-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської гімназії №57 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Призупинено
2 337 794.40
UAH з ПДВ
Період оскарження:
04.09.2025 16:58 - 09.09.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на умови
Номер:
8ac467d05a504786850d2d0b453b2ec6
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-04-013630-a.b1
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ ред 2 (1).doc 08.09.2025 19:17
- 1 Ліцензійні умови.doc 08.09.2025 19:17
- sign.p7s 08.09.2025 19:22
- Інформація АМКУ МЛ №57.doc 09.09.2025 15:46
- Інформація АМКУ МЛ №57.doc.p7s 09.09.2025 15:46
- Інформація АМКУ UA-2025-09-04-013168-a .doc 12.09.2025 15:58
- Сертифікати Скаржника.pdf 12.09.2025 15:58
- Інформація АМКУ UA-2025-09-04-013168-a.pdf 12.09.2025 15:58
- Інформація АМКУ UA-2025-09-04-013630-a.doc 12.09.2025 16:02
- Сертифікати Скаржника.pdf 12.09.2025 16:02
- Інформація АМКУ UA-2025-09-04-013630-a.pdf 12.09.2025 16:02
- рішення від 10.09.2025 №13894.pdf 10.09.2025 15:35
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.09.2025 №14277.pdf 18.09.2025 12:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.09.2025 21:54
Дата розгляду скарги:
17.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.09.2025 15:36
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
886ff08b564d4fdd957980402f2780a2
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 2 додатку 3 до тендерної документації: для підтвердження інформації про відповідність запропонованих робіт (послуг) технічним, якісним та іншим характеристикам учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: 3. Якість виконаних робіт/наданих послуг повинна відповідати вимогам державних стандартів, що діють на території України, а саме:ДСТУ EN ISO 9001:2018
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п. 2 додатку 3 до тендерної документації: для підтвердження інформації про відповідність запропонованих робіт (послуг) технічним, якісним та іншим характеристикам учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: 3. Якість виконаних робіт/наданих послуг повинна відповідати вимогам державних стандартів, що діють на території України, а саме:
- ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
- ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT);
- ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT).
На підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам згідно вищезазначеного п. 4, для виконання усіх вимог до предмету закупівлі, учасник має надати відповідні копії/оригінали сертифікатів* (або інших аналогічних документів) виданих органом/-ами сертифікації, що мають на те відповідні повноваження. У разі, якщо учасником не надано документів на підтвердження вищезазначених вимог до предмета закупівлі або надано документи, що не відповідають вищезазначеним вимогам, пропозиція такого учасника відхиляється на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарювання, які надають послуги і роботи протипожежного призначення усіх вищенаведених сертифікатів. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
- ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
- ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT);
- ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT).
На підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам згідно вищезазначеного п. 4, для виконання усіх вимог до предмету закупівлі, учасник має надати відповідні копії/оригінали сертифікатів* (або інших аналогічних документів) виданих органом/-ами сертифікації, що мають на те відповідні повноваження. У разі, якщо учасником не надано документів на підтвердження вищезазначених вимог до предмета закупівлі або надано документи, що не відповідають вищезазначеним вимогам, пропозиція такого учасника відхиляється на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарювання, які надають послуги і роботи протипожежного призначення усіх вищенаведених сертифікатів. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1 Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Запити Органу оскарження
Номер:
714baf1425c042d6a808a85020f8f6bb
Тема запиту:
Щодо вимог до п.2 додатку 3 тендерної документації (Інформація по МГ №57
Текст запиту:
1. Щодо першого пункту оскарження повідомляємо, що вимога щодо відповідності якості виконаних робіт/наданих послуг вимогам державних стандартів, що діють на території України, а саме: ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT); ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) не є дискримінаційною з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону, тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) прийнятий на підставі наказу Державного підприємства «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 30.11.2018 № 454 «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів», відповідно до пункту 1 якого прийнято національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05 грудня 2018 року: 6. ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги – Вперше.
Стандарт ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) прийнятий на підставі наказу Державного підприємства «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 11.04.2018 № 96 «Про прийняття національного нормативного документа, гармонізованого з міжнародним нормативним документом», відповідно до пункту 1 якого прийнято національний нормативний документ, гармонізований з міжнародним нормативним документом, методом підтвердження з наданням чинності з 12 квітня 2018 року: ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи – Вперше.
Стандарт ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) прийнятий на підставі наказу Державного підприємства «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 16.06.2021 № 226 «Про прийняття та скасування національних стандартів», відповідно до пункту 1 якого прийнято національний стандарт, гармонізований з європейським стандартом, методом підтвердження з наданням чинності з 01 липня 2021 року: ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування – На заміну ДСТУ – Н CEN/TS 54-14:2009.
Крім того зазначаємо, що відповідно до узагальнюючої практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації встановлено:
«До основних нормативно – правових актів, які регулюють питання провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, належать:
• Кодекс цивільного захисту України;
• Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності»;
• Закон України «Про надання будівельної продукції на ринку»;
• Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»;
• Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі – Ліцензійні умови), затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852;
• Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, у сфері надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, і встановлюється періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з надзвичайних ситуацій, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 05.09.2018 № 716;
• Перелік категорій будівельної продукції, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 № 426;
• Правила пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 5 березня 2015 р. за № 252/26697.
• Крім того, до державних стандартів (ДСТУ) та державних будівельних норм (ДБН), пов’язаних із наданням послуг і виконанням робіт протипожежного призначення, належать, зокрема, такі:
• ДСТУ 9047:2020 Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності;
• ДСТУ 2273:2006 Протипожежна техніка. Терміни та визначення основних понять;
• ДСТУ ISO 16732-1:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення;
• ДСТУ 9115:2021 Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Внутрішній аудит з оцінки протипожежного стану. Загальні положення;
• ДСТУ СЕN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщення;
• ДСТУ ISO 23932:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи;
• ДСТУ EN 50518:2019 Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень;
• ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги;
• ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги;
• ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення;
• ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту;
• ДБН В.1.1.7-2016 Пожежна безпека об’єктів будівництва.
Отже, практика АМКУ дозволяє при формуванні вимог тендерної документації зазначати такі нормативно – правові акти, як ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT); ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT).
Додатково повідомляємо, що Скаржник має зазначені вище сертифікати, що відповідно ніяким чином не перешкоджаємо йому прийняти участь в даній закупівлі. Скаржник прийняв участь в закупівлях UA-2025-08-13-011140-a, UA-2025-08-13-010813-a з аналогічними умовами тендерної документації, де був визнаний переможцем.
Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання даної вимоги тендерної документації, та не довів яким чином дані сертифікати, які в нього є, перешкоджають йому прийняти участь в даній закупівлі.
Просимо відмовити Скаржнику у задоволенні його скарги в цій частині.
Дата опублікування:
12.09.2025 16:02
Номер:
3c1cfed0a9a64c039ade9afa950dc944
Тема запиту:
Щодо вимог до п.2 додатку 3 тендерної документації
Текст запиту:
1. Щодо першого пункту оскарження повідомляємо, що вимога щодо відповідності якості виконаних робіт/наданих послуг вимогам державних стандартів, що діють на території України, а саме: ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT); ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) не є дискримінаційною з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону, тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) прийнятий на підставі наказу Державного підприємства «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 30.11.2018 № 454 «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів», відповідно до пункту 1 якого прийнято національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05 грудня 2018 року: 6. ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги – Вперше.
Стандарт ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) прийнятий на підставі наказу Державного підприємства «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 11.04.2018 № 96 «Про прийняття національного нормативного документа, гармонізованого з міжнародним нормативним документом», відповідно до пункту 1 якого прийнято національний нормативний документ, гармонізований з міжнародним нормативним документом, методом підтвердження з наданням чинності з 12 квітня 2018 року: ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи – Вперше.
Стандарт ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) прийнятий на підставі наказу Державного підприємства «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 16.06.2021 № 226 «Про прийняття та скасування національних стандартів», відповідно до пункту 1 якого прийнято національний стандарт, гармонізований з європейським стандартом, методом підтвердження з наданням чинності з 01 липня 2021 року: ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування – На заміну ДСТУ – Н CEN/TS 54-14:2009.
Крім того зазначаємо, що відповідно до узагальнюючої практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації встановлено:
«До основних нормативно – правових актів, які регулюють питання провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, належать:
• Кодекс цивільного захисту України;
• Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності»;
• Закон України «Про надання будівельної продукції на ринку»;
• Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»;
• Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі – Ліцензійні умови), затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852;
• Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, у сфері надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, і встановлюється періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з надзвичайних ситуацій, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 05.09.2018 № 716;
• Перелік категорій будівельної продукції, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 № 426;
• Правила пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 5 березня 2015 р. за № 252/26697.
• Крім того, до державних стандартів (ДСТУ) та державних будівельних норм (ДБН), пов’язаних із наданням послуг і виконанням робіт протипожежного призначення, належать, зокрема, такі:
• ДСТУ 9047:2020 Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності;
• ДСТУ 2273:2006 Протипожежна техніка. Терміни та визначення основних понять;
• ДСТУ ISO 16732-1:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення;
• ДСТУ 9115:2021 Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Внутрішній аудит з оцінки протипожежного стану. Загальні положення;
• ДСТУ СЕN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщення;
• ДСТУ ISO 23932:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи;
• ДСТУ EN 50518:2019 Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень;
• ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги;
• ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги;
• ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення;
• ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту;
• ДБН В.1.1.7-2016 Пожежна безпека об’єктів будівництва.
Отже, практика АМКУ дозволяє при формуванні вимог тендерної документації зазначати такі нормативно – правові акти, як ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT); ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT).
Додатково повідомляємо, що Скаржник має зазначені вище сертифікати, що відповідно ніяким чином не перешкоджаємо йому прийняти участь в даній закупівлі. Скаржник прийняв участь в закупівлях UA-2025-08-13-011140-a, UA-2025-08-13-010813-a з аналогічними умовами тендерної документації, де був визнаний переможцем.
Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання даної вимоги тендерної документації, та не довів яким чином дані сертифікати, які в нього є, перешкоджають йому прийняти участь в даній закупівлі.
Просимо відмовити Скаржнику у задоволенні його скарги в цій частині.
Дата опублікування:
12.09.2025 15:58
Номер:
b5ee3137e1ec4fad870c5d9ed7a73635
Тема запиту:
Щодо документів до п. 2 додатку 3 до тендерної документації
Текст запиту:
В абзаці 3 преамбули скарги Скаржником зазначено відверто недостовірна інформація: - Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАС" (далі - Скаржник), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають можливості прийняти участь.
Скаржник прийняв участь в закупівлях UA-2025-08-13-011140-a, UA-2025-08-13-010813-a з аналогічними умовами тендерної документації, де був визнаний переможцем.
Оскаржувані умови, зазначені у Скарзі, жодним чином не обмежують можливості Скаржника прийняти участь у закупівлі.
Таким чином, розцінюємо, що Скарга подана з метою затягування (зриву) процесу закупівлі. Крім того, Скаргу подано з порушенням строків визначених статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з вищезазначеним, на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей, -
ПРОСИМО
Не приймати Скаргу ТОВ «СПАС» до розгляду.
Дата опублікування:
09.09.2025 15:46