-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво зовнішніх мереж водопостачання в селі Чайки Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь")
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишився день (до 20.09.25 00:00)
28 698 078.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
01
дн
03
год
32
хв
58
сек
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Період оскарження:
03.09.2025 16:12 - 17.09.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
СКАРГА на дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі за предметом «Будівництво зовнішніх мереж водопостачання в селі Чайки Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь")»
Номер:
07416ecabbab49deae8502e87e886b48
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-03-011827-a.b1
Назва:
СКАРГА на дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі за предметом «Будівництво зовнішніх мереж водопостачання в селі Чайки Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь")»
Скарга:
Скаржник просить зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ до п. 1 Договір послуг машин Ягуар.pdf 12.09.2025 14:16
- Доказ до п. 2 Електростанція.pdf 12.09.2025 14:16
- Доказ до п. 3.1 Бортовий автомобіль.pdf 12.09.2025 14:16
- Доказ до п. 3.4 Договір оренди Промекоінвест Бульдозери.pdf 12.09.2025 14:16
- Доказ до п. 3.2 Договір послуг машин Ягуар.pdf 12.09.2025 14:16
- Доказ до п. 3.3 Електростанція.pdf 12.09.2025 14:16
- Доказ до п. 4. Маршрут.pdf 12.09.2025 14:16
- Доказ до п. 3.6. Стиковий зварювальний апарат (для труб).pdf 12.09.2025 14:16
- Доказ до п. 3.5. Паяльник для пластикових труб.pdf 12.09.2025 14:16
- Скарга на умови UA-2025-09-03-011827-a.docx 12.09.2025 14:16
- Скарга на умови UA-2025-09-03-011827-a.pdf 12.09.2025 14:16
- sign.p7s 12.09.2025 14:17
- Протокол про внесення змін.docx 15.09.2025 17:21
- Протокол про внесення змін.docx 15.09.2025 17:24
- Протокол про внесення змін.docx 15.09.2025 17:26
- Протокол про внесення змін.docx 15.09.2025 17:28
- рішення від 16.09.2025 №14166.pdf 16.09.2025 18:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.09.2025 17:26
Дата розгляду скарги:
23.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.09.2025 18:11
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b51402e2026d44399a401c9c6222fb0b
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо гарантійних листів від власника техніки
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 34. Додатку 7 (а також в Додатку 1) до тендерної документації вимагається надати:
Залучена до надання послуг/виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі про що в складі пропозиції учасником та власником техніки надаються гарантійні листи.
Скаржник має ряд власної техніки, але залучає і техніку згідно договорів надання послуг / виконання робіт, наприклад, Договір № 01-09-23-О від 01.09.2023 р. з ТОВ «ЯГУАР», відповідно до якого планує залучати компресор марка ПКСД-5,25 для підтвердження відповідності вимоги надати обладнання «компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7ат), продуктивність 2,2 м3/хв. – 1 одиниця». Договір є чинним, договором передбачено надання послуг будівельних машин на об’єктах будівництва, капітального ремонту або відновлення, що вказані в замовленнях ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», обмежень щодо конкретних об’єктів не встановлено. Договором передбачено, що виконавець повинен якісно та в повному обсязі надати послуги, передбачені договором. Таким чином Замовник цього договору (Скаржник) не переймається готовністю до використання чи щодо комплектації техніки чи щодо її робочого стану – це відповідальність виконавця (ТОВ «ЯГУАР»). Таким чином Скаржник може гарантувати Замовнику закупівлі, що залучена техніка буде в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі, оскільки це узгоджується з договором надання послуг № 01-09-23-О від 01.09.2023 р. Але вимога тендерної документації додатково просить такий гарантійний лист від власника техніки, що ставить Скаржника в залежність від ТОВ «ЯГУАР», який не зобов’язаний згідно умов укладеного між сторонами договору надавати такого роду листи.
Також відповідно до предмету закупівлі здійснюється закупівля Будівництво зовнішніх мереж водопостачання в селі Чайки Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь"), а не постачання комплектованої, готової до використання техніки. Таким чином наявна умова не узгоджується з технічним завданням закупівлі.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо надання гарантійних листів від власників техніки, що техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі.
Окремо зауважуємо на розгляді подібного питання щодо закупівлі цього ж Замовника щодо процедури з цим же предметом закупівлі (номер оголошення не веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-06-18-013088-a).
Залучена до надання послуг/виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі про що в складі пропозиції учасником та власником техніки надаються гарантійні листи.
Скаржник має ряд власної техніки, але залучає і техніку згідно договорів надання послуг / виконання робіт, наприклад, Договір № 01-09-23-О від 01.09.2023 р. з ТОВ «ЯГУАР», відповідно до якого планує залучати компресор марка ПКСД-5,25 для підтвердження відповідності вимоги надати обладнання «компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7ат), продуктивність 2,2 м3/хв. – 1 одиниця». Договір є чинним, договором передбачено надання послуг будівельних машин на об’єктах будівництва, капітального ремонту або відновлення, що вказані в замовленнях ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», обмежень щодо конкретних об’єктів не встановлено. Договором передбачено, що виконавець повинен якісно та в повному обсязі надати послуги, передбачені договором. Таким чином Замовник цього договору (Скаржник) не переймається готовністю до використання чи щодо комплектації техніки чи щодо її робочого стану – це відповідальність виконавця (ТОВ «ЯГУАР»). Таким чином Скаржник може гарантувати Замовнику закупівлі, що залучена техніка буде в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі, оскільки це узгоджується з договором надання послуг № 01-09-23-О від 01.09.2023 р. Але вимога тендерної документації додатково просить такий гарантійний лист від власника техніки, що ставить Скаржника в залежність від ТОВ «ЯГУАР», який не зобов’язаний згідно умов укладеного між сторонами договору надавати такого роду листи.
Також відповідно до предмету закупівлі здійснюється закупівля Будівництво зовнішніх мереж водопостачання в селі Чайки Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь"), а не постачання комплектованої, готової до використання техніки. Таким чином наявна умова не узгоджується з технічним завданням закупівлі.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо надання гарантійних листів від власників техніки, що техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі.
Окремо зауважуємо на розгляді подібного питання щодо закупівлі цього ж Замовника щодо процедури з цим же предметом закупівлі (номер оголошення не веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-06-18-013088-a).
×
-
Назва доказу:
Договір надання послуг № 01-09-23-О від 01.09.2023 р.
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п. 1 Договір послуг машин Ягуар.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо надання гарантійних листів від власників техніки, що техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
ab943bcb00cb4649aa2c7fdeb25e2cbd
Заголовок пункту скарги:
2. Щодо електростанцій пересувних
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 29 Додатку 7 (а також в Додатку 1) до тендерної документації вимагається надати:
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном.
Перелік та кількість необхідного обладнання виконання робіт:
- електростанції пересувні, потужність 4 кВт. – 1 одиниця;
- електростанції пересувні, потужність 10 кВт. – 1 одиниця;
- електростанції пересувні, потужність 12 кВт. – 1 одиниця;
Скаржник планує залучити власну електростанцію пересувну – дизель-генератор моделі Е RC EG 0070 торгової марки EMSA. Потужність даної електростанції – 52 кВт, тобто один генератор може одночасно виконувати функції усіх електростанцій, які передбачені п. 26 Додатку 7 до тендерної документації, одночасно (4+10+12=26 кВт). Скаржник не має в наявності окремих електростанцій пересувних потужністю 4, 10 та 12 кВт відповідно, але має одну, яка може виконувати їх функції одночасно. Проте Скаржник не може прийняти участь у закупівлі, оскільки Замовник вимагає саме окремі електростанції відповідних чітко визначених потужностей.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, надати можливість надання однієї потужної електростанції замість трьох з чітко визначеною потужністю.
Окремо зауважуємо на розгляді подібного питання щодо закупівлі цього ж Замовника щодо процедури з цим же предметом закупівлі (номер оголошення не веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-06-18-013088-a).
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном.
Перелік та кількість необхідного обладнання виконання робіт:
- електростанції пересувні, потужність 4 кВт. – 1 одиниця;
- електростанції пересувні, потужність 10 кВт. – 1 одиниця;
- електростанції пересувні, потужність 12 кВт. – 1 одиниця;
Скаржник планує залучити власну електростанцію пересувну – дизель-генератор моделі Е RC EG 0070 торгової марки EMSA. Потужність даної електростанції – 52 кВт, тобто один генератор може одночасно виконувати функції усіх електростанцій, які передбачені п. 26 Додатку 7 до тендерної документації, одночасно (4+10+12=26 кВт). Скаржник не має в наявності окремих електростанцій пересувних потужністю 4, 10 та 12 кВт відповідно, але має одну, яка може виконувати їх функції одночасно. Проте Скаржник не може прийняти участь у закупівлі, оскільки Замовник вимагає саме окремі електростанції відповідних чітко визначених потужностей.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, надати можливість надання однієї потужної електростанції замість трьох з чітко визначеною потужністю.
Окремо зауважуємо на розгляді подібного питання щодо закупівлі цього ж Замовника щодо процедури з цим же предметом закупівлі (номер оголошення не веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-06-18-013088-a).
×
-
Назва доказу:
Накладна на купівлю дизель-генератора
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п. 2 Електростанція.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, надати можливість надання однієї потужної електростанції замість трьох з чітко визначеною потужністю.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
fb8c89d118374711a473edc4f01911b1
Заголовок пункту скарги:
3. Щодо чітко визначених характеристик обладнання для підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 29 Додатку 7 (а також в Додатку 1) до тендерної документації вимагається надати:
Перелік та кількість необхідного обладнання виконання робіт:
- автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т. – 1 одиниця;
- крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т. не менше 2 одиниць;
- компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7ат), продуктивність 2,2 м3/хв. – 1 одиниця;
- електростанції пересувні, потужність 4 кВт. – 1 одиниця;
- електростанції пересувні, потужність 10 кВт. – 1 одиниця;
- електростанції пересувні, потужність 12 кВт. – 1 одиниця;
- апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт. – 1 одиниця;
- апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 630 мм, потужність 3,7 кВт. – 1 одиниця;
- бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.] – 1 одиниця;
Таким чином, тендерна документація містить перелік техніки, яка має чітко визначені характеристики (потужність для електростанцій, апаратів для стикового зварювання, бульдозерів; вантажопідйомність для автомобіля бортового чи автокрану тощо).
Скаржник має в наявності:
- автомобіль бортовий MAN TGA 26.390, вантажопідйомність 14 т;
- кран на автомобільному ходу МАЗ 533702-240, вантажопідйомність більше 20 т.
- компресор пересувний ПКСД-5,25, продуктивність до 5,25 м3/хв;
- електростанція пересувна дизель-генератор моделі Е RC EG 0070 торгової марки EMSA потужність 52 кВт;
- бульдозер B11.6000-1E1, потужність 139,7 кВт;
- паяльник для пластикових труб Dnipro-M PW-185, придатний для зварювання поліетиленових труб діаметром до 63 мм, потужність 1850 Вт;
- гідравлічний стиковий зварювальний апарат М-WELD HDC315 (63-315), придатний для зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,5 кВт.;
- гідравлічний стиковий зварювальний апарат М-WELD HDC630 (315-630), придатний для зварювання поліетиленових труб діаметром до 630 мм, потужність 12.65 кВт.;
Отже, Скаржник має в наявності техніку, необхідну для виконання робіт, але яка має подібні чи кращі характеристики від чітко встановлених в тендерній документації. Замовник не використовує при формулюванні вимоги слів «не менше» чи «не більше» тощо, а тому чіткі характеристики обладнання Скаржник не може підтвердити наявними ресурсами, яких достатньо для виконання робіт, але які є надмірними для виконання умов тендерної документації, що є дискримінаційним для Скаржника.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та встановити ширші вимоги до технічних характеристик обладнання та техніки, з використанням слів «не більше», «не менше» тощо.
Окремо зауважуємо на розгляді подібного питання щодо закупівлі цього ж Замовника щодо процедури з цим же предметом закупівлі (номер оголошення не веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-06-18-013088-a).
Перелік та кількість необхідного обладнання виконання робіт:
- автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т. – 1 одиниця;
- крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т. не менше 2 одиниць;
- компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7ат), продуктивність 2,2 м3/хв. – 1 одиниця;
- електростанції пересувні, потужність 4 кВт. – 1 одиниця;
- електростанції пересувні, потужність 10 кВт. – 1 одиниця;
- електростанції пересувні, потужність 12 кВт. – 1 одиниця;
- апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт. – 1 одиниця;
- апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 630 мм, потужність 3,7 кВт. – 1 одиниця;
- бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.] – 1 одиниця;
Таким чином, тендерна документація містить перелік техніки, яка має чітко визначені характеристики (потужність для електростанцій, апаратів для стикового зварювання, бульдозерів; вантажопідйомність для автомобіля бортового чи автокрану тощо).
Скаржник має в наявності:
- автомобіль бортовий MAN TGA 26.390, вантажопідйомність 14 т;
- кран на автомобільному ходу МАЗ 533702-240, вантажопідйомність більше 20 т.
- компресор пересувний ПКСД-5,25, продуктивність до 5,25 м3/хв;
- електростанція пересувна дизель-генератор моделі Е RC EG 0070 торгової марки EMSA потужність 52 кВт;
- бульдозер B11.6000-1E1, потужність 139,7 кВт;
- паяльник для пластикових труб Dnipro-M PW-185, придатний для зварювання поліетиленових труб діаметром до 63 мм, потужність 1850 Вт;
- гідравлічний стиковий зварювальний апарат М-WELD HDC315 (63-315), придатний для зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,5 кВт.;
- гідравлічний стиковий зварювальний апарат М-WELD HDC630 (315-630), придатний для зварювання поліетиленових труб діаметром до 630 мм, потужність 12.65 кВт.;
Отже, Скаржник має в наявності техніку, необхідну для виконання робіт, але яка має подібні чи кращі характеристики від чітко встановлених в тендерній документації. Замовник не використовує при формулюванні вимоги слів «не менше» чи «не більше» тощо, а тому чіткі характеристики обладнання Скаржник не може підтвердити наявними ресурсами, яких достатньо для виконання робіт, але які є надмірними для виконання умов тендерної документації, що є дискримінаційним для Скаржника.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та встановити ширші вимоги до технічних характеристик обладнання та техніки, з використанням слів «не більше», «не менше» тощо.
Окремо зауважуємо на розгляді подібного питання щодо закупівлі цього ж Замовника щодо процедури з цим же предметом закупівлі (номер оголошення не веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-06-18-013088-a).
×
-
Назва доказу:
Документи, які підтверджують наявність або залучення техніки Скаржником6
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п. 3.6. Стиковий зварювальний апарат (для труб).pdf
-
-
Назва доказу:
Документи, які підтверджують наявність або залучення техніки Скаржником5
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п. 3.5. Паяльник для пластикових труб.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи, які підтверджують наявність або залучення техніки Скаржником4
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п. 3.4 Договір оренди Промекоінвест Бульдозери.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи, які підтверджують наявність або залучення техніки Скаржником3
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п. 3.3 Електростанція.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи, які підтверджують наявність або залучення техніки Скаржником2
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п. 3.2 Договір послуг машин Ягуар.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи, які підтверджують наявність або залучення техніки Скаржником1
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п. 3.1 Бортовий автомобіль.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та встановити ширші вимоги до технічних характеристик обладнання та техніки, з використанням слів «не більше», «не менше» тощо.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
a86e4a820d4e4bb8aaa23db3b2160b96
Заголовок пункту скарги:
4. Щодо акту огляду
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 44 Додатку 7 (а також п. 2 Розділу Підтвердженням якісних характеристик предмета закупівлі є наявність у тендерній пропозиції Учасника Додатку 1) до тендерної документації вимагається:
У зв’язку зі складністю виконанням робіт на місці їх здійснення необхідно здійснити обстеження ділянки та отримати Акт огляду Об’єкта будівництва, складений у довільній формі та підписаний уповноваженими особами Замовника та Учасника
Відповідно до п. 28 Особливостей 28. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону "Про публічні закупівлі" з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" у тендерній документації зазначається:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
На виконання положень Особливостей та Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація містить технічне завдання, викладене в Додатку 2 до тендерної документації. Зазначене технічне завдання містить повний перелік видів робіт, які необхідні для виконання у разі укладання договору про закупівлю за результатом процедури закупівлі.
Інформації, що викладена в Додатку 2 до тендерної документації, достатньо для складання пропозиції для участі у закупівлі.
Таким чином оформлення акту огляду об’єкта не потрібне для підготовки до участі у процедурі закупівлі.
Також Скаржник вважає, що встановлена вимога щодо отримання акту огляду об’єкта порушує принципи здійснення закупівель, зокрема принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, а також принцип запобігання корупційним діям і зловживанням.
Необхідність отримання підпису та печатки представника Замовника на акті огляду обстеження ставить Скаржника в залежне становище від Замовника, який може неправомірно та необгрунтовано відмовити в коректному оформленні цього документа Скаржнику, що порушує права Скаржника. Окрім того після обстеження об’єкта інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною, що не узгоджується з необхідністю дотримання конфіденційності учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (ст. 12 Закону "Про публічні закупівлі").
Окрім того необхідність складання протоколу обстеження передбачає необхідність звернення до Замовника без використання електронної системи закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій, що не узгоджується з п. 54 Особливостей, згідно якого звернення повинні відбуватись через електронну систему закупівель.
Також така вимога є дискримінаційною для Скаржника через необхідність подолання відстані до об’єкту.
місце виконання робіт згідно Розділу 1 тендерної документації - село Чайка Бучанського району Київської області.
Місцезнаходження Скаржника: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Виговського 5-В
Дистанція між цими локаціями складає майже 17 км в одну сторону
Це спричиняє додаткові витрати Скаржнику, які не підлягають компенсації.
Окрім того на даний момент проведення таких оглядів об’єктів на території України є дещо недоречним та недоцільним. На даний момент на всій території України введено та діє воєнний стан (внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 No 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" та Указів Президента України про продовження строку дії воєнного стану в Україні), на багатьох територіях пересування є небезпечним, виїзд на об’єкт для окремих Учасників на момент подачі тендерної
Просимо зобов’язати Замовника виключити дискримінаційну вимогу щодо обстеження ділянки та отримання акту огляду об’єкта будівництва.
Окремо зауважуємо на розгляді подібного питання щодо закупівлі цього ж Замовника щодо процедури з цим же предметом закупівлі (номер оголошення не веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-06-18-013088-a).
У зв’язку зі складністю виконанням робіт на місці їх здійснення необхідно здійснити обстеження ділянки та отримати Акт огляду Об’єкта будівництва, складений у довільній формі та підписаний уповноваженими особами Замовника та Учасника
Відповідно до п. 28 Особливостей 28. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону "Про публічні закупівлі" з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" у тендерній документації зазначається:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
На виконання положень Особливостей та Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація містить технічне завдання, викладене в Додатку 2 до тендерної документації. Зазначене технічне завдання містить повний перелік видів робіт, які необхідні для виконання у разі укладання договору про закупівлю за результатом процедури закупівлі.
Інформації, що викладена в Додатку 2 до тендерної документації, достатньо для складання пропозиції для участі у закупівлі.
Таким чином оформлення акту огляду об’єкта не потрібне для підготовки до участі у процедурі закупівлі.
Також Скаржник вважає, що встановлена вимога щодо отримання акту огляду об’єкта порушує принципи здійснення закупівель, зокрема принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, а також принцип запобігання корупційним діям і зловживанням.
Необхідність отримання підпису та печатки представника Замовника на акті огляду обстеження ставить Скаржника в залежне становище від Замовника, який може неправомірно та необгрунтовано відмовити в коректному оформленні цього документа Скаржнику, що порушує права Скаржника. Окрім того після обстеження об’єкта інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною, що не узгоджується з необхідністю дотримання конфіденційності учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (ст. 12 Закону "Про публічні закупівлі").
Окрім того необхідність складання протоколу обстеження передбачає необхідність звернення до Замовника без використання електронної системи закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій, що не узгоджується з п. 54 Особливостей, згідно якого звернення повинні відбуватись через електронну систему закупівель.
Також така вимога є дискримінаційною для Скаржника через необхідність подолання відстані до об’єкту.
місце виконання робіт згідно Розділу 1 тендерної документації - село Чайка Бучанського району Київської області.
Місцезнаходження Скаржника: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Виговського 5-В
Дистанція між цими локаціями складає майже 17 км в одну сторону
Це спричиняє додаткові витрати Скаржнику, які не підлягають компенсації.
Окрім того на даний момент проведення таких оглядів об’єктів на території України є дещо недоречним та недоцільним. На даний момент на всій території України введено та діє воєнний стан (внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 No 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" та Указів Президента України про продовження строку дії воєнного стану в Україні), на багатьох територіях пересування є небезпечним, виїзд на об’єкт для окремих Учасників на момент подачі тендерної
Просимо зобов’язати Замовника виключити дискримінаційну вимогу щодо обстеження ділянки та отримання акту огляду об’єкта будівництва.
Окремо зауважуємо на розгляді подібного питання щодо закупівлі цього ж Замовника щодо процедури з цим же предметом закупівлі (номер оголошення не веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-06-18-013088-a).
×
-
Назва доказу:
Маршрут від локації Скаржника до об’єкту будівництва
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п. 4. Маршрут.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника виключити дискримінаційну вимогу щодо обстеження ділянки та отримання акту огляду об’єкта будівництва.
Запити Органу оскарження
Номер:
11090ed10de1457d843acc76160a24f9
Тема запиту:
Видалено : У зв’язку зі складністю виконанням робіт на місці їх здійснення необхідно здійснити обстеження ділянки та отримати Акт огляду Об’єкта будівництва, складений у довільній формі та підписаний уповноваженими особами Замовника та Учасника
Текст запиту:
Внесено відповідні зміни в тендерну документаці.
Дата опублікування:
15.09.2025 17:28
Номер:
a8dde14fa4c04f42930f5e261b2771d7
Тема запиту:
внесено зміни
Текст запиту:
Відповідні зміни внесено в тендерну документацію
Дата опублікування:
15.09.2025 17:26
Номер:
822bfeb19c714415a2b741a2410cbda1
Тема запиту:
Видалено
Текст запиту:
Відповідні зміни внесено в тендерну документацію
Дата опублікування:
15.09.2025 17:24
Номер:
e3fc1b808c3d4ad6938d2dc4868fdfac
Тема запиту:
Внесення змін щодо видалення зазначеної вимоги
Текст запиту:
Видалено зазначену вимогу: Залучена до надання послуг/виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі про що в складі пропозиції учасником та власником техніки надаються гарантійні листи.
Дата опублікування:
15.09.2025 17:21