• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фільтруючі елементи для автобусів OTOKAR KENT C CNG

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 63 робочих дні

165 010.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 05.09.2025 10:56 - 10.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо рішення Замовника

Номер: aac33d8e5f4b4306a1dd31b0f821505c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-05-003471-a.a1
Назва: Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 01.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.09.2025 15:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.10.2025 12:30
Дата виконання рішення Замовником: 07.10.2025 16:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішенням № 14910-р/пк-пз від 01.10.2025 зобов’язала Комунальне підприємство “Вінницька транспортна компанія” скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (код ЄДРПОУ: 45504596) за процедурою закупівлі — "Фільтруючі елементи для автобусів OTOKAR KENT C CNG", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-09-05-003471-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", Андрій Гапонов 380988161882 tov.avtoshini.prozoro@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3da6c69f574a49509b2064b94b121dc5
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Щодо підстав відхилення вказаних в протоколі відхилення № 57 від 18.09.2025р зазначаємо, то Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаємо зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує наші права.
Замовник відхилив пропозицію Скаржника з підстав, що на його думку Скаржник по договору № 671 від 21.05.2025 між Комунальним підприємством «Вінницька транспортна компанія» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Автошини-прозоро» (код ЄДРПОУ 45504596) про надання послуг з ремонту, переобладнання та балансування композитних карданних валів тролейбуса Solaris Troliino 12 8. Богдан 1701 17, PTS-12 та PTS-12309 за кодом згідно з Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015:50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, не виконав свої зобов'язання за даним договором.

Скаржник заперечує щодо не виконання умов вище вказаного договору. Не виконання вказаного Замовником в протоколі відхилення договору є лише суб’єктивною думкою Замовника, скаржник зазначає, що Замовник навіть не замовляв надання послуг в заявках (пункт 4.1 Договору) згідно специфікації договору № 671 від 21.05.2025р. по позиціям послуг № 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 на загальну суму 856 020,00грн.

Чинним законодавством (статті 651 Цивільного кодексу України та 188 Господарського кодексу України передбачено правило: «розірвання договорів здійснюється за згодою сторін, розірвання договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором».
Так як Скаржник не погоджується з припущеннями Замовника про не виконання договору № 671 від 21.05.2025 року, та обставини за договором не врегульовані шляхом переговорів, то Замовник мав повне право звернутись до суду для доведення не виконання умов договору.
Враховуючи те, що Замовник в протоколі відхилення не надав жодного документального доказу підтвердження та доведення не виконання умов договору зі сторони скаржника, то підстава відхилення пропозиції Скаржника є незаконною.
На підставі вище викладеного вважаємо, що наша пропозиція відхилена безпідставно. Замовник жодним чином не довів та фактично не підтвердив не виконання умов договору № 671 від 21.05.2025 року.

Відповідно до документів, наданих Замовником, за договором від 21.05.2025р № 671 застосування штрафних санкцій не відбулось, оскільки Замовник лише ініціював початок процедури стягнення штрафних санкцій шляхом направлення вимоги-претезії про добровільну сплату штрафних санкцій в розмірі 175,04грн з чим Скаржник не погоджується.
Разом з тим, Замовник не довів, що до Скаржника було саме застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, а також не довів наявність факту накладення штрафних санкцій та/або відшкодування збитків у судовому порядку.
Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Підсумовуючи все зазначене вище, вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження