• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ІР-камери відеоспостереження

* будь-яке посилання на торгову марку або виробника слід читати зі словами «або еквівалент»

Завершена

751 440.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 02.09.2025 19:13 - 07.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: bab0dc8e076f48978883d1ba25c2c047
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-02-012288-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Військової частини 2428 (надалі - Замовник) щодо визначення переможцем ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" (надалі – Переможець) у закупівлі «ІР-камери відеоспостереження» за ідентифікатором: UA-2025-09-02-012288-a. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники: ФОП "Тонієвич Максим Юрійович" за кодом ЄДРПОУ 3350712358, ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" за кодом ЄДРПОУ 39328390, ФОП КАПУСТІН ДЕНИС ГЕННАДІЙОВИЧ за кодом ЄДРПОУ 3092509837 та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙПІМОЛ" за кодом ЄДРПОУ 45108111. Протоколом № 730-25 від 19.09.2025 року уповноважена особа Замовника, Неля ДУФИНЕЦЬ, вирішила: 1. «Визначити тендерну пропозицію учасника ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" (ЄДРПОУ 39328390) як таку, що повністю відповідає вимогам тендерної документації, в т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. 2. Визначити учасника ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" (ЄДРПОУ 39328390) переможцем процедури закупівлі та оприлюднити дане рішення в електронній системі закупівель. 3. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем процедури закупівлі, а саме з учасником – ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" (ЄДРПОУ 39328390).» З рішеннями Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" за кодом ЄДРПОУ 39328390 та рішенням про намір укладення договору не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наведених нижче підстав. Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможцем закупівлі, було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Тендерної документації Замовника і містить невідповідності технічного характеру пропонованого товару, які наведено нижче. Пункт 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника містить перелік інформації від учасників процедури закупівлі, зокрема: «− інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації − інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, тощо, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатках 1, 2) - згідно Додатків 1, 2 до тендерної документації;» Відповідно Додаток 1 до тендерної документації Замовника у пунктах 6 та 7 таблиці Розділу 3 містить наступні вимоги: «6. Учасник надає порівняльну таблицю складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо всіх технічних та якісних характеристик товару визначених даним технічним завданням, що вимагається Замовником, до всіх технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Учасником. Таблиця повинна містити найменування товару (торгівельну марку за наявності) та найменування виробника, продукція якого пропонується учасником. 7. Учасник повинен надати документ, який містить інформацію щодо технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Учасником (паспорт товару/інструкція користувача, тощо).» Додаток 2, містить перелік функціональних вимог, яким повинен відповідати предмет закупівлі Замовника, а відповідно і пропонований учасниками товар. Так, у частині 2 Додатку 2, наведена таблиця, де міститься необхідна технічна інформація до шуканого Замовником товару - IP-камера відеоспостереження з підтримкою живлення по PoE: IP-камера відеоспостереження з підтримкою живлення по PoE Вид: IP-камера, купольна Інтерфейс зв'язку: RJ45 10M/100M, самоадаптивний порт Ethernet Тип матриці: CMOS Розмір матриці: не гірше 1/1.2” Роздільна здатність: не менше 3840x2160 Стиснення відео: не гірше H.265/H.264 Режим «день/ніч»: так Фокусна відстань: 2.8 мм Дальність ІЧ-підсвічування: не менше 30 м Живлення: PoE (802.3af) Діапазон робочих температур: не гірше -30°C до +60°C Ступінь захисту відеокамери: не гірше IP66 Звертаємо увагу шановної Колегії та Замовника на вимогу стосовно дальності ІЧ підсвічування відеокамери на відстань не менше 30 метрів. Відтак, зазначена Замовником, абревіатура «ІЧ-підсвічування» (в оригіналі на англійській мові зазначається як IR або InfraRed) має під собою однозначне розуміння, що мова йде саме про ІНФРАЧЕРВОНЕ підсвічування, так як воно використовується у переважній більшості відеокамер для відеоспостереження. Основною та важливою відмінністю саме інфрачервоного підсвічування у системах відеоспостереження є той факт, що воно майже не помітно для людини, адже випромінювання інфрачервоних світлодіодів, якими оснащена відеокамера, відбувається у невидимому людському оку світловому спектрі з довжиною хвилі 850 чи 940 нанометрів. Останнім часом у системах відеоспостереження набуло популярності також і звичайне підсвічування у темну пору доби, яке відбувається завдяки вбудованим в камеру світлодіодам, які просто підсвічують зону перед камерою білим світлом по типу звичайнісінького LED ліхтарика. Такий тип підсвічування ще називають видиме світло, бо він і справді видимий для людини та помітний навіть з великої відстані від відеокамери, адже по своїй суті є ідентичним звичайному ліхтарику вбудованому в камеру с білим (теплим) світінням. У технічних документах (паспортах чи мануалах) до охоронного відео-обладнання останній тип підсвічування зазначається терміном WARM LIGHT або у перекладі ТЕПЛЕ СВІТЛО. Переможцем, на вимогу пункту 6 Розділу 3 Додатку 1, у складі своєї тендерної пропозиції, було завантажено документ 9. ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛ. (тех. та якісні характеристики товару).pdf який містить Порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик товару, що вимагаються Замовником до предмета закупівлі та технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Переможцем. Відповідно вимозі, таблиця повинна містити «відомості щодо всіх технічних та якісних характеристик товару визначених даним технічним завданням, що вимагається Замовником, до всіх технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Учасником», про те Переможцем, навпроти вимоги Замовника «Дальність ІЧ-підсвічування: не гірше 30 м», вказано «Дальність підсвічування: 30 м»: Вважаємо, що словосполучення «ІЧ-підсвічування» у даному параметрі було видалене Переможцем навмисно, для мінімізації ризиків невідповідності товару під час його постачання! На підтвердження того факту, що пропонована Переможцем відеокамера Uniview IPC3638SE-ADF28K-WP-I1, всупереч вимогам Замовника, не обладнана інфрачервоною підсвіткою, є інформація з іншого документу Переможця - 10. Паспорт товару_IPC3638SE_ADF2840K_ WP_I1_UA.pdf де у описах Особливостей товару зазначено «Підсвічування, 30 м (98,4 фт) тепле світло»: За для підтвердження вищенаведеної невідповідності у документах Переможця (типу підсвічування WARM lite/тепле світло замість шуканого замовником інфрачервоного) можна також звернутися на веб сайт виробника камери: https://www.uniview.com/Products/Network_Cameras/Owlview_Series/Owlview_Plus/IPC3638SE-ADF28K-WP-I1/, де в оригіналі можна побачити ідентичну інформацію про тип підсвічування White lite або Warm light (тепле світло): Переклад на українську вищенаведеного сайта також містить вираз Тепле світло або Біле світло до 30 м: Так само в описі всіх характеристик у розділі Підсвічування на сайті виробника запропонованої Переможцем моделі відеокамери, зазначено Warm lite (в перекладі Тепле світло): Просто для порівняння та підтвердження того, що ІЧ-підсвічування (яке вимагається Замовником) у параметрах відеокамери відображається виробниками інакше, ми можемо навести посилання на будь яку іншу відеокамеру саме з ІЧ-підсвіткою (в оригіналі IR або InfraRed): https://www.uniview.com/Products/Network_Cameras/Prime_Series/PRIMEI_Series/IPC3608SB-ADF16KM-I0 В решті решт, як підтвердження того, що ІЧ (Інфра-червоне) підсвічування відрізняється від Видимого світла (Теплого світла), можна привести власний веб сайт Переможця - https://secur.ua/videonablyudenie/vse-videokamery, де у фільтрах для підбору камер відеоспостереження по параметрам міститься можливість обрати їх Тип підсвітки: інфра червона, лазерна, видиме світло чи відсутня підсвітка: Для розуміння, дозвольте привести скріншоти з інтернету, а конкретно за цим посиланням: https://www.facebook.com/sismayC/videos/uniview-unv-owlview-plus-ipc3638se-adf28k-wp-i1-low-light-color-cctv-is-getting-/2688265928042633/, де на інтернет огляді знаходиться така саме модель відеокамери, яка пропонується Переможцем (IPC3638SE-ADF28K-WP-I1), тобто з Теплим світлом (видиме світло) в якості підсвічування, на відміну від ІЧ (не видиме світло), яке вимагалося замовником (зліва підсвічування вимкнено, а з права – ввімкнено): Таким чином Переможець не дотримався технічних вимог Замовника стосовно предмету закупівлі, видаливши обов’язкове словосполучення «ІЧ-підсвічування» у своїх технічних документах, через що Замовник не мав можливості чітко та напевно встановити всі технічні, якісні, кількісні характеристики пропонованого Переможцем товару ті підтвердити його відповідність всім вимогам!
Дата розгляду скарги: 02.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.09.2025 16:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.10.2025 09:29
Дата виконання рішення Замовником: 09.10.2025 15:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання річного плану закупівель була оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу інформація про закупівля за кодом CPV за ДК 021:2015 – 32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (ІР-камери відеоспостереження) та оприлюднена за номером UA-2025-09-02-012288-a (далі-Закупівля). За результатом аукціону визначено найбільш економічно вигідну пропозицію ФОП "Тонієвич Максим Юрійович" (ІПН 3350712358). Рішенням уповноваженої особи від 16.09.2025 № 710-25 тендерну пропозицію учасника визначено як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Наступною пропозицією була ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" (ЄДРПОУ:39328390). Рішенням уповноваженої особи від 19.09.2025 № 730-25 визначено Учасника переможцем щодо даної Закупівлі, а також прийнято рішення про намір укладсти договір про закупівлю з даним Учасником. Проте 22 вересня 2025 року ФОП КАПУСТІНИМ ДЕНИСОМ ГЕННАДІЙОВИЧЕМ, код ЄДРПОУ:3092509837 подано скаргу до Антимонопольного комітету України щодо скасування рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" (ЄДРПОУ:39328390). Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.10.2025 № 14986-р/пк-пз (дата публікації: 07 жовтня 2025 09:28 в електронній системі закупівель) зобов’язано військову частину 2428 скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" (ЄДРПОУ:39328390) переможцем процедури закупівлі – «ІР-камери відеоспостереження» та про відхилити тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" (ЄДРПОУ:39328390). Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Враховуючи положення статті 18 Закону, Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника Головного центру зв’язку, автоматизації та захисту інформації від 14.01.2022 № 2-ОД (зі змінами), з метою організації даної закупівлі ВИРІШИЛА: Скасувати рішення про визначення переможцем Закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" (ЄДРПОУ:39328390) від 19.09.2025 № 730-25.
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАПУСТІН ДЕНИС ГЕННАДІЙОВИЧ, ДЕНИС КАПУСТІН 380978811830 kapustin1984@ukr.net https://vsevid.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 20665b6da94948d6834cbc8267f39826
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Таким чином Переможець не дотримався технічних вимог Замовника стосовно предмету закупівлі, видаливши обов’язкове словосполучення «ІЧ-підсвічування» у своїх технічних документах, через що Замовник не мав можливості чітко та напевно встановити всі технічні, якісні, кількісні характеристики пропонованого Переможцем товару ті підтвердити його відповідність всім вимогам!
У пункті 3 (Відхилення тендерних пропозицій) Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозиції» Тендерної документації Замовника зазначено: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей». Таким чином, пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації Замовника, іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та має бути відхилена Замовником!
Враховуючи наведені доводи, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі UA-2025-09-02-012288-a грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Так, згідно із преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури
закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ", Замовник порушив норми п.2 ст. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст.5 ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження