• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської гімназії №57 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)

Призупинено

2 337 794.40 UAH з ПДВ
Період оскарження: 04.09.2025 16:58 - 09.09.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП

Скарга на умови

Номер: 8ac467d05a504786850d2d0b453b2ec6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-04-013630-a.b1
Назва: Скарга на умови
Скарга:
Дата розгляду скарги: 17.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.09.2025 15:36
Автор: ТОВ "СПАС", Юлія Димитрова +380975686464 spas.odesa@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 886ff08b564d4fdd957980402f2780a2
Заголовок пункту скарги: Відповідно до п. 2 додатку 3 до тендерної документації: для підтвердження інформації про відповідність запропонованих робіт (послуг) технічним, якісним та іншим характеристикам учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: 3. Якість виконаних робіт/наданих послуг повинна відповідати вимогам державних стандартів, що діють на території України, а саме:ДСТУ EN ISO 9001:2018
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до п. 2 додатку 3 до тендерної документації: для підтвердження інформації про відповідність запропонованих робіт (послуг) технічним, якісним та іншим характеристикам учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: 3. Якість виконаних робіт/наданих послуг повинна відповідати вимогам державних стандартів, що діють на території України, а саме:
- ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
- ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT);
- ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT).
На підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам згідно вищезазначеного п. 4, для виконання усіх вимог до предмету закупівлі, учасник має надати відповідні копії/оригінали сертифікатів* (або інших аналогічних документів) виданих органом/-ами сертифікації, що мають на те відповідні повноваження. У разі, якщо учасником не надано документів на підтвердження вищезазначених вимог до предмета закупівлі або надано документи, що не відповідають вищезазначеним вимогам, пропозиція такого учасника відхиляється на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.



Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарювання, які надають послуги і роботи протипожежного призначення усіх вищенаведених сертифікатів. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Запити Органу оскарження