з ПДВ* (грн.)
1 2 3 4 5 6


Загальна вартість товару без ПДВ:
крім того ПДВ*:
Загальна вартість товару з ПДВ*:
10. Ми зобов’язуємося підписати Договір із замовником не пізніше, ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця, але не раніше, ніж через 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
_________________________________________________________________________
(Посада, прізвище, ініціали, підпис керівника або уповноваженої особи учасника)

*ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України. У разі надання пропозицій Учасником, який є неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку.

Предметом закупівлі за Тендерною документацією беззастережно визначені саме послуги: «Перевірка на герметичність, заправка та відновлення працездатності вогнегасників УБЦ 2-8-1 літака Ан-32П» за кодом ДК 021:2015: 50210000-0 (послуги з ремонту/ТО повітряного транспорту), а обсяг — «Кількість товару: 1 послуга; місце виконання робіт — за адресою Виконавця; строк — до 30.11.2025».
Таким чином, у межах оголошеної процедури замовляється один комплекс послуг, а не постачання матеріальних об’єктів у кількості «5 одиниць» чи будь-який інший товар, як це зазначив учасник, якого визначено переможцем.
Разом з тим у складі тендерної пропозиції ТОВ «АВІАРЕМПОСТАЧ» подано «Цінову пропозицію» неналежної форми, всупереч вимоги пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації, а також із зміною предмету закупівлі.

Файл із складу пропозиції учасника якого визначено переможцем «1. Цінова .pdf» додається до скарги.

Відповідно до пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації замовник прямо вимагає надати «цінову пропозицію за формою, наведеною в Додатку 1.1», а в самій ТД уточнено, що у складі тендерної пропозиції учасник має подати «інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі». Таке тлумачення випливає із розділів ІІІ–V ТД.
Скаржник із таким протоколом не погоджується та повідомляє, що вони є незаконними на підставі наступного. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 тендерної документації «Документи та / або інформація, які вимагаються тендерною документацією» встановлено, що учасник повинен надати цінову пропозицію за формою, наведеною в Додатку 1.1 до тендерної документації, де графа 2 повинна містити «Найменування Послуги, запропонованої Учасником», а предмет закупівлі визначено як одну послугу з перевірки на герметичність, заправки та відновлення працездатності вогнегасників УБЦ 2-8-1 (5 шт.) літака Ан-32П, а тому пропозиція повинна відповідати саме цій формі та змісту без самовільних змін. ТОВ "АВІАРЕМПОСТАЧ" надає у складі тендерної пропозиції файл «1 ЦІНОВА.pdf», в якому міститься документ «Цінової пропозиції №48 від 11.09.2025», наданий з порушенням вимог форми Додатку 1.1 до тендерної документації, оскільки в пункті 9 цієї пропозиції учасник неправомірно змінив найменування графи 2, а саме вказав «Найменування Товару, запропонованого Учасником, Виробник, країна походження», замість встановленої Замовником назви «Найменування Послуги, запропонованої Учасником», чим змінив предмет закупівлі з послуг на товар, а тому така зміна є суттєвою невідповідністю умовам тендерної документації. Окрім того, ТОВ "АВІАРЕМПОСТАЧ" додав у найменування графи 2 «виробник, країна походження», що суперечить формі Додатку 1.1, хоча цю інформацію переможець так і не вказав, а тому це свідчить про самовільне відхилення від встановлених вимог, яке не може бути виправлене без зміни суті пропозиції.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити форму та вимоги до документів, а учасники зобов’язані подавати пропозиції у відповідності до цих вимог, а тому самовільна зміна форми цінової пропозиції з «Послуги» на «Товар» є грубим порушенням, яке призводить до невідповідності пропозиції предмету закупівлі. У графі 2 «Цінової пропозиції №48 від 11.09.2025» ТОВ "АВІАРЕМПОСТАЧ" вказав: «вогнегасники УБЦ 2-8-1 літака АН-32П», але специфікація тендерної документації в пункті 4.1 Розділу І визначає інше найменування предмета закупівлі: «Перевірка на герметичність, заправка та відновлення працездатності вогнегасників УБЦ 2-8-1 літака Ан-32П», отже закуповуються послуги з перевірки на герметичність, заправки та відновлення працездатності вогнегасників УБЦ 2-8-1 (5 шт.), а не закупівля вогнегасників як товару, а тому така вказівка змінює сутність предмета закупівлі з послуг на товар, що є неприпустимим. ТОВ "АВІАРЕМПОСТАЧ" подало «Цінову пропозицію №48 від 11.09.2025» із самовільною зміною обов’язкових реквізитів (замість «Найменування Послуги…» — «Найменування Товару…» + «виробник, країна походження»), такі зміни є виходом за межі встановленої форми та свідчать про невідповідність пропозиції умовам тендерної документації у розумінні підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а тому пропозиція повинна бути відхилена.
За наявної невідповідності тендерної пропозиції, та за ситуації, що учасник не підтвердив належним чином відповідність запропонованих послуг технічним вимогам згідно тендерної документації, а замість запропонував ТОВАР - Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АВІАРЕМПОСТАЧ».

Окремо наголошуємо на кількісному показнику. За ТД обсягом закупівлі встановлено «1 послугу», що прямо зафіксовано у підпункті 4.4 розділу «Інформація про предмет закупівлі». Викладення у ціновій формі кількості «5» (при тому, що учасник одночасно позиціонує «вогнегасники…» як предмет постачання) змінює параметри обсягу й природу предмета закупівлі, створюючи невідповідність, яка не може бути «виправлена» без переоформлення пропозиції. Це знову ж таки підпадає під підставу відхилення за підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.

Згідно підпункту 2, пункту 44 Особливостей, - замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до п. 43 Особливостей, - під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Таким чином невідповідність одного із запропонованих товарів-який є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі унеможливлює надання вимоги замовником про усунення невідповідностей.

За таких обставин рішення Замовника та подальше визначення переможцем ТОВ «АВІАРЕМПОСТАЧ» є незаконним та підлягає скасуванню.
ПУНКТ 1.2. Цінова пропозиція учасника у складі документів переможця, не відповідає Додатку 1 Тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 додатку 2 Тендерної документації: Перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі:
1. Переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує 4 (чотири) дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей:
«4. Переможцем подається розрахунок оновленої цінової пропозиції за формою відповідно до Додатка 1.1. до тендерної документації за результатом аукціону.»

Відповідно до додатку 1.1. Тендерної документації встановлено наступну форму цінової пропозиції «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ»:
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ
від ____________
(дата)
щодо закупівлі
ПЕРЕВІРКА НА ГЕРМЕТИЧНІСТЬ, ЗАПРАВКА ТА ВІДНОВЛЕННЯ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ВОГНЕГАСНИКІВ УБЦ 2-8-1 ЛІТАКА АН-32П.
згідно з ДК 021:2015: 50210000-0 (Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги).
Спеціальний авіаційний загін Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій

Найменування учасника: ________________________________________________________
(повна назва учасника)
в особі __________________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові, посада відповідальної особи)
уповноважений повідомити наступне:

1. Вивчивши тендерну документацію, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, ми уповноважені на підписання Договору, маємо можливість здійснити постачання __________________ (найменування товару, запропонованого учасником), виконати вимоги Замовника на умовах, зазначених у цій пропозиції.

2. Адреса (юридична, поштова) учасника торгів _____________________________________

3. Телефон, електронна адреса ____________________________________________________

4. Відомості про керівника (П.І.Б., посада, номер контактного телефону) – для юридичних осіб ____________________________________________________________

5. Код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) (ідентифікаційний номер фізичної особи – платника податків та інших обов'язкових платежів) ________________________________

6. Банківські реквізити ______________________________________________________

7. П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника ____________________________________

8. П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю) ______________

9. Цінова пропозиція
Найменування предмету закупівлі Найменування Послуги, запропонованого Учасником. Одиниця виміру Кількість Ціна за одиницю Послуги з ПДВ* (грн.) Сума послуги з ПДВ* (грн.)
1 2 3 4 5 6


Загальна вартість товару без ПДВ:
крім того ПДВ*:
Загальна вартість товару з ПДВ*:
10. Ми зобов’язуємося підписати Договір із замовником не пізніше, ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця, але не раніше, ніж через 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
_________________________________________________________________________
(Посада, прізвище, ініціали, підпис керівника або уповноваженої особи учасника)
*ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України. У разі надання пропозицій Учасником, який є неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку.
Цінова пропозиція учасника у складі документів переможця не відповідає Додатку 1 тендерної документації. Відповідно до пункту 4 Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» встановлено, що переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує 4 (чотири) дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а також розрахунок оновленої цінової пропозиції за формою відповідно до Додатка 1.1 до тендерної документації за результатом аукціону, а тому така вимога є обов’язковою для забезпечення відповідності пропозиції переможця умовам тендерної документації навіть на етапі після аукціону.
ТОВ "АВІАРЕМПОСТАЧ", як переможець, оприлюднило в електронній системі закупівель документи, серед яких міститься оновлена цінова пропозиція від 11 вересня 2025 року (файл «Пропозиція про укладання договору»), в якій учасник знову порушив встановлені вимоги, надавши аналогічну цінову пропозицію на товар замість послуг, що підтверджує його спрямований умисел на зміну предмета закупівлі, а саме не на надання послуг з перевірки на герметичність, заправки та відновлення працездатності вогнегасників УБЦ 2-8-1 (5 шт.) літака Ан-32П, а на продаж вогнегасників як товару.
У вказаній оновленій ціновій пропозиції ТОВ "АВІАРЕМПОСТАЧ" самовільно змінив форму Додатка 1.1 тендерної документації, вказавши в графі 2 "Найменування товару, запропонованого Учасником, Виробник, країна походження" замість обов’язкової "Найменування Послуги, запропонованої Учасником", а в змісті графи зазначив "Вогнегасники УБЦ 2-8-1 літака АН-32П", що прямо суперечить предмету закупівлі як послугам, визначеним у пункті 4.1 Розділу І тендерної документації, а тому така зміна є не просто формальною помилкою, а суттєвою невідповідністю, яка свідчить про намір змінити категорію предмета з послуг на товар. Окрім того, у графі 4 "Кількість" вказано "5", тоді як предмет закупівлі становить 1 послугу відповідно до пункту 4.4 Розділу І тендерної документації та опису в електронній системі закупівель, а тому це підтверджує повторне порушення, яке не було виправлене переможцем навіть після визначення його пропозиції як найвигіднішої, що вказує на умисел щодо зміни обсягу та характеру предмета закупівлі. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація встановлює форму та вимоги до документів, а учасники, включаючи переможця, зобов’язані дотримуватися їх на всіх етапах, а тому надання оновленої цінової пропозиції з аналогічними порушеннями (заміна "Послуги" на "Товар" та кількість "5" замість "1") є підставою для визнання пропозиції переможця невідповідною та її відхилення відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки це не є усувною невідповідністю в розумінні пункту 43 Особливостей, а змінює сутність предмета закупівлі. Повторення такого порушення в документах переможця після аукціону свідчить про спрямований умисел ТОВ "АВІАРЕМПОСТАЧ" на зміну предмета закупівлі з метою продажу вогнегасників як товару, а не надання послуг, що порушує принципи добросовісної конкуренції та об’єктивної оцінки відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому Замовник був зобов’язаний відхилити таку пропозицію, а не укладати договір, що робить його рішення незаконним і таким, що підлягає скасуванню.


Файл із складу пропозиції учасника якого визначено переможцем «1.1 Цінова.pdf» додається до скарги.
За наявної невідповідності цінової пропозиції, та за ситуації, що учасник не підтвердив належним чином відповідність запропонованих послуг, а запропонувати замість ТОВАРИ всупереч технічним вимогам тендерної документації - Замовник мав відхити тендерну пропозицію ТОВ «АВІАРЕМПОСТАЧ».
Згідно підпункту 2, пункту 44 Особливостей, - замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до п. 43 Особливостей, - під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Таким чином невідповідність одного із запропонованих товарів-який є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі унеможливлює надання вимоги замовником про усунення невідповідностей.
Відповідно до пункту 3 пункту 44 Особливостей - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі:
-не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
-надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Підсумовуючи, відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178, встановлено обов’язок замовника відхилити пропозицію, що не відповідає технічній специфікації чи іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а тому наявність у пропозиції ТОВ «АВІАРЕМПОСТАЧ» матеріальних невідповідностей предмету («товар» замість «послуги») та обсягу («5» замість «1 послуга») повинна була спричинити її відхилення, а також за обставин коли переможець не надав оновлену цінову пропозицію згідно форми додатку 1.1. Тендерної документації.

За таких обставин рішення Замовника та подальше визначення переможцем ТОВ «АВІАРЕМПОСТАЧ» є незаконним та підлягає скасуванню відповідно до наявних підстав підпункту 3 пункту 44 Особливостей.

2.Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та незаконного визначення переможця процедури закупівлі:

Рішення Замовника, що визначило переможцем тендеру ТОВ «АВІАРЕМПОСТАЧ», є незаконним і дискримінаційним. Воно суперечить законодавству України про публічні закупівлі, зокрема принципам рівного ставлення та недискримінації, які мають застосовуватись до всіх учасників процедури закупівлі.
Таким чином, є підстави для скасування цього рішення та призначення переможцем іншого учасника, чия пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. Учасник має право подати скаргу до АМКУ для захисту своїх прав та інтересів.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Визначивши за наявних невідповідностей – переможцем тендерну пропозицію, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження

Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ "АВІАРЕМПОСТАЧ"

Номер: 1490444805e64993b18de0d433dbacf0
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-05-012931-a.b2
Назва: Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ "АВІАРЕМПОСТАЧ"
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАВІАТЕХНОЛОГІЇ" вважає рішення викладене в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.09.2025 (далі – Протокол Уповноваженої особи або Протокол) щодо визначення переможцем закупівлі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІАРЕМПОСТАЧ" - незаконним та просить скасувати його з наступних підстав. В переможця - ТОВ "АВІАРЕМПОСТАЧ" наявні невідповідності, які повинні слугувати підставою відхилення та не можуть бути усунені в порядку п. 43 Особливостей з наступних підстав. Відповідно до п.1 Додатку №1 до тендерної документації «Документи та / або інформація, які вимагаються тендерною документацією» необхідно надати: «Цінову пропозицію за формою наведеною в Додатку 1.1 до тендерної документації.» ТОВ "АВІАРЕМПОСТАЧ" надає у складі тендерної пропозиції файл «1 ЦІНОВА.pdf» в якому міститься документ «Цінової пропозиції №48 від 11.09.2025» наданий з порушенням вимог форми Додатку 1.1 до тендерної документації. 1. В пункті 9 «Цінової пропозиції №48 від 11.09.2025» учасник неправомірно змінив найменування графи 2, а саме вказав «Найменування Товару, запропонованого Учасником, Виробник, країна походження», але Замовник встановив у Додатку 1.1 що графа 2 повинна містити назву «Найменування Послуги, запропонованого Учасником». Отже, ТОВ "АВІАРЕМПОСТАЧ" незаконно змінив назву графи і замість необхідної інформації про «найменування послуг» вказав «найменування Товару», чим ЗМІНИВ ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ, адже Замовник оголосив закупівлю на послуги, а не товару. Також, ТОВ "АВІАРЕМПОСТАЧ" додав у найменування графи 2 «виробник, країна походження», що також права робити не мав, адже це суперечить формі Додатку 1.1 , хоча інформацію цю переможець так і не вказав. Окрім того, у графі 2 «Цінової пропозиції №48 від 11.09.2025» ТОВ "АВІАРЕМПОСТАЧ" вказав: «вогнегасники УБЦ 2-8-1 літака АН-32П», але специфікація тендерної документації визначає інше найменування предмету закупівлі: «СПЕЦИФІКАЦІЯ на закупівлю послуг з перевірки на герметичність, дозаправки та відновлення працездатності вогнегасників УБЦ 2-8-1 (5 шт.) протипожежної системи літаків Ан-32П або еквівалент», отже закуповуються послуги з перевірки на герметичність, дозаправки та відновлення працездатності вогнегасників УБЦ 2-8-1 (5 шт.), а не закупівлю вогнегасників. ТОВ «АВІАРЕМПОСТАЧ» подало «Цінову пропозицію №48 від 11.09.2025» із самовільною зміною обов’язкових реквізитів (замість «Найменування Послуги…» — «Найменування Товару…» + «виробник, країна походження»). Такі зміни є виходом за межі встановленої форми та свідчать про невідповідність пропозиції умовам ТД у розумінні підпункту 2 пункту 44 Особливостей (постанова КМУ №1178). Таким чином, ТОВ "АВІАРЕМПОСТАЧ" допустив грубі помилки у зазначенні предмету закупівлі, замість закупівлі послуг в частині його найменування вказує закупівлю товарів, чим грубо порушив законодавство, але Замовник не встановив порушення. Згідно з пп. 2 п. 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, крім невідповідностей, що можуть бути усунені учасником за процедурою п. 43 Особливостей. Самовільна заміна у формі категорії предмета з «Послуги» на «Товар» та зазначення у графі 2 «вогнегасники УБЦ 2-8-1 літака АН-32П» прямо суперечить предмету закупівлі, визначеному ТД («послуги з перевірки на герметичність, дозаправки та відновлення працездатності…»). Така розбіжність є зміною предмета закупівлі на рівні поданої цінової пропозиції і не може бути виправлена у порядку п. 43 Особливостей, оскільки виправлення призвело б до заміни найменування та характеру предмета (з товару на послугу), що прямо заборонено механізмом 24 годин. Підпункт 2 пункту 44 Особливостей охоплює не лише технічну специфікацію, а всі інші вимоги щодо предмета закупівлі, визначені ТД (зокрема форма й зміст Цінової пропозиції). Оскільки у нашому випадку: - у формі Цінової пропозиції змінено назву графи та її зміст, - у графі 2 вказано «товар» всупереч тому, що закуповуються послуги, — наявна матеріальна невідповідність умовам ТД, що підлягає безумовному відхиленню за пп. 2 п. 44 Особливостей. Пункт 43 Особливостей дає учаснику право усунути лише усувні невідповідності (формально-документальні похибки), за умови що виправлення не змінює предмет закупівлі, марку/модель, технічні та якісні характеристики, ціну тощо. У даній ситуації повернення від «товару» до «послуги» у ціновій формі по суті означало б переоформлення пропозиції щодо предмета, що заборонено. Тому посилання на п. 43 тут не застосовне, а пропозиція переможця ПОВИННА БУТИ ВІДХИЛЕНА. Ч. 1 ст. 5 Закону встановлює принципи недискримінації учасників, рівного ставлення, об’єктивної та неупередженої оцінки, пропорційності. Прийняття Замовником пропозиції, в якій змінено предмет (товар замість послуги) та не дотримано форми ТД, створює нерівні умови конкуренції та порушує об’єктивність оцінки, оскільки інші учасники дотримувалися встановлених форм і предметності. 2. У «Цінової пропозиції №48 від 11.09.2025» у таблиці в графі 4 під назвою «кількість» вказано «5», що Є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ, адже Замовник проводить закупівлю 1 ПОСЛУГИ, а не 5. Так, в електронній системі закупівель вказано: «Опис окремої частини або частин предмета закупівлі. 1 послуга Перевірка на герметичність, заправка та відновлення працездатності вогнегасників УБЦ 2-8-1 літака Ан-32П.» У тендерній документації в пункті 4.4 Розділу 1 вказано: «місце, кількість, обсяг поставки товару: Кількість товару: 1 послуга.» Фактично переможець задекларував постачання п’яти одиниць товару, тоді як предметом є одна послуга. Частина 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язує учасників подавати документи у відповідності до форми та змісту, визначених тендерною документацією. Відповідно до п. 1 Додатку №1 ТД, учасник мав надати Цінову пропозицію саме у формі Додатку 1.1. Заміна кількості «1 послуга» на «5» свідчить про невідповідність поданої пропозиції вимогам ТД та зміну предмета закупівлі. Пункт 43 Особливостей дозволяє учаснику виправляти лише ті невідповідності, які не змінюють предмет закупівлі, кількість, марку, модель чи технічні характеристики. У даному випадку вказівка «5» замість «1 послуга» безпосередньо змінює предмет закупівлі та його обсяг. Така невідповідність не є формальною, а є суттєвою та відноситься до категорії «невиправних», що підлягають безумовному відхиленню відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей. Прийняття Замовником пропозиції з помилково зазначеною кількістю («5» замість «1 послуга») порушує принципи ст. 5 Закону, зокрема пропорційності та рівного ставлення, оскільки учасники повинні подавати пропозиції на однаковий предмет закупівлі. Такі порушення дискредитують прозорість процедури. Просимо Замовника: 1) Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «АВІАРЕМПОСТАЧ», шляхом скасування Протокольного рішення уповноваженої особи від 22.09.2025. 2) Відхилити його тендерну пропозицію як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та предмету закупівлі на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей. 3) Забезпечити дотримання принципів ст. 5 Закону та положень Особливостей під час повторного розгляду пропозицій. Просимо Замовника невідкладно вжити заходів для усунення описаних нами порушень.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Формальна (несуттєва) помилка при оформленні тендерної пропозиції, Учасником ТОВ «АВІАРЕМПОСТАЧ», при оформленні ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (лист №48 від 11.09.2025) в п.9. Цінова пропозиція рядок 1, стовпчик 2, таблиці, допущена технічна помилка, описка. Технічна помилка, описка не вплинула на зміст тендерної пропозиції оскільки назва одного рядка таблиці не змінює всієї суті тендерної пропозиції Учасника. Так, в ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (лист №48 від 11.09.2025) в п.9. Цінова пропозиція рядок 1, стовпчик 2 таблиці, Учасником ТОВ «АВІАРЕМПОСТАЧ», прописано «Перевірка на герметичність, заправка та відновлення працездатності вогнегасників УБЦ 2-8-1 літака АН-32П», що відповідає назві предмету закупівлі зазначеного в п.4.1 РОЗДІЛ І Тендерної документації Замовника. Тому НАЗВА одного рядка, що віднесено до технічної помилки, описки - не вплинуло на зміст тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АВІАРЕМПОСТАЧ». В прийнятті свого рішення про визнання Учасника ТОВ «АВІАРЕМПОСТАЧ» Замовник спирається на Наказ від 15.04.2020 №710 Про затвердження Переліку формальних помилок затверджений Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Так до переліку формальних помилок віднесено: п.2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Учасником ТОВ «АВІАРЕМПОСТАЧ», як зазначено вище, при оформлені тексту ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (лист №48 від 11.09.2025) в п.9. Цінова пропозиція рядок 1, стовпчик 2, допущена помилка в назві однієї графи, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Отже, Учасник ТОВ «АВІАРЕМПОСТАЧ», не змінював предмет закупівлі на що в своїй вимозі скаржиться позивач ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАВІАТЕХНОЛОГІЇ". п.3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Учасником ТОВ «АВІАРЕМПОСТАЧ», як зазначено вище, допущена технічна помилка, описка в НАЗВІ однієї графи таблиці (рядок 1, стовпчик 2), НАЗВА одного рядка графи таблиці (невірна назва) яка не впливає на суть всієї тендерної пропозиції не може сприйматись як зміна предмету закупівлі на що в своїй вимозі скаржиться позивач ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАВІАТЕХНОЛОГІЇ". п.12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Замовник не розглядає допущену технічну помилку, описку в НАЗВІ одного рядка таблиці як зміну формату документа, а саме ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (лист №48 від 11.09.2025), оскільки в абзаці першому, ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (лист №48 від 11.09.2025), Учасником ТОВ «АВІАРЕМПОСТАЧ», де зазначається назва закупівлі, прописано: ПЕРЕВІРКА НА ГЕРМЕТИЧНІСТЬ, ЗАПРАВКА ТА ВІДНОВЛЕННЯ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ВОГНЕГАСНИКІВ УБЦ 2-8-1 ЛІТАКА АН-32П згідно з ДК 021:2015: 50210000-0 (Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги) – що відповідає назві предмету закупівлі зазначеного в п.4.1 РОЗДІЛ І Тендерної документації Замовника. При розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АВІАРЕМПОСТАЧ» в цілому були взяті до уваги листи Учасника, такі як Лист №47 від 11.09.2025, Лист №55 від 11.09.2025, Лист №56 від 11.09.2025 в яких чітко прописано предмет закупівлі зазначений Замовником в Тендерній документації, а саме «перевірка на герметичність, заправка та відновлення працездатності вогнегасників УБЦ 2-8-1 (5 шт.) літака АН-32П згідно з ДК 021:2015: 50210000-0 (послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги)». Окрім того Листом №53 від 11.09.2025 Учасника ТОВ «АВІАРЕМПОСТАЧ» підтверджує та погоджується з умовами Договору (Додаток 3 тендерної документації) предметом якого є «1.1. Замовник доручає та оплачує, а Виконавець зобов’язується надати Послугу з перевірки на герметичність, заправки та відновлення працездатності вогнегасників УБЦ 2-8-1 (5 шт.) літака Ан-32П (далі - Послуга). Код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК021:2015 - 50210000-0 (Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги)». Вимога ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАВІАТЕХНОЛОГІЇ" стосовно «самовільною зміною обов’язкових реквізитів» Учасником ТОВ «АВІАРЕМПОСТАЧ» в листі №48 від 11.09.2025 є безпідставною. Відповідно до частини другої ст. 9 Закону України від 16.07.1999 №996-ХІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями (далі – Закон №996) первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити: 1. назву документа (форми); 2. дату складання; 3. назву суб’єкта господарювання, від імені якого складено документ; 4. зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; 5. посади і прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; 6. особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Залежно від характеру господарської операції та технології обробки облікової інформації, до первинних документів можуть включатися додаткові реквізити (номер документа, підстава для здійснення операції тощо). Первинні документи, створені автоматично в електронній формі програмним забезпеченням інформаційно-комунікаційної системи, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови наявності накладеного електронного підпису з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Відповідно до зазначених Закону №996 та Положення №88 первинні документи повинні мати такі обов’язкові реквізити: 1. найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, 2. назва документа (форми), 3. дата складання, 4. зміст та обсяг господарської операції, 5. одиниця виміру господарської операції (у натуральному та / або вартісному виразі), 6. посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, 7. особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Виходячи з вищенаведеного технічна помилка, описка в назві одного рядка таблиці ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (лист №48 від 11.09.2025) в п.9. Цінова пропозиція рядок 1, стовпчик 2 таблиці Замовником сприйнята як формальну, спираючись на Наказ від 15.04.2020 №710 Про затвердження Переліку формальних помилок затверджений Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Отже, Учасник ТОВ «АВІАРЕМПОСТАЧ», не змінював предмет закупівлі і не змінював самомовільно обовязкових реквізитів на що в своїй вимозі скаржиться позивач ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАВІАТЕХНОЛОГІЇ"
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ ТЕХКОМПЛЕКТПРОМ

Номер: f3c47aec5c8741cea12423ebe9d8fad5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-05-012931-a.a1
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ ТЕХКОМПЛЕКТПРОМ
Вимога:
Згідно протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою від 19.09.2025 р. Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ Техкомплектпром і дискваліфікував учасника по причині: Учасник відповідно до запиту через електронну систему надав договір який є сумнівним де не вказано до якого коду класифікатора він відноситься. Доводимо до Вашого відома, що наданий учасником Договір надання послуг №9 від 11.02.2025р. предметом якого є: надати послуги по заправці балонів ВП-7400-200 у кількості 1 шт., повністю відповідає категорії закупівлі: 50210000-0 Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги. Заправка балонів ВП-7400-200 виконувалася для підтримання справності протипожежної системи вертольота. Заправка балонів ВП-7400-200 відповідає ДК 021:2015: 50210000-0 (Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги). Доказом цього є тендер UA-2024-02-05-003036-a, який опублікований в 2024 році і Замовник в ньому САЗ ОРСЦЗ ДСНС України: Послуги з заправки балонів ВП-7400-200 протипожежної системи вертольоту Ми-9. ДК 021:2015: 50210000-0 Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги Зверніть увагу, що немає ніяких сумнівів в тому, що наданий учасником Договір надання послуг №9 від 11.02.2025р. предметом якого є: надати послуги по заправці балонів ВП-7400-200 у кількості 1 шт., повністю відповідає категорії закупівлі: 50210000-0 Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги. Просимо Вас переглянути оцінку тендерної пропозиції ТОВ Техкомплектпром та розглянути можливість визнати ТОВ Техкомплектпром переможцем торгів відповідно до Закону України Про публічні закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Спираючись на норми передбачені Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з особливостями (пункт 2 частина 2 статті 22) Замовником в Тендерній документації в Додатку 1 розділ 2.Перелік кваліфікаційних документів, зазначено, що Учасник має надати окрім довідки про наявність в учасника виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (під аналогічним договором слід розуміти договір, який був укладений Учасником та виконаний в повному обсязі в терміни визначені в договорі, предметом закупівлі якого була постачання Товару (надання Послуги) згідно з ДК 021:2015: 50210000-0 (Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги), а й ще для підтвердження зазначеної в довідці інформації Учасник повинен надати: - сканований(і) з оригіналу аналогічний(і) договір(ори), які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у Довідці про виконання аналогічних договорів; - документи, що засвідчують факт постачання товару (послуги) за аналогічними договорами, які вказані учасником в Довідці (скановані з оригіналу видаткові накладні / акти приймання-передачі). Учасником в складі поданої тендерної пропозиції, не була взагалі виконана вимога тендерної документації Замовника щодо кваліфікаційного критерія, а саме про аналогічний договір. У відповідності до Закону пункт 9 статті 26 Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На вимогу Замовника про виправлення невідповідності (Відповідно Додатку 1 розділ 2 Ви повинні були надати Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надав: - скановану копію не з оригіналу договору №9 від 11.02.2025, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника; - в предметі вищенаведеного договору не вказане посилання на ДК 021:2015: 50210000-0 (Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги), що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника; - скановану копію не з оригіналу Акту №08 від 27.02.2025 здачі-приймання робіт, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Виходячи з вищенаведеного Учасник надав документи які є сумнівними і не відповідають вимогам тендерної документації Замовника, що передбачаються в Додатку 1 розділ 2.Перелік кваліфікаційних документів. Відповідно до статті 31 Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Статус вимоги: Відхилено