-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 25 днів назад
149 141.69
UAH з ПДВ
Період оскарження:
05.09.2025 12:49 - 10.09.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) щодо не правомірного визначення переможця
Номер:
40c00877401d4f2f905c7d41cb2de901
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-05-006637-a.b1
Назва:
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) щодо не правомірного визначення переможця
Скарга:
24 вересня 2025 року Замовником було оприлюднено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою (надалі – Протокол) щодо неправомірного визнання переможця пропозиції – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КУЛЬТТОВАРИ-ВІННИЦЯ» (код ЄДРПОУ 38585451) яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ОКС.pdf.asice.zip 26.09.2025 15:00
- PDF 24 вер. 2025 р., 1228.pdf 26.09.2025 15:00
- Підтвердження відповідності.pdf 26.09.2025 15:00
- 43. Паспорт качества_BM_6202-01.pdf 26.09.2025 15:00
- 10. Паспорт качества_BM_5301.pdf 26.09.2025 15:00
- 8. Паспорт качества_BM_5303.pdf 26.09.2025 15:00
- 12. Паспорт качества_BM_2312-10.pdf 26.09.2025 15:00
- 27. Ножиці 21см Norma 4242 універсальні прогумовані ручки !.pdf 26.09.2025 15:00
- 45. Портфель-коробка 5065, SOZ.pdf 26.09.2025 15:00
- 46. Портфель пластиковий 3 відділення B4 SOZ 5226 чорний.pdf 26.09.2025 15:00
- sign.p7s 26.09.2025 15:01
- рішення від 30.09.2025 № 14775.pdf 30.09.2025 16:08
- інформація про перенесення розгляду скарги від 08.10.2025 № 2033.pdf 08.10.2025 16:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.10.2025 № 15616.pdf 16.10.2025 13:45
- рішення від 15.10.2025 № 15616.pdf 17.10.2025 10:58
- прот намір.pdf 02.10.2025 17:02
- протокол РП 09 25.pdf 02.10.2025 17:02
- протокол канцтвовари 18-09.pdf 02.10.2025 17:02
- Пояснення АМКУ канцтовари 10-25.doc 02.10.2025 17:02
- Прот відхилення Офіс комфорт 09-25.doc 02.10.2025 17:05
- Поясненн АМКУ.pdf 02.10.2025 17:05
- Дод 2 до до листа канцтовари Тех характеристики) 08-25.docx 02.10.2025 17:05
- Дод 1 Перелік документів 09-25.docx 02.10.2025 17:05
- Дод 2 до ТД канцтовари Тех характеристики) 08-25.docx 02.10.2025 17:05
- ТД канцтовари 09-25.docx 02.10.2025 17:05
- Прот РП канцтовари 09-25.doc 02.10.2025 17:06
- протокол 09 25 2.pdf 02.10.2025 17:06
- Пояснення АМКУ канцтовари 10-25.doc 02.10.2025 17:06
- Дод 3 проект 09-25.docx 02.10.2025 17:06
- Прот намір канцтовари 09-25.doc 02.10.2025 17:06
- Прот ТД канцтовари 09-25.docx 02.10.2025 17:06
- Дод 4 до ТД тендерна пропозиція.docx 02.10.2025 17:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.09.2025 15:15
Дата розгляду скарги:
15.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.09.2025 16:08
Дата прийняття рішення по скарзі:
17.10.2025 10:59
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
20820d6e70034659bd8def37e3ad2961
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА щодо не правомірного визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Рішення є необ’єктивне та упереджене, щодо не рівного по відношенню до інших учасників та дискримінаційне по відношенню до Товариства з обмеженою відповідальності «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» під час процедури оцінки конкурсних торгів.
Рішення Замовника, що оскаржується стало відомо ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» 09 червня 2025 року в день коли Замовником було опубліковано повідомлення про визнання переможцем ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КУЛЬТТОВАРИ-ВІННИЦЯ», період оскарження визначений електронною системою Prozorro до 30.09.2025 .
Вважаємо вищезазначене рішення Замовника про визнання переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КУЛЬТТОВАРИ-ВІННИЦЯ» неправомірним та таким, що порушує інтереси та права Скаржника, з огляду на наступне.
Проаналізувавши документи ПП «КУЛЬТТОВАРИ-ВІННИЦЯ», останні надали свою пропозицію 12.09.2025. Ознайомившись з наданою пропозицією, зазначаємо, що Тендерна пропозиція, яка міститься в файлі «Підтвердження відповідності.pdf», документ є таким, що не відповідає технічним характеристикам, свідчать, що зазначені переможцем дані є неправдивими та такими, що вводять в оману.
У таблиці вказано на позицію 27 виробника «АКС ТРЕЙД ТОВ»,
тоді як фактично продукція походить від «ROLV Group Sp. z o.o.», про що надаємо паспорт, який міститься в файлі «27. Ножиці 21см Norma 4242 універсальні прогумовані ручки ! pdf»;
Позиції 8,10,12,43 вказано виробника ТОВ "Імпорт-офіс Україна",
тоді як фактично продукція походить від «ТОВ «ЗОНІНГ»», про що надаємо паспорти, які міститься в файлах «8. Паспорт качества_BM_5303 pdf»; «10. Паспорт качества_BM_5301 pdf»; «12. Паспорт качества_BM_2312-10 pdf»; «43. Паспорт качества_BM_6202-01 pdf»;
Позиції 45,46 вказано виробника АКС ТРЕЙД ТОВ,
тоді як фактично продукція походить від ALEХА TECНNOLOGIES, про що надаємо паспорти, які міститься в файлах «45. Портфель-коробка 5065, SOZ pdf»; «46. Портфель пластиковий 3 відділення B4 SOZ 5226 чорний pdf».
Таким чином, учасник навмисно подав недостовірні відомості для створення у замовника уявлення про відповідність своєї пропозиції вимогам.
Вказані дії вплинули на результати оцінки пропозицій та призвели до порушення принципів добросовісної конкуренції, рівного доступу учасників і прозорості процедури
Таким чином, замовник порушив норми законодавства, зокрема:
1. Закон України «Про захист від недобросовісної конкуренції»:
o ст. 4 визначає, що недобросовісною конкуренцією є будь-які дії у конкуренції, що суперечать чесним звичаям у підприємницькій діяльності;
o ст. 15 прямо забороняє поширення інформації, що вводить в оману, зокрема, неправдивих чи неточних відомостей про виробника та характеристики товару.
2. Закон України «Про публічні закупівлі» (ст. 5, ст. 16, ст. 31) встановлює принципи добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та достовірності інформації у пропозиціях. Подання неправдивих даних є підставою для відхилення пропозиції..
Практика АМКУ (загальна) підтверджує, що подання недостовірної інформації щодо товару є підставою для дискваліфікації учасника:
o «…Про поширення неправдивих відомостей про виробника (2020 р.): визнано, що зазначення у документах неправильної назви виробника є порушенням ст. 15 Закону «Про захист від недобросовісної конкуренції».
o «…Поширення інформації, яка створює уявлення про інший товар чи виробника, ніж є насправді, кваліфікується як дії, що вводять в оману.».
Рішення Замовника, що оскаржується стало відомо ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» 09 червня 2025 року в день коли Замовником було опубліковано повідомлення про визнання переможцем ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КУЛЬТТОВАРИ-ВІННИЦЯ», період оскарження визначений електронною системою Prozorro до 30.09.2025 .
Вважаємо вищезазначене рішення Замовника про визнання переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КУЛЬТТОВАРИ-ВІННИЦЯ» неправомірним та таким, що порушує інтереси та права Скаржника, з огляду на наступне.
Проаналізувавши документи ПП «КУЛЬТТОВАРИ-ВІННИЦЯ», останні надали свою пропозицію 12.09.2025. Ознайомившись з наданою пропозицією, зазначаємо, що Тендерна пропозиція, яка міститься в файлі «Підтвердження відповідності.pdf», документ є таким, що не відповідає технічним характеристикам, свідчать, що зазначені переможцем дані є неправдивими та такими, що вводять в оману.
У таблиці вказано на позицію 27 виробника «АКС ТРЕЙД ТОВ»,
тоді як фактично продукція походить від «ROLV Group Sp. z o.o.», про що надаємо паспорт, який міститься в файлі «27. Ножиці 21см Norma 4242 універсальні прогумовані ручки ! pdf»;
Позиції 8,10,12,43 вказано виробника ТОВ "Імпорт-офіс Україна",
тоді як фактично продукція походить від «ТОВ «ЗОНІНГ»», про що надаємо паспорти, які міститься в файлах «8. Паспорт качества_BM_5303 pdf»; «10. Паспорт качества_BM_5301 pdf»; «12. Паспорт качества_BM_2312-10 pdf»; «43. Паспорт качества_BM_6202-01 pdf»;
Позиції 45,46 вказано виробника АКС ТРЕЙД ТОВ,
тоді як фактично продукція походить від ALEХА TECНNOLOGIES, про що надаємо паспорти, які міститься в файлах «45. Портфель-коробка 5065, SOZ pdf»; «46. Портфель пластиковий 3 відділення B4 SOZ 5226 чорний pdf».
Таким чином, учасник навмисно подав недостовірні відомості для створення у замовника уявлення про відповідність своєї пропозиції вимогам.
Вказані дії вплинули на результати оцінки пропозицій та призвели до порушення принципів добросовісної конкуренції, рівного доступу учасників і прозорості процедури
Таким чином, замовник порушив норми законодавства, зокрема:
1. Закон України «Про захист від недобросовісної конкуренції»:
o ст. 4 визначає, що недобросовісною конкуренцією є будь-які дії у конкуренції, що суперечать чесним звичаям у підприємницькій діяльності;
o ст. 15 прямо забороняє поширення інформації, що вводить в оману, зокрема, неправдивих чи неточних відомостей про виробника та характеристики товару.
2. Закон України «Про публічні закупівлі» (ст. 5, ст. 16, ст. 31) встановлює принципи добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та достовірності інформації у пропозиціях. Подання неправдивих даних є підставою для відхилення пропозиції..
Практика АМКУ (загальна) підтверджує, що подання недостовірної інформації щодо товару є підставою для дискваліфікації учасника:
o «…Про поширення неправдивих відомостей про виробника (2020 р.): визнано, що зазначення у документах неправильної назви виробника є порушенням ст. 15 Закону «Про захист від недобросовісної конкуренції».
o «…Поширення інформації, яка створює уявлення про інший товар чи виробника, ніж є насправді, кваліфікується як дії, що вводять в оману.».
×
-
Назва доказу:
46. Портфель пластиковий 3 відділення B4 SOZ 5226 чорний
-
Повʼязаний документ:
46. Портфель пластиковий 3 відділення B4 SOZ 5226 чорний.pdf
-
-
Назва доказу:
45. Портфель-коробка 5065, SOZ
-
Повʼязаний документ:
45. Портфель-коробка 5065, SOZ.pdf
-
-
Назва доказу:
43. Паспорт качества_BM_6202-01
-
Повʼязаний документ:
43. Паспорт качества_BM_6202-01.pdf
-
-
Назва доказу:
27. Ножиці 21см Norma 4242 універсальні прогумовані ручки !
-
Повʼязаний документ:
27. Ножиці 21см Norma 4242 універсальні прогумовані ручки !.pdf
-
-
Назва доказу:
12. Паспорт качества_BM_2312-10
-
Повʼязаний документ:
12. Паспорт качества_BM_2312-10.pdf
-
-
Назва доказу:
10. Паспорт качества_BM_5301
-
Повʼязаний документ:
10. Паспорт качества_BM_5301.pdf
-
-
Назва доказу:
8. Паспорт качества_BM_5303
-
Повʼязаний документ:
8. Паспорт качества_BM_5303.pdf
-
-
Назва доказу:
Підтвердження відповідності
-
Повʼязаний документ:
Підтвердження відповідності.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КУЛЬТТОВАРИ-ВІННИЦЯ» не відповідає встановленим вимогам технічної специфікації у Додатку № 2 ТД та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, нижчої якості запропонованого товару та не надано підтверджуючих документів які вимагалися тендерною документацією. Не відхиливши тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КУЛЬТТОВАРИ-ВІННИЦЯ» Замовник порушив вимоги абз. 2,5 пп.2 п. 44 Особливостей, відповідно до якої Замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а так само не відповідає вимогам. Відповідно, рішення Замовника про визнання ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КУЛЬТТОВАРИ-ВІННИЦЯ» переможцем у процедурі закупівлі є безпідставним, неправомірним та таким, що порушує вимоги та приписи Тендерної документації, Закону та Особливостей, а так само права та інтереси Скаржника, зокрема на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозиції учасників, а саме не відхиливши тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КУЛЬТТОВАРИ-ВІННИЦЯ» на підставі абз. 2,5 пп.2 п. 44 Особливостей, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції, на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, що є порушення основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене та керуючись пунктами 55-67 Особливостей, статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі». ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» до розгляду. 2. Зобов’язати ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ БЕБ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ скасувати прийняте рішення відповідно до Протокол № від 24 вересня 2025 року щодо визнання переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КУЛЬТТОВАРИ-ВІННИЦЯ»у Процедурі закупівлі, за предметом: код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне), оголошення UA-2025-09-05-006637-a.
Запити Органу оскарження
Номер:
a55502d9008a4f90871ba3acc9ad4181
Тема запиту:
Надання інформації
Текст запиту:
Додатки до інформації
Дата опублікування:
02.10.2025 17:05
Номер:
6fe800e6d67b4a79a69435c784711bc0
Тема запиту:
Надання інформації
Текст запиту:
Надання інформації та пояснень на
Рішення №14775-з/пк-пз від 30.09.2025
Відповідно до ст.10, ст.21 та ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) Рішеннями уповноваженої особи Територіального управління БЕБ у Вінницькій області від 05.09.2025 затверджено Річний план закупівель на 2025 рік (Додаток 1) та Тендерну документацію (Додаток 2, Додаток 3) на закупівлю Офісного устаткування та приладдя різного за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-05-006637-a та прийнято рішення про оголошення закупівлі за процедурою «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю товару: Офісне устаткування та приладдя різне, за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», та через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель zakupivli.pro оприлюднено оголошення про проведення закупівлі за процедурою «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю товару: Офісне устаткування та приладдя різне, за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-05-006637-a).
Відповідно до проведеної процедури закупівлі відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-05-006637-a) на закупівлю товару подано 2 пропозиції:
1. ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 44994768) - 104 999,22 грн.
2. ПП « КУЛЬТТОВАРИ-ВІННИЦЯ» (код ЄДРПОУ 38585451) - 105 000,00 грн.
Найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 44994768) – 104 999,22 грн. відхилено згідно рішення Уповноваженої особи від 18.09.2025 (Додаток 4).
Під час розгляду наступної пропозиції ПП «КУЛЬТТОВАРИ-ВІННИЦЯ» (далі Учасник) встановлено її відповідність вимогам тендерної документації та прийнято рішення від 24.09.2025 (Додаток 5) про визнання Учасника переможцем процедури закупівлі Відкриті торги на закупівлю товару: Офісне устаткування та приладдя різне.
Період оскарження рішення про визначення переможця визначений електронною системою Prozorro та був встановлений до 23.59 год 23.09.2025, Скаржник подав скаргу 26.09.2025 о 15.15 год, В скарзі Скаржник зазначив недостовірні відомості, що період оскарження визначений електронною системою Prozorro до 30.09.2025,
ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» не погодилося із зазначеним рішенням, оскільки вважає його неправомірним та таким, що порушує інтереси та права Скаржника.
У скарзі Скаржник зазначає, що Тендерна пропозиція, яка міститься в файлі «Підтвердження відповідності.pdf», документ є таким, що не відповідає технічним характеристикам, свідчать, що зазначені переможцем дані є неправдивими та такими, що вводять в оману:
- у таблиці вказано на позицію 27 виробника «АКС ТРЕЙД ТОВ» тоді як фактично продукція походить від «ROLV Group Sp. z o.o.», про що надаємо паспорт, який міститься в файлі «27. Ножиці 21см Norma 4242 універсальні прогумовані ручки ! pdf»);
- Позиції 8,10,12,43 вказано виробника ТОВ "Імпорт-офіс Україна" тоді як фактично продукція походить від «ТОВ «ЗОНІНГ»», про що надаємо паспорти, які міститься в файлах «8. Паспорт качества_BM_5303 pdf»; «10. Паспорт качества_BM_5301 pdf»; «12. Паспорт качества_BM_2312-10 pdf»; «43. Паспорт качества_BM_6202-01 pdf»;
- Позиції 45,46 вказано виробника АКС ТРЕЙД ТОВ тоді як фактично продукція походить від ALEХА TECНNOLOGIES, про що надаємо паспорти, які міститься в файлах «45. Портфель-коробка 5065, SOZ pdf»; «46. Портфель пластиковий 3 відділення B4 SOZ 5226 чорний pdf».
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам встановлено вимогу про надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Учасником надано запитувану інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики згідно додатку 2 до Тендерної документації ( файл Додаток 2.pdf) (Додаток 6).
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав інформацію вих № 42 від 10.09.2025 згідно з Таблицею 1 (файл Підтвердження відповідності.pdf) (додаток 7).
В пункті 2 Розділу V Тендерної документації встановлено, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Під час розгляду наступної пропозиції Учасника встановлено її відповідність вимогам тендерної документації, зокрема на відповідність технічним характеристикам.
Основною вимогою Замовником у предметі закупівлі визначились технічні та кількісні характеристики товару, тобто основним питанням стоїть не виробник товару та країна його походження, а саме характеристика та кількість такого товару. Відтак, Учасником було запропоновано товар з відповідними технічними характеристиками, які вимагались замовником у предметі закупівлі, запропонований товар не відноситься за походженням до країн, таких як Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран.
Враховуючи вищевикладене, вважаю, що відсутні підстави для скасування Рішення уповноваженої особи Територіального управління БЕБ у Вінницькій області 24.09.2025.
Діючи у вказаний спосіб під час проведення Закупівлі, Замовник дотримувався законодавства у сфері публічних закупівель та передбачених ч. 1 ст. 5 Закону принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, таких як:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Дата опублікування:
02.10.2025 17:02