• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Пропелери для квадрокоптерів DJI Mavic 3

Завершена

1 287 066.00 UAH без ПДВ
Період оскарження: 05.09.2025 16:51 - 10.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників

Номер: 7bd1531f448f40948d61b177af5f61cd
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-05-012307-a.c1
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Дата розгляду скарги: 23.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.10.2025 15:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.10.2025 10:40
Дата виконання рішення Замовником: 04.11.2025 17:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі ФОП Якуніна Світлана Іванівна (протокол №190 від 04.11.2025) на виконання рішення АМКУ № 16012-р/пк-пз від 23.10.2025
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО", Ромашко Владислав 380962721947 vr.tender.magro@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a2893461bd974fc7b3b537fe5b229949
Заголовок пункту скарги: Скаржником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО" оскаржується рішення Замовника про визначення переможцем торгів процедури закупівлі учасника ФОП "ЯКУНІНА СВІТЛАНА ІВАНІВНА" та прийняття рішення про намір укласти договір (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 30 вересня 2025 року №159) (далі - рішення).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 5 вересня 2025 Департамент поліції особливого призначення «Об'єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі Пропелери для квадрокоптерів DJI Mavic 3 (UA-2025-09-05-012307-a) (далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 15 вересня 2025.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь в процедурі закупівлі взяли учасники:
ФОП "ЯКУНІНА СВІТЛАНА ІВАНІВНА"
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО" (скаржник)
ТОВ "РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН"
ФОП "Данілов Володимир Анатолійович"
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРИЛАД"

Скаржником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО" оскаржується рішення Замовника про визначення переможцем торгів процедури закупівлі учасника ФОП "ЯКУНІНА СВІТЛАНА ІВАНІВНА" та прийняття рішення про намір укласти договір (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 30 вересня 2025 року №159) (далі - рішення).
Згідно цього рішення
«7. Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону).
Пропозиція учасника ФОП "ЯКУНІНА СВІТЛАНА ІВАНІВНА" розглянута на відповідність умовам тендерної документації на етапі кваліфікації.
За результатами розгляду наданих учасником документів встановлено, що тендерна пропозиція учасника торгів ФОП "ЯКУНІНА СВІТЛАНА ІВАНІВНА" відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, обставини, зазначені в пункті 47 Особливостей, щодо зазначеного учасника встановлені не були.
Тендерна пропозиція ФОП "ЯКУНІНА СВІТЛАНА ІВАНІВНА" розглянута на відповідність вимогам тендерної документації (в частині технічних вимог до предмета закупівлі) на етапі кваліфікації, за результатом розгляду заперечень, зауважень не має.
8. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування – відсутні.
Підстави для відміни торгів/визнання їх такими, що не відбулись – відсутні.
Відповідно до пункту 49 Особливостей № 1178 рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене, запропоновано визначити переможцем процедури закупівлі учасника ФОП "ЯКУНІНА СВІТЛАНА ІВАНІВНА".

ВИРІШЕНО:
1. Визначити переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір з ФОП "ЯКУНІНА СВІТЛАНА ІВАНІВНА" на закупівлю код ДК 021:2015: 34730000-3 «Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів» пропелери для квадрокоптерів DJI Mavic 3, ідентифікатор UA-2025-09-05-012307-a.
2. Забезпечити оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з
ФОП "ЯКУНІНА СВІТЛАНА ІВАНІВНА" через електронну систему закупівель (у вигляді цього протоколу).»

Скаржник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО" вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.

1. Відповідно до ч.3 п.1.2 Розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: інструкцію по експлуатації на товар або копію паспорту (українською мовою) на запропоновану продукцію або інший документ, який підтверджує технічні параметри запропонованого товару.
Переможцем ФОП "ЯКУНІНА СВІТЛАНА ІВАНІВНА" в складі пропозиції надано Сертифікат відповідності на продукт «Пропелери DJI Mavic 3 Enterprise Series Propellers (CP.EN.00000430.01)», виданий виробником SZ DJI TECHNOLOGY CO., LTD.
Разом з цим, сертифікат відповідності може бути виданий тільки спеціальним органом оцінки відповідності, який є сторонньою незалежною організацією по відношенню до виробника. Вимоги до оформлення і змісту сертифікату відповідності регламентовані окремими нормативними документами. Наразі це ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 «Оцінка відповідності. Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг» (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT)
Таким чином, наданий в складі пропозиції Сертифікат відповідності, виданий виробником SZ DJI TECHNOLOGY CO., LTD, суперечить діючому законодавству та не може вважатися документом який підтверджує технічні параметри запропонованого товару.
Крім цього, скаржником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО" було надіслано звернення до офіційного дилера продукції SZ DJI TECHNOLOGY CO., LTD компанії TPI Sp.z.o.o. (Вих. №1/ВЗ від 01.10.2025) зі зверненням Selec Sp.z.o.o. (статус DJI Gold Partner) (службовий номер 4/1003/2025 від 03.10.2025) та отримано від партнера Selec Sp.z.o.o. (службовий номер 8/1003/2025 від 03.10.2025) та компанії TPI Sp.z.o.o. (Вих. №48/10-2025 від 03.10.2025) підтвердження, що сертифікат відповідності на продукт «Пропелери DJI Mavic 3 Enterprise Series Propellers (CP.EN.00000430.01)», виданий виробником SZ DJI TECHNOLOGY CO., LTD, є підробкою.

Таким чином, пропозиція Переможця ФОП "ЯКУНІНА СВІТЛАНА ІВАНІВНА" не відповідала вимогам п. 4 розділу 6 додатку 1 до Документації. та підлягала відхиленню на підставі ч.2 п.44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Відповідно до абзацу 2 п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, вищезазначена невідповідність не підпадає під невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, оскільки її виправлення може призвести до зміни предмета закупівлі, його технічних характеристик.

Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує права ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО" на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель. Це порушує право скаржника на справедливу та рівну участь у процедурі закупівлі, а також право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є захищеними правами відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО" вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижчезазначені дії.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження